Biyografi
Doç. Dr. Ahmet Başal, 01.01.977 doğumludur. Lisans eğitimini Çukurova Üniversitesi
İngilizce Öğretmenliğinde (2000), Yüksek Lisans Eğitimini Çukurova Üniversitesi
İngiliz Dili Eğitiminde (2007), doktorasını Fırat Üniversitesi, Eğitim Programları
ve Öğretim alanında (2011) tamamlamıştır. 2000-2007 yılları arasında Meb’de
İngilizce öğretmeni, 2007-2012 yılları arasında Kırıkkale Üniversitesi’nde öğretim
görevlisi, 2012-2020 yılları arasında Yıldız Teknik Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği
bölümünde öğretim üyesi (2012-2017: Doktor Öğretim Üyesi, 2017-2020: Doç. Dr. )
olarak çalışmıştır. 2020 Ocak ayından itibaren
de Yıldız Teknik Üniversitesi Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi ABD’de Doç.
Dr. Olarak görev yapmaktadır. Kırıkkale Üniversitesi ve Yıldız Teknik
Üniversitesi uzaktan eğitim merkezlerinde müdür yardımcısı görevlerinde bulunmuştur.
Ayrıca 2014 yılında Ohio Üniversitesi’nde davetli öğretim üyesi ve 2018 yılında
da Minks Devlet Dilbilim Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak bulunmuştur.
Çalışma alanları öğretmen eğitimi, öğretim tasarımı, öğretim teknolojileri,
program geliştirme ve bilgisayar destekli dil eğitimidir. Bu alanlarda ulusal
ve uluslararası yayınları bulunmaktadır.
Eğitim Bilgileri
2008 - 2011
2008 - 2011Doktora
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Ve Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Web tabanlı yabancı dil öğretiminde öğrenme nesneleri: Erişi, kalıcılık ve tutumlara etkisi
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2006
2006Yüksek Lisans
Use of first person pronouns: A Corpus based study of journal articles
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Psikoloji
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2020
2017 - 2020Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2012 - 2017
2012 - 2017Dr. Öğr. Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2007 - 2012
2007 - 2012Okutman
Kırıkkale Üniversitesi, Yabancı Diller Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2000 - 2007
2000 - 2007Öğretmen
Milli Eğitim Bakanlığı
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2015 - 2020
2015 - 2020Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2013 - 2016
2013 - 2016Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2012 - 2014
2012 - 2014Bölüm Başkan Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2010 - 2012
2010 - 2012Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Kırıkkale Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi
Akademi Dışı Deneyim
2000 - 2007
2000 - 2007İngilizce Öğretmeni
MEB, İngilizce Öğretmeni
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
TÜRKİYE'DE K-12 KADEMELERİNDE İNGİLİZCE KELİME ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMIYLA İLGİLİ YAYIMLANAN TEZLERİN SİSTEMATİK LİTERATÜR TARAMASIYLA İNCELENMESİ
Başal A. (Danışman)
O.YAVAŞ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
EVALUATION OF AN OPTIONAL ENGLISH PREPARATORY PROGRAM
Başal A. (Danışman)
F.BETÜL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Başal A. (Danışman)
Ö.PULAT(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans-Tezsiz
Okulöncesi eğitim kurumlarında yöneticilerin iletişim özellikleri ve becerilerinin incelenmesi
Başal A. (Danışman)
Z.Kızılkaya(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Türkiye'de okul yöneticisi seçme ve yetiştirme prosedürlerinin tarihsel süreci
Başal A. (Danışman)
E.Bozkurt(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Türkiye'de ve dünyada okul yöneticisi atamaya ilişkin mevcut durum
Başal A. (Danışman)
A.Mıhçı(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Bir liderlik modeli olarak hizmetkar liderlik
Başal A. (Danışman)
K.Gül(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Yönetici eğitiminde örnek bir model: Enderun mektebi
Başal A. (Danışman)
G.Kürtünlü(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Öğretmenlerin bezdiri (mobbing) ile ilgili görüşleri üzerine nitel bir araştırma
Başal A. (Danışman)
S.Özer(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Eğitim örgütlerinde dönüşümcü liderliğin örgütsel bağlılık üzerine etkisi: Bir literatür taraması
Başal A. (Danışman)
E.Yılmaz(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Covid-19 salgın döneminde özel ve devlet okulu yöneticilerinin eğitim teknolojileri yönetimi
Başal A. (Danışman)
E.Nur(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Okul yöneticilerinin örgütsel bağlılığa ilişkin görüşleri
Başal A. (Danışman)
D.Turan(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Online eğitim süreci sonrasında öğrencilerin sosyal hayata uyumlarının değerlendirilmesi ve yönetici tutumları
Başal A. (Danışman)
G.Gülener(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
İdari görev yapan öğretmenlerde tükenmişlik üzerine nitel bir araştırma: Avcılar ilçesi örneği
Başal A. (Danışman)
E.Çukuryurt(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Liderlik stillerinin eğitim kurumlarında etkisi üzerine nitel bir araştırma
Başal A. (Danışman)
P.Kaleli(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2020 - 2020
2020 - 2020Akademik Makale Yazma Eğitimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Sertifika Programı
Başal A.
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Rational AIs with emotional deficits: ChatGPT vs. counselors in providing emotional reflections
ERYILMAZ A., BAŞAL A.
Current Psychology
, cilt.43, sa.45, ss.34962-34977, 2024 (SSCI)
2024
2024The development of the student online learning patience scale (SOLPS)
ERYILMAZ A., BAŞAL A.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.14, ss.18769-18787, 2024 (SSCI)
2021
2021Engagement and affection of pre-service teachers in online learning in the context of COVID 19: engagement-based instruction with web 2.0 technologies vs direct transmission instruction
Başal A., Eryılmaz A.
JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING
, cilt.47, sa.1, ss.131-133, 2021 (SSCI)
2020
2020Perceptions of pre-service English teachers towards the use of digital badges
BAŞAL A., Kaynak N. E.
INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL
, cilt.57, sa.2, ss.148-162, 2020 (SSCI)
2019
2019Learning collocations: Effects of online tools on teaching English adjective-noun collocations
BAŞAL A.
BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.50, sa.1, ss.342-356, 2019 (SSCI)
2014
2014Effects of Learning Objects on the Academic Achievement of Students in Web-Based Foreign Language Learning
Başal A., Gürol M.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, ss.61-73, 2014 (SSCI)
2012
2012Predictive role of personality traits on internet addiction
Çelik S., Atak H., Başal A.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.13, ss.1-15, 2012 (SCI-Expanded)
2012
2012Use of first person pronouns: A corpus based study of journal articles
Başal A., Bada E.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1777-1788, 2012 (SCI-Expanded)
2012
2012A new forum framework integrated into content
Ergüzen A., Başal A., Erel Ş.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.799-806, 2012 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Technology in English vocabulary instruction for K-12: A systematic literature review
Yavaş O., Başal A.
The Lİteracy Trek , cilt.10, sa.3, ss.146-179, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Corpus literacy training for in-service English language teachers
BAŞAL A., AKBAŞ E., BAL GEZEGİN B.
PROFILE: ISSUES IN TEACHERS' PROFESSIONAL DEVELOPMENT
, cilt.26, sa.1, ss.65-79, 2024 (ESCI)
2024
2024The Development of Positive Father Scale: A Tool for Enhancing Family Dynamics
ERYILMAZ A., Uzun A. E., BAŞAL A.
MARRIAGE & FAMILY REVIEW
, cilt.60, ss.49-75, 2024 (ESCI)
2023
2023Career adaptability in transition: The role of online engagement in prospective English Language Teachers' careers
Pulat Ö., BAŞAL A.
International Journal of Education, Technology and Science , cilt.1146, sa.1160, ss.3-4, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023An autoethnographic study: Self-growth approach for teacher educators in training tech-effective teachers
BAŞAL A.
The Literacy Trek , cilt.9, sa.2, ss.42-61, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Probleme Dayalı Öğrenme ve Geleneksel Öğretim Yöntemlerinin Lisansüstü Çalışmalarda Karşılaştırmalı Çözümlemesi: Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkilerinin Sentezi
Usanmaz E., BAŞAL A.
Egitimde Kuram ve Uygulama , cilt.19, sa.2, ss.258-273, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Evaluation of an Optional English Preparatory Program with CIPP Scale
Temiz F. B., Basal A.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.52, sa.2, ss.581-597, 2023 (ESCI)
2023
2023Yapay Zekâ ve Eğitime Yansımaları: Öğretmen ve Öğrenci Penceresi
Başal A.
Tesam Strateji Dergisi , cilt.6, ss.17-20, 2023 (Hakemsiz Dergi)
2023
2023Expectations of Students from Classroom Rules: A Scenario Based Bayesian Network Analysis
DEMİR İ., ŞENER E., KARABOĞA H. A., BAŞAL A.
Participatory Educational Research
, cilt.10, sa.1, ss.424-442, 2023 (Scopus)
2021
2021The mediator role of work-related need satisfaction between subjective well-being and work engagement of teachers
Eryılmaz A., Başal A., Bal Gezegin B.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.482-494, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Student and teacher perspectives: Developing the scale of coping strategies for pessimism and subjective well-being model based on coping strategies for covid-19 and goal striving
Eryılmaz A., Başal A.
IOJET
, cilt.8, sa.1, ss.546-563, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021ONCOLL: A quasi-experimental study on the effect of a web-based platform on teaching collocations
BAŞAL A., TORAMAN M., CELEN K. M.
Eurasian Journal of Applied Linguistics
, cilt.7, sa.1, ss.68-84, 2021 (ESCI)
2019
2019Investigation into the perceptions of English teachers and instructors on the use of literature in English language teaching
Zengin B., Başal A., Yükselir C.
The Reading Matrix , cilt.19, sa.1, ss.155-166, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Türkçe öğretmeni adaylarının dijital rozetlere yönelik algıları üzerine bir araştırma.
Başal A., Aytan T., Elcan Kaynak N.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, ss.1-14, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018A Utilization Focused Evaluation of the Preparatory School of an ELT Program
Efeoğlu G., İlerten F., Başal A.
International Journal of Educational Sciences , cilt.4, sa.1, ss.149-163, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
2016Teaching vocabulary with graphic novels
Başal A., Aytan T., Demir İ.
English Language Teaching , cilt.9, sa.9, ss.95-109, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016An Investigation into Illustrations in English Course Books in a Turkish Context
Başal A., Celen K. M., Kaya H., Boğaz Ş. N.
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.8, sa.3, ss.525-536, 2016 (Scopus)
2016
2016Yabancılar Türkçe Öğretiminde ulam temelli sözcük öğretiminin başarıya etkisi
Aytan T., Başal A.
Ekev Akademi Dersisi , cilt.20, sa.65, ss.559-576, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Effectiveness of Mobile Applications in Vocabulary Teaching
Başal A., Yılmaz S., Aslı T., Sarı L.
Contemporary Educational Technology , cilt.7, sa.1, ss.47-59, 2016 (Scopus)
2015
2015Perceptions of Pre service English Teachers towards the Integration of an LMS into English Language Teacher Education
Başal A.
Journal of Technology and Teacher Education , cilt.23, sa.4, ss.485-507, 2015 (Scopus)
2015
2015İngilizce Öğretmenleri ve Teknoloji Eğitimi
Başal A.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.4, ss.1496-1511, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Use of Video and Audio Texts in EFL Listening Test
Başal A., Gülözer K., Demir İ.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.3, sa.6, ss.83-89, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Türkçe Öğretmen Adaylarının Web 2 0 Araçlarına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Aytan T., Başal A.
Journal of Turkish Studies , cilt.10, sa.7, ss.149-166, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The implementation of a flipped classroom in foreign language teaching
Başal A.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.16, ss.28-37, 2015 (Scopus)
2014
2014Investigation of Cultural Elements in Coursebooks Developed for Teaching Turkish as a Foreign Language
Başal A., Aytan T.
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES) , cilt.6, sa.2, ss.328-336, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013ELT Teachers as Online Material Developers
Başal A.
The Online Journal of Distance Education and e-Learning , cilt.1, sa.2, ss.8-12, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Authoring Tools for Developing the Content in Language Education
Başal A.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.3, sa.4, ss.164-169, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Attitudes of students towards learning objects in web-based language learning
Başal A., Gürol M., Sevindik T.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.13, sa.1, ss.238-247, 2012 (Scopus)
2012
2012Attitudes of students towards learning objects in web based language learning
Başal A., Gürol M., Sevindik T.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.13, sa.1, ss.238-247, 2012 (Scopus)
2011
2011Integration of web pages into the content in E learning
Başal A., Ergüzen A., Gürol M.
Journal of New World Sciences Academy Education Sciences , cilt.6, sa.4, ss.2588-2597, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Pedagogy and AI Literacy: Advancing Teacher Competencies in AI-Driven English Language Teaching Environments
BAŞAL A.
Association of English Language Teacher Educators (AELTE) 3rd Conference: Unlocking The Potential: Inspirational Practices in Language Pedagogy, Amasya, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024
2024
2024Yapay Zeka ile Dil Eğitimi: Fırsatlar, Tehditler, Geleceğe Yönelik Stratejiler
BAŞAL A.
ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ Uluslararası Dil Çalışmalarında Yeni Yönelimler Sempozyumu 2, Ankara, Türkiye, 11 Ekim 2024
2023
2023Exploring the automated essay scoring capacity of ChatGPT: The impact of rubrics (or their absence) on genre-specific assessment
BAŞAL A., SARICAOĞLU AYGAN A., AKBAŞ E.
21st INGED International ELT Conference, Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Yabancı dil eğitiminde yapay zekâ kullanımı: Değişim ve dönüşüm
BAŞAL A.
Yabancı dil eğitimi 8. kurultay: Yabancı dil eğitiminde dijital dönem, Ankara, Türkiye, 12 Ekim 2023
2023
2023Technologies and digital tools used in English vocabulary teaching at K-12 levels: A systematic literature review
Yavaş O., BAŞAL A.
International Congress on Scientific Reserach-VIII, Ankara, Türkiye, 09 Haziran 2023
2023
2023Potential of AI in Language Education: GPT Models at the Forefront
BAŞAL A.
International Symposium on New Trends in Language Studies, Ankara, Türkiye, 28 Nisan 2023
2022
2022The dynamic relationship between technology and pedagogy to create student engagement in online learning environments
BAŞAL A.
2nd International Conference on Emerging Trends in Education (INCETE 2022), Pakistan, 28 Ağustos 2022
2022
2022“Here’s how you do X,” and “Here’s what you need to know about X.” The changing roles of instructors with the instructional technology
BAŞAL A.
INGED Zoom Series 56, Ankara, Türkiye, 28 Ocak 2022
2021
2021Flipped learning in ELT within the context of instructional design
BAŞAL A.
Flipped Impact Conference, Ankara, Türkiye, 04 Aralık 2021
2021
2021SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI PROJESİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ER TÜRKÜRESİN H., BAŞAL A., ÖZDEMİR ÖZDEN D., ALAKURT T.
5. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU ISOEVA - 2021, Türkiye, 18 Ekim 2021
2021
2021The Need for Training Teachers in Digital Pedagogy
BAŞAL A.
1st International Congress on Teaching & Teacher Education (ICOTTE 2021), İstanbul, Türkiye, 11 Haziran - 12 Temmuz 2021, ss.7
2019
2019Derlemdilbilim ve Dil Eğitimi
BAŞAL A., BAL GEZEGİN B., AKBAŞ E.
INTERNATIONAL CONGRESS OF LANGUAGES (INCOL-2019) The Power of Languages, Adana, Türkiye, 09 Ekim 2019
2019
2019Ders kitaplarında eksiklik: Derlem Kullanımı (Atölye-Workshop)
BAŞAL A.
International Symposium on Textbooks (Dekus 2), 24 Ekim - 26 Kasım 2019
2019
2019İngilizce Ders Kitaplarında Derlem Kullanımının İrdelenmesi
BAŞAL A.
International Symposium on Textbooks (Dekus 2), 24 Ekim - 26 Kasım 2019
2019
2019Yabancı dil eğitim materyalleri geliştirme ve sınıf aktiviteleri oluşturmada derlem kullanımı
BAŞAL A.
International Congress of Languages (INCOL-2019), Adana, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2019, ss.46
2019
2019Current technological trends in ELT
BAŞAL A.
2nd International Conference on Teaching andLearning (ICOTAL, 2019)., Bahawalpur, Pakistan, 21 - 22 Mart 2019
2018
2018Türkçe Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
Aytan T., Başal A.
IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 01 Aralık 2018, ss.556-564, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Okuma Metinlerinin ADOÇP Yeterlilik Seviyeleri Üzerine Bir Araştırma
BAŞAL A.
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.3-4
2018
2018Yabancı Dilde Kelime Öğretiminde Dijital Materyaller
BAŞAL A.
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu (IFEMS 2018), İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.128-129
2018
2018Dijital Ders Materyalleri Geliştirme Araçları (Atölye-Workshop)
BAŞAL A.
İnternational Field of Education Material Symposium, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
2018
2018Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Temel Dil Becerileri Odaklı Materyal Geliştirme Ortamları: Web 2. 0 Araçları
AYTAN T., BAŞAL A., Öztürk G.
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
2018
2018Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri
BAŞAL A.
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 Nisan 2018, ss.4
2018
2018Dijital Ders Materyalleri Geliştirme Araçları
Başal A.
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018
2017
2017Treasure hunt: Mobile applications for vocabulary learning
BAŞAL A.
1st. International Conference on New Trends in English Language Teaching and Testing, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 24 Ağustos 2017, ss.39
2017
2017Yabancılara Türkçe öğretiminde dinleme becerisinin geliştirilmesi için teknoloji kullanımı: Web 2.0 araçları
AYTAN T., BAŞAL A.
III. International Congress of Teaching Turkish as a Foreign Language:, Tirane, Arnavutluk, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.51
2016
2016Teknolojik iyimserlik
Başal A.
Güngören Eğitim Platformu,, İstanbul, Türkiye, 21 - 29 Kasım 2016
2016
2016Extending the Functionality of LMS for English Language Teaching
BAŞAL A.
ICT for Language Learning, 9th Edition, Pixel., Floransa, İtalya, 17 - 18 Kasım 2016, cilt.1, ss.142-146
2016
2016Developing in house materials for language learning
BAŞAL A.
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016
2016
2016Sektör Dışından Bir Dil Eğitimcisinin Gözüyle Havacılıkta İngilizce Eğitimi
BAŞAL A.
Havacılıkta Dil Eğitimi: Sektör-Eğitim Kurumları Koordinasyonu Konferansı, Türk Hava Yolları Havacılık Akademisi - Dil Eğitim ve Hizmetleri Müdürlüğü., İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs - 27 Haziran 2016
2016
2016DİJMAT Projesi İngilize Öğretmenlerinin Dijital Ders Materyali Geliştirme Algıları
BAŞAL A.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi : Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı., Antalya, Türkiye, 21 Nisan - 24 Haziran 2016
2016
2016Increasing learners collocational knowledge the effectiveness of an online learning platform
Başal A., Toraman M., Celen K. M.
III International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2016), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2006-2007
2016
2016Perceptions regarding the improvement of English language education in Turkey Voices from the ELT world
BAŞAL A.
III International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2016)., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
2016
2016Alana özel ÖYS İhtiyacı İngilizce Eğitimi
BAŞAL A.
Uluslararası Uzaktan Eğitim Araştırmaları Konferansı., İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016
2016
2016Effectiveness of Graphic Novels in Vocabulary Teaching
BAŞAL A., AYTAN T., DEMİR İ.
GlobELT 2016: An international conference on teaching and learning English as an additional language., Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016
2015
2015Learning by doing Colloborative dictionary making by using online tools
BAŞAL A.
GlobELT: An international Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, Antalya, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015
2014
2014Using Web 2 0 tools in English language teaching ICT for language learning
BAŞAL A., AYTAN T.
ICT for language learning, Floransa, İtalya, 11 - 13 Kasım 2014
2014
2014ICT in Language Teacher Education The Role of Teacher Educators
BAŞAL A.
7th edition of the International Conference ICT for Language Learning, Floransa, İtalya, 13 - 14 Kasım 2014, ss.220-225
2014
2014Using Web 2 0 Tools in English Language Teaching
BAŞAL A., AYTAN T.
7th edition of the International Conference ICT for Language Learning, Floransa, İtalya, 13 - 14 Kasım 2014, ss.372-375
2014
2014Training Prospective EFL Teachers in CALL
BAŞAL A.
CALICO, Open, Online, Massive: The Future of Language Learning?, 01 Mayıs 2014
2014
2014Using Collaborative Web 2.0 Tools to Support Courses in ELT Departments
BAŞAL A.
Ohio University - Department of Applied Linguistics - 6th Annual Ohio University CALL Conference, 01 Nisan 2014
2012
2012Flipped ELT Classroom
BAŞAL A.
3rd Black Sea ELT CONFERENCE. Technology: A Bridge to Language Learning, Samsun, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2012, cilt.1, ss.8-12
2013
2013Lessons Learned from the Design Process of a Learning Management System
SEVİNDİK T., BAŞAL A.
2nd International Symposium on Computer, Communication, Control and Automation (3CA), Singapore, Singapur, 1 - 02 Aralık 2013, cilt.68, ss.317-320
2012
2012Uzaktan Eğitim Ve Sosyal Ağlar
SEVİNDİK T., KAYIŞLI K., GENÇ Z., BAŞAL A.
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2012, ss.1031-1036
2012
2012Whys and Hows of Technology Integration into Language Teacher Education
BAŞAL A.
New Trajectories in Elt Teacher Profile 7th International FELT, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2012
2011
2011E-öğrenmenin Geleneksel Sınıflara Entegrasyonu. Akademik Bilişim 2011
BAŞAL A., Gürol M.
01 Mart 2011, ss.719-724
2005
2005The use of illocution markers in scientific journal articles
BAŞAL A.
3rd International Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching, Adana, 01 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
2025Using literature to teach vocabulary
BAŞAL A.
Literature in Language Teaching, ÇAKIR İSMAİL, DEMİRÖZ HAKAN, Editör, Nobel, ss.275-299, 2025
2024
2024Enhancing Academic English Teaching and Learning: The Integration of Corpus Analysis in EAP
AKBAŞ E., BAŞAL A.
Teaching English for Academic Purposes: Theory into Practice, ZEHİR TOPKAYA ECE, ÇELİK HANDAN, Editör, Palgrave Macmillan, ss.249-272, 2024
2024
2024Language teachers as material developers with technology
BAŞAL A., YÜKSELİR C.
Handbook of English Language Teaching, SARIÇOBAN ARİF, BAŞOL HASAN ÇAĞLAR, Editör, Serüven, ss.325-341, 2024
2024
2024Teknoloji, Yapay Zekâve Yabancı Dil Öğretimi
Başal A.
Kuramdan Uygulamaya Dil Edinimi, İNAL SEVİM,TUNABOYLU OYA, Editör, Nobel, Ankara, ss.481-496, 2024
2023
2023ChatGPT: Developing reading materials for language learners
BAŞAL A.
ChatGPT in foreign language education and translation studies, Arif Bakla, İsmail Çakır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.95-110, 2023
2022
2022Yabancı Dil Öğretimi ve Teknoloji
Başal A., Akbaş E.
Kuramsal ve Uygulama Örnekleri ile Dijitalleşme ve Eğitim, Demirci Saygı,Nilüfe; Demir Kaçan Sibel, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.57-75, 2022
2022
2022“Corpus Made My Job Easier”: Preservice Language Teachers’ Corrective Feedback Practices in Writing with Corpus Consultation
BAL GEZEGİN B., AKBAŞ E., BAŞAL A.
New Directions in Technology for Writing Instruction, Yangın-Ekşi Gonca, Akayoglu Sedat , Anyango Leonora, Editör, Springer Cham, ss.279-295, 2022
2021
2021Türkçenin uzaktan öğretimi ve öğreniminde konuşma becerisinin geliştirilmesi
AYTAN T., BAŞAL A., GÜNAYDIN Y.
Türkçenin uzaktan öğretimi ve öğrenimi, Göçer Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.267-298, 2021
2021
2021Teaching Literary Genres Through Web 2.0 Tools in ELT Classrooms
BAŞAL A., TUNABOYLU O., İNAL S., KAZAZOĞLU S.
Essentials of Applied Linguistics and Foreign Language Teaching: 21st Century Skills and Classroom Applications, Büyükkarcı Kağan, Önal Ahmet, Editör, ISRES Publishing, ss.78-101, 2021
2021
2021Teaching literary genres through Web 2.0 tools in ELT Classrooms
BAŞAL A., TUNABOYLU O., İNAL S., KAZAZOĞLU S.
Essentials of Applied Linguistics and Foreign Language Teaching, Kağan BÜYÜKKARCI, Ahmet ÖNAL, Editör, ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.78-102, 2021
2020
2020Using literature to teach vocabulary
BAŞAL A.
Literature in Language Teaching, Çakır, İ., Demiröz, H., Editör, Nobel, Ankara, ss.277-301, 2020
2020
2020Hikayelerle Yabancı Dil Öğretimi
BAŞAL A.
İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, İsmail Çakır, Editör, Nobel, Ankara, ss.77-97, 2020
2019
2019Çocuklara yabancı dil öğretiminde teknoloji kullanımı
Başal A.
İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Mirici İsmail Hakkı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.177-194, 2019
2016
2016Current trends in ELT
Başal A.
The use of Web 2 0 tools in ELT, İsmail Yman,Emrah Ekmekçi,Müfit Şenel, Editör, Nüans, Ankara, ss.152-169, 2016
2016
2016Dijmat projesi: İngilizce öğretmenlerinin dijital ders materyali geliştirme algıları.
Başal A.
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1247-1260, 2016
2013
2013E-Öğrenme’ de Yabancı Dil Dersine Yönelik İçerik Geliştirme ve Yazarlık Araçları
Başal A.
Turkiye de E ogrenme Gelişmeler ve Uygulamalar IV, T. Volkan Yüzer,Gonca Telli Yamamato,Uğur Demiray, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.67-80, 2013
2011
2011E-öğrenmenin Geleneksel Sınıflara Entegrasyonu
GÜROL M., BAŞAL A.
TÜRKİYE DE E ÖĞRENME Gelişmeler ve Uygulamalar II, Birim Balcı Demirci, Gonca Telli Yamamoto, Uğur Demiray, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.87-98, 2011
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025TÜBİTAK 2237: Makale Yazma Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Başal A., Maden S.(Yürütücü)
2024 - 2024
2024 - 2024TÜBİTAK 4005: İngilizce Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modeli Çerçevesinde Artırılmış Gerçeklik Ile Materyal Tasarımı Ve Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Kırmızı Ö., Can T., Cabı E.(Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursu IV
TÜBİTAK Projesi
Başal A. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023TÜBİTAK 4005: Değerlerin ve Çevrenin Çizgi Romanı
TÜBİTAK Projesi
İlhan G. O. (Yürütücü), Başal A.
2021 - 2023
2021 - 2023Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin GeliştiriImesi ve Tasarımı
Teknopark
Başal A., Demir S. B.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022
TÜBİTAK 2237-A Sustainable development for ELT
TÜBİTAK Projesi
Kazazoğlu S., Çubukçu F. F., Edman T. B., Başal A., Coşgun Ögeyik M., Han T., et al.
2022 - 2022
2022 - 2022
Sustainable Development for ELT
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Arıkan A.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022Kültürlerarası iletişim yeterliliğinin çocuklara İngilizce öğretimine entegrasyonu
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Genç G.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022TÜBİTAK 2237-A İngilizce öğretmen adaylarına yönelik çevrimiçi yabancı dil öğretiminde edebiyat kullanımı kursu II
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Han T.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursu III
TÜBİTAK Projesi
Başal A. (Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022TÜBİTAK 2237-A İngilizce öğretmen adaylarına yönelik çevrimiçi yabancı dil öğretiminde edebiyat kullanımı kursu
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Han T.(Yürütücü)
2020 - 2022
2020 - 2022Derlem ile Öğretin, Gerçek Dili Keşfedin: İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı
TÜBİTAK Projesi
Başal A. (Yürütücü), Gezegin B. B., Akbaş E.
2018 - 2022
2018 - 2022Gerçek Yaşam Temelli Okul Sözlüğü Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Özkan B.(Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021Hikayelerle desteklenmiş yabancı dil eğitiminde dijital araçların 3 aşamada kullanımı; hikaye oluşturma, hikaye yazma ve hikaye anlatma
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Duruk E.(Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursu II
TÜBİTAK Projesi
Başal A. (Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 2237-A: Uzaktan Eğitimle Yakınlaşma Zamanı: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Uzaktan Eğitim Bilgi ve Becerileri Kazandırma Kursu III
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Gezegin B. B.(Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021Edebiyat ve Edebi Ürünlerin Dijital Araçlarla İngilizce Öğretiminde Kullanımı
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Kazazoğlu S.(Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursu
TÜBİTAK Projesi
Başal A. (Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 2237-A: Uzaktan Eğitimle Yakınlaşma Zamanı: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Uzaktan Eğitim Bilgi ve Becerileri Kazandırma Kursu II
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Gezegin B. B.(Yürütücü)
2020 - 2021
2020 - 2021Sosyal Bilgiler Eğitiminde Yenilikçi Eğitim Uygulamaları: Web 2.0 Araçları
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Türküresin H. E.(Yürütücü)
2020 - 2021
2020 - 2021İngilizce Öğretmen Adaylarının İngilizce Öğretmenlerine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Gümüş A.(Yürütücü)
2020 - 2020
2020 - 2020TUBITAK 2237-A : Uzaktan Eğitimle Yakınlaşma Zamanı: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Uzaktan Eğitim Bilgi ve Becerileri Kazandırma Kursu
TÜBİTAK Projesi
Gezegin B. B.(Yürütücü), Kılıçkaya F., Çakır R., Başal A., Yükselir C., Akbaş E., et al.
2019 - 2020
2019 - 2020Türkiye de kullanılan Ingilizce Ders Kitapları Kelime Profilinin Çıkarılması: Derlem Tabanlı Bir Çalısma
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Üçyıldız A. M.(Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017Akademik Kelime Listesi Eşdizimsel Sözcüklerin Öğretiminde Interaktif Web tabanlı Sözlüğün Etkililiğinin İrdelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Başal A. (Yürütücü), Toraman M.
2016 - 2016
2016 - 2016
Özel Eğitim Öğretmenlerine Yönelik Yenilikçi Teknoloji Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Başal A., Yeni S. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016Dijital Materyal Tasarımcısı İngilizce Öğretmenleri
TÜBİTAK Projesi
Başal A. (Yürütücü), Kert S. B., Sevindik T.
2015 - 2016
2015 - 2016İngilizce Deyimlerin Öğretilmesinde Grafik Roman ın Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Başal A. (Yürütücü)
2011 - 2012
2011 - 2012155 mm MKE MOD 274 Topçu Mühimmatın Sevk Çemberi Kaynak Prosesinin Yapay Zeka Teknikleri ile İyileştirilerek Hatalı Ürün Oranlarının Azaltılması
Savunma Sanayi Başkanlığı Destekli Proje
Başal A., Ersöz S.(Yürütücü)
2005 - 2006
2005 - 2006Birinci Şahıs Zamirlerinin Kullanımı Bilimsel Dergi Makalelerinde Derlem Tabanlı Çalışma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Başal A. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFOCUS ON ELT JOURNAL
Baş Editör
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorInternational Journal of Textbooks and Education Materials
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorElectronic International Journal of Education, Arts, and Science
Editörler Kurulu Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorLanguage and Technology
Editörler Kurulu Üyesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam Ediyor
The Literacy Trek
Editörler Kurulu Üyesi
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorJournal of Technology and Teacher Education
Değerlendirme Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2023
Eylül 2023EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023MEDITERRANEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2020
Kasım 2020Journal of Language and Linguistic Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2020
Ekim 2020International Online Journal of Education and Teaching
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020Eurasian Journal of Applied Linguistics
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020British Journal Of Educational Technology
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Innovation in Language Learning and Teaching
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019Eurasian Journal of Applied Linguistics
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2018
Eylül 2018Technology, Knowledge and Learning
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2017
Kasım 2017QUALITY & QUANTITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017Quality & Quantity (QUQU)
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017Journal of the Hasan Ali Yücel Faculty of Education
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2016
Eylül 2016Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
SCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Erzincan Journal of Education Faculty
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016British Journal of Educational Technology (BJET)
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Teaching and Teacher Education
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015Journal of Technology and Teacher Education (JTATE) (Editorial Review Board)
SCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Journal of Language and Linguistic Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
SCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2013
Nisan 2013IOJES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2013
Ocak 2013Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2012
Ağustos 2012e-ijer (e-International Journal of Educational Research)
SCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Şubat 2022
Şubat 2022TÜBİTAK Projesi
1005 - Ulusal Yeni Fikirler ve Ürünler Araştırma Destek Programı, Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Temmuz 2021
Temmuz 2021TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Mart 2021
Mart 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Şubat 2021
Şubat 2021TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, Türkiye, Türkiye
Ocak 2020
Ocak 2020TÜBİTAK Projesi
1005 - Ulusal Yeni Fikirler ve Ürünler Araştırma Destek Programı, Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Haziran 2019
Haziran 2019TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mayıs 2021
Mayıs 2021Yabancı Dil Öğretmen Adayları için Araştırma Becerilerini Geliştirme Kursu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Başal A., Aydın S., Harputlu L., Sarıçoban A.
İstanbul, Türkiye
Eylül 2020
Eylül 2020LOCALISING GLOBAL ISSUES IN ELT: 11th ELT RESEARCH CONFERENCE
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Başal A.
Çanakkale, Türkiye
Haziran 2019
Haziran 2019VIth International Eurasian Educational Research Congress
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Başal A.
Türkiye
Temmuz 2018
Temmuz 2018International Congresses on Education 2018 (ERPA)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Başal A.
İstanbul, Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018V th International Eurasian Educational Research Congress
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Başal A.
Antalya, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2019 - 2019
2019 - 2019Erasmus Programı
Ders Verme
Sarajevo Üniversitesi, Bosna-Hersek
2018 - 2019
2018 - 2019İkili İşbirliği Anlaşması
Ders Verme
Minsk Devlet Yabanci Diller Üniversitesi, Belarus
2014 - 2015
2014 - 2015Diğer
Misafir Araştırmacı
Ohio University, Amerika Birleşik Devletleri
2014 - 2014
2014 - 2014Erasmus Programı
Ders Verme
University College Lillebælt Teacher Education Funen, Danimarka
Ödüller
Aralık 2019
Aralık 2019Tübitak Yayın Teşvik Ödülü 2019
Tübitak
Eylül 2019
Eylül 20192019 Yılı Yıldız Teknik Üniversite - Fakülte Bazlı Yayın Ödülü- 3. lük
Yıldız Teknik Üniversitesi
Aralık 2016
Aralık 2016Yayın Teşvik Ödülü ( Net Puan : 100 )
YÖK
Aralık 2015
Aralık 2015Yayın Teşvik Ödülü (Net Paun: 83.7)
YÖK
Nisan 2015
Nisan 2015En Yenilikçi-Yaratıcı Fikir Ödülü (The Most Innovative Idea Award)
Uluslararası GlobELT Konferansı
Aralık 2014
Aralık 2014Yayın Teşvik Ödülü
TÜBİTAK
Aralık 2012
Aralık 2012Yayın Teşvik Ödülü
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 106
h-indeksi (WOS): 5
Jüri Üyelikleri
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Doktora)
Nermin Kasapoğlu Kaya Amerika Birleşik Devletleri’nde İUygulanmakta Olan Karakter Eğitimi Programlarının İncelenmesi Ve Türkiye'de Karakter Eğitimi Programlarının Geliştirilmesine Yönerik Öneriler - Yıldız Teknik Üniversitesi
Mart-2021
Mart 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
BEDİRHAN AHMET KÜÇÜK YL - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Mayıs-2018
Mayıs 2018