SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.981-996, 2019 (Hakemli Dergi)
“QR Code Applications in Mobile Marketing”, Social Science Studies Journal (SSS Journal)
Social Science Studies Journal
, cilt.4, sa.13, ss.109-201, 2018 (Hakemli Dergi)
The Factors Affecting the Attitude of Consumers’s Purchasing Private Labels
Research Journal of Business and Management
, cilt.4, sa.1, ss.28-33, 2017 (Hakemli Dergi)
Counterfeit Luxury Brand Consumption: Attitudes Of Turkish Consumers
Journal of Global Economics, Management and Business Research
, cilt.3, sa.1, ss.11-21, 2015 (Hakemli Dergi)
Dimensions of Online Customer Engagement
Journal of Business, Economics and Finance
, cilt.3, sa.1, ss.106-114, 2014 (Hakemli Dergi)
A Theoretical Framework About How Organizations Promote Their Corporate Social Responsibility Initiatives
International Journal of Business and Management
, cilt.1, sa.2, ss.39-47, 2009 (Hakemli Dergi)
Elektronik Perakendecilik ve Elektronik Alışveriş
Ege Akademik Bakış
, cilt.6, ss.10-16, 2006 (ESCI)
Japonya’nın Yabancı Pazarlara Giriş Stratejileri
Ege Akademik Bakış
, cilt.5, sa.1, ss.99-108, 2005 (ESCI)
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma
Modern Hastane Yönetimi Dergisi
, cilt.4, ss.1-5, 2000 (Hakemli Dergi)
İllere ve Bölgelere Göre Türkiye'nin Demografik ve Sosyal Yapısının Analizi
İşletme İktisat ve Finans Dergisi
, cilt.15, sa.170, ss.18-35, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Marka Deneyimi ve Marka Aşkı Açısından Havayolu Markalarının Karşılaştırılması
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.403-424
Global Brand Image: A Perspective of Turkish Consumers
19. International Management Development Association World Business Congress, Konya, Türkiye, 21 - 25 Temmuz 2010, ss.157-161
Müşterilerin İşletmelere Bağlılığında (Engagement) Etkili olan Faktörler: İnternet Üzerinden Alışveriş Yapan Müşteriler Üzerine Bir Çalışma
8. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.48-52
The Relationship Between Brand Name, Percieved Value, Percieved Quality, Store Image and Consumers' Purchase Intentions
SOBIAD, İzmir, Türkiye, 21 Ağustos 2008
Brand Choices Depending On Technological Developments Among Young Consumers
GBATA, Budapest, Macaristan, 14 Haziran 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm
Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.401-424, 2019
How Social Media is Transforming Marketing?
Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, H.,Yüksel, S., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.318-334, 2019
Yeni Gerçekler İçin Pazarlamayı Tanımlamak
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.2-33, 2018
Sosyal Medya Pazarlama
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015
Stratejik Pazarlama Planlaması
Girişimcilik, Nazan Yelkikalan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.137-151, 2013
Hizmet Pazarlaması
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova,Tahir Benli, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.311-339, 2013