Academic Titles
-
2022 - Continues Professor
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Department Of Mathematics And Science Education
-
2016 - 2022 Associate Professor
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Department Of Mathematics And Science Education
-
2010 - 2016 Assistant Professor
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Department Of Mathematics And Science Education
-
2008 - 2010 Assistant Professor
Eskisehir Osmangazi University, Faculty Of Educatıon, Department Of Mathematıcs And Scıence Teachıng
-
2004 - 2008 Researcher
Middle East Technical University, Faculty Of Arts And Sciences, Department Of Chemistry
-
2002 - 2008 Research Assistant
Eskisehir Osmangazi University, Faculty Of Educatıon, Department Of Secondary School Scıence And Mathematıcs Branch Educatıon
Courses
-
Undergraduate BİYOLOJİ 1
-
Undergraduate İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Undergraduate BİYOLOJİ 2
-
Doctorate Güncel Kavranlar ve Sürdürülebilir Yaşam
-
Postgraduate Biyoloji Konularında Etkinlik Tasarlama
-
Postgraduate Fen Eğitiminde Proje Geliştirme
-
Undergraduate Genetik ve Biyoteknoloji
-
Undergraduate İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi
Advising Theses
-
Teknoloji destekli laboratuvar uygulamalarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Görgülü Arı A. (Advisor)
S.YILMAZ(Student), Postgraduate, 2023 -
WEB 2.0 DESTEKLİ ÇEVRİM İÇİ FEN ÖĞRETİMİ
Görgülü Arı A. (Advisor)
S.ERDEM(Student), Postgraduate, 2022 -
TEKNOLOJİ DESTEKLİ OTANTİK ÇEVRİM İÇİ ÖĞRENME ORTAMLARININ BİYOLOJİ LABORATUVAR DERSİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ
Görgülü Arı A. (Advisor)
H.Çakır(Student), Doctorate, 2022 -
Arduino ile desteklenmiş fen, mühendislik, matematik, teknoloji eğitimi: Vücudumuzdaki sistemler
Görgülü Arı A. (Advisor)
-
ENERJİ KAYNAKLARINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ VE ENERJİ OKURYAZARLIĞI: DURUM ÇALIŞMASI
Görgülü Arı A. (Advisor)
-
İklim Okuryazarlığı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Görgülü Arı A. (Advisor)
-
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN BÜTÜNLEŞİK FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK, MATEMATİK EĞİTİMİ VE ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Görgülü Arı A. (Advisor)
G.BÖLÜKBAŞI(Student), Postgraduate, 2019 -
BİLİM TARİHİ UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM VE FENE YÖNELİK TUTUM VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Görgülü Arı A. (Advisor)
A.BAHAR(Student), Postgraduate, 2019 -
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCLERE MADDE VE HAL DEĞİŞİMİ KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ
Görgülü Arı A. (Advisor)
A.BETÜL(Student), Postgraduate, 2018
Advising Graduates (Non-Thesis)
-
GENEL BİYOLOJİ DERSİNE YÖNELİK ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ İLE MOBİL UYGULAMA TASARIMI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Ş.Nur(Student), Masters (Non-Thesis), 2018
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRESEL DUYARLILIK DÜZEYLERİNİN VE KONU HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Z.Diril(Student), Masters (Non-Thesis), 2018
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOTEKNOLOJİ VE GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANiZMA (GDO) KONULARINDA TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Z.Kıvanç(Student), Masters (Non-Thesis), 2017
-
ZEKA OYUNLARI VE DRAMANIN FEN EĞİTİMİNDE BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
İ.Mert(Student), Masters (Non-Thesis), 2017