Doç. Dr. Tuğçe OZANSOY ÇADIRCI


İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), Ekonomi ve İş, İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

38

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

115

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2009

2004 - 2009

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme , Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Moda Ürünlerinin Pazarlanmasında Sosyo-Psikolojik Faktörlerin Tüketici Tercihleri İle İlişkisi Üzerine Bir Pilot Araştırma

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama

2004

2004

Yüksek Lisans

Politik Pazarlamada Etik ve Bir Uygulama

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

2014 - 2018

2014 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

2009 - 2010

2009 - 2010

Araştırma Görevlisi Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

2002 - 2009

2002 - 2009

Araştırma Görevlisi

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

KRİPTO PARALARA YATIRIM NİYETİNİ BELİRLEYEN FİNANSAL VE PSİKOLOJİK FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

Çavuş B., Ozansoy Çadırcı T.

XI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024

2022

2022

Understanding Product Usage Motivations By Analyzing Amazon Alexa Customer Reviews With Latent Dirichlet Allocation Algorithm

YAZICI G., OZANSOY ÇADIRCI T.

9.Yıldız International Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 26 Aralık 2022, ss.116

2022

2022

Mahremiyet ve Dijital Pazarlamada Gelişimi

IŞIKAY T., OZANSOY ÇADIRCI T.

9.Yıldız International Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2022, ss.102

2017

2017

Motivations for Gifting in Digital Games: What If The Gift Is Virtual?

Sağkaya Güngör A., OZANSOY ÇADIRCI T.

3rd Annual International Conference on Social Sciences, 26 - 27 Ekim 2017, sa.3

2016

2016

Impact of involvement telepresence and cognitive load on affective responses to advergames

SAĞKAYA GÜNGÖR A., OZANSOY ÇADIRCI T.

2nd Annual Internation Conference on Social Sciences (AICSS), 2 - 04 Haziran 2016, sa.2

2015

2015

Segmenting the Gamers to Understand the Effectiveness of in Game Advertising

OZANSOY ÇADIRCI T., Sağkaya Güngör A., KÖSE Ş. G.

1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.435-447

2013

2013

İndirimli Gıda Perakendecilerinde Sürekli Müşteri Olma Davranışı

OZANSOY ÇADIRCI T., Güngör A., ASİL H.

18.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

A Theoretical Framework About How Organizations Promote Their Corporate Social Responsibility Initiatives

ENGİNKAYA ERKENT E., OZANSOY ÇADIRCI T., ESEN E.

International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.201-209

2003

2003

Brand Choices Depending on Technological Developments Among The Young Consumers

İbrahim K., ENGİNKAYA ERKENT E., OZANSOY ÇADIRCI T.

Global Business and Technology Association 2003 International Conference, Budapest, Macaristan, 8 - 12 Temmuz 2003, ss.727-735, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Bridging the Theory and Practice of Digital Marketing from Interactive Marketing Perspective: A Historical Review

Güngör A. S., Ozansoy Çadırcı T.

The Palgrave Handbook of Interactive Marketing, Cheng Lu Wang, Editör, Palgrave Macmillan, London , Zürich, ss.65-92, 2023

2018

2018

Gap Between Mobile and Online Advergames: The Possible Effects of the Optimal Gaming Experience-Flow

Ozansoy Çadırcı T., Sağkaya Güngör A.

Application of Gaming in New Media Marketing, Pratika Mishra, Swati Oberoi Dham, Editör, Igı Global Publications, Pennsylvania, ss.125-150, 2018

2016

2016

Augmented Reality as a Tool to Enhance the Experiential Value of Online Shopping: The Future of Fashion Retailing

Ozansoy Çadırcı T., Köse Ş. G.

Handbook of Researchon Global FashionManagement andMerchandising, Vecchi,A.,Buckley,C., Editör, Igı Global, Pennsylvania, ss.281-304, 2016

2016

2016

Advergaming – How Does Cognitive Overload Effect Brand Recall? Differences between In-Game Advertising (IGA) and Advergames

Sağkaya Güngör A., Ozansoy Çadırcı T., Köse Ş. G.

Handbook of Researchon Human-ComputerInterfaces, Developments,and Applications, Rodrigues, J, Cardoso, P., Monteiro, J., Figueiredo, M., Editör, Igı Global, Pennsylvania, ss.502-524, 2016

2015

2015

Electronic Word-of-Mouth Communication in Online Social Networks: The Motivational Antecedents of Electronic Word-of-Mouth (eWOM) Engagement in Online Social Networks

OZANSOY ÇADIRCI T., Sağkaya Güngör A.

Capturing, Analyzing, and Managing Word-of-Mouth in The Digital Marketplace, Rathore S, Panwar A., Editör, Igı Global Publications, Hershey Pa, ss.77-102, 2015

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES

Bilim Kurulu Üyeliği

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ekim 2024

Ekim 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2024

Ocak 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

JOURNAL OF RESEARCH IN INTERACTIVE MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

JOURNAL OF RESEARCH IN INTERACTIVE MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2019

Eylül 2019

JOURNAL OF RESEARCH IN INTERACTIVE MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2019

Şubat 2019

JOURNAL OF RESEARCH IN INTERACTIVE MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2012

Ocak 2012

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 21

h-indeksi (WOS): 2