-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2022 Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2016 Yrd. Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2006 - 2010 Araştırmacı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü
-
2004 - 2010 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
-
Lisans BİYOLOJİ 1
-
Lisans İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans BİYOLOJİ 2
-
Doktora Güncel Kavranlar ve Sürdürülebilir Yaşam
-
Yüksek Lisans Biyoloji Konularında Etkinlik Tasarlama
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde Proje Geliştirme
-
Lisans Genetik ve Biyoteknoloji
-
Lisans İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi
-
Yaşam ve teknoloji temelli ekoloji öğrenme modelinin tasarlanması ve değerlendirilmesi
Görgülü Arı A. (Danışman)
V.BOZ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Arduino destekli STEM etkinliklerinin sürdürülebilir çevre eğitimine entegrasyonu
Görgülü Arı A. (Danışman)
B.ÜNVER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Fen eğitiminde Web 2.0 araçları kullanılarak bilimin doğası ve bilim tarihi öğretimi
Görgülü Arı A. (Danışman)
N.KÖŞGER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Fen eğitiminde yapay zekâ: Nesne tanıma algoritması kullanılarak insan vücudu organlarını tanıyan bir veri seti oluşturulması ve uygulanması
Görgülü Arı A. (Danışman)
G.MEÇO(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Dijital tabanlı sürdürülebilir ekoloji öğretim tasarımının geliştirilmesi ve uygulanması
Görgülü Arı A. (Danışman)
K.ARSLAN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Teknoloji destekli laboratuvar uygulamalarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Görgülü Arı A. (Danışman)
S.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
WEB 2.0 DESTEKLİ ÇEVRİM İÇİ FEN ÖĞRETİMİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
S.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
TEKNOLOJİ DESTEKLİ OTANTİK ÇEVRİM İÇİ ÖĞRENME ORTAMLARININ BİYOLOJİ LABORATUVAR DERSİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
H.Çakır(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Arduino ile desteklenmiş fen, mühendislik, matematik, teknoloji eğitimi: Vücudumuzdaki sistemler
Görgülü Arı A. (Danışman)
-
ENERJİ KAYNAKLARINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ VE ENERJİ OKURYAZARLIĞI: DURUM ÇALIŞMASI
Görgülü Arı A. (Danışman)
-
İklim Okuryazarlığı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Görgülü Arı A. (Danışman)
-
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN BÜTÜNLEŞİK FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK, MATEMATİK EĞİTİMİ VE ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
G.BÖLÜKBAŞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
BİLİM TARİHİ UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM VE FENE YÖNELİK TUTUM VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
A.BAHAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Hafif düzeyde zihinsel yetersizliği olan ortaokul öğrencilerine madde ve değişim kavramlarının öğretimi
Görgülü Arı A. (Danışman)
A.BETÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
GENEL BİYOLOJİ DERSİNE YÖNELİK ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ İLE MOBİL UYGULAMA TASARIMI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
Ş.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2018
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRESEL DUYARLILIK DÜZEYLERİNİN VE KONU HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
Z.Diril(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2018
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOTEKNOLOJİ VE GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANiZMA (GDO) KONULARINDA TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
Z.Kıvanç(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2017
-
ZEKA OYUNLARI VE DRAMANIN FEN EĞİTİMİNDE BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Görgülü Arı A. (Danışman)
İ.Mert(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2017