Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Effect of the Use of Simulation in Middle School Science Education on the Conceptual Achievement of Students

X. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023

Fen Bilimlerinde Analoji Hikayeleri Kullanımı

IX. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023

Science Lab is Everywhere with Experiment Videos

International Education Symposium from Project to Practice (UPUES), Konya, Türkiye, 24 - 27 Mart 2022, ss.118

Metaphoric perceptions of university students on physics, quantum and metaverse concepts

Türk Fizik Derneği 38. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2022, ss.3727

The Importance of Arts and STEAM Education

1st Edu-STEM International Conference, Semarang, Endonezya, 28 Haziran - 29 Mart 2022

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

12. Uluslararası Sosyal Beşerî ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.306-310

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

13. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Mart 2022, ss.34-40

Deneylerle Öğrenelim

IX. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023

Uygulamalı Fen Kulüpleri

Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Nisan 2020

21. yüzyıl becerilerinin kazandırılmasında STEM eğitiminin önemi

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.381-385

Laboratuvar Etkinliklerinin Öğrencilerin Laboratuvara Karşı Tutumuna Etkisi

International Congresses on Education (ERPA), Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1-5

Oyun tekniğinin öğrencilerin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi

International Field Education of Material Symposium, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, ss.31

Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık - 14 Ağustos 2018, ss.128-132

Fen Eğitiminde Sözel Yaratıcılığın Geliştirilmesinde Eğitsel Oyunların Etkisi

1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.127-129

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretimde Materyal Tasarımına Yönelik Görüşleri

International Field Education of Material Symposium, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.72

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Materyal Kullanımına İlişkin Çizimlerinin İncelenmesi

International Field Education of Material Symposium, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

5. sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bilimsel Süreç Becerilerinin Temsil Edilme Durumları

International Symposium on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.127

Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Ders Kitaplarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

International Symposium on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.126

STEAM etkinliklerinin öğrencilerin meslek algılarına etkisi

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.20

Farklı ülkelerde öğrenim gören üniversite öğrencilerinin biyoetik konuları hakkındaki görüşleri

IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.661-662

Preservice classroom teachers bioethical perceptions

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.636-641

Bioethics in science education

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.32

The relationship between the attitude towards teaching as a subject technology perception

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015

Pre-service science teachers’ perceptions of technology literacy

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Preservice Science Teachers Beliefs about Astronomy Concepts

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, İstanbul, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.73-74

Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması: İzmir ve Gaziantep Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.792-793

How effective is “Conceptual Change Approach” in Teaching Physics

3rd International Conference on New Trends in Education and their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.182

Fizik Öğretmen Adaylarının 10. Sınıf Fizik Kitabına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Türk Fizik Derneği 28. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2011, ss.371

Kitap & Kitap Bölümleri

Understanding the Relationship between Grit, Study Habits and Academic Performance in CLIL Science Lessons

Insights into Disciplinary Literacies: Multilingual Perspectives across Educational Levels, Ainara Imaz Agirre,Roberto Arias-Hermoso, Editör, Multilingual Matters & Channel View Publications , Bristol, ss.1-21, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

STEM Eğitimi ve Sanat: STEAM

STEM Eğitimi: Perspektif Süreç ve Uygulamalar, Anagün Şengül S, Özden Muhammet, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.20-36, 2023

Fen Öğretiminin Amaçları

Fen Öğretimi, Aysun Öztuna Kaplan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.121-138, 2020

Yaşam Temelli Öğrenme

Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Öğretme ve Öğrenme Yaklaşımları, Bezir Akçay Behiye, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2017

An Overview of STEM Education

New Educational Trends in Turkey, Umdu Topsakal Ünsal, Özkan Gülbin, Editör, Trafford Publishing , Indiana, 2017

Bioethics in Science Education

Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology, Shelley, M. S. Kıray, A., Celik, İ., Editör, Isres Publishing, Iowa, ss.16-21, 2016