Akademik Unvanlar
-
1989 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Talebe Bağlı Video Servislerinin Kullanım Niyetini Etkileyen Faktörler
Kırçova İ. (Danışman)
M.YALÇIN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Şehir pazarlamasında meydanların etkin yönetiminin rolü ve önemi: İstanbul meydanları üzerine bir araştırma
Kırçova İ. (Danışman)
M.ATTİLA(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Kamu kurumlarında itibar yönetimi ve Sağlık Bakanlığı çalışanlarının kurumsal itibar algısına yönelik bir araştırma
Kırçova İ. (Danışman)
Y.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de çoklu kanal (multichannel) tüketicilerin kanal seçimini etkileyen faktörler
Kırçova İ. (Danışman)
Ö.DOĞANAY(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Satış promosyonu perspektifinden dilediğin kadar öde fiyatlandırması üzerine bir alan çalışması
Kırçova İ. (Danışman)
D.ÇINAR(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Türkı̇ye süper lı̇gı̇'nı̇n marka değerı̇ üzerı̇ne bı̇r çalışma
Kırçova İ. (Danışman)
N.CAVDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
B2b pazarda marka sadakati: Ticari taksilerde bir uygulama
Kırçova İ. (Danışman)
E.ÖZGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Mobil Pazarlama
S.Turan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Basılı Reklamlarda (Print Advertising) Cinselliğin Çekicilik Olarak Kullanılmasının Marka Hatırlanması Üzerindeki Etkisi
H.Tuzla(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016