Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1988 - 1991
1988 - 1991Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
öğretmenlerin psikolojik sözleşme algıları ile iş doyumları arasındaki ilişki
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019
2019Yüksek Lisans
ortaöğretim kurumlarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyi ile öğretmenlerin örgütsel kimlik algısı arasındaki ilişki
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019
2019Yüksek Lisans
eğitim örgütlerinde öğretmen performans değerlendirme sistemi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - 2019
2018 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2005 - 2018
2005 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
1990 - 1994
1990 - 1994Sınıf Öğretmenliği
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sınıf Öğretmenliği
1985 - 1988
1985 - 1988Sınıf öğretmenliği
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sınıf öğretmenliği
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
liselerde görev yapan öğretmenlerin görüşlerine göre örgütsel özdeşleşme ile örgütsel muhalefet arasındaki ilişki
Tabancalı E. (Danışman)
r.yaşa(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
okul müdürlerinin etik davranışları
Tabancalı E. (Danışman)
ö.bahar(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
okul kültürünün oluşturulması ve çevreye tanıtılmasında okul müdürlerinden beklenen ve onlarda gözlenen davranışlar
Tabancalı E. (Danışman)
y.simitçioğlu(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Social justice perceptions, and practices: Turkish teachers’ perspectives
Öngel G., TABANCALI E.
Teaching and Teacher Education
, cilt.155, 2025 (SSCI)
2024
2024Cultural and micropolitical interactions of teacher relations
TABANCALI E., Öngel G.
South African Journal of Education
, cilt.44, 2024 (SSCI)
2019
2019The Roles of Interest and Pressure Groups in Developing Sustainable Educational Policies in Turkey
Balyer A., Tabancalı E.
SUSTAINABILITY
, cilt.11, sa.24, 2019 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025A journey into navigating religious diversity in Türkiye through the eyes of two school principals
KUYURTAR D., TABANCALI E.
POWER AND EDUCATION , 2025 (ESCI)
2024
2024Bürokratik Okul Kültürü Ölçeğinin Geliştirilmesi
TABANCALI E., ZENGİN T.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Teachers’ Silent Scream: Quiet Quitting
Konal Memiş T., TABANCALI E.
Research in Educational Administration and Leadership
, cilt.9, sa.3, ss.360-415, 2024 (ESCI)
2024
2024points of incompatibility between the turkish education system human resources management
çakır a., TABANCALI E.
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES , cilt.17, sa.3, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024A CRITICAL INCIDENT ANALYSIS OF PARENT-SCHOOL ADMINISTRATORS' CONFLICTS IN PRIMARY SCHOOLS
Özsoy M., TABANCALI E.
International Online Journal of Primary Education
, cilt.13, sa.1, ss.78-92, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Yetenek Yönetimi: Meta Sentez Araştırması
zengin t., TABANCALI E.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.242-260, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024The New Crisis of The Modern World: New Generation Parenting and Changing Parental Roles
uyan m. s., TABANCALI E., KORUMAZ M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.16, sa.1, ss.1-27, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Analyzing leadership approaches in educational management doctoral theses in Turkey: a bibliometric study
Kaptan O., YALÇIN Z., TABANCALI E.
Quality and Quantity
, 2024 (Scopus)
2023
2023Investigation Of The Relationship Between Professional Interests And Professional Performance Of Teachers
demir y. d., TABANCALI E.
International Journal of Educational Research Review , cilt.9, sa.1, ss.12-22, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Teacher Hiring Processes in Private Educational Institutions: Methods, Qualifications, and Challenges
ÖZSOY M., TABANCALI E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES , cilt.10, sa.4, ss.987-1000, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Social Justice Leadership in the Refugees’ Education: Insights of Teachers in Turkish Secondary Schools
AKKAYA A., TABANCALI E.
Eurasian Society of Educational Research , cilt.6, sa.3, ss.167-177, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Managing Organizational Change: The Case of University-School Partnership
kuyurtar d., TABANCALI E.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.1063-1083, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Lise Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Örgütsel Özdeşleşme ile Örgütsel Muhalefet Arasındaki İlişki
YAŞA R., TABANCALI E.
ASOS Yayinevi , cilt.3, sa.2, ss.169-191, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Relationship between Teachers Professional Learning, School Culture, and Teachers’ Demographic Characteristics
kınay kuru n., TABANCALI E.
International Journal of Educational Research Review , cilt.8, sa.3, ss.682-696, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Publication Fetishism at Higher Education: Academicians’Views
Balyer A., Tabancalı E.
The Journal of Educational Leadership and Policy Studies (JELPS) , cilt.7, sa.2023, ss.1-19, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Examination of The Relationship Between Teachers' Talent Management Perceptions and their Organizational Commitment
ŞAHİNOĞLU S., TABANCALI E.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.15, sa.2, ss.325-337, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Democratic School Management and Social Capital
TABANCALI E.
Asian Institute of Research , cilt.5, sa.4, ss.27-38, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Flexible and Precariat Form of Employment Policies at Higher Education in Turkey
Balyer A., Tabancalı E.
European Journal of Educational Management , cilt.5, sa.2, ss.129-141, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022ÖĞRETMENLERİN POLİTİK BECERİLERİ ve ÖZNEL İYİ OLUŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
zengin t., TABANCALI E., KORUMAZ M.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.1267-1288, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Examining the Relationship between High School Students Lifelong Learning Tendencies and Problem Solving Self-Appraisal
TABANCALI E., ÖNGEL G.
Ax Publications , sa.3, ss.297-311, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Conservatism and social justice: Why do some teachers strive harder for social justice while others do not?
ÖNGEL G., TABANCALI E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION AND POLICY STUDIES (IJEAPS) , cilt.14, sa.1, ss.53-62, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Teacher Enthusiasm and Collaborative School Climate
ÖNGEL G., TABANCALI E.
Asian Institute of Research
, cilt.5, ss.347-356, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Relationship between school mindfulness and collaborative school climate
TABANCALI E., ÖNGEL G.
African Educational Research Journal , cilt.10, sa.2, ss.161-169, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022The Highly Educated Migratory Birds of Turkey
Abbasioğlu Akkaya E., Korumaz M., Tabancalı E.
International Online Journal of Education and Teaching , cilt.9, sa.2, ss.612-636, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Leadership Roles for Mindful Schools: Examining Relationships Between Different Leadership Roles of School Principals and School Mindfulness
ÖNGEL G., TABANCALI E., KORUMAZ M.
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES
, cilt.15, sa.1, ss.63-75, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022KARİYER EVRELERİNE GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN BEKLENTİLERİ, SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ATEŞ S. Ş., TABANCALI E.
ASOS Yayinevi , cilt.2, sa.1, ss.87-110, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Out of Border Education: The Inclusion of Syrian Refugees in Higher Education
AKKAYA A., KORUMAZ M., TABANCALI E.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.3, ss.705-721, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Rol Ambiguity of School Principals
Tabancalı E., Su Y.
Journal of Qualitative Research in Education
, cilt.9, sa.1, ss.335-359, 2021 (ESCI)
2020
2020Examining the Relationship Between School Mindfulness and Organizational Trust
Tabancalı E., Öngel G.
International Education Studies , cilt.1, sa.13, ss.14-25, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Correlations between Teachers’ Personality, Psychological Safety Perception and Teacher Voice
TABANCALI E., BAS S.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.20, sa.85, ss.185-204, 2020 (ESCI)
2019
2019MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJE OKUL YÖNETİCİLERİNİN YETENEK YÖNETİMİNE İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
TABANCALI E., Becerikli E.
Journal of Turkish Studies
, cilt.147, ss.3967-4002, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışlarının Öğretmenlerin İş Doyumuna Etkisi
TABANCALI E., Cengiz F.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.481-499, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018İlköğretim Okullarında Kayırmacılık
Tabancalı E.
İnternational Online Journal of Educational Sciences , sa.2, ss.162-175, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Talent Management in Educational Organizations: A Scale Development Study
Tabancalı E., Gölbaşı Şimşek G., Korumaz M.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.10, ss.404-424, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Who Should Evaluate Teachers’ Performance at Schools?
Tabancalı E.
Journal of Education and Practice . , sa.8, ss.168-177, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
Tabancalı E., Çakıroğlu K.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.392-417, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Professional Anxiety Level of Pre-Service Teachers in Turkish Context/Türkiye Bağlamında Hizmet Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Kaygı Düzeyleri
Tabancalı E., Çelik K., Korumaz M.
e-International Journal of Educational Research , cilt.7, sa.3, ss.63-73, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Evaluation of Teachers’ Opinions Towards Disapproved Behaviors of Students
Yüksel Şahin F., Tabancalı E.
Kastamonu Eğitim Dergisi(ISI Index-Zoological Record)
, cilt.24, sa.2, ss.643-654, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016The Relationship between Teachers' Job Satisfaction and Loneliness at the Workplace
Tabancalı E.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.66, ss.263-280, 2016 (ESCI)
2016
2016Evaluation of teachers opinions towards disapproved behaviors of students
Tabancalı E., Şahin F.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.643-654, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Maarif Müfettişlerinin İş Yerinde Yalnızlıkları İle Örgütsel BağlılıklarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi
Tabancalı E., Korumaz M.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.7, sa.1, ss.172-189, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Eğitim Örgütlerinde Yetenek Yönetimi
Tabancalı E., Korumaz M.
The Journal of Academic Social Science Studies JASSS , cilt.25, sa.251, ss.139-156, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014İl Eğitim Denetmenlerinin İş Yerinde Yalnızlıklarının İncelenmesi
Tabancalı E., Korumaz M.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.2014, sa.15, ss.31-40, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Öğretmen adaylarının akademik öz yeterlikleri ile öğretmen öz yeterlilikleri arasındaki ilişki
Tabancalı E., Çelik K.
International Journal of Human Sciences , cilt.10, sa.10, ss.1167-1184, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012the relationship between organizational justice perceptions and job satisfaction levels
Tabancalı E., Dündar T.
Procedia social and behavioral sciences , sa.46, ss.2457-2461, 2012 (Scopus)
2012
2012Özel Eğitim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin İş Çalışma Yaşam Kalitesi
ÇELİK K., TABANCALI E.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2012, sa.11, ss.31-38, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011İstanbul’daki Vakıf Üniversiteleri Hazırlık Okullarında Çalışan İngilizce Okutmanlarının Örgütsel Adanmışlık Düzeyi.”
Tabancalı E., Gıcı A.
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , sa.9, ss.39-51, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
2009New Curriculum and New Challenges What do School Administrators Really Do
Zuhal Z., Tabancalı E.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences , cilt.4, sa.2, ss.112-116, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009“Student safety in Primaty School: A Sample of Büyükçekmece County
Tabancalı E., Bektaş T.
Procedia Social and Behavioral Sciences , sa.1, ss.281-284, 2009 (Hakemli Dergi)
2005
2005Milli Eğitim Bakanlığı’nda İnsan Kaynakları Uygulamalarının Değerlendirilmesi.
Tabancalı E.
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , sa.20, ss.212-222, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
2004Bilim ve Yayın Etiği
Tabancalı E.
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi. , sa.8, ss.225-237, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Yükseköğretim Kurumlarında Yöneticilik Görevi Yapan Akademik Personelin Sosyal Adalet Liderliğine İlişkin Görüş ve Uygulamaları
YALÇIN Z., TABANCALI E., ER E.
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024
2024
2024Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği Deneyimleri
YALÇIN Z., TABANCALI E.
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 07 Mart 2024
2019
2019Okul Müdürlerinin Rol Belirsizliği
TABANCALI E., SU Y.
INTERNATİONAL EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.529-531
2018
2018Üniversite Öğrencilerinin Aidiyet Duyguları: Kampüs Olanaklarının Rolü
Balyer A., Tabancalı E.
The 5th International Symposium on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1
2018
2018PISA 2015 FEN BAŞARISIYLA İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE VE İTALYA KARŞILAŞTIRMASI
ÇELİK K., TABANCALI E., Yurdakul A.
III. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, KİEV, Ukrayna, 5 - 06 Ekim 2018, ss.486-494
2018
2018Öğretmenlerin çalışan sesliliği ile beş faktör kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: İstanbul Avrupa Yakası örneği
TABANCALI E.
Ejer Kongresi, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, ss.465-467
2017
2017The Relationship Between Talent Management Applications at Preparatory Schools in Public and Foundation Universities and Instructors’ Job Satisfaction
ONEILL F., TABANCALI E.
IVth International EurasianEducational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545-546
2017
2017JAPONYA VE FİNLANDİYA’DA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE ATAMASİSTEMİNİN TÜRKİYE İLE KARŞILAŞTIRILMASI
Tabancalı E., Abbasioğlu E.
7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education(ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.361-378
2017
2017Examination of the relationship between school principals’ ethical leadership characteristics and teachers’ organizationalcommitment according to teachers’ opinions
TABANCALI E., KALAZ M.
ERPA International Congresses on Education 2017, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.100
2016
2016The Effect of School Principals’ Instructional leadeship Behaviors on Teacher’s Job Satisfaction
TABANCALI E., CENGİZ F.
International Symposium on new Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
2016
2016Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Yenilik Yönetimi Arasındaki İlişki
TABANCALI E., ESEN F.
ııı. International Eurasian Educational Research Congress-Muğla, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
2016
2016A new trend: Talent management in public schools
TABANCALI E., KORUMAZ M.
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016
2015
2015Pisa Sınavlarında başarılı olan ülkelerde öğretmen yetiştirme sistemleri ile Türkiye de öğretmen yetiştirme sisteminin karşılaştırılması
Güngüder N., Tabancalı E.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi 07-09 Mayıs, Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Eğitim örgütlerinde yetenek yönetimi ölçeği geliştirme çalışması
Tabancalı E., Gölbaşı Şimşek G., Korumaz M.
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2015), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1
2015
2015Eğitim Örgütlerinde Yetenek Yönetimi Ölçeği Geliştirme Çalışması.
TABANCALI E., KORUMAZ M.
IInd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS., Ankara, Türkiye, 01 Haziran 2015, ss.1
2015
2015Communication Skill Levels of Teachers Working at State Anatolian High Schools
TABANCALI E., Emirler S.
III. International Symposium ISNITE, 11 - 13 Eylül 2015
2014
2014The Relationship Between Teachers Attitudes Towards Learning and Teaching Profession
TABANCALI E., Çakmak E.
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11-14, 11 - 14 Eylül 2014
2014
2014“Öğretmenlerin İş doyumları ile işe devamsızlıkları”
TABANCALI E., Çakmak E.
EJER, 01 Haziran 2014
2014
2014“Maarif Müfettişlerinin iş yerindeki yanlızlıkları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki”
TABANCALI E., Korumaz M.
EJER, 01 Haziran 2014
2014
2014“Öğretmen Adaylarının Kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi”.
TABANCALI E., Çelik K., Korumaz M.
İSFTE, 01 Haziran 2014
2014
2014Teachers’ Job Satisfaction and Absenteeism
TABANCALI E., Çakmak E.
EJER, 24 Nisan - 26 Eylül 2014
2014
2014Investigation of professional anxiety levels of preservice teachers according to different variables
Tabancalı E., Çelik K., Korumaz M.
International Society for Teacher Education İSFTE, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Investigation of professional anxiety levels of preservice teachers according to different variables.
TABANCALI E., Çelik K., KORUMAZ M.
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference., Antalya, Türkiye, 07 Nisan 2014, ss.1
2014
2014MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN İŞ YERİNDE YALNIZLIKLARI İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
TABANCALI E., KORUMAZ M.
I st Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 03 Nisan 2014, ss.1
2013
2013İl Eğitim Denetmenelerinin İş Yerinde Yalnızlıkları İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma
TABANCALI E., KORUMAZ M.
Euroasian Journal of Education Research EJER, 24 - 26 Nisan 2013
2013
2013Evaluation of Teachers' Opinions Towards Disapproved Behaviors Of Students
Tabancalı E., Yuksel-Sahin F.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1050-1058
2013
2013Eğitim Örgütlerinde Yetenek Yönetimi
TABANCALI E., KORUMAZ M., ÇAKMAK E.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
2013
2013Öğretmenlerin iş doyumlarının bireysel değişkenlere göre incelenmesi
TABANCALI E., Çakmak E.
International Association of Social Science Research (IASSR), 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012Özel Eğitim Kurumlarında çalışan Öğretmenlerin İş/çalışma Yaşam Kalitesi
ÇELİK K., TABANCALI E.
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi-malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
2012
2012Ethic Behaviours Of Schools Administrations
Özge Bahar S., TABANCALI E.
IV.World Conference On Educatıonal Scıences, 2 - 05 Şubat 2012
2012
2012The Relationship Between Organizational Justice Perceptions And Job Satisfaction Levels
Dündar T., TABANCALI E.
IV.World Conference On Educational Sciences, 2 - 05 Şubat 2012
2011
2011The Level Of Organizational Commitment Of English Instructors Who Work In Preparatory Schools At Private Universities In European Part Of Istanbul
Gıcı A., TABANCALI E.
VI. International Balkan Congress for Education and Science, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010Relationship Between Personal Characteristics of The Primary School Managers and Main Premises of The Organizational Culture They Have Adopted
Özlem T., Tabancalı E.
XIV. World Congress of Comparative Education Societies World Congress, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
2009
2009Student safety in primary schools A sample of Büyükçekmece county
TABANCALI E., Talha B.
World Conference On Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009
2008
2008İstanbul İli Resmi İlköğretim Okullarında Öğretmen Performans Yönetimi
TABANCALI E., Yolcu S.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi- Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008
2007
2007Okul Müdürlerinin Kişilik özellikleri ile Çatışma Yönetimi Stili Tercihleri Arasındaki İlişki
TABANCALI E., YAVUZ O.
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
2007
2007Tezli EYTPE Programlarının Ders ve Öğretim Üyesi Açısından Genel Bir Değerlendirmesi
TABANCALI E., Zeybekoğlu Z.
Eğitim Yöneticileri ce Deneticileri Derneği Eğitim Yönetimi Kongresi Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
2007
2007New Curriculum and New Challenges: What do School Administrators Really Do?
TABANCALI E., ZEYBEKOĞLU Z.
XIII World Congress Comparative Education Societies, Sara jevo, 2 - 05 Mayıs 2007
2006
2006Eğitim Bilimleri ve İlişkili Alanlarda Yayın Yapan Ulusal Dergilerin İncelenmesi
Çelik K., TABANCALI E.
XV. Eğitim Bilimleri Kongresi- Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
2001
2001Sources of Stres in Teachers
TABANCALI E., Yeşilbağ Y., GÜMÜŞELİ A. İ.
XXXI Annual Congress Of The European Association For Behavioural Cognitive Therapies., 11 - 15 Eylül 2001
2001
2001Job Satisfaction Levels of the Instructors of the Faculty of Arts and Sciences of Yıldız Technical University
GÜMÜŞELİ A. İ., TABANCALI E., Yeşilbağ Y.
XXXI Annual Congress Of The European Association For Behavioural Cognitive Therapies., 11 - 15 Eylül 2001
2000
2000Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetimine İlişkin Davranışlarının Değerlendirilmesi
PEKER H. S., TABANCALI E., SAYINER Z. B., İNANDI Y., KABLAN Z.
ıx. Ulusal Eğitim Bilileri Kongresi- Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000
2000
2000Öğretim Elemanlarının Akademik Tükenmişlik Düzeyleri
PEKER H. S., SAYINER Z. B., TABANCALI E., İNANDI Y., KABLAN Z.
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi- Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000
Kitaplar
2022
2022iş analizi
TABANCALI E., ÖNGEL G.
eğitimde insan kaynakları yönetimi, Kaya Yıldız, Editör, Asos yayınları, Elazığ, ss.59-98, 2022
2020
2020İnsan Kaynağının Değeri
Tabancalı E., Akkaya A.
Eğitim Ekonomisi, İbrahim Kocabaş, Editör, ASOS, Elazığ, ss.361-385, 2020
2019
2019Teacher Performance Evaluation System inEducational Organizations
Su Y., Tabancalı E.
Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero,Hasan Arslan,Giovanna Gianturco, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.51-59, 2019
2017
2017Comarative Study of Teacher Training and Appointment System in Japan, Finland and Turkey
Tabancalı E., Abbasioğlu E.
th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education Full Text Book, gürkan kalkan, Editör, Library of Congress Cataloging Distribution Service , Alabama, ss.361-379, 2017
2016
2016A new trend: Talent management in public schools
Tabancalı E., Korumaz M.
Contemporary approaches in education and communication, Hasan Arslan,Mehmet Ali Içbay,Alejandro J. Gallard Martínez & S. Lizette Ramos de Robles, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.103-117, 2016
2015
2015sınıf ortamının fiziksel özellikleri
Tabancalı E.
etkili sınıf yönetimi, hüseyin kıran kazım çelik, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.59-78, 2015
2014
2014örgütsel değişme
Tabancalı E.
yönetimde çağdaş yaklaşımlar, Cevat elma kamile demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.345-375, 2014
Diğer Yayınlar
2000
2000“ Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi I. Çalıştayı Raporu” 28-29 Nisan İstanbul
TABANCALI E.
Diğer, 2000
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025Öğretmenlerin Okul Müdürüne Yönelik Güvenlerinin İncelenmesi Teori ve Uygulamaya Yönelik Çıkarımlar
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ŞAHİN F. (Yürütücü), ÖGEL G., TABANCALI E.
2024 - 2025
2024 - 2025Yeşil Bayraklı EkoOkul Yöneticilerinin Sürdürülebilir Liderlik Uygulamaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TABANCALI E. (Yürütücü), KORUMAZ M., Sönmez M.
2023 - 2024
2023 - 2024Yükseköğretim Kurumlarında Yöneticilik Görevi Yapan Akademik Personelin Sosyal Adalet Liderliğine İlişkin Görüş ve Uygulamaları YTÜde Bir İnceleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TABANCALI E. (Yürütücü), ER E., YALÇIN Z.
2022 - 2023
2022 - 2023Suriyeli Öğrencilerin Eğitime Entegrasyonunda Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği: Öğretmen Görüşleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
(Proje Sonuç Raporu)
TABANCALI E. (Yürütücü), AKKAYA A., BALYER A.
2018 - 2019
2018 - 2019Öğretmenlerin Kişilik Özellikleri, Psikolojik Güvenlik Algıları ile Öğretmen Sesliliği Arasındaki İlişki
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TABANCALI E. (Yürütücü), Baş Ş.
2018 - 2018
2018 - 2018Eğitim Yöneticilerinin Temel Yönetim Yeterliliklerinin Geliştirilmesi ve Desteklenmesi Program
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Kocabaş I. (Yürütücü), Gündüz H. B., Balyer A., Tabancalı E., Korumaz M., Ömür Y. E.
2013 - 2015
2013 - 2015Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranişlarinin Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlik Düzeylerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TABANCALI E. (Yürütücü)
2009 - 2010
2009 - 2010İlköğretim Okulu Müdürlerinin Kişilik Özellikleri ile Benimsedikleri Örgüt Kültürünün Temel Sayıltıları Arasındaki İlişki.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TABANCALI E. (Yürütücü)
2007 - 2009
2007 - 2009Europen Safer School Partnership Development
AB Destekli Diğer Projeler
TABANCALI E.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Şubat 2020
Şubat 2020İŞ VE İNSAN DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
Diğer Dergiler
Ocak 2020
Ocak 2020ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2019
Şubat 2019TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019Okul müdürlerinin rol belirsizliği
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019
temel eğitim öğretmenlerinin öğrenen okulu algılaması
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019Milli eğitim bakanlığı proje okul yöneticilerinin yetenek yönetimi ile ilgili görüşleri
Katılımcı
Afyon-Türkiye
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019ortaöğretim kurumlarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyi ile öğretmenlerin örgütsel kimlik algısı arasındaki ilişki
Katılımcı
Afyon-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018Üniversite Öğrencilerinin Aidiyet Duygularının Gelişiminde Kampüs Olanaklarının Rolü
Katılımcı
-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018Öğrencilerin PISA 2015 Sınavında Fen Bilgisi Başarılarını Etkileyen Faktörlerin Hiyerarşik Linear Modelleme ile Belirlenmesi
Katılımcı
Kyyiv-Ukrayna
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018Resmi Ortaokullarda Öğretmenlerin Rol Belirsizliği ve Rol Çatışması ile Yabancılaşma İlişkisi
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018Teacher Performans Evaluation System in Educational Organizations
Katılımcı
Bucuresti-Romanya
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018The Relationship Between Organizational Identification and Organizational Dissent at Upper Secandary State Schools
Katılımcı
Praha-Çek Cumhuriyeti
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşme Algıları ile İş Doyumları Arasındaki İlişki
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018Bursa İlindeki Ortaöğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adanmışlığı ve Okul Kültürü ile İlişkisi
Katılımcı
Manisa-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018Öğretmenlerin çalışan Sesliliği ve Beş Faktör Kişilik özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017japonya ve finlandiyada öğretmen yetiştirme ve atama sisteminin türkiye ile karşılaştırılması
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017the relationship between talent management applications at preparatory schools in public and foundation universitis and ınstructors job satisfaction
Katılımcı
Denizli-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin etik liderlik özellikleri ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Katılımcı
Budapest-Macaristan
01 Ağustos 2016 - 01 Ağustos 2016
01 Ağustos 2016 - 01 Ağustos 2016the effect of schools principals instructional leadership behaviors on teachers job satisfaction
Katılımcı
Jyvaskyla-Finlandiya
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
okul öncesi eğitim öğretmenlerinin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik özellikleri ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016
01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016yeni bir trend: devlet okullarında yetenek yönetimi
Katılımcı
Paris-Fransa
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015communication skill levels of teachers working at state anatolian high schools
Katılımcı
Volos-Yunanistan
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015eğitim örgütlerinde yetenek yönetimi ölçeği geliştirme çalışması
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015pisa sınavlarında başarılı olan ülkelerde öğretmen yetiştirme sistemleri ile türkiyede öğretmen yetiştirme sisteminin karşılaştırılması
Katılımcı
Gaziantep-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014the relationship betweenteachers attitudes towards learning and teaching profession
Katılımcı
Sankt-Peterburg-Rusya
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014maarif müfettişlerinin iş yerindeki yalnızlıkları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014öğretmen adaylarının kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014öğretmenlerin iş doyumları ile işe devamsızlıkları
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014evaluation of teachers opinions towards disapproved behaviors of students
Katılımcı
Rome-İtalya
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013eğitim örgütlerinde yetenek yönetimi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013ınvastigation of teachers job satisfaction according to individual variables
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
özel eğitim kurumlarında çalışan öğretmenlerin iş/çalışma yaşam kalitesi
Katılımcı
Malatya-Türkiye
01 Şubat 2012 - 01 Şubat 2012
01 Şubat 2012 - 01 Şubat 2012ethic behaviours of schools administrations
Katılımcı
Barcelona-İspanya
01 Şubat 2012 - 01 Şubat 2012
01 Şubat 2012 - 01 Şubat 2012the relationship between organizational justice perceptions and job satisfaction levels
Katılımcı
Barcelona-İspanya
01 Eylül 2011 - 01 Eylül 2011
01 Eylül 2011 - 01 Eylül 2011the level of organizational commitment of english ınstructors who work in preparatory schools at private universities in europen part of istanbul
Katılımcı
Ohrid-Makedonya
01 Şubat 2009 - 01 Şubat 2009
01 Şubat 2009 - 01 Şubat 2009student safety in primary schools: A sample of Büyükçekmece county
Katılımcı
Girne-Kıbrıs (Kktc)
01 Eylül 2008 - 01 Eylül 2008
01 Eylül 2008 - 01 Eylül 2008istanbul ili resmi ilköğretim okullarında öğretmen performans yönetimi
Katılımcı
Sakarya-Türkiye
01 Eylül 2007 - 01 Eylül 2007
01 Eylül 2007 - 01 Eylül 2007okul müdürlerinin kişilik özellikleri ile çatışma yönetimi stili tercihleri arasındaki ilişki
Katılımcı
Tokat-Türkiye
01 Haziran 2007 - 01 Haziran 2007
01 Haziran 2007 - 01 Haziran 2007new curriculum and vew challenges: What do school administrators really do?
Katılımcı
Prizren-Kosova
01 Eylül 2006 - 01 Eylül 2006
01 Eylül 2006 - 01 Eylül 2006eğitim bilimleri ile ilişkili alanlarda yayın yapan ulusal dergilerin incelenmesi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Eylül 2001 - 01 Eylül 2001
01 Eylül 2001 - 01 Eylül 2001job satisfaction levels of the instructors of the faculty of arts and sciences of yıldız technical university
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Eylül 2001 - 01 Eylül 2001
01 Eylül 2001 - 01 Eylül 2001sources of stres in teachers
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Eylül 2000 - 01 Eylül 2000
01 Eylül 2000 - 01 Eylül 2000öğretim elemanlarının akademik tükenmişlik düzeyleri
Katılımcı
Erzurum-Türkiye
01 Eylül 2000 - 01 Eylül 2000
01 Eylül 2000 - 01 Eylül 2000öğretim elemanlarının sınıf yönetimine ilişkin davranışlarının değerlendirilmesi
Katılımcı
Erzurum-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2019
Temmuz 2019Doktora Yeterlik Sınavı
- Pamukkale Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Şubat-2019
Şubat 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Mayıs-2018
Mayıs 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Şubat-2017
Şubat 2017Tez Savunma (Doktora)
- Marmara üniversitesi
Haziran-2016
Haziran 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yıldız Teknik üniversitesi
Haziran-2016
Haziran 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- yıldız teknik üniversitesi
Mayıs-2010
Mayıs 2010