SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Expectations of Pre-Service Primary Teachers Towards A Book About Teaching Of Mathematics on Primary Education
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.6, ss.486-497, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğretmenlerinin Matematiksel Oyunların Matematik Derslerinde Kullanılması Süreçlerine İlişkin Görüşleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.50, sa.2, ss.96-108, 2019 (Hakemli Dergi)
MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ
TURKISH STUDIES
, cilt.14, sa.3, ss.1391-1410, 2019 (Hakemli Dergi)
The Effect of Teaching Fractions with the Interdisciplinary Approach on 1st Graders’ Learning in Elementary School
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
A Case Study on Preservice Primary School Teachers’ Flower Care at School within the Scope of Community Service Practices Course
World Journal of Education
, cilt.9, sa.1, ss.172-178, 2019 (Hakemli Dergi)
Identifying Common Errors of the First Graders in the Writing of Vertical Numbers
World Journal of Education
, cilt.9, sa.1, ss.229-242, 2019 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARININ OLUŞTURDUKLARI GÖRSELLER ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
TURKISH STUDIES
, cilt.14, sa.1, ss.245-262, 2019 (Hakemli Dergi)
Analyzing of Problem Posing Abilities of Preservice Middle School Mathematics Teachers
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.2, ss.130-141, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effect of Computer Assisted Instruction on Achievement and Attitude of Primary School Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.7, sa.1, ss.97-109, 2015 (Hakemli Dergi)
A STUDY ON THE PROBLEM POSING PERFORMANCE OF STUDENT MATHEMATICS TEACHERS
INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH
, cilt.6, sa.5, ss.44-48, 2014 (Hakemli Dergi)
The Views of Primary School Mathematics Teachers about Mathematics Project Studies in Schools
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.370-380, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
1. Sınıf Öğrencilerinin Rakam Yazma Becerilerinin Yaş Farklılıklarına Ve Okul Öncesi Eğitimi Alma Durumlarına Göre İncelenmesi / Investigation of 1st Grade Students’xx Number Writing Skills According to Age Differences and Whether They Had Pre-school Education or Not
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), 16 - 20 Ekim 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Üçgen Kavramına Yönelik OluĢturdukları Tanımların Matematiksel Analizi / Mathematical Analysis of Definitions Created by Primary School Teachers for Triangle Concept
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), 16 - 20 Ekim 2019
İlkokul 4. Sınıf Zaman Ölçme Konusundaki Ev Ödevi Uygulamalarının Öğrenci BaĢarısına Etkisi / The Effect of Homework Practices on Student Success on Time Measurement Subject at Primary School 4th Grade
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), 16 - 20 Ekim 2019
Problem Kurma Etkinlikleriyle Gerçekleştirilen Bir Öğretim Sürecinin Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalık Düzeyine Etkisi
1. Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Rakam Yazımlarında Gerçekleştirdikleri Yaygın Hataların Belirlenmesi
XIII. Balkan Uluslararası Eğitimve Bilim Kongresi, 6 - 08 Eylül 2018
Sınıf Öğretmeni Adayları ile Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Okulda Çiçek Bakımı İle İlgili Örnek Bir Uygulama
1. Uluslararası Dil, Eğitim ve Kültür Konferansı, 2 - 06 Eylül 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Süreçlerinin ve Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Matematik Öğretimi Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Dil, Eğitim ve Kültür Konferansı, 2 - 06 Eylül 2018
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Küçük Harflerin Yazımında Gerçekleştirdikleri Yaygın Hataların Belirlenmesi
I. Uluslararası Dil, Eğitim ve Kültür Konferansı, 2 - 06 Eylül 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Özyeterlik Düzeyleri ile Fen Öğretimi ile İlgili Oluşturdukları Görsel Metaforların Karşılaştırılması
XIII. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bulunmak İstedikleri Sınıf Ortamına Dair Görüşlerinin Oluşturdukları Kompozisyonlar Aracılığıyla İncelenmesi
I. Uluslararası Dil, Eğitim ve Kültür Konferansı, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 06 Eylül 2018
ÖZEL EĞİTİM GEREKSİNİMİ OLAN ÖĞRENCİLERİN VELİLERİNİN RAM’DAKİ DEĞERLENDİRME SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Yönetim, Ekonomi ve Politika Kongresi , İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018
Views and Knowledge Levels of Middle School Student Teachers about the Approach of Problem Posing
International Conference on Social Sciences and Humanities 2017, Üsküp, Makedonya, 12 - 14 Mayıs 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz düzenleme Becerileri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
15TH INTERNATIONAL PRIMARY TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM, 11 - 14 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi I ve II Derslerine İlişkin Beklenti Tutum ve Görüşleri
15TH INTERNATIONAL PRIMARY TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretim Süreçlerine Aile Katılımının İlkokul 1 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi
The Eighth International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016
The Effect of Using Project Assisted Teaching Method on Teaching of Circle and Disk on Achievement of 7th Grade Primary School Students
Oxford Education Research Symposium, Oxford, Birleşik Krallık, 25 - 26 Mart 2014
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BÖLÜNEBİLİRLİK VE ASAL ÇARPANLARA AYIRMA KONULARINDAKİ PERFORMANSLARI
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, 22 - 24 Kasım 2013
The problem posing ability of pre-service mathematics teachers
BSRLM Day Conference, Edinburgh, Birleşik Krallık, 16 Kasım 2013, ss.1
Fizik Problemlerini Çözmede Kullanılan Algoritmaların Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Tarafından Akış Şemalarıyla İfade Edilme Becerilerinin Karşılaştırılması
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
FİZİK PROBLEMLERİNİ ÇÖZMEDE KULLANILAN ALGORİTMALARIN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN AKIŞ ŞEMALARIYLA İFADE EDİLME BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Ulusal 1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.134
Pre service primary school teachers’ performance on rotation of points and shapes
British Society for Research into Learning Mathematics , London, Birleşik Krallık, 3 - 04 Kasım 2012
THE OPINIONS OF PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS ABOUT PROJECTS AND PROJECT COMPETITIONS
The Fourth International Congress of Educational Research , İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
The implementation of a lesson plan which is prepared according to the meaningful learning theory and evaluation of the results
wces, Barcelona, İspanya, 1 - 04 Şubat 2012, ss.4021-4025
Analyzing extraneous problem solving performances of 6th grade primary students
wces, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.2500-2504
Kitap & Kitap Bölümleri
BRAIN AND MATHEMATICS
Neuropedagogy the Child and the Brain, Gülçin Güven,Mehmet Nur Tuğluk, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.161-175, 2022
Beyin ve Matematik
Nöro Pedagoji: Çocuk ve Beyin, Gülçin Güven,Mehmet Nur Tuğluk, Editör, hedef, İstanbul, ss.200-218, 2021
Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programlarında Temel Matematik
Eğitim Bilimleri, Oğuz Kutlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.25-32, 2018