Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Consumer Negativity Towards Brands: Brand Hate or Brand Switch?

Global Business Research Congress , İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2019, ss.1-6

Fashion Customers’ E-Wom Behavior: An Exploratory Study

12th International Conference On Social Sciences, Amsterdam, Hollanda, 19 - 20 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Exploring Turkish Consumers’ Socially Responsible Consumption Behavior

2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.182-189

Influence of consumers’ self-brand connections on purchase intentions

1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.492-503 Sürdürülebilir Kalkınma

The Impact of Digital Advertising on Consumer Purchase Decisions

2nd International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, İstanbul, Türkiye, 16 Haziran - 19 Temmuz 2014, ss.432-441 Sürdürülebilir Kalkınma

What drives consumers to interact with brands through social media? A motivation scale development study

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Praha, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.119-226 Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluating The Service Quality Perceptions Of Customers Towards Private Shopping Web Sites

13. Annual International Conference of The Global Business and Technology Association, İstanbul, Türkiye, 12 - 16 Temmuz 2011, ss.261-268

Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı

15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.286-300

Global Brand Image: A Perspective of Turkish Consumers

19. International Management Development Association World Business Congress, Konya, Türkiye, 21 - 25 Temmuz 2010, ss.157-161

Kitap & Kitap Bölümleri

Digital Marketing

E-Business, Arzu Karaman Akgül, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-145, 2020

Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm

Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.401-424, 2019

How Social Media is Transforming Marketing?

Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, H.,Yüksel, S., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.318-334, 2019

Yeni Gerçekler İçin Pazarlamayı Tanımlamak

Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.2-33, 2018

The Consumers’ Life Simplifiers: Innovative Developments and Transformations

Current Debates in Business Studies, Candan, Burcu F., Kapucu, Hakan, Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.83-92, 2018

Sosyal Medya Pazarlama

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015

Stratejik Pazarlama Planlaması

Girişimcilik, Nazan Yelkikalan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.137-151, 2013

Hizmet Pazarlaması

Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova,Tahir Benli, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.311-339, 2013

Metrikler

Yayın

44

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları