SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Exploring the effectiveness of STEAM design processes on middle school students' creativity
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, cilt.31, sa.1, ss.95-116, 2021 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.30, ss.1-12, 2015 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.101-127, 2014 (Hakemli Dergi)
How effective is conceptual change approach in teaching physics
Journal of Educational and Introductional Studies in the World
, cilt.2, sa.2, ss.182-190, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effect of the Use of Simulation in Middle School Science Education on the Conceptual Achievement of Students
X. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023
Science Lab is Everywhere with Experiment Videos
International Education Symposium from Project to Practice (UPUES), Konya, Türkiye, 24 - 27 Mart 2022, ss.118
Metaphoric perceptions of university students on physics, quantum and metaverse concepts
Türk Fizik Derneği 38. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2022, ss.3727
The Importance of Arts and STEAM Education
1st Edu-STEM International Conference, Semarang, Endonezya, 28 Haziran - 29 Mart 2022
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
12. Uluslararası Sosyal Beşerî ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.306-310
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
13. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Mart 2022, ss.34-40
Uygulamalı Fen Kulüpleri
Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Nisan 2020
21. yüzyıl becerilerinin kazandırılmasında STEM eğitiminin önemi
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.381-385
Oyun tekniğinin öğrencilerin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi
International Field Education of Material Symposium, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, ss.31
Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık - 14 Ağustos 2018, ss.128-132
Fen Eğitiminde Sözel Yaratıcılığın Geliştirilmesinde Eğitsel Oyunların Etkisi
1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.127-129
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretimde Materyal Tasarımına Yönelik Görüşleri
International Field Education of Material Symposium, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.72
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Materyal Kullanımına İlişkin Çizimlerinin İncelenmesi
International Field Education of Material Symposium, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
5. sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bilimsel Süreç Becerilerinin Temsil Edilme Durumları
International Symposium on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.127
Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Ders Kitaplarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
International Symposium on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.126
STEAM etkinliklerinin öğrencilerin meslek algılarına etkisi
3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.20
Farklı ülkelerde öğrenim gören üniversite öğrencilerinin biyoetik konuları hakkındaki görüşleri
IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.661-662
Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması: İzmir ve Gaziantep Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.792-793
How effective is “Conceptual Change Approach” in Teaching Physics
3rd International Conference on New Trends in Education and their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.182
Fizik Öğretmen Adaylarının 10. Sınıf Fizik Kitabına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Türk Fizik Derneği 28. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2011, ss.371
Kitap & Kitap Bölümleri
STEM Eğitimi ve Sanat: STEAM
STEM Eğitimi: Perspektif Süreç ve Uygulamalar, Anagün Şengül S, Özden Muhammet, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.20-36, 2023
Fen Öğretiminin Amaçları
Fen Öğretimi, Aysun Öztuna Kaplan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.121-138, 2020
New Educational Trends in Turkey
Trafford Publishing , Indiana, 2017
Yaşam Temelli Öğrenme
Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Öğretme ve Öğrenme Yaklaşımları, Bezir Akçay Behiye, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2017
An Overview of STEM Education
New Educational Trends in Turkey, Umdu Topsakal Ünsal, Özkan Gülbin, Editör, Trafford Publishing , Indiana, 2017