Duyurular & Dokümanlar
Bugün saat 16:30'da İşletme Bölümü toplantı odasında danışman öğrencilerle toplantı yapılacaktır.
Öğrencilerimizin akademik kariyerlerinin gelişimine destek olmak için danışmanı olunan lisans öğrencileri ile 29 Eylül 2022, saat 20:00’da bir toplantı düzenlenecektir. İlgili toplantının link'i öğrencilerin mail adreslerine gönderilecektir.
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Uludağ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi, Türkiye
Devam Ediyor
Devam EdiyorLisans
Uludağ, İibf, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
1992
1992Doktora
MENKUL KIYMETLERİN PAZARLANMASI VE TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi
1987
1987Yüksek Lisans
DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİ
Uludağ Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
1989 - Devam Ediyor
1989 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
2020
2020Doktora
Talebe Bağlı Video Servislerinin Kullanım Niyetini Etkileyen Faktörler
Kırçova İ. (Danışman)
M.YALÇIN(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Şehir pazarlamasında meydanların etkin yönetiminin rolü ve önemi: İstanbul meydanları üzerine bir araştırma
Kırçova İ. (Danışman)
M.ATTİLA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kamu kurumlarında itibar yönetimi ve Sağlık Bakanlığı çalışanlarının kurumsal itibar algısına yönelik bir araştırma
Kırçova İ. (Danışman)
Y.ERDEM(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Türkiye'de çoklu kanal (multichannel) tüketicilerin kanal seçimini etkileyen faktörler
Kırçova İ. (Danışman)
Ö.DOĞANAY(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Satış promosyonu perspektifinden dilediğin kadar öde fiyatlandırması üzerine bir alan çalışması
Kırçova İ. (Danışman)
D.ÇINAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Türkı̇ye süper lı̇gı̇'nı̇n marka değerı̇ üzerı̇ne bı̇r çalışma
Kırçova İ. (Danışman)
N.CAVDAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
B2b pazarda marka sadakati: Ticari taksilerde bir uygulama
Kırçova İ. (Danışman)
E.ÖZGÜL(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Basılı Reklamlarda (Print Advertising) Cinselliğin Çekicilik Olarak Kullanılmasının Marka Hatırlanması Üzerindeki Etkisi
KIRÇOVA İ.
H.Tuzla(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021Using Theory of Consumption Values to Predict Organic Food Purchase Intention: Role of Health Consciousness and Eco Friendly LOHAS Tendency
Köse Ş. G., Kırçova İ.
Spanish Journal Of Agricultural Research , cilt.19, sa.3, ss.1-20, 2021 (SCI-Expanded)
2019
2019En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma
Parmaksız M. Y., KIRÇOVA İ.
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , cilt.14, sa.51, ss.147-163, 2019 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Investigating the Effects of Factors on Predicting Recommending Influencers by Users of Influencers
Pınar M., Kachchhw R., Sağlam M. H., Kırçova İ., Guder F.
Gurugram University Business Review (GUBR)
, cilt.4, sa.2, ss.1-12, 2024 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
2024
2024Under the lens of ads: Digital surveillance and pre-roll advertising avoidance dynamics
Sağlam M. H., Kırçova İ.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.12, sa.4, ss.1083-1105, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Çevresel, sosyal ve ekonomik sürdürülebilirlik bilincinin ve algılanan tüketici etkinliğinin sürdürülebilir tüketim bağlamında incelenmesi
ALTIN B. K., KIRÇOVA İ.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.12, sa.3, ss.571-599, 2024 (Hakemli Dergi)
2020
2020A CONCEPTUAL STUDY ON CAR-SHARING SERVICES BASED ON SHARING ECONOMY
Alarçin M., Kırçova İ.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.8, sa.5, ss.4521-4545, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği
Kırçova İ., Köse Ş. G., Özer E.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , sa.28, ss.79-100, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri
Köse Ş. G., Kırçova İ.
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online) , sa.35, ss.338-367, 2020 (ESCI)
2020
2020Understanding Ephemeral Social Media Through Instagram Stories: A Marketing Perspective
Kırçova İ., Pınarbaşı F., Köse Ş. G.
Business & Management Studies: An International Journal , cilt.8, sa.2, ss.1-20, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?
Parmaksız M. Y., Kırçova İ.
Business & Management Studies: An International Journal , cilt.8, sa.1, ss.779-802, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Would You Like To Be A Premium Customer? A Research On The Factors Related To The Intention To Pay For A Premium Music Service
Kırçova İ., Baydoğan P., Köse Ş. G.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.7, sa.1, ss.42-52, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019İstanbul Şehir Pazarlamasinda Kamu Aktörlerinin Rolü
Çuhadar E., Sevim M. A., Kırçova İ.
Strategic Public Management Journal , cilt.5, sa.10, ss.131-144, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Türkiye’de Çoklu Kanal Tüketicilerinin Davranışlarına Fiyat Promosyonunun Etkisi
Doğanay Ö., Kırçova İ.
Journal of Current Research on Social Sciences , cilt.9, sa.3, ss.13-31, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Yerel Yönetimlerde Akıllı Şehir Vizyonu: Şehir Yönetim Araçları Ve Trendleri
Sevim M. A., Kırçova İ., Çuhadar E.
Strategic Public Management Journal
, cilt.9, ss.109-126, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018THE EFFECT OF CORPORATE REPUTATION ON CONSUMER BEHAVIOUR AND PURCHASE INTENTIONS
KIRÇOVA İ., ESEN E.
MANAGEMENT RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.10, sa.4, ss.21-32, 2018 (ESCI)
2018
2018Exploring Effective Factors on Football Games Watching Decisions of Individuals: The Role of Entertainment Value and People’s Characteristics in Watching Games
Çavdar N., Kırçova İ.
Ege Akademik Bakış
, cilt.18, sa.4, ss.671-683, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Instagram, Facebook or Twitter: Which Engages Best? A Comparative Study of Consumer Brand Engagement and Social Commerce Purchase Intention
Kırçova İ., Yaman Y., Köse Ş. G.
European Journal of Economics and Business Studies , ss.279-289, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama
Aybar E. Ö., Kırçova İ.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.38-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Yenilikçi Bir Fiyatlandırma Yöntemi OlarakDilediğin Kadar Öde Fiyatlandırması: Alanyazınİncelemesi
Kırçova İ., Çınar D.
Journal of Research in Business & Social Science , ss.11, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma
Kırçova İ., Köse Ş. G.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.19, ss.51-77, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama
DOĞANAY Ö., KIRÇOVA İ.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.9, sa.17, ss.25-41, 2016 (Hakemli Dergi)
2005
2005Marketing Perspective of Visual Merchandising:Implications for Global Retailers
KIRÇOVA İ.
Case Studies in Economical and Socio-Political Perspectives , 2005 (Hakemli Dergi)
1994
1994Türkiye`nin İhracatı ve Hayali İhracat
KIRÇOVA İ.
İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , 1994 (Hakemli Dergi)
1994
1994Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı
KIRÇOVA İ.
İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , sa.98, 1994 (Hakemli Dergi)
1991
1991Japon Dış Ticaret Sermaye Sogo-Shosha
KIRÇOVA İ.
Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.1, 1991 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024TÜRKİYE DE PROGRAMATİK REKLAMCILIĞIN GELİŞİMİ VE GELECEĞİ DELPHI YÖNTEMİYLE BİR İNCELEME VE SEKTÖRDEKİ İKİLEMLERİN ANALİZİ
Sağlam M. H., Kırçova İ.
16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, ss.467
2023
2023DÖNÜŞÜM EKONOMİSİNDE ELDEN ÇIKARMA DAVRANIŞLARI: BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ (1992-2023)
ÖZER ÇİZER E., KIRÇOVA İ.
X. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Let’s Change: E-waste Management in Consumers, Producers, and Governments
Özer Çizer E., Kırçova İ.
2nd International Conference on Mathematical, Engineering, Jaipur, Hindistan, 21 - 22 Mayıs 2023, ss.1-2
2021
2021Artificial Intelligence In Retailing
Kırçova İ., Sağlam M. H., Köse Ş. G.
Global Conference on Services and Retail Management, 10 - 13 Mayıs 2021, ss.1-14
2020
2020Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak
Pinarbasi F., Kırçova İ.
7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020
2020
2020Factors Affecting Consumers’ Usage Intentions of Car Sharing Services Based on Sharing Economy
Alarçin M., Kırçova İ.
22nd International Conference on Social Sciences, Amsterdam, Hollanda, 30 - 31 Ekim 2020, ss.239
2019
2019Sensemaking of Consumers in Digital Word: A Framework for Consumer Relationships
Pınarbaşı F., Kırçova İ.
Marketing and Organization Research International Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, ss.13, (Özet Bildiri)
2019
2019Barriers to Organic Food Purchasing: A Qualitative Approach
Köse Ş. G., Kırçova İ.
Global Conference on Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, ss.41-43
2019
2019Türkiye'de Çoklu Kanal Tüketicilerinin Davranışlarına Fiyat Promosyonunun Etkisi
Doğanay Ö., Kırçova İ.
10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Rome, İtalya, 17 Haziran 2019, ss.86, (Özet Bildiri)
2019
2019Liquid Consumption on Social Media: A Research on the Motivations to Continue Using Instagram Stories
KIRÇOVA İ., Pınarbaşı F., KÖSE Ş. G.
48th European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference, Hamburg, Almanya, 28 Mayıs 2019
2019
2019Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü
Baydoğan P., Kırçova İ.
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs 2019, ss.10
2019
2019Etkileyici Kişi Pazarlaması: İstanbul'daki Turistik Destinasyonlara Yönelik Bir Çalışma
Koca B., Kırçova İ.
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs 2019, ss.20
2018
2018Daha Korunaklı Evlere Doğru: Teknoloji Kabul Modeli İle Ev Güvenlik Sistemine Yönelik Kullanım Niyeti Üzerine Bir Araştırma
KIRÇOVA İ., Akkurt M.
Uluslararası Yönetim, Ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 Nisan 2018
2018
2018Instagram, Facebook Or Twitter: Which Engages Best? A Comparative Study Of Consumer Brand Engagement And Social Commerce Purchase Intention
KIRÇOVA İ., Yaman Y., KÖSE Ş. G.
14th International Conference on Social Sciences, Frankfurt, Almanya, 02 Mart 2018, ss.602-611, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Investigating Social Media Usage by B2B Firms: A Qualitative Research
KIRÇOVA İ., Yazıcı G.
3rd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017
2017
2017The Effect of Perceived Value on Consumer Style Inventory: A Research on GSM Operators' Users
Alarçin M., KIRÇOVA İ.
3rd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.6-25
2017
2017BRAND LOYALTY IN INDUSTRIAL MARKET: AN APPLICATION ON TAXI CARS
Özgül Aybar E., Kırçova İ.
INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2017
2017
2017Tüketicilerin Çevre Dostu Ürün Bilincini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi
KIRÇOVA İ., Yanar Gürce M.
3th International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 27 Haziran 2017, ss.369-381
2017
2017A Research About Automobile Companies’ Usage Of Twitter
Parmaksız M. Y., KIRÇOVA İ.
2nd International Conference On Economics Business Management And Social Sciences, Belgrad, Sırbistan Ve Karadağ, 10 Mayıs 2017, ss.132
2017
2017MÜZE DENEYİMİ BOYUTLARI: İSTANBUL OYUNCAK MÜZESİ ÖRNEĞİ
KIRÇOVA İ., ERDOĞAN H. H.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 04 Mayıs 2017, ss.482-489, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017YENİ BİR SATIŞ PROMOSYON STRATEJİSİ: DİLEDİĞİN KADAR ÖDEFİYATLANDIRMASI
Çınar D., Kırçova İ.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 04 Mayıs 2017, ss.722-724
2016
2016Exploring Turkish Consumers' Socially Responsible Consumption Behavior
KIRÇOVA İ., Enginkaya E., Köse Ş. G.
2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 03 Haziran 2016
2016
2016Exploring Turkish Consumers’ Socially Responsible Consumption Behavior
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Köse Ş. G.
2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.182-189
2016
2016Non-Profit Foundation and Brand Alliances: As A Reputation Management Tool
Kırçova İ., Yanar Gürce M.
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 13 Mayıs 2016
2015
2015Determination the relation between the target regulations about End of Life Vehicles (ELVs) and Greenhouse Gas emissions in Turkey
KIRÇOVA İ., Onat B., Alver Şahin Ü., Altınay G.
01 Kasım 2015
2015
2015Daha Yaşanılabilir Bir Dünya için Sürdürülebilirlik
KIRÇOVA İ., Doğanay Ö.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 01 Haziran 2015
2015
2015Influence of consumers’ self-brand connections on purchase intentions
Kırcova İ., Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.
1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.492-503
2015
2015Influence of Self-Brand Connections on Consumers’ Purchase Intentions
KIRÇOVA İ., Enginkaya E., Yılmaz H.
1st Annual International Conference on Social Sciences., 01 Mayıs 2015
2011
2011Evaluating The Service Quality Perceptions Of Customers Towards Private Shopping Web Sites
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Yılmaz H.
13. Annual International Conference of The Global Business and Technology Association, İstanbul, Türkiye, 12 - 16 Temmuz 2011, ss.261-268
2011
2011Evaluating The Service Quality Perceptions of Customers Towards Private Shopping Web Sites, GBATA 13th Annual International Conference, 2011
KIRÇOVA İ., Enginkaya E., Yılmaz H.
GBATA, 01 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2003
2003Brand Choices Depending On Technological Developments Among Young Consumers
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E., Ozansoy Çadırcı T.
GBATA, Budapest, Macaristan, 14 Haziran 2003
1999
1999Turkish Consumer`s Evaluation Of Web Marketing Based On Their Purchasing Decision Types
KIRÇOVA İ.
6th International Conference on Retailing and Sevices Science, Las Croabas, Porto Riko, 18 Temmuz 1999
1998
1998İnternette Reklam
KIRÇOVA İ.
İnet-tr`98 IV. Türkiye`de İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Kasım 1998
1998
1998Bilgi Çağı İşletmelerinde Yeni Bir Yönetim Aracı:İntranet
KIRÇOVA İ.
6.Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Kasım 1998
1997
1997Pazarlama Araştırmalarında İnternet
KIRÇOVA İ.
Araştırma Sempozyumu`97, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 1997
1996
1996İnternet Ortamında Pazarlama Uygulamaları
KIRÇOVA İ.
Türkiye`de İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 1996
Kitaplar
2025
2025The Role of Artificial Intelligence in Ad Fraud Detection in the Blockchain and Programmatic Advertising Ecosystem
Sağlam M. H., Kırçova İ.
Avoiding Ad Fraud and Supporting Brand Safety: Programmatic Advertising Solutions, Muhammad Ibrahim Khan,Mirza Amin Ul Haq, Editör, IGI Global yayınevi, Abottabad, ss.1-420, 2025
2024
2024Circular Economy Perspectives on E-Waste: A Bibliometric Analysis and Comprehensive Review
Özer Çizer E., Kırçova İ.
Navigating the Circular Age of a Sustainable Digital Revolution, Umair Tanveer,Shamaila Ishaq,Truong Quang Huy,Thinh Gia Hoang, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.1-30, 2024
2024
2024Impact of OTT Media on Advertising and Marketing
Sağlam M. H., Kırçova İ.
The Rise of Over-the-Top (OTT) Media and Implications for Media Consumption and Production, Nithin Kalorth, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.76-94, 2024
2021
2021Understanding the Market in Digital Environment: A Sensemaking Framework for Marketing Strategy
Pınarbaşı F., Kırçova İ.
Strategic Outlook in Business and Finance Innovation: Multidimensional Policies for Emerging Economies, Hasan Dinçer,Hüseyin Yüksel, Editör, Emerald Publishing, Bradford, ss.185-194, 2021
2020
2020Dijital Dönemde Pazarda Fırsatlar ve Engeller: Genç Kardiyologlar için Öneriler
Köse Ş. G., Babayiğit E., Fak A. S., Kırçova İ.
Kardiyolojide Dijital Dönüşüm: Bugün ve Yarın, Ali Serdar Fak, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, 2020
2019
2019Türkiye Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü
Kırçova İ., Tosun N. Z., Karşu Cesur D., Köse Ş. G.
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2019
2019
2019Bir Pazarlama Ortamı Olarak Youtube: Güzellik Vloggerlari Üzerine Bir Çalışma
Kırçova İ., Köse Ş. G., Koca B.
Dijital Dönüşüm Trendleri, Ela Sibel BAYRAK MEYDANOĞLU,Müge KLEIN,Dilek KURT, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.144-173, 2019
2019
2019How Social Media is Transforming Marketing?
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E.
Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, H.,Yüksel, S., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.318-334, 2019
2018
2018"Marketing Management" Pazarlama Yönetimi
Kırçova İ. (Editör)
Beta Yayınevi, İstanbul, 2018
2018
2018The Impact of Perceived Distribution Justice on Co-Creation: A Qualitative Research in B2B Distribution Channel
KIRÇOVA İ., Yazıcı Benzeş G.
Current Debates in Business Studies, Candan, B., Kapucu, H., Editör, Ijopec Publication Limited, --, ss.125-140, 2018
2017
2017Tüketicilerin Çevre Dostu Ürün Bilincini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi
KIRÇOVA İ., Yanar Gürce M.
Turkish Studies from Different Perspectives, Mert Uydacı, Editör, Athens Institute For Education And Research, Athens, ss.369-381, 2017
2017
2017Digital Advertising Practices and its Impacts on Students: An Application in the Public and Private Universities in Turkey
KIRÇOVA İ., Çınar D.
Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Mehdi Khosrow-Pour, DBA, Editör, Igı Global, ., ss.388-405, 2017
2015
2015Sosyal Medya Pazarlama
Kırçova İ., Enginkaya Erkent E.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015
2012
2012Otomotiv Ticaretinde Yol Haritası, Talep Tahminleri 2012-2016
KIRÇOVA İ., Altınay G.
Odd Yayını, 2012
2010
2010Dünyada ve Türkiye'de E-ihracat Uygulamaları
KIRÇOVA İ.
İstanbul Deniz Ticaret Odası, İstanbul, 2010
2007
2007Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi
KIRÇOVA İ.
İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2007
2003
2003E-Devlet ve Ekonomiye Etkileri
KIRÇOVA İ.
İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2003
1999
1999İNTERNETTE TİCARET VE HUKUKSAL SORUNLAR
KIRÇOVA İ.
İstanbul İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 1999
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Firmaların Kurumsal Kaynak Planlaması Değerlendirmeleri Ve Kurumsal Kaynak Planlamasının Başarısını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KIRÇOVA İ. (Yürütücü), KARAMAN AKGÜL A., AKBAŞ H. E., ENGİNKAYA ERKENT E., KÖSE Ş. G.
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorTÜRKİYE PAZARLAMA DERNEĞİ
Yönetim Kurulu Üyesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorTÜRK KALP VAKFI
Yönetim Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Devam Ediyor
Devam EdiyorMarmara Üniversitesi Öneri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2016
Mart 2016İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2015
Nisan 2015ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017