Duyurular & Dokümanlar
Öğrenci Danışmanlık Toplantısı
Duyuru
27.09.2022
Hepinize merhaba,
Öğrenci Danışmanlık Toplantımız 29 Eylül Perşembe günü saat 15:00 de Online olarak gerçekleştirilecektir.
Toplantının linki aşağıda yer almaktadır.
Bilgilerinize
http://online.yildiz.edu.tr/JoinMeeting?organizationid=646bebbc-56ee-42fb-84b7-9ca8d19339bf&meetingid=1fbf5c83-c93d-4770-8e4f-1e6549de7da2
Doç.Dr. Ebru Enginkaya
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2000 - 2005
2000 - 2005Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
1997 - 2000
1997 - 2000Yüksek Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat, Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
1998 - Devam Ediyor
1998 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
2016
2016Yüksek Lisans
B2C ticarette müşteri sadakati ve bir uygulama
ENGİNKAYA ERKENT E.
E.Tetik(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Giyim Sektöründe Vitrin Düzenlemelerinin Marka İmajına Etkisi
ENGİNKAYA ERKENT E.
D.Yılmaz(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Marka kişiliğinin boyutları ve Ikea uygulaması
ENGİNKAYA ERKENT E.
M.Yılmaz(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Gerilla Pazarlamanın Marka Çağrışımı ile İlişkisi ve Bir Uygulama
ENGİNKAYA ERKENT E.
H.Durmuş(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Ilac firmalarinda tedarik zinciri yonetiminde pazarlama arastirmalari
ENGİNKAYA ERKENT E.
H.Tosun(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Bilgi Sistemleri Ve Pazarlama Arasındaki Uyumun Algılanan Pazarlama Performansına Etkisi Ve Bir Uygulama
ENGİNKAYA ERKENT E.
G.Mehtap(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Marka seçim sürecindeki boyutlar açısından tüketicilerin markalı ürün satın alma tercihleri
ENGİNKAYA ERKENT E.
G.Çakır(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Hizmet sektöründe kalite, değer ve müşteri memnuniyetinin tüketici davranışları üzerindeki etkisi
ENGİNKAYA ERKENT E.
T.Toprak(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Social Commerce Platforms Role in FoMO driven consumption: The Hidden psychological toll of continuous use
ENGİNKAYA ERKENT E., SAĞLAM M. H.
IEEE Access
, cilt.13, ss.77395-77417, 2025 (SCI-Expanded)
2024
2024Recycling Reinforced: The Synergistic Dynamics of Sustainable Behavior
Enginkaya Erkent E., Sağlam M. H.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.16, sa.9, 2024 (SCI-Expanded)
2023
2023Exploring servicescape experiences across museum types
Erdoğan H. H., ENGİNKAYA ERKENT E.
Journal of Services Marketing
, cilt.37, sa.6, ss.706-718, 2023 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Yolcuların çevrimiçi incelemelerinden havayolu hizmet kalitesi boyutlarının belirlenmesi: Servqual'i doğrulamak ve genişletmek için metin madenciliği yaklaşımı
KILIÇ S., ENGİNKAYA E.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.12, sa.3, ss.492-504, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023MÜZE ZİYARETLERİNDEKİ DENEYİMSEL TÜKETİMİN BOYUTLARI
Erdoğan H. H., ENGİNKAYA E.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.56, ss.165-184, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022EXAMINING THE RELATIONS BETWEEN EMPLOYEES' PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY, CUSTOMER ORIENTATION AND PERCEIVED PERFORMANCE
Enginkaya Erkent E., Köse Ş. G.
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY
, cilt.8, sa.3, ss.851-870, 2022 (ESCI)
2021
2021Will You Carry That Watch? Investigating Factors That Affect Continuance Intention Of Smartwatches
Enginkaya Erkent E., Köse Ş. G., Özer Çizer E.
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.354-373, 2021 (ESCI)
2019
2019Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye
Parmaksız M. Y., ENGİNKAYA ERKENT E.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.981-996, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018“QR Code Applications in Mobile Marketing”, Social Science Studies Journal (SSS Journal)
ENGİNKAYA ERKENT E., PERKER B.
Social Science Studies Journal , cilt.4, sa.13, ss.109-201, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Mobil Pazarlama’da QR Kod Uygulamaları
Enginkaya Erkent E., Cebeci Perker B.
Social Sciences Studies Journal , cilt.4, sa.13, ss.190-201, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Factors Affecting the Attitude of Consumers’s Purchasing Private Labels
ENGİNKAYA ERKENT E.
Research Journal of Business and Management , cilt.4, sa.1, ss.28-33, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Factors Affeting The Attitude of Consumers’ Purchasing Private Labels
Enginkaya Erkent E.
Research Journal of Business and Management
, cilt.4, sa.3, ss.28-33, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
2015Counterfeit Luxury Brand Consumption: Attitudes Of Turkish Consumers
Enginkaya Erkent E.
Journal of Global Economics, Management and Business Research , cilt.3, sa.1, ss.11-21, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Brand followers: motivations and attitudes of consumers to follow brands in social media
Yılmaz H., Enginkaya Erkent E.
International Journal of Internet Marketing and Advertising , cilt.9, sa.1, ss.3-22, 2015 (Scopus)
2014
2014Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki
Enginkaya Erkent E.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.36, ss.145-158, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Dimensions of Online Customer Engagement
Enginkaya Erkent E., Esen E.
Journal of Business, Economics and Finance , cilt.3, sa.1, ss.106-114, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
2010Alışveriş Değeri ve Mağaza Seçim Kriterlerinin Belirlenmesinin Hazcı ve Faydacı Alışveriş Değeri İle İlişkisi: Lise Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Enginkaya Erkent E., Ozansoy Çadırcı T.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.141-155, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Alışveriş Değeri ve Mağaza Seçim Kriterlerinin Belirlenmesinin Hazcı Ve Faydacı Alışveriş Değerleri İle İlişkisi Lise Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
ENGİNKAYA ERKENT E., OZANSOY ÇADIRCI T.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.141-155, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009A Theoretical Framework About How Organizations Promote Their Corporate Social Responsibility Initiatives
Enginkaya Erkent E., Ozansoy Çadırcı T., Esen E.
International Journal of Business and Management
, cilt.1, sa.2, ss.39-47, 2009 (Hakemli Dergi)
2006
2006Elektronik Perakendecilik ve Elektronik Alışveriş
Enginkaya Erkent E.
Ege Akademik Bakış , cilt.6, ss.10-16, 2006 (ESCI)
2005
2005Japonya’nın Yabancı Pazarlara Giriş Stratejileri
Enginkaya Erkent E.
Ege Akademik Bakış , cilt.5, sa.1, ss.99-108, 2005 (ESCI)
2000
2000Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma
Enginkaya Erkent E.
Modern Hastane Yönetimi Dergisi , cilt.4, ss.1-5, 2000 (Hakemli Dergi)
2000
2000İllere ve Bölgelere Göre Türkiye'nin Demografik ve Sosyal Yapısının Analizi
Fırat S. Ü., Enginkaya Erkent E., Chasan A.
İşletme İktisat ve Finans Dergisi
, cilt.15, sa.170, ss.18-35, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
2019Consumer Negativity Towards Brands: Brand Hate or Brand Switch?
Pınarbaşı F., Enginkaya Erkent E.
Global Business Research Congress , İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2019, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Marka Deneyimi ve Marka Aşkı Açısından Havayolu Markalarının Karşılaştırılması
Erdoğan H. H., Enginkaya Erkent E.
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.403-424
2018
2018“Customer Engagement’s Role Over Positive Word-of-Mouth Intention: A Study on Smartphones Sector”
Pandır B., Enginkaya Erkent E.
Global Business Research Congress , İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.150-154
2017
2017Fashion Customers’ E-Wom Behavior: An Exploratory Study
Köse Ş. G., Enginkaya Erkent E.
12th International Conference On Social Sciences, Amsterdam, Hollanda, 19 - 20 Mayıs 2017
2016
2016Exploring Turkish Consumers’ Socially Responsible Consumption Behavior
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Köse Ş. G.
2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.182-189
2015
2015Influence of consumers’ self-brand connections on purchase intentions
Kırcova İ., Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.
1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.492-503
2014
2014The Impact of Digital Advertising on Consumer Purchase Decisions
Enginkaya Erkent E., Çınar D.
2nd International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, İstanbul, Türkiye, 16 Haziran - 19 Temmuz 2014, ss.432-441
2013
2013What drives consumers to interact with brands through social media? A motivation scale development study
Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Praha, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.119-226
2011
2011Evaluating The Service Quality Perceptions Of Customers Towards Private Shopping Web Sites
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.
13. Annual International Conference of The Global Business and Technology Association, İstanbul, Türkiye, 12 - 16 Temmuz 2011, ss.261-268
2010
2010Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı
Enginkaya Erkent E.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.286-300
2010
2010Global Brand Image: A Perspective of Turkish Consumers
Enginkaya Erkent E.
19. International Management Development Association World Business Congress, Konya, Türkiye, 21 - 25 Temmuz 2010, ss.157-161, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Müşterilerin İşletmelere Bağlılığında (Engagement) Etkili olan Faktörler: İnternet Üzerinden Alışveriş Yapan Müşteriler Üzerine Bir Çalışma
Enginkaya Erkent E., Esen E.
8. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.48-52
2009
2009A Theoretical Framework About How Organizations Promote Their Corporate Social Responsibility Initiatives
ENGİNKAYA ERKENT E., OZANSOY ÇADIRCI T., ESEN E.
International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.201-209
2008
2008The Relationship Between Brand Name, Percieved Value, Percieved Quality, Store Image and Consumers' Purchase Intentions
Enginkaya Erkent E., Ozansoy Çadırcı T.
SOBIAD, İzmir, Türkiye, 21 Ağustos 2008
2003
2003Brand Choices Depending on Technological Developments Among The Young Consumers
İbrahim K., ENGİNKAYA ERKENT E., OZANSOY ÇADIRCI T.
Global Business and Technology Association 2003 International Conference, Budapest, Macaristan, 8 - 12 Temmuz 2003, ss.727-735, (Tam Metin Bildiri)
2003
2003Brand Choices Depending On Technological Developments Among Young Consumers
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Ozansoy Çadırcı T.
GBATA, Budapest, Macaristan, 14 Haziran 2003
Kitaplar
2020
2020Digital Marketing
Enginkaya Erkent E.
E-Business, Arzu Karaman Akgül, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-145, 2020
2019
2019Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm
Enginkaya Erkent E.
Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.401-424, 2019
2019
2019How Social Media is Transforming Marketing?
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E.
Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, H.,Yüksel, S., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.318-334, 2019
2018
2018Yeni Gerçekler İçin Pazarlamayı Tanımlamak
Enginkaya Erkent E.
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.2-33, 2018
2018
2018The Consumers’ Life Simplifiers: Innovative Developments and Transformations
Enginkaya Erkent E., Karaman Akgül A.
Current Debates in Business Studies, Candan, Burcu F., Kapucu, Hakan, Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.83-92, 2018
2015
2015Sosyal Medya Pazarlama
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015
2013
2013Stratejik Pazarlama Planlaması
Enginkaya Erkent E.
Girişimcilik, Nazan Yelkikalan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.137-151, 2013
2013
2013Hizmet Pazarlaması
Enginkaya Erkent E.
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova,Tahir Benli, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.311-339, 2013
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021