Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Do Reading Texts in Science Textbooks Contribute to Values Education?
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.1, pp.256-280, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

FİZİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Asya Studies - Academic Social Studies / Akademik Sosyal Araştırmalar
, vol.7, no.24, pp.97-108, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Gifted pupils’ learning experience in virtual laboratories
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, vol.20, no.1, pp.1-9, 2023 (Scopus)

The Effects of Positive/Negative Teachers’ Behaviors Related to Classroom Management on Pre-Service Science Teachers
International e-Journal of Educational Studies
, vol.7, no.13, pp.122-133, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation the Effectiveness of Storytelling on Fifth Grade Turkish Students’ Environmental Problems
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, vol.8, no.3, pp.264-282, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.12, no.23, pp.171-193, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Tartışmalarla Zenginleştirilmiş Tahmin Et-Gözle-Açıkla (TGA) Destekli Fen Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.1161-1190, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Bireyselleştirilmiş Öğretim Planı Hazırlama Becerisine Sahip Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.1, pp.1194-1217, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İlkokul Seviyesindeki Fen Bilgisi Kitaplarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
Karadeniz 11th International Conference on Social Sciences, Rize, Turkey, 17 - 18 December 2022
Fen Bilgisi Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Selcuk 7th International Conference on Social Sciences, Konya, Turkey, 10 - 11 December 2022, pp.78
Özel Yetenekli Öğrencilerin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri: SWOT Tekniği
13th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Turkey, 12 May 2022
Ülkemizde Geri Dönüşüm Eğitiminde Yönelimler: Bir İçerik Analizi
13th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Turkey, 12 May 2022
“Fizik Dersi” ve “Fizik Öğretmeni” Nasıl Algılanıyor? Metaforik Algı Araştırması
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Macedonia, 12 March 2022
11. Sınıf Öğrencilerinin “Sindirim Sistemi” Konusu İle İlgili Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Macedonia, 12 March 2022
Fen Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Kavram Yanılgılarının Kavram Haritalarıyla Belirlenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 19 November 2020, pp.149-156
Fizik Dersi Hareket Konusunda Kavramsal, İşlemsel ve Grafiksel Soruları Çözme Başarılarının Karşılaştırılması
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 19 November 2020, pp.178-183
Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamalarında Öğretmen Yeterliklerine Etkisi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi/ 2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Turkey, 26 October 2019, pp.403-404
Books & Book Chapters
Ortaokul Öğrencilerin Bilimsel Bilginin Doğasını Anlama Seviyelerinin Belirlenmesi
in: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar, Tagay Özlem, Editor, Platanus Publishing, Ankara, pp.63-83, 2023
Üç Boyutlu Tasarımla Laboratuvar Malzemelerinin Tanıtımı
in: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, Ünüvar, Perihan, Editor, Duvar Yayınları, İzmir, pp.195-215, 2022
Biyoçeşitlilik Konusunda Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmaları Üzerine Bir İçerik Analizi
in: Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10, KARACAGİL Zeynel, BULUT Meryem, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, İstanbul, pp.476-487, 2022
Tahmin Et-Açıkla-Gözle-Tartış-Açıkla (TAGTaA) Destekli Fen Laboratuvar Etkinliklerinin Etkileri
SRA Academic Publishing, Klaipeda, 2021
"Enerji Dönüşümü” Öğrencilerce Nasıl Algılanıyor?
in: Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler- Cilt II, SALI Güneş Bozkurt Metin, Editor, Gece Publishing, Ankara, pp.257-279, 2021
Elektron Yükünün Belirlenmesi ve Millikan’ın Yağ Damlası Deneyi
in: Çevre, Tasarım, İklim ve Enerji Araştırmaları, AKBAŞ Leyla, Editor, SRA Academic Publishing, Klaipeda, pp.57-84, 2021