Doç. Dr. Ebru ENGİNKAYA ERKENT


İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), Sosyal Bilimler Genel, İLETİŞİM


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: engink@yildiz.edu.tr
İş Telefonu: +90 383 682 1
Web: https://avesis.yildiz.edu.tr/engink
Ofis: İİBF-İŞLETME BÖLÜMÜ G3-101
Posta Adresi: Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü,G3-101, Davutpaşa Kampüsü, Esenler

Metrikler

Yayın

47

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

107

Proje

2

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

Öğrenci Danışmanlık Toplantısı
Duyuru
27.09.2022

Hepinize merhaba,

Öğrenci Danışmanlık Toplantımız 29 Eylül Perşembe günü saat 15:00 de Online olarak gerçekleştirilecektir.

Toplantının linki aşağıda yer almaktadır.

Bilgilerinize

http://online.yildiz.edu.tr/JoinMeeting?organizationid=646bebbc-56ee-42fb-84b7-9ca8d19339bf&meetingid=1fbf5c83-c93d-4770-8e4f-1e6549de7da2

Doç.Dr. Ebru Enginkaya

Eğitim Bilgileri

2000 - 2005

2000 - 2005

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

1997 - 2000

1997 - 2000

Yüksek Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi, Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat, Türkiye

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

1998 - Devam Ediyor

1998 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

Consumer Negativity Towards Brands: Brand Hate or Brand Switch?

Pınarbaşı F., Enginkaya Erkent E.

Global Business Research Congress , İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2019, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Marka Deneyimi ve Marka Aşkı Açısından Havayolu Markalarının Karşılaştırılması

Erdoğan H. H., Enginkaya Erkent E.

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.403-424

2018

2018

“Customer Engagement’s Role Over Positive Word-of-Mouth Intention: A Study on Smartphones Sector”

Pandır B., Enginkaya Erkent E.

Global Business Research Congress , İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.150-154 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Fashion Customers’ E-Wom Behavior: An Exploratory Study

Köse Ş. G., Enginkaya Erkent E.

12th International Conference On Social Sciences, Amsterdam, Hollanda, 19 - 20 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

Exploring Turkish Consumers’ Socially Responsible Consumption Behavior

Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Köse Ş. G.

2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.182-189

2015

2015

Influence of consumers’ self-brand connections on purchase intentions

Kırcova İ., Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.

1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.492-503 Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

The Impact of Digital Advertising on Consumer Purchase Decisions

Enginkaya Erkent E., Çınar D.

2nd International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, İstanbul, Türkiye, 16 Haziran - 19 Temmuz 2014, ss.432-441 Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

What drives consumers to interact with brands through social media? A motivation scale development study

Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Praha, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.119-226 Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

Evaluating The Service Quality Perceptions Of Customers Towards Private Shopping Web Sites

Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.

13. Annual International Conference of The Global Business and Technology Association, İstanbul, Türkiye, 12 - 16 Temmuz 2011, ss.261-268

2010

2010

Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı

Enginkaya Erkent E.

15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.286-300

2010

2010

Global Brand Image: A Perspective of Turkish Consumers

Enginkaya Erkent E.

19. International Management Development Association World Business Congress, Konya, Türkiye, 21 - 25 Temmuz 2010, ss.157-161, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

A Theoretical Framework About How Organizations Promote Their Corporate Social Responsibility Initiatives

ENGİNKAYA ERKENT E., OZANSOY ÇADIRCI T., ESEN E.

International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.201-209

2003

2003

Brand Choices Depending on Technological Developments Among The Young Consumers

İbrahim K., ENGİNKAYA ERKENT E., OZANSOY ÇADIRCI T.

Global Business and Technology Association 2003 International Conference, Budapest, Macaristan, 8 - 12 Temmuz 2003, ss.727-735, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

Digital Marketing

Enginkaya Erkent E.

E-Business, Arzu Karaman Akgül, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-145, 2020

2019

2019

Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm

Enginkaya Erkent E.

Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.401-424, 2019

2019

2019

How Social Media is Transforming Marketing?

Kırçova İ., Enginkaya Erkent E.

Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, H.,Yüksel, S., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.318-334, 2019

2018

2018

Yeni Gerçekler İçin Pazarlamayı Tanımlamak

Enginkaya Erkent E.

Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.2-33, 2018

2018

2018

The Consumers’ Life Simplifiers: Innovative Developments and Transformations

Enginkaya Erkent E., Karaman Akgül A.

Current Debates in Business Studies, Candan, Burcu F., Kapucu, Hakan, Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.83-92, 2018

2015

2015

Sosyal Medya Pazarlama

Kırçova İ., Enginkaya Erkent E.

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015

2013

2013

Stratejik Pazarlama Planlaması

Enginkaya Erkent E.

Girişimcilik, Nazan Yelkikalan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.137-151, 2013

2013

2013

Hizmet Pazarlaması

Enginkaya Erkent E.

Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova,Tahir Benli, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.311-339, 2013


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 20

h-indeksi (WOS): 1