SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okuduğunu Anlamanın Bir Göstergesi Olarak Akıcı Okuma.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.4, ss.2277-2290, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Self-Regulated Learning on Success During Distance Education
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.5, ss.1577-1589, 2021 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Tasarlanan Oyunların Etkililiği
türkiye eğitim dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.186-199, 2021 (Hakemli Dergi)
Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
anadili eğitimi dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.45-58, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokulda Derslerin Branş veya Sınıf Öğretmenleri Tarafından İşlenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
türkiye eğitim dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.444-459, 2020 (Hakemli Dergi)
On Yıldan Fazla Sınıf Öğretmeni Olarak Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonları
Türkiye eğitim dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.86-102, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde “Ortak Metinler”
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.8, sa.1, ss.149-160, 2020 (Hakemli Dergi)
Dördüncü Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının Ergonomik Unsurlar Açısından İncelenmesi.
Uluslararası Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.1-14, 2019 (Hakemli Dergi)
Nurettin Topçu’nun Gençliğin İçine Sürüklendiği Yozlaşma Sürecinin Sebeplerine İlişkin Görüşleri
Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Dergisi,
, cilt.4, sa.7, ss.166-177, 2019 (Hakemli Dergi)
Speaking Skills of the Learners Who Learned Turkish as a ForeignLanguage at B2 Level: A Study on Developing the Graded Scoring Scale
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.2, ss.516-526, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.16-32, 2015 (Hakemli Dergi)
4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.248-268, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler
İnönü Üniverswitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.129-151, 2013 (Hakemli Dergi)
Video Öz Değerlendirme Tekniğinin Akıcı Okuma Becerisinin Gelişimine Etkisi.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (DPUJSS)
, sa.38, ss.1-10, 2013 (Hakemli Dergi)
Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD)
, cilt.3, sa.2, ss.107-121, 2013 (Hakemli Dergi)
4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANMA DURUMLARI VE BU STRATEJİLERLE OKUDUĞUNU ANLAMA ARASINDAKİ İLİŞKİ
TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.8, ss.225-240, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretim Kademesine Göre Öğrencilerin Hikâye Unsurlarına İlişkin Beklentileri.
SAKARYA ÜN. EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.1, ss.119-139, 2010 (Hakemli Dergi)
Gizli Müfredat Açısından Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılan Metinler
ÇAĞDAŞ EĞİTİM
, cilt.35, sa.376, ss.15-22, 2010 (Hakemli Dergi)
MEZUN OLDUKLARI BÖLÜMLERİNÖĞRETMENLERİN DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Türklük Bilimi Araştırmaları
, cilt.20, sa.27, ss.321-339, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Beşinci Sınıfa Devam Eden Öğrencilerin Hikâye Unsurlarına İlişkin Beklentileri.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.121-137, 2009 (Hakemli Dergi)
Hikâye Edici Metinlerin Öğretiminde Başarılı Zekâ Öğretim Modelinin Uygulanması (Üçlü Zekâ Teorisine Uygun Hikâye Öğretimi).
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.121-137, 2008 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ana Fikir Bulma Yeterlilikleri.
ACCOUNTS OF CHEMICAL RESEARCH
, cilt.10, sa.1, ss.83-90, 2006 (Scopus)
Eğik El Yazısı Öğretimi
Milli Eğitim
, sa.168, ss.48-60, 2005 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Oyuna Bakış Açısı Ve Kullanımı
BLACK SEA SUMMIT 6th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Sinop, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2021, cilt.1, ss.1-2
THE EFFECT OF ANIMATION ASSISTED TEACHING ON ELEMENTARY SCHOOL MATHEMATICS COURSE ACHIEVEMENT
II. International Baku Scientific Researches Conferance , Baku, Azerbaycan, 28 - 30 Nisan 2021, ss.1
THE EFFECT OF ANIMATION ASSISTED TEACHING ON ELEMENTARY SCHOOL MATHEMATICS COURSE ACHIEVEMENT
II. International Baku Scientific Researches Conferance, Baku, Azerbaycan, 28 - 30 Nisan 2021, ss.2
EFFECTIVENESS OF GAME-BASED ACTIVITIES DESIGNED WITH WEB 2.0 TOOLS IN THE PROCESS OF INITIAL LITERACY TEACHING WITH DISTANCE EDUCATION
IKSAD INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES-VI, Györ, Macaristan, 26 Mart 2021, ss.4
Oyunlarla Fen Öğretiminin Öğrencilerin Derse KarĢı Tutum Ve BaĢarılarına Etkisinin Ġncelenmesi
ANADOLU KONGRELERİ5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 26 - 27 Aralık 2020
4.SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ GÖRSELLERİN ESTETİK AÇIDAN İNCELENMESİ
VII. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.69
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kültür Motiflerinin İşlevi: Yunus Emre Enstitüsü Tarafından Yayınlanan “Anadolu Hikâyeleri” A1-A2 Seviye Dizisi İncelemesi
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ II. ULUSLARARASI YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI (12-13-14 Kasım 2020), 12 - 14 Kasım 2020, ss.1-10
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ METİNLER
VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019
Çocukların Kelime Hazinelerinin Çeşitli Faktörler Açısındanİncelenmesi
VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019
Cengiz Aytmatov's Idealized Human and Sustability of Culture of This Human
International Congress on Afro-Eurasion Research V, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 20 Nisan 2019, ss.211-216
Mustafa Kutlu’nun Yerliliği-Bir Söylem Analizi
V. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 22 Mayıs 2019
Cengiz Aytmetov’un İdealize Ettiği İnsan ve Bu İnsanın Kültürümüzde Yetişme Olanağı-Bir İçerik Analizi
V. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, 19 - 22 Mayıs 2019
What are we doing for reading? Teachers’xx practices in reading education
IV. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.771-777
Function for the Implementation of Walues of the Primary School Course Books of the 4th Class Turkish Textbook (A Discourse Analysis)
INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCINCES RESEARCH III, Almati, Kazakistan, 04 Eylül 2018, ss.254-255
4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin İşlevleri Açısından Değerlendirilmesi
!0. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.21-25
HIFZININ ŞİİRLERİNİN DİNİ SEMBOLLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ÖLÜMÜNÜN 100. YILINDA KAĞIZMANLI HIFZIULUSLARARASI SEMPOZYUMU, 8 - 09 Nisan 2018
Wievsrelated to the effectivenes of voluable education in classroom teachers
IV. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUKLARI METİNDEN ÇIKARDIKLARI ÖZETLERİN İNCELENMESİ (BİR İÇERİK ANALİZİ)
15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Comrat, Moldova, 11 - 12 Eylül 2017, ss.105-115
Eğitim Fakültesindeki Akademisyenlerin Bilimsel Araştırma Yaparken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.452
Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Hocası” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Değişimi
I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017
4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının İncelenmesi.
9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu 2017., 2 Kasım - 04 Aralık 2017
İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Öğretmeni Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017
Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullardaki Uygulamaların Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Tutumuna Etkisinin İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52
4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Etki Eden Fiziksel Unsurlar Açısından İncelenmesi.
16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017)., 8 - 11 Mayıs 2017
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Yozgat Örneği
Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016
Yozgat İl Merkezindeki İlkokulların Okul Ve Sınıf Kütüphanelerinin İncelenmesi
Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016
İlkokul 4 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Gizli Müfredat Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası sınıf öğretmenliği kongresi, 11 - 15 Mayıs 2016
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi İçin Hazırlanan Ders Kitaplarındaki Kültürel Unsurların İncelenmesi İstanbul Üniversitesi Örneği
UDES 2016, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Mayıs 2016
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Kitap Okuma Tercihlerini Etkileyen Faktörler
UDES 2016, 28 - 30 Mayıs 2016
Türkçe Ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitiminin Etkililiğine İlişkin Görüşleri
İTEC 2016, 4 - 06 Şubat 2016
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin B2 Seviyesi Konuşma Becerileri: Dereceli Puanlama Ölçeği Geliştirme Çalışması
International Congress of Teaching Turkish as a Foreign Language, Ghent, Belçika, 25 - 26 Nisan 2015, ss.132
İlkokuma Yazma Öğretimi Sürecinde Öğrencilerin Yaptıkları Yazım Yanlışları
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Türkiye'nin tarihi ve doğal güzellikleri
Türkçe Öğrenenler İçin Türkler ve Türkiye, ali fuat arıcı ve yusuf günaydın, Editör, YTB yayınları, Ankara, ss.205-228, 2021
Yakın Tarihimizde Türk Dili ve Kültürüne Hizmet Etmiş Kişiler ve Eserleri
dil ve kültür, Ayfer Şahin, Editör, vize yayıncılık, Ankara, ss.171-225, 2020
İdeal Türk
Türk Edebiyatı Vakfı, İstanbul, 2019
Milli Eğitim Üzerine Yazılar
Efe Akademi, İstanbul, 2019
Metinler Ve Metinlerle İlgili Anlam Kurma Soruları
türkçe öğretimi öğretmen adayları ve öğretmenler için, hayati akyol ve ayfer şahin, Editör, pegema, Ankara, ss.285-312, 2019
Nurettin topçuda ideal insan ideal öğretmen
İdeal Türk, Ali Fuat Arıcı ve Mustafa Başaran, Editör, Türk Edebiyatı Vakfı Yayınları, İstanbul, ss.453-466, 2019