SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Mobil Perakendecilikte Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlere İlişkin Bir Araştırma
International Review of Economics and Management
, cilt.8, sa.1, ss.77-106, 2020 (Hakemli Dergi)
A Conceptual Analysis on Mobile Retailing in The World & Turkey
SSRG International Journal of Economics and Management Studies
, cilt.7, sa.5, ss.92-96, 2020 (Hakemli Dergi)
The role of 4PL provider as a mediation and supply chain agility
Modern Supply Chain Research and Applications
, cilt.2, ss.99-111, 2020 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Moda Perakendeciliği: Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma
İstanbul Business Research
, cilt.49, sa.1, ss.1-32, 2020 (ESCI)
What Influences the Repurchase Intention for Luxury Brands?-The Relative Impacts of Luxury Value Dimensions
International Business Research
, cilt.9, sa.5, ss.11-24, 2016 (Hakemli Dergi)
SEGMENTATION OF FEMALE APPAREL MARKET THROUGHCONSUMER DECISION-MAKING STYLES
Balkan Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.9, ss.115-130, 2016 (Hakemli Dergi)
The Economic Impact of the Suitcase Trade on Foreign Trade A Regional Analysis of the Laleli Market
International BusinessResearch
, cilt.9, sa.3, 2016 (Hakemli Dergi)
Concurrent Validity of Different Religiosity Scales Used in Researches of Marketing Ethics and A Proposal For A New Religiosity Scale
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.13, sa.4, ss.15-28, 2013 (Hakemli Dergi)
İşletme Öğrencilerinin Dindarlık Düzeyleri ve Etik Niyetlerinin Pazarlama Etiği Bağlamında Değerlendirilmesi
BERJ- Business and Economics Research Journal
, cilt.4, sa.3, ss.111-129, 2013 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Pazarlama Açısından Politik Risk ve Yönetimi
ASOMEDYA Ankara Sanayi Odası Yayın Organı
, ss.24-32, 2013 (Hakemsiz Dergi)
THE MEASUREMENT OF SERVICE QUALITY WITH SERVQUAL FOR DIFFERENT DOMESTIC AIRLINE FIRMS IN TURKEY
Serbian Journal of Management
, cilt.7, sa.2, ss.219-230, 2012 (ESCI)
Hizmet Sektöründe Servperf Ölçeği İle Hizmet Kalitesinin Belirlenmesi Sağlık Hizmetleri Sektöründe Bir Uygulama
EKONOMİ ve YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.33-52, 2012 (Hakemli Dergi)
Service Quality in Airline Businesses A Research on THY
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.2, sa.24, ss.35-49, 2012 (Hakemli Dergi)
A Case Study About RFID Technology Usage in Library Services
Journal of Global Strategic Management
, cilt.6, sa.2, ss.113-122, 2012 (Hakemli Dergi)
Hizmet Sektöründe Servperf Ölçeği İle Hizmet Kalitesinin Belirlenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.33-52, 2012 (Hakemli Dergi)
A Research on Measuring Consumer Ethnocentrism of Young Turkish Customers Purchasing Behaviors
Serbian Journal of Management
, cilt.3, sa.1, ss.39-60, 2008 (ESCI)
“Attitudes Of Students Toward Country-Of-Origin and Auto Brand Images”
Serbian Journal Of Management,
, cilt.2, sa.2, ss.35-46, 2007 (ESCI)
“Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,
Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,
, cilt.8, sa.2, ss.125-146, 2005 (Hakemli Dergi)
Ailenin Seçmen Davranışları Üzerindeki Etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.8, ss.144-167, 2004 (Hakemli Dergi)
“Lifestyle and Comsumption Patterns of the Hereke People
Rocznik Orientalistyczny, (2003).
, ss.25-38, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Factors that Affecting Intention to Purchase on Mobile Retailing and Analysis a New Model via Structural Equation Model (SEM)
31st EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2020, ss.38-39
Moda Perakendeciliği Sürdürülebilir Olabilir Mi?
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, ss.470-486
The AKP, Religious Freedom and Non-Muslim Minorities
3rd Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017
SMEs’ Structural Difficulties in Technological Innovation Development Process and the Relationship of Customer Relations Management
3rd ANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES(AICSS), İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017
The Impact of Marketing Culture on Job Satisfaction: An Empirical Study in Service Sector
2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 02 Haziran 2016
Political Risk Perception and Management Strategies of Turkish Construction Firms Operating in Libya
1st International Meeting of SosyoEkonomi Society, Proceedings Book, Sosyoekonomi, 29 - 30 Ekim 2015
The Advantages and Challenges of Radio Frequency Identification Devices RFID in Fast Moving Consumer Goods FMCG Industry
1st Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.453-464
Female Decision; Making Styles for Ready-Made Clothing
01 Mayıs 2015, ss.423-438
The Role of Consumer Trust in Internet Shopping: A Comparative Study in Turkey and Bosnia and Herzegovina
International Conference on Economic and Social Studies, Sarajevo, Bosna-Hersek, 08 Nisan 2013, ss.12
Service Quality Performance In A High-Tech Investments\' Sector: A Sample From Airline Firm
ITAM8-International Conference on IT Applications and Management, 01 Haziran 2012
Mobile Marketing , Mobile Games and Inclination of The Turkish Young People
ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, 01 Haziran 2012
The Theorical Framework for Usage of RFID Technology in Retail Sector
ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, 01 Haziran 2012
The Role of Popular TV Series and TV Series Characters in Creating Brand Awareness
World Conference on Business, Economics and Management, 01 Mayıs 2012
Customer Behavior Analysis via Real-Time Location Systems
17th Recent Advances in Retailing&Services Science Conference, 01 Temmuz 2010
Uluslararası Marka Yaratma Sürecinde Bir Model: Turquality
2nd International Congress on Entrepreneurship, 01 Mayıs 2008
Development of Private Label in Turkey
7th International Congress Marketing Trends, Venice., 01 Ocak 2008
Supermarket Chains & Technology Usage in Turkey
Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, San Francisco, ABD, 01 Temmuz 2007
Service Quality Measurement For A Foundation University In Turkey
Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, San Francisco, ABD, 01 Temmuz 2007
Perakende Ticaret Literatürü Üzerine Konusal Bir Bibliyografya Çalışması
12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, 01 Haziran 2007
Seyahat İşletmelerinin 5 Yıldızlı Otelleri Konumlamaları (İstanbul İli Örneği)
11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, 01 Haziran 2006
Retail Market Strategy
International Strategic Management Conference,June 23-25 2005, Kolin Hotel, Canakkale Onsekiz Mart University, Gebze Institute of Technology, Istanbul Commerce University, Çanakkale/Turkey,, 01 Haziran 2005
Regional Integration and Trade Blocs
1th International Silk Road Conference-Georgia, 01 Haziran 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Marketing Communications and Experiential Marketing in the Context of Augmented Reality
Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima,Ercan Özen,Hakan Boz,Jonathan Spiteri,Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, York, ss.153-162, 2019
Perakende Yönetiminin Temelleri
Nobel Akademik Yayıncılık, 2013
Küresel Pazarlamayı Etkileyen Çevresel Faktörler
Stratejik Küresel Pazarlama, Timur N., Özmen, A., Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.56-105, 2013
Perakende Ürün Yönetiminde Karar Vericiler
Perakendecilikte Ürün Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.22-41, 2013
Perakende Ürün Yönetimine Giriş
Perakende
Ürün Yönetimi, Erdoğan, Z., Özata, F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2013
Kategori Yönetimi
Perakendecilikte Ürün Yönetimi, Erdoğan B.Z., Özata, F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.42-67, 2013
Hizmet Pazarlaması
Beta, 2011
Uluslararası ve Küresel Pazarlamada Kültürel Etkiler
Nobel Yayım Dağıtım, 1
Kategori Yönetimi: Üretici, Perakendeci, Tüketici Odaklı
Beta Yayım Dağıtım, 1