Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

DÖNÜŞÜM EKONOMİSİNDE ELDEN ÇIKARMA DAVRANIŞLARI: BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ (1992-2023)

X. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023

Let’s Change: E-waste Management in Consumers, Producers, and Governments

2nd International Conference on Mathematical, Engineering, Jaipur, Hindistan, 21 - 22 Mayıs 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Artificial Intelligence In Retailing

Global Conference on Services and Retail Management, 10 - 13 Mayıs 2021, ss.1-14

Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak

7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020

Factors Affecting Consumers’ Usage Intentions of Car Sharing Services Based on Sharing Economy

22nd International Conference on Social Sciences, Amsterdam, Hollanda, 30 - 31 Ekim 2020, ss.239

Sensemaking of Consumers in Digital Word: A Framework for Consumer Relationships

Marketing and Organization Research International Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, ss.13

Barriers to Organic Food Purchasing: A Qualitative Approach

Global Conference on Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, ss.41-43

Türkiye'de Çoklu Kanal Tüketicilerinin Davranışlarına Fiyat Promosyonunun Etkisi

10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Rome, İtalya, 17 Haziran 2019, ss.86

Etkileyici Kişi Pazarlaması: İstanbul'daki Turistik Destinasyonlara Yönelik Bir Çalışma

Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs 2019, ss.20

The Effect of Perceived Value on Consumer Style Inventory: A Research on GSM Operators' Users

3rd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.6-25

Investigating Social Media Usage by B2B Firms: A Qualitative Research

3rd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017

BRAND LOYALTY IN INDUSTRIAL MARKET: AN APPLICATION ON TAXI CARS

INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2017

Tüketicilerin Çevre Dostu Ürün Bilincini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi

3th International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 27 Haziran 2017, ss.369-381

A Research About Automobile Companies’ Usage Of Twitter

2nd International Conference On Economics Business Management And Social Sciences, Belgrad, Sırbistan Ve Karadağ, 10 Mayıs 2017, ss.132

YENİ BİR SATIŞ PROMOSYON STRATEJİSİ: DİLEDİĞİN KADAR ÖDEFİYATLANDIRMASI

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 04 Mayıs 2017, ss.722-724

MÜZE DENEYİMİ BOYUTLARI: İSTANBUL OYUNCAK MÜZESİ ÖRNEĞİ

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 04 Mayıs 2017, ss.482-489

Exploring Turkish Consumers' Socially Responsible Consumption Behavior

2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 03 Haziran 2016

Exploring Turkish Consumers’ Socially Responsible Consumption Behavior

2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.182-189

Non-Profit Foundation and Brand Alliances: As A Reputation Management Tool

7th International Conference on Governance Fraud Ethics and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 13 Mayıs 2016

Influence of consumers’ self-brand connections on purchase intentions

1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.492-503 Sürdürülebilir Kalkınma

Influence of Self-Brand Connections on Consumers’ Purchase Intentions

1st Annual International Conference on Social Sciences., 01 Mayıs 2015

Turkish Consumer`s Evaluation Of Web Marketing Based On Their Purchasing Decision Types

6th International Conference on Retailing and Sevices Science, Las Croabas, Porto Riko, 18 Temmuz 1999

İnternette Reklam

İnet-tr`98 IV. Türkiye`de İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Kasım 1998

Bilgi Çağı İşletmelerinde Yeni Bir Yönetim Aracı:İntranet

6.Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Kasım 1998

Pazarlama Araştırmalarında İnternet

Araştırma Sempozyumu`97, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 1997

İnternet Ortamında Pazarlama Uygulamaları

Türkiye`de İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 1996

Kitap & Kitap Bölümleri

Circular Economy Perspectives on E-Waste: A Bibliometric Analysis and Comprehensive Review

Navigating the Circular Age of a Sustainable Digital Revolution, Umair Tanveer,Shamaila Ishaq,Truong Quang Huy,Thinh Gia Hoang, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.1-30, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Impact of OTT Media on Advertising and Marketing

The Rise of Over-the-Top (OTT) Media and Implications for Media Consumption and Production, , Editör, IGI Global, ss.76-94, 2024

Understanding the Market in Digital Environment: A Sensemaking Framework for Marketing Strategy

Strategic Outlook in Business and Finance Innovation: Multidimensional Policies for Emerging Economies, Hasan Dinçer,Hüseyin Yüksel, Editör, Emerald Publishing, Bradford, ss.185-194, 2021

Dijital Dönemde Pazarda Fırsatlar ve Engeller: Genç Kardiyologlar için Öneriler

Kardiyolojide Dijital Dönüşüm: Bugün ve Yarın, Ali Serdar Fak, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, 2020

Bir Pazarlama Ortamı Olarak Youtube: Güzellik Vloggerlari Üzerine Bir Çalışma

Dijital Dönüşüm Trendleri, Ela Sibel BAYRAK MEYDANOĞLU,Müge KLEIN,Dilek KURT, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.144-173, 2019

How Social Media is Transforming Marketing?

Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, H.,Yüksel, S., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.318-334, 2019

The Impact of Perceived Distribution Justice on Co-Creation: A Qualitative Research in B2B Distribution Channel

Current Debates in Business Studies, Candan, B., Kapucu, H., Editör, Ijopec Publication Limited, --, ss.125-140, 2018

Tüketicilerin Çevre Dostu Ürün Bilincini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi

Turkish Studies from Different Perspectives, Mert Uydacı, Editör, Athens Institute For Education And Research, Athens, ss.369-381, 2017

Digital Advertising Practices and its Impacts on Students: An Application in the Public and Private Universities in Turkey

Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Mehdi Khosrow-Pour, DBA, Editör, Igı Global, ., ss.388-405, 2017

Sosyal Medya Pazarlama

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015

İnternette Pazarlama

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012

Pazarlama Yönetimi

Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2011

Dünyada ve Türkiye'de E-ihracat Uygulamaları

İstanbul Deniz Ticaret Odası, İstanbul, 2010

E-Devlet ve Ekonomiye Etkileri

İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2003

Mobil Ticaret Rehberi

İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2002

İşletmeler Arası Elektronik Ticaret

İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2001

İNTERNETTE TİCARET VE HUKUKSAL SORUNLAR

İstanbul İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 1999

Metrikler

Yayın

81

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları