SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Derinlemesine Okuma ve Yazma Stratejisi: Kuramsal İncelemeden Uygulama Örneklerine Bir Bakış
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.2415-2442, 2023 (Hakemli Dergi)
İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.297-316, 2022 (Hakemli Dergi)
An investigation of the reading comprehension problems of fourth grade students
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.9, sa.1, ss.159-178, 2022 (Hakemli Dergi)
Aile Okuryazarlığı Kavramına Kuramsal Bir Bakış
Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.89-109, 2021 (Hakemli Dergi)
Okuma Güçlüğünü Gidermede Nörolojik Etki Yönteminin Rolü
Academy Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.93-101, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effectiveness of The Strategies Used in The Development of Reading Comprehension: A Meta-Analysis Study
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.199-216, 2020 (Hakemli Dergi)
Okuma Güçlüğü Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin Derinlemesine İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.68-88, 2020 (Hakemli Dergi)
Sesli ve Sessiz Okumada Göz Hareketleri: Bir Göz İzleme (Eye Tracking) Çalışması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.327-337, 2019 (Hakemli Dergi)
Role of prosodic reading in listening comprehension
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.7, sa.1, ss.59-65, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokulda Akran Öğretimi Aracılığıyla Okuma Güçlüğünün Giderilmesi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.5, ss.36-66, 2017 (Hakemli Dergi)
Okula Başlama Yaşı ile Akademik Başarı Arasındaki İlişki
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.1142-1153, 2017 (Hakemli Dergi)
Kâğıttan Dijitale Yazma Tutumu Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Eğitim Teknolojisi Kuram Ve Uygulama
, cilt.7, ss.58-72, 2017 (Hakemli Dergi)
Child centered reading intervention See talk dictate read write
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.8, sa.4, ss.601-616, 2016 (Scopus)
Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.125-141, 2015 (Hakemli Dergi)
Metin Oluşturma Ve Değerlendirme Çalışmalarına Yönelik Okur Dostu Metin Değerlendirme Rubriği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.14, ss.65-83, 2014 (Hakemli Dergi)
Okuma becerilerinin okuma ortamı açısından karşılaştırılması ekran mı kâğıt mı
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.16, sa.3, ss.73-83, 2012 (Hakemli Dergi)
Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.227-244, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
1-6. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Yazma Becerilerinin İncelenmesi Üzerine Boylamsal Bir Araştırma: Hikâye Başlatıcı Örneği
EDU, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, ss.1-10
Ham Okuma Yazma (HOY) Testinin Geliştirilmesi /
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022
Öğretmenlerin hedef yönelimi araştırması: Tutum, öz-yeterlik, tükünmişlik
Uluslararası Öğretmen eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2021, ss.119-120
Fonolojik Farkındalık Üzerine İlişkisel Bir Araştırma: Görsel Algı, Hızlı Otomatik İsimlendirme ve Dikkat
USOS, Antalya, Türkiye, 16 Ekim 2019, ss.103-108
Sesli Ve Sessiz Okumada Göz Hareketleri: Bir Göz İzleme (Eye Tracking) Çalışması
USOS, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 08 Mayıs 2017, ss.139-140
A meta-synthesis study on metaphors
7th World Conference on Learning, Teaching and, Educationa Leadership, Budapest, Macaristan, 27 Kasım 2016, ss.100-114
Okuma Performansının Sürdürebilirliği Üzerine Bir Araştırma
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.1-10
Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Kullanılan Yöntemlerin Etkililiğin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu,, Kütahya, Türkiye, 29 Mayıs 2014, ss.11-12
Kitap & Kitap Bölümleri
AKICI OKUMAYI GELİŞTİRME Kavramlar, Uygulamalar, Değerlendirmeler
Pegem Akademi, Ankara, 2021
Akıcı Okuma: Ne, Neden, Nasıl?
PISA ve OKUMA KÜLTÜRÜ, Ömer Yahşi, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.199-218, 2021
İlkokulda İlkokuma ve Yazma öğretimi
İLKOKULDA ÖĞRETİM: SINIF ÖĞRETMENİ EL KİTABI, Korkmaz İsa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-70, 2021
İlkokul dönemi, temel özellikleri, ilkokul 1. Sınıf programı
Adım adım ilkokula başlamak: Okula uyum ve erken Okuryazarlık eğitimi, Özgül Polat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.84-109, 2019
Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı,, EBK Bil. Kr, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2016
Türkçe Öğretimi Ders İşleme Süreci
İlk ve Ortaokularda Türkçe Öğretimi, Fatma Susar KIRMIZI, Editör, Anı Yayıncılık, ss.17-41, 2016
Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?
Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Kamil İŞERİ, Gökhan ÇETİNKAYA, Tuğba ÇELİK, Sercan DEMİRGÜNEŞ, Tuğçe DAŞÖZ, Yusuf GENÇER, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.449-458, 2014