Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 40

14. USING TALES IN ENVIRONMENT EDUCATION

ulakbilge , cilt.7, sa.43, ss.967-977, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapay Zekâ Destekli Sürdürülebilir Şehir ve Yaşam Alanları Tasarımı

International Istanbul On The Future Of Education Congress, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yanlış Kalem Tutuş Şekilleri ve Sebepleri Üzerine Bir Araştırma

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, cilt.1, ss.226-227, (Özet Bildiri)

3. İlkokul 4. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Öğrencilerin Estetik Algısını Geliştirmeye Etkisi

19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, cilt.1, ss.167-168, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Oyuna Bakış Açısı Ve Kullanımı

BLACK SEA SUMMIT 6th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Sinop, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2021, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

5. THE EFFECT OF ANIMATION ASSISTED TEACHING ON ELEMENTARY SCHOOL MATHEMATICS COURSE ACHIEVEMENT

II. International Baku Scientific Researches Conferance , Baku, Azerbaycan, 28 - 30 Nisan 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

6. THE EFFECT OF ANIMATION ASSISTED TEACHING ON ELEMENTARY SCHOOL MATHEMATICS COURSE ACHIEVEMENT

II. International Baku Scientific Researches Conferance, Baku, Azerbaycan, 28 - 30 Nisan 2021, ss.2, (Özet Bildiri)

8. Oyunlarla Fen Öğretiminin Öğrencilerin Derse KarĢı Tutum Ve BaĢarılarına Etkisinin Ġncelenmesi

ANADOLU KONGRELERİ5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 26 - 27 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

9. OYUNLARLA FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERSE KARŞI TUTUM VE 70 BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

ANADOLU KONGRELERİ 5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 Aralık 2020 - 27 Ocak 2021, ss.70, (Özet Bildiri)

10. 4.SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ GÖRSELLERİN ESTETİK AÇIDAN İNCELENMESİ

VII. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.69, (Özet Bildiri)

11. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kültür Motiflerinin İşlevi: Yunus Emre Enstitüsü Tarafından Yayınlanan “Anadolu Hikâyeleri” A1-A2 Seviye Dizisi İncelemesi

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ II. ULUSLARARASI YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI (12-13-14 Kasım 2020), 12 - 14 Kasım 2020, ss.1-10, (Özet Bildiri)

12. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ METİNLER

VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Çocukların Kelime Hazinelerinin Çeşitli Faktörler Açısındanİncelenmesi

VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. İlkokul Öğrencilerinin Derslere Göre Mutluluk Durumlarının İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

16. Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları ile Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

17. Cengiz Aytmatov's Idealized Human and Sustability of Culture of This Human

International Congress on Afro-Eurasion Research V, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 20 Nisan 2019, ss.211-216, (Tam Metin Bildiri)

18. Mustafa Kutlu’nun Yerliliği-Bir Söylem Analizi

V. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 22 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

20. What are we doing for reading? Teachers’xx practices in reading education

IV. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.771-777, (Tam Metin Bildiri)

21. Function for the Implementation of Walues of the Primary School Course Books of the 4th Class Turkish Textbook (A Discourse Analysis)

INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCINCES RESEARCH III, Almati, Kazakistan, 04 Eylül 2018, ss.254-255, (Özet Bildiri)

22. 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin İşlevleri Açısından Değerlendirilmesi

!0. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.21-25, (Tam Metin Bildiri)

23. HIFZININ ŞİİRLERİNİN DİNİ SEMBOLLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

ÖLÜMÜNÜN 100. YILINDA KAĞIZMANLI HIFZIULUSLARARASI SEMPOZYUMU, 8 - 09 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

24. Wievsrelated to the effectivenes of voluable education in classroom teachers

IV. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

25. Sınıf Öğretmenleri Sürekli Değişen İlkokul Öğrencilerine Yönelik Nitel BirAraştırma

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.1424-1425, (Özet Bildiri) Creative Commons License

26. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUKLARI METİNDEN ÇIKARDIKLARI ÖZETLERİN İNCELENMESİ (BİR İÇERİK ANALİZİ)

15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Comrat, Moldova, 11 - 12 Eylül 2017, ss.105-115, (Tam Metin Bildiri)

27. Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Hocası” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Değişimi

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

28. Eğitim Fakültesindeki Akademisyenlerin Bilimsel Araştırma Yaparken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.452, (Özet Bildiri)

29. 4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının İncelenmesi.

9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu 2017., 2 Kasım - 04 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

30. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Öğretmeni Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017

31. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullardaki Uygulamaların Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Tutumuna Etkisinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)

32. 4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Etki Eden Fiziksel Unsurlar Açısından İncelenmesi.

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017)., 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

34. OPINIONS OF 12. GRADE STUDENTS’ ABOUT YGS

International Congress on Afro - Eurasian Research II, Malaga, İspanya, 17 - 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

37. İlkokul 4 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Gizli Müfredat Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası sınıf öğretmenliği kongresi, 11 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

41. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin B2 Seviyesi Konuşma Becerileri: Dereceli Puanlama Ölçeği Geliştirme Çalışması

International Congress of Teaching Turkish as a Foreign Language, Ghent, Belçika, 25 - 26 Nisan 2015, ss.132, (Özet Bildiri)

42. İlkokuma Yazma Öğretimi Sürecinde Öğrencilerin Yaptıkları Yazım Yanlışları

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006
Kitaplar 8

1. Türkiye'nin tarihi ve doğal güzellikleri

Türkçe Öğrenenler İçin Türkler ve Türkiye, ali fuat arıcı ve yusuf günaydın, Editör, YTB yayınları, Ankara, ss.205-228, 2021

2. Yakın Tarihimizde Türk Dili ve Kültürüne Hizmet Etmiş Kişiler ve Eserleri

dil ve kültür, Ayfer Şahin, Editör, vize yayıncılık, Ankara, ss.171-225, 2020

3. İdeal Türk

Türk Edebiyatı Vakfı, İstanbul, 2019

5. Metinler Ve Metinlerle İlgili Anlam Kurma Soruları

türkçe öğretimi öğretmen adayları ve öğretmenler için, hayati akyol ve ayfer şahin, Editör, pegema, Ankara, ss.285-312, 2019

6. Nurettin topçuda ideal insan ideal öğretmen

İdeal Türk, Ali Fuat Arıcı ve Mustafa Başaran, Editör, Türk Edebiyatı Vakfı Yayınları, İstanbul, ss.453-466, 2019

7. Türkçe Dersi Öğretim Programı

Özel Öğretim Yöntemleri Cilt-2, Abdulkadir UZUNÖZ - Vedat AKTEPE, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.241-265, 2018

8. Görsel Okuryazarlığı

Türkçe Eğitimi El Kitabı., Abdurrahman GÜZEL ve Halit KARATAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.351-377, 2013
Diğer Yayınlar 3
Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

141

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları