Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlaç Hatırlatıcı Su Matarası Tasarımı Örneği: Fiziksel ve Dijital Etkileşimin Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2024, ss.46-47 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

VIRTUAL RECONSTRUCTION OF LOST CULTURAL HERITAGE USING EXTENDED REALITY TECHNOLOGY

9. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2022, ss.136 Creative Commons License

Ölü Gelin Animasyon Filminin Görsel ve İşitsel Göstergelere Göre Analizi

Yaratıcı Endüstriler Sempozyumu II, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2022, ss.1-14 Creative Commons License

SANAL EVRENDE ‘MİTOLOJİ’ TEMALI İÇERİKLERİN İNCELENMESİ: ROBLOX ÖRNEĞİ

Ulusal İzmir Sanat ve Kültür Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2022, ss.2 Creative Commons License

Sanal Ortamda Çok Oyunculu Derslik ve Konferans Sistemi Tasarlanması

YENİ YÜZYIL’DA İLETİŞİM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2022, ss.11-12 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

GERÇEK VE SANAL ORTAMLARDA BEYİN BİLGİSAYAR ARAYÜZÜ ETKİLEŞİMİ

VIII. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2021, ss.93 Creative Commons License

Diş Hekimliğinde Sanal Gerçeklik Uygulamaları

Halk Kültüründe Sağlık Uluslararası Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2021

Uzaktan Eğitim Sürecinde Yıldız Teknik Üniversitesi İletişim Tasarımı 3B Modelleme Dersindeki AR Uygulamalarının İncelenmesi

InMECS21 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 6 - 07 Eylül 2021, ss.60-61 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Revitalization of Cultural Heritage Through Extended Reality Technologies

The 11th International Conference on Image Processing, Wavelet and Applications (IWW2021) , İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Haziran 2021, ss.27 Creative Commons License

Kültürel Mirasın Genişletilmiş Gerçeklik Teknolojileri Üzerinden Deneyimlenmesi

International Congress of Engineering and Natural Sciences Studies, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2021, cilt.1, sa.1, ss.105-114 Creative Commons License

Experiencing Cultural Heritage through Extended Reality Technologies

International Congress of Engineering and Natural Sciences, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2021, cilt.1, sa.1, ss.23

Representation of Mythology in Augmented Reality Environment

International Conference on Social Science & Humanities (ICSSH), 2020 , Praha, Çek Cumhuriyeti, 2 - 03 Haziran 2020, ss.9-10 Creative Commons License

ÜÇ BOYUTLU MODELLEME DERSİNDE KÜLTÜREL UNSURLARIN KULLANIMI: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Uluslararası SANAD Kongresi , İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2019, ss.811-818 Creative Commons License

Usage of 3d Printing Materials in Creative Industry Applications

6th Internatıonal conference on materials science and nanotechnology for next generation (MSNG2019), Niğde, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2019, ss.187-192 Creative Commons License

SANAT VE TEKNOLOJİ BAĞLAMINDA ÜÇ BOYUTLU DİJİTAL GÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİNİN KULLANIMI: ODDVİZ SANAT KOLEKTİFİ

ZEUGMA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 Ocak 2019, ss.330

Bilgisayar Oyunlarında Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları

4th. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 27 Nisan 2018, ss.79-83

Animasyonda İşitsel Öğelerin Kullanımı Bağlanımında Geri’nin Oyunu (1997)

4th. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 27 Nisan 2018, ss.75-79

1980-2000 Yılları Türk Çizgi Hayatı

Uluslararası Genç Akademisyenler Kültür Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.13-21

Çağdaş Sanat ve Tasarımda Manipülasyon Etkileri

Sanat Tasarım ve Manipülasyon Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 21 Kasım 2017, ss.65-70

WAVELET TRANSFORM AND NEURAL NETWORKS APPLICATIONS ON CARTOON DATA: TURKEY-AUSTRALIA COMPARISON

9th International Symposium on Image Processing,Wavelet and Applications, Kars, Türkiye, 05 Kasım 2017, ss.48

DIGITAL CARICATURES AS ADVERTISING TOOL: YTU TECHNOLOGY TRANSFER OFFICE AND NNZ WEB SITE SAMPLES

USOS 2017 International Congress on Social Sciences, Granada, İspanya, 18 Eylül 2017, ss.302-303

TÜRK ÇİZGİ FİLMLERİNDE NASREDDİN HOCA İMGESİ

ASOS CONGRESS 2017 II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 08 Mayıs 2017, ss.30-31

Identification and Seperation of Turkish and Australian Cartoons By Wavelet Transform and Neural Networks Methods

International Conference on Engineering and Technology (ICET), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ağustos 2017 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Otuzlu yıllarda Türk Çizgi Karakterleri

Yaratıcı Endüstriler Uluslararası Tasarım Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.251-266

Animasyon Aracılığıyla Kültürel Ögelerin Yeniden Canlandırılması

YTU Uluslararasi Tasarim Sempozyumu, 2016, İstanbul, Türkiye, 03 Ekim 2016, ss.30-35 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Gravurler Uzerinden Istanbul Efsaneleri

Engravist Uluslararasi Baskiresim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 Şubat 2016, ss.120-125

Dünyada ve Türkiye de Karikatürün Tarihsel Gelişiminin İncelenmesi

Uluslararası Sanat Sempozyumu, Türkiye, 8 - 09 Ekim 2015

Çağdaş Sanatta Animasyon Uygulamaları

Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Adana, Türkiye, 08 Nisan 2015, ss.473-479

Çizgilerle Suya Bakış

Halk Kültüründe Su Uluslararası Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 04 Kasım 2013, ss.1

İNTERAKTİF ORTAMDA GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SANAT EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 03 Kasım 2014, ss.202-207

BELLEVİLLE'DE RANDEVU'NUN FİLMSEL ÇÖZÜMLEMESİ

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SANATI YÖNETMEK SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 01 Eylül 2014, ss.30-35

Köroğlu Filminin Anlatısal Nitelikli Göstergelere Göre Çözümlenmesi

4. Uluslararası Bolu Halk Kültürü ve Köroğlu Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 11 Kasım 2013, ss.1050-1055

İstanbul Temalı Karikatürler Üzerine Bir Araştırma

İSTYAM 2013 Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 01 Ekim 2013, ss.1040-1045
Kitap & Kitap Bölümleri

Tasarım Yönetiminde Kadın: Blokzincir Teknolojileri, Nitelikli Fikri Tapu (NFT) ve Sanal Evren

Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış, İsmail Bakan,Günsu YILMA ŞAKALAR,Burcu ERŞAHAN, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.1-7, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Sanal Evrende Mitoloji Temalı İçeriklerin İncelenmesi: Roblox Örneği

Görsel Sanatlarda Güncel Uygulamalar, Fikri SALMAN,Uğur BAKAN,Ufuk BAKAN,E. Nilüfer ÜSTÜNDAĞ, Editör, İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Yayınları, İzmir, ss.1-19, 2023 Creative Commons License

DİŞ HEKİMLİĞİNDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI

Halk Kültüründe Sağlık, Prof. Dr. Ömür Ceylan, Editör, Motif Yayınları, İstanbul, ss.607-615, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Çizgili Köyün Kavalcısı

Toroslu Kitaplığı, İstanbul, 2006
Metrikler

Yayın

71

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

116

Proje

18

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

49
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları