SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
PARASOSYAL ETKİLEŞİM NASIL GELİŞİR? ETKİLERİ NELERDİR?: NİCEL BİR ARAŞTIRMA
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES
, cilt.7, sa.18, ss.12-23, 2022 (Hakemli Dergi)
Yeni Ürün Geliştirme Takımlarında Hata Yönetimi
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.35-47, 2020 (Hakemli Dergi)
Tatil Paylaşımlarını Niçin Seviyoruz?: İkna Mesajlarının Duygusal Ve Davranışsal Tepkiler Üzerine Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, sa.23, ss.139-161, 2019 (Hakemli Dergi)
Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.6, ss.730-751, 2018 (Hakemli Dergi)
Yenilikçilik Kalitesi Perspektifinden Bilgi Paylaşımı, Entelektüel Sermaye ve Performans İlişkisi
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.6, ss.71-94, 2018 (Hakemli Dergi)
Persuasive messages and emotional responses in social media marketing
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, ss.202-208, 2017 (Hakemli Dergi)
Dynamic Rules Of Action, Market Knowledge Absorptive Capacity And Firm Innovativeness: An Empirical Analysis
Doğuş Üniversitesi
, cilt.18, ss.115-134, 2017 (Hakemli Dergi)
Pazar Yönelimi ve Firma Performansı İlişkisi Farklılaştırma Stratejisinin Aracı Rolü
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.17, ss.111-127, 2016 (Hakemli Dergi)
Ürün Yerleştirmede Sahne Farkındalığı: Toy Story 3 Filmi Üzerine Bir Araştırma
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.105-121, 2013 (Hakemli Dergi)
Filmlere Yerleştirilen Markaların Çocuklar Tarafından Hatırlanması: TOY STORY III Filmi Örneği
Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.111-127, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİNİN ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
International Istanbul Economic Research Conference (IIERC), İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2021, ss.58-59
TÜKETİCİ NÖROBİLİMİ VE NÖROPAZARLAMA: ETKİNLİĞİ VE GELECEĞİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
International Istanbul Economic Research Conference (IIERC), İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2021, ss.56-57
HİZMET MÜKEMMELLİĞİNİN ÖTESİNDE YENİ FENOMEN:MİSAFİRPERVERLİK KAVRAMININ ÖLÇÜMLENMESİ
International Social Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2019
A new way out to deal with market turbulance: Ambidexterity and resilience capacity
V. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, 25 - 27 Ekim 2018
DİNAMİK PAZAR KOŞULLARINDA ÖRGÜT KÜLTÜRÜ, ENTELEKTÜEL SERMAYE VE DİNAMİK YETENEKLER İLİŞKİSİ
3.ULUSLARARASISOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 17 - 18 Aralık 2018
Bilgi Paylaşımı, Entelektüel Sermaye ve Firma Performansı Arasındaki İlişkiler
BOR Conference, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018
The Relationship among Cultural Values, Emotional Intelligence and Job Outcomes
14th International Strategic Management Conference, 12 - 14 Temmuz 2018
An Evolutionary Perspective: From Computers to Anxiety of Computer Users
8th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, 12 - 14 Temmuz 2018
Tatil Paylaşımlarını Niçin Seviyoruz?: İkna Mesajlarının Duygusal Ve Davranışsal Tepkiler Üzerine Etkisi
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019
Why companies go positive marketing innovations: a new theoretical prototype for 4ps of innovation
2nd world conference on technology, innovation and entrepreneurship, 12 - 14 Mayıs 2017
Persuasive messages and emotional responses in social media marketing
2nd world conference on technology, innovation and entrepreneurshipnt, 12 - 14 Mayıs 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
A Qualitative Study on the Antecedents and Consequences of Digital Customer Experience
Contemporary Approaches to Business and Economics, Mehmet Baykal,Aziz Dayanır, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.27-46, 2022
Consumer Neuroscience and Neuromarketing: A Qualitative Study on the Success and Future of Neuromarketing
Contemporary Approaches to Business and Economics, Mehmet Baykal,Aziz Dayanır, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.5-25, 2022
Digital Storytelling and Parasocial Interaction for Brand-Consumer Relationship
Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement, Norazah Mohd Suki, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.210-230, 2020
Building the Friendly-Airline Brand:Hospitable Cabin Crew for Digital Marketing Activities
Digital Marketing Strategies for Tourism, Hospitality, and Airline Industries, Santos,José Duarte,Silva,Óscar Lima, Editör, IGI Global, District-Of-Columbia, ss.197-220, 2019
TÜKETİCİYLE SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞER YARATMAK:DİNAMİK PAZARLAMA YETENEKLERİ NEDİR? NASIL GELİŞTİRİLİR?
Tüketici Yazıları VI, Arzu Şener,Esna Betül Buğday, Editör, TÜPADEM, Ankara, ss.78-100, 2018