SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Seyyid Ahmet Arvasi’nin Sosyal Bilgiler Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.305-329, 2022 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.464-487, 2021 (Hakemli Dergi)
Social Studies Teachers Mental İmage And Views About Historical Figures
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.527-536, 2020 (Hakemli Dergi)
Analysis of Thinking Education Course in Terms of Values Education and Social Studies Skills
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.412-431, 2020 (Hakemli Dergi)
The Research Of Acquisition Levels Of Concepts Regarding Social Studies Lesson: A Quantitative Research
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.183-197, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Ders Çalışma Ve Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Öğrenme Stilleri Açısından İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.41-56, 2014 (Hakemli Dergi)
The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB)
, cilt.1, sa.1, ss.51-62, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effectiveness of Education and Schooling Activities with Respect to Learning Styles on the Learning of Abstract and Tangible Concepts of Social Studies by Students
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.1, ss.1082-1093, 2013 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE VE ÖĞRENME SÜRECİNDEKİ BİREYSEL FARKLILIKLARA YÖNELİK ALGILARI
International Journal Social Science Research
, cilt.2, ss.68-84, 2013 (Hakemli Dergi)
8 Sınıf Vatandaşlık Ve Demokrasi Eğitimi Ders Kitaplarının Öğrenme Stilleri Açısından İncelenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.51-62, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgilere Karşı Tutumlarının İncelenmesi
İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.34-50, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Müze Gezilerine Ve Müzelerin Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.21-39, 2011 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.308-325, 2011 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.251-266, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Osmanlı da Adab ı Muaşeret
Bozok Üniversitesi, Tarih Düşünce Topluluğu, Yozgat, Türkiye, 21 Ekim 2016
Kutül Amare Zaferi
Kastamonu Tosya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü konferans programı, Kastamonu, Türkiye, 30 Nisan 2016
Kutül Amare ve Halil Paşa
Bozok Üniversitesi, Tarih ve Medeniyet Kulübü, Yozgat, Türkiye, 27 Nisan 2016
TÜRK TARİHİNDEKİ ÖNEMLİ ZAFERLERE YÖNELİK SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE TUTUMLARININ BELİRLENMESİ
3. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Verilen Türk Tarihi Konularının Yeterlilik Durumları Hakkındaki Öğretmen Görüşlerinin İmcelenmesi
3. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014
Türk Tarihindeki Önemli Zaferlere Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilgi ve Tutumlarının Belirlenmesi
Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2014
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Verilen Türk Tarihi Konularının Yeterlilik Durumları Hakkındaki Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (25-27 Haziran 2014-Sakarya), 01 Haziran 2014
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA TARİH KONULARININ ÖĞRETİMİNDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT ÜRÜNLERİNİN KULLANIMI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
I. ULUSAL YÜKSEKÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
VATANDAŞLIK VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ DERS KİTAPLARINDA ÇOCUK HAKLARI KONUSUNUN VERİLİŞ BİÇİMLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
I. ULUSAL YÜKSEKÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA SOSYAL BECERİLER
I. ULUSAL YÜKSEKÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARINA YÖNELİK TUTUMLARI VE GÖRÜŞLERİ
I. ULUSAL YÜKSEKÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
2013 KPSS SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ ALAN SINAVINDA ÇIKMIŞ OLAN SORULARIN DEĞERLENDİRLMESİ
I. ULUSAL YÜKSEKÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Tarih Konularının Öğretiminde Sözlü ve Yazılı Edebiyat Ürünlerinin Kullanımı: Nitel Bir Araştırma
I. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Son gelişmeler Işığında Türk Eğitim Sistemi ve Eğitimle İlgili Problemler Hakkındaki Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2014
Vatandaslık ve Demokrasi Eğitimi Ders Kitaplarında Çocuk Hakları Konusunun Veriliş Biçimlerinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
I. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi., 01 Mayıs 2014
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SON GELİŞMELER IŞIĞINDA TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE EĞİTİMLE İLGİLİ PROBLEMLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
III. ULUSLARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USBES III), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Son Gelişmeler Işığında Türk Eğitim Sistemi ve Eğitimle İlgili Problemler Hakkında Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES III) (28-30 Nisan 2014-Ankara)
Kitap & Kitap Bölümleri
İNSANİ VE KÜLTÜREL KALKINMA SÜRECİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
Karakter ve Değerler Eğitimi, Halil Ekşi, Ahmet Katılmış, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.253-279, 2020
DEĞER SİZSENİZ DEĞER SİZSİNİZ
BABIALİ KÜLTÜR YAYINCILIK, İstanbul, 2018
Hayat Bilgisi Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Bayram Tay Şükran Uçuş Güldalı Murat Baş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.493-521, 2017
SİNGAPUR SOSYAL BİLGİLER EĞİTİM PROGRAMI
FARKLI ÜLKELERİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI, CEMİL ÖZTÜRK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.415-429, 2011