Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 45

1. Mentörlük Uygulamalarının Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi

XI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, ss.418, (Özet Bildiri)

2. Farklılıkların Yönetiminin Örgütsel Yabancılaşma Üzerindeki Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

XI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, ss.414, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefet Davranışlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1018-1019, (Özet Bildiri)

4. Eğitimde Kapsayıcılık: Öğretmen Görüşleri Üzerinden Bir Değerlendirme

10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1020-1021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Hizmet İçi Eğitimin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1022-1023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğretmenlerin Medeni Durumdan Kaynaklı Ayrımcılığa Yönelik Görüşleri

18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.328-329, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Okul Yöneticilerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.42, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Dönüşümcü Liderlik ile Lidere Güven Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.340-341, (Özet Bildiri)

10. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet ve Örgütsel Sessizlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.368-369, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Okul Yöneticilerinin Koçluk Rollerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1106-1109, (Özet Bildiri)

12. Okul Yönetiminde Kurumsal Misyon ve Vizyonun Rolüne İlişkin Yönetici Görüşleri

EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1140-1143, (Özet Bildiri)

13. Z Kuşağı Okulda: Yeni Nesil Öğretmenlik Uygulamaları

EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1267-1269, (Özet Bildiri)

14. Okul Öncesi Eğitimde Bütçe Yönetimi, Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.457-458, (Özet Bildiri)

15. Profesyonel Öğretmen Gelişiminde Mesleki Özerkliğin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.587-588, (Özet Bildiri)

16. Okul Yönetimine Katılıma İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.580-581, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin İş Yükü Algıları ile Mesleki Tükenmişlikleri Arasındaki İlişki

10. Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1466-1467, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin Mesleki Etik Dışı Davranışlarının Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi

10. Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1479-1480, (Özet Bildiri)

19. Okul Yöneticilerinin Okul-Aile İlişkisinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Uluslararası Marmara Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2024, ss.5-6, (Özet Bildiri)

20. Eğitimde Dijital Dönüşüme İlişkin Okul Yöneticilerinin Rolleri

Uluslararası Marmara Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2024, ss.7-8, (Özet Bildiri)

21. Öğretmenlik Mesleği İtibarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.23, (Özet Bildiri)

22. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Stres Kaynaklarının Belirlenmesi

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.242, (Özet Bildiri)

23. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.168, (Özet Bildiri)

24. Okul Yöneticiliğinde Kadınların Rolü: Yönetici Perspektifinden Bir Değerlendirme

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.236, (Özet Bildiri)

25. Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler ve Okul Değiştirme Nedenleri

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.95, (Özet Bildiri)

26. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Görev Yapan Müdür Yetkili Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, ss.701, (Özet Bildiri)

28. Ders Dışı Sosyal Etkinliklere Yönelik Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

V. International Educational Sciences Conference, Ordu, Türkiye, 21 - 22 Temmuz 2023, ss.50-51

30. Güç Bağımlılığı ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.493-494

32. Yöneticilerin Bakış Açısıyla Öğretmenlerin, Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Yöneticilerin Etik Dışı Davranışları

13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.98, (Özet Bildiri)

33. Okullarda Yaşanan Güvenlik Sorunları

13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.122

34. Okul Müdürlerinin Hizmetkâr Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin İş Doyumları Arasındaki İlişki

13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.111

35. Paylaşılan Liderliğin İş Doyumuna Etkisi: Öğretmen Öz-Yeterliğinin Aracı Rolü

5. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, ss.47

36. Okul Müdürlerinin Demokratik Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 2 - 05 Mart 2022, ss.1360-1361

37. Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşları ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2021, ss.104

40. Covid-19 Pandemi Sürecinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.382-384 Sürdürülebilir Kalkınma

41. Kantarın Topuzunu Kaçırmak: Helikopter Ebeveynlik ve Eğitsel Değişkenlerle İlişkisi

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1244-1246

42. Öğretmenlerin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Görüşlerinin Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1059-1061

43. Öğrencilerin Cinsel İstismarı Üzerine Okul Yöneticilerinin Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.610-613

45. Aday Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşme Süreçlerinin İncelenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.215-216
Kitaplar 10

1. Mezun İzleme Çalışmalarının Eğitim Yönetimi Açısından Önemi

Eğitim Ekonomosi ve Planlaması Prof. Dr. Kasım Karakütük: Bilime Adanmış 40 Yıla Armağan, ÖZDEM GÜVEN,BÜLBÜL TUNCER,TUNÇ BİNALİ,ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.173-189, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Okullarda Siber Güvenlik

Bütüncül Açıdan Okul Güvenliği, HALİL KARADAŞ, Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.271-298, 2023

3. Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimi

Okul Hukuku: Düzenlemeler ve Uygulamalar, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.113-133, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okulların Finansmanı

Okul Hukuku: Düzenlemeler ve Uygulamalar, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.419-438, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Okullarda Ölçme ve Değerlendirme

Okul Hukuku: Düzenlemeler ve Uygulamalar, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.457-475, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Güç Bağımlılığı ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları

Eğitimde Yenilikçi Araştırmalar, Karabal Mehmet, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.51-74, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Okul Yöneticilerinin Öğrencilerin Cinsel İstismarına Yönelik Görüşleri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Akbaba Altun Sadegül, Örücü Deniz, Beycioğlu Kadir, Kondakçı Yaşar, Koşar Serkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-291, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Denetimin Değişen İçeriği

Okullarda Eğitim ve Öğretimi Geliştiren Denetim, Ünal Ali, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.3-47, 2015

9. Sınıfta Öğretimi Geliştirmek İçin Denetim: Sonraki Adımlar

Okullarda Eğitim ve Öğretimi Geliştiren Denetim, Ünal Ali, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.229-243, 2015

10. Reasons for and impacts of school dropout: A case study in Sanliurfa, Turkey

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan Hasan, Rată Georgeta, Kocayörük Ercan, İçbay Mehmet Ali, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.187-194, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

90

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

340

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

57

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları