Prof. Dr. Kenan AYDIN


İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), Ekonomi ve İş, İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme

E-posta: kaydin@yildiz.edu.tr
İş Telefonu: +90 212 383 6701
Fax Telefonu: +90 212 383 6701
Web: kenanaydin.com
Ofis: Davutpaşa Kampüsü Esenler/İstanbul No:1
Posta Adresi: YTÜ-Davutpaşa Kampüsü Esenler/İstanbul İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığı

Metrikler

Yayın

77

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

19

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

8

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

ULUSLARARASI PAZARLAMA I.VİZE SINAVI HK.
Duyuru
23.11.2021

Bilgilendirme:

Uluslararası pazarlama I. vize sınavınız yarın saat 10:00'da dersin işlendiği konferans salonunda yapılacaktır.

Sınav süreniz 30 dk. olduğu için geç kalmamanız önem taşımaktadır.

Sınav başladıktan 15 dk. sonra gelen öğrenciler sınava alınmayacaklardır.

Erasmus öğrencilerinin de vize yerine geçecek ödevlerini getirerek yoklama listesine imza atmaları gereklidir.

Stratejik Pazarlama Ders Notları
Ders Notu
7.04.2021

Stratejik Pazarlama Ders Notları


Uluslararası Pazarlama - IV. Bölüm
Ders Notu
13.01.2021

Bölüm IV. Ürün Kararları


Uluslararası Pazarlama - VII. Bölüm
Ders Notu
13.01.2021

Bölüm VII. Tutundurma Kararları


Uluslararası Pazarlama - VI. Bölüm
Ders Notu
13.01.2021

Bölüm VI. Dağıtım Kararları


Uluslararası Pazarlama - V. Bölüm
Ders Notu
13.01.2021

Bölüm V. Fiyatlandırma Kararları


Uluslararası Pazarlama I.Bölüm
Ders Notu
26.11.2020

Uluslararası Pazarlama I.Bölüm


Uluslararası Pazarlama III.Bölüm
Ders Notu
26.11.2020

Uluslararası Pazarlama III.Bölüm


Uluslararası Pazarlama II.Bölüm
Ders Notu
26.11.2020

Uluslararası Pazarlama II.Bölüm


YENİ - Satış Yönetimi - Tüm Notlar
Ders Notu
23.03.2020

Satış Yönetimi - Tüm Notlar


YENİ - Stratejik Pazarlama Yönetimi Tüm Notlar
Ders Notu
23.03.2020

Stratejik Pazarlama Yönetimi Tüm Notlar


pazar bölümlemesi hedef pazar seçimi ve konumlandırma
Sunum
10.12.2019

 pazar bölümlemesi hedef pazar seçimi ve konumlandırma


Stratejik Pazarlama - Pazarlama Karması (4P)
Sunum
31.10.2019

Stratejik Pazarlama 4P


Satış Yönetimi Ders Slaytları (2019-2020 Güz)
Sunum
18.10.2019

2019-2020 Güz Dönemi Ders Slaytları


Pazarlama Stratejisi
Sunum
18.05.2019
Satış Örneği
Ödev
28.11.2018

Eğitim Bilgileri

1988 - 1992

1988 - 1992

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Siyaset, Türkiye

1985 - 1987

1985 - 1987

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kamu Yönetimi, Türkiye

1974 - 1979

1974 - 1979

Lisans

Türkiye Ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü, Kamu Yönetimi, Kamu Yönetimi, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Akademik Unvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2011 - 2013

2011 - 2013

Doç. Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2007 - 2011

2007 - 2011

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2001 - 2007

2001 - 2007

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

1996 - 2000

1996 - 2000

Yrd. Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Dekan

Yıldız Teknik Üniversitesi

2011 - 2013

2011 - 2013

Dekan Yardımcısı

Yıldız Teknik Üniversitesi

2001 - 2011

2001 - 2011

Fakülte Akademik Kurul Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

1996 - 2000

1996 - 2000

Fakülte Akademik Kurul Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Meslek Yüksek Okulu, Teknik Prg.Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

1996 - 1996

1996 - 1996

Genel Müdür

GİMA T.A.Ş Genel Müdürlüğü, Genel Müdür

1986 - 1996

1986 - 1996

Genel Müdür/Genel Müdür yardımcısı

GİMA-Gıda ve İhtiyaç Maddeleri T.A.Ş., Genel Müdür/Genel Müdür yardımcısı

1980 - 1996

1980 - 1996

Diğer Kamu Kurumu, Gima T.A.Ş., Yönetim

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Küresel Pazarlama

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

Dördüncü Parti Lojistik Hizmet Sağlayıcılarının Yetenek Boyutlarına İlişkin Bir Araştırma

Kalkan B., AYDIN K.

2.Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, Sakarya, Türkiye, 22 Kasım 2018, ss.1

2018

2018

A Conceptual Study on Fourth Party Logistics Activities in Turkey

Kalkan B., AYDIN K.

4. Uluslararası Kafkasya Orta-Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, Aydın, Türkiye, 07 Eylül 2018, ss.391-401

2018

2018

Moda Perakendeciliği Sürdürülebilir Olabilir Mi?

AYDIN K., KÖSE Ş. G.

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, ss.470-486

2017

2017

The AKP, Religious Freedom and Non-Muslim Minorities

ÖZTIĞ L. İ., AYDIN K.

3rd Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017

2017

2017

“Follow Me and Like My Stories!”: Parasocial Relationships via Storytelling on Social Media

AYDIN K., Hayat A.

3rd ANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES(AICSS), İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017

2017

2017

“Follow Me and Like My Stories!”: Parasocial Relationships viaStorytelling on Social Media

AYDIN K., AYAR H.

3rd ANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES(AICSS), 26 - 27 Ekim 2017

2016

2016

An empirical analysis of productivity growth in a Turkey retail chain use Malmquist productivity index – Istanbul Case

AYDIN K., MAIMAITIAILI T.

2nd ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (AICSS), İstanbul, Türkiye, 02 Haziran 2016, cilt.2, sa.1, ss.304-316

2016

2016

The Impact of Marketing Culture on Job Satisfaction: An Empirical Study in Service Sector

Yıldırım S., Acaray A., AYDIN K.

2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 02 Haziran 2016

2016

2016

A Retail Selection Problem with Generic Fuzzy Analytic Hierarcy Process

Bulut E., AYDIN K.

2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 02 Haziran 2016

2015

2015

Political Risk Perception and Management Strategies of Turkish Construction Firms Operating in Libya

ÖZTIĞ L. İ., AYDIN K.

1st International Meeting of SosyoEkonomi Society, Proceedings Book, Sosyoekonomi, 29 - 30 Ekim 2015

2015

2015

The Advantages and Challenges of Radio Frequency Identification Devices RFID in Fast Moving Consumer Goods FMCG Industry

Karaman Akgül A., Aydın K.

1st Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.453-464

2015

2015

The Moderating Effects of Price Aversion Value Optimization and Conspicuousness Motivations on Price Perceived Quality Relationship

KOÇ Ü., AYDIN K.

PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015

2013

2013

The Role of Consumer Trust in Internet Shopping: A Comparative Study in Turkey and Bosnia and Herzegovina

Rovcanin M., Duman T., Aydın K., Uzunöz M.

International Conference on Economic and Social Studies, Sarajevo, Bosna-Hersek, 08 Nisan 2013, ss.12, (Özet Bildiri)

2012

2012

A dynamic retail monitoring and control system

Yılmaz R., Mendi E., AYDIN K., Bayrak C.

2012 IEEE 16th International Conference on Intelligent Engineering Systems (INES), Lisbon, Portekiz, 13 Haziran 2012

2012

2012

Service Quality Performance In A High-Tech Investments\' Sector: A Sample From Airline Firm

AYDIN K.

ITAM8-International Conference on IT Applications and Management, 01 Haziran 2012

2012

2012

The Theorical Framework for Usage of RFID Technology in Retail Sector

AYDIN K.

ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, 01 Haziran 2012

2012

2012

Mobile Marketing , Mobile Games and Inclination of The Turkish Young People

AYDIN K.

ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, 01 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

The Role of Popular TV Series and TV Series Characters in Creating Brand Awareness

AYDIN K.

World Conference on Business, Economics and Management, 01 Mayıs 2012

2010

2010

Customer Behavior Analysis via Real-Time Location Systems

AYDIN K.

17th Recent Advances in Retailing&Services Science Conference, 01 Temmuz 2010

2008

2008

Uluslararası Marka Yaratma Sürecinde Bir Model: Turquality

AYDIN K.

2nd International Congress on Entrepreneurship, 01 Mayıs 2008

2008

2008

Development of Private Label in Turkey

AYDIN K.

7th International Congress Marketing Trends, Venice., 01 Ocak 2008

2007

2007

Service Quality Measurement For A Foundation University In Turkey

AYDIN K.

Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, San Francisco, ABD, 01 Temmuz 2007

2007

2007

Supermarket Chains & Technology Usage in Turkey

AYDIN K.

Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, San Francisco, ABD, 01 Temmuz 2007

2007

2007

Perakende Ticaret Literatürü Üzerine Konusal Bir Bibliyografya Çalışması

AYDIN K.

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, 01 Haziran 2007

2005

2005

Retail Market Strategy

AYDIN K.

International Strategic Management Conference,June 23-25 2005, Kolin Hotel, Canakkale Onsekiz Mart University, Gebze Institute of Technology, Istanbul Commerce University, Çanakkale/Turkey,, 01 Haziran 2005

2003

2003

Regional Integration and Trade Blocs

AYDIN K.

1th International Silk Road Conference-Georgia, 01 Haziran 2003

Kitaplar

2021

2021

E-Commerce

Aydın K., Özer E.

E-Business, Assoc.Prof.Dr. Arzu KARAMAN AKGÜL, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.147-173, 2021

2019

2019

Marketing Communications and Experiential Marketing in the Context of Augmented Reality

Aydın K., Bilgili Sülük S.

Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima,Ercan Özen,Hakan Boz,Jonathan Spiteri,Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, York, ss.153-162, 2019

2013

2013

Perakende Yönetiminin Temelleri

AYDIN K.

Nobel Akademik Yayıncılık, 2013

2013

2013

Küresel Pazarlamayı Etkileyen Çevresel Faktörler

AYDIN K.

Stratejik Küresel Pazarlama, Timur N., Özmen, A., Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.56-105, 2013

2013

2013

Perakende Ürün Yönetimine Giriş

AYDIN K.

Perakende Ürün Yönetimi, Erdoğan, Z., Özata, F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2013

2013

2013

Kategori Yönetimi

AYDIN K.

Perakendecilikte Ürün Yönetimi, Erdoğan B.Z., Özata, F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.42-67, 2013

2013

2013

Perakende Ürün Yönetiminde Karar Vericiler

AYDIN K.

Perakendecilikte Ürün Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.22-41, 2013

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2019

Mart 2019

Social Responsibility Journal - Emerald Publishing

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1