Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 32
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 45

1. Mentörlük Uygulamalarının Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi

XI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, ss.418, (Özet Bildiri)

2. Farklılıkların Yönetiminin Örgütsel Yabancılaşma Üzerindeki Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

XI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, ss.414, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Eğitimde Kapsayıcılık: Öğretmen Görüşleri Üzerinden Bir Değerlendirme

10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1020-1021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefet Davranışlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1018-1019, (Özet Bildiri)

5. Hizmet İçi Eğitimin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1022-1023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet ve Örgütsel Sessizlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.368-369, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Okul Yöneticilerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.42, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Dönüşümcü Liderlik ile Lidere Güven Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.340-341, (Özet Bildiri)

10. Öğretmenlerin Medeni Durumdan Kaynaklı Ayrımcılığa Yönelik Görüşleri

18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.328-329, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Z Kuşağı Okulda: Yeni Nesil Öğretmenlik Uygulamaları

EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1267-1269, (Özet Bildiri)

12. Okul Yönetiminde Kurumsal Misyon ve Vizyonun Rolüne İlişkin Yönetici Görüşleri

EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1140-1143, (Özet Bildiri)

13. Okul Yöneticilerinin Koçluk Rollerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1106-1109, (Özet Bildiri)

14. Okul Öncesi Eğitimde Bütçe Yönetimi, Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.457-458, (Özet Bildiri)

15. Profesyonel Öğretmen Gelişiminde Mesleki Özerkliğin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.587-588, (Özet Bildiri)

16. Okul Yönetimine Katılıma İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.580-581, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin Mesleki Etik Dışı Davranışlarının Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi

10. Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1479-1480, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin İş Yükü Algıları ile Mesleki Tükenmişlikleri Arasındaki İlişki

10. Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1466-1467, (Özet Bildiri)

19. Eğitimde Dijital Dönüşüme İlişkin Okul Yöneticilerinin Rolleri

Uluslararası Marmara Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2024, ss.7-8, (Özet Bildiri)

20. Okul Yöneticilerinin Okul-Aile İlişkisinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Uluslararası Marmara Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2024, ss.5-6, (Özet Bildiri)

21. Öğretmenlik Mesleği İtibarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.23, (Özet Bildiri)

22. Okul Yöneticiliğinde Kadınların Rolü: Yönetici Perspektifinden Bir Değerlendirme

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.236, (Özet Bildiri)

23. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Stres Kaynaklarının Belirlenmesi

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.242, (Özet Bildiri)

24. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.168, (Özet Bildiri)

25. Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler ve Okul Değiştirme Nedenleri

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.95, (Özet Bildiri)

26. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Görev Yapan Müdür Yetkili Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, ss.701, (Özet Bildiri)

28. Ders Dışı Sosyal Etkinliklere Yönelik Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

V. International Educational Sciences Conference, Ordu, Türkiye, 21 - 22 Temmuz 2023, ss.50-51

30. Güç Bağımlılığı ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.493-494

32. Okul Müdürlerinin Hizmetkâr Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin İş Doyumları Arasındaki İlişki

13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.111

33. Okullarda Yaşanan Güvenlik Sorunları

13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.122

34. Yöneticilerin Bakış Açısıyla Öğretmenlerin, Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Yöneticilerin Etik Dışı Davranışları

13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.98, (Özet Bildiri)

35. Okul Müdürlerinin Demokratik Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 2 - 05 Mart 2022, ss.1360-1361

36. Paylaşılan Liderliğin İş Doyumuna Etkisi: Öğretmen Öz-Yeterliğinin Aracı Rolü

5. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, ss.47

37. Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşları ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2021, ss.104

40. Kantarın Topuzunu Kaçırmak: Helikopter Ebeveynlik ve Eğitsel Değişkenlerle İlişkisi

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1244-1246

41. Öğretmenlerin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Görüşlerinin Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1059-1061

42. Covid-19 Pandemi Sürecinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.382-384 Sürdürülebilir Kalkınma

43. Öğrencilerin Cinsel İstismarı Üzerine Okul Yöneticilerinin Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.610-613

45. Aday Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşme Süreçlerinin İncelenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.215-216
Kitaplar 10

1. Mezun İzleme Çalışmalarının Eğitim Yönetimi Açısından Önemi

Eğitim Ekonomosi ve Planlaması Prof. Dr. Kasım Karakütük: Bilime Adanmış 40 Yıla Armağan, ÖZDEM GÜVEN,BÜLBÜL TUNCER,TUNÇ BİNALİ,ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.173-189, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Okullarda Siber Güvenlik

Bütüncül Açıdan Okul Güvenliği, HALİL KARADAŞ, Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.271-298, 2023

3. Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimi

Okul Hukuku: Düzenlemeler ve Uygulamalar, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.113-133, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okulların Finansmanı

Okul Hukuku: Düzenlemeler ve Uygulamalar, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.419-438, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Okullarda Ölçme ve Değerlendirme

Okul Hukuku: Düzenlemeler ve Uygulamalar, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.457-475, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Güç Bağımlılığı ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları

Eğitimde Yenilikçi Araştırmalar, Karabal Mehmet, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.51-74, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Okul Yöneticilerinin Öğrencilerin Cinsel İstismarına Yönelik Görüşleri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Akbaba Altun Sadegül, Örücü Deniz, Beycioğlu Kadir, Kondakçı Yaşar, Koşar Serkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-291, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Sınıfta Öğretimi Geliştirmek İçin Denetim: Sonraki Adımlar

Okullarda Eğitim ve Öğretimi Geliştiren Denetim, Ünal Ali, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.229-243, 2015

9. Denetimin Değişen İçeriği

Okullarda Eğitim ve Öğretimi Geliştiren Denetim, Ünal Ali, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.3-47, 2015

10. Reasons for and impacts of school dropout: A case study in Sanliurfa, Turkey

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan Hasan, Rată Georgeta, Kocayörük Ercan, İçbay Mehmet Ali, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.187-194, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

90

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

340

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

57

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları