SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FİZİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Asya Studies - Academic Social Studies / Akademik Sosyal Araştırmalar
, cilt.7, sa.24, ss.97-108, 2023 (Hakemli Dergi)
Gifted pupils’ learning experience in virtual laboratories
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.20, sa.1, ss.1-9, 2023 (Scopus)
Investigation the Effectiveness of Storytelling on Fifth Grade Turkish Students’ Environmental Problems
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.8, sa.3, ss.264-282, 2022 (Hakemli Dergi)
EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.171-193, 2022 (Hakemli Dergi)
Tartışmalarla Zenginleştirilmiş Tahmin Et-Gözle-Açıkla (TGA) Destekli Fen Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.1161-1190, 2021 (Hakemli Dergi)
Bireyselleştirilmiş Öğretim Planı Hazırlama Becerisine Sahip Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1194-1217, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, ss.194-213, 2017 (Hakemli Dergi)
Fotosentez Konusunda Öğrencilerin Grafiksel Becerileri ve Karşılaştıkları Güçlükler
Scientific Educational Studies
, cilt.1, sa.1, ss.41-63, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul Seviyesindeki Fen Bilgisi Kitaplarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
Karadeniz 11th International Conference on Social Sciences, Rize, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2022
Fen Bilgisi Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Selcuk 7th International Conference on Social Sciences, Konya, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2022, ss.78
Özel Yetenekli Öğrencilerin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri: SWOT Tekniği
13th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 12 Mayıs 2022
Ülkemizde Geri Dönüşüm Eğitiminde Yönelimler: Bir İçerik Analizi
13th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 12 Mayıs 2022
“Fizik Dersi” ve “Fizik Öğretmeni” Nasıl Algılanıyor? Metaforik Algı Araştırması
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Makedonya, 12 Mart 2022
11. Sınıf Öğrencilerinin “Sindirim Sistemi” Konusu İle İlgili Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Makedonya, 12 Mart 2022
Fen Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Kavram Yanılgılarının Kavram Haritalarıyla Belirlenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, ss.149-156
Fizik Dersi Hareket Konusunda Kavramsal, İşlemsel ve Grafiksel Soruları Çözme Başarılarının Karşılaştırılması
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, ss.178-183
Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamalarında Öğretmen Yeterliklerine Etkisi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi/ 2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2019, ss.403-404
Kitap & Kitap Bölümleri
Ortaokul Öğrencilerin Bilimsel Bilginin Doğasını Anlama Seviyelerinin Belirlenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar, Tagay Özlem, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.63-83, 2023
Üç Boyutlu Tasarımla Laboratuvar Malzemelerinin Tanıtımı
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, Ünüvar, Perihan, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.195-215, 2022
Biyoçeşitlilik Konusunda Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmaları Üzerine Bir İçerik Analizi
Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10, KARACAGİL Zeynel, BULUT Meryem, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, İstanbul, ss.476-487, 2022
Tahmin Et-Açıkla-Gözle-Tartış-Açıkla (TAGTaA) Destekli Fen Laboratuvar Etkinliklerinin Etkileri
SRA Academic Publishing, Klaipeda, 2021
"Enerji Dönüşümü” Öğrencilerce Nasıl Algılanıyor?
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler- Cilt II, SALI Güneş Bozkurt Metin, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.257-279, 2021
Elektron Yükünün Belirlenmesi ve Millikan’ın Yağ Damlası Deneyi
Çevre, Tasarım, İklim ve Enerji Araştırmaları, AKBAŞ Leyla, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.57-84, 2021