SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
32
1. The Role of Professional Autonomy in the Professional Development of Teachers
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.1647-1666, 2025 (Hakemli Dergi)
15. Unethical Behaviors: An Evaluation According to the Opinions of Teachers and Administrators
Journal of Educational Studies and Multidisciplinary Approaches
, cilt.2, sa.2, ss.191-212, 2022 (Hakemli Dergi)

18. Kantarın Topuzunu Kaçırmak: Helikopter Ebeveynlik ve Eğitsel Değişkenlerle İlişkisi Üzerine Bir Tarama
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.1053-1069, 2021 (Hakemli Dergi)

23. Seçilmiş Bazı Ülkelerin Denetim Sistemlerinin Karşılaştırılması ve Türk Eğitim Sistemi İçin Bir Model Önerisi
International Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.6, sa.48, ss.4681-4696, 2019 (Hakemli Dergi)

31. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde Okula Yabancılaşmanın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Şanlıurfa İli Örneği)
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.81-99, 2014 (Hakemli Dergi)


32. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde Okulu Bırakma Eğilimi ve Nedenleri (Şanlıurfa İli Örneği)
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.41-72, 2012 (Hakemli Dergi)


Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
45
1. Mentörlük Uygulamalarının Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi
XI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, ss.418, (Özet Bildiri)
2. Farklılıkların Yönetiminin Örgütsel Yabancılaşma Üzerindeki Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
XI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, ss.414, (Özet Bildiri)

3. Eğitimde Kapsayıcılık: Öğretmen Görüşleri Üzerinden Bir Değerlendirme
10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1020-1021, (Özet Bildiri)

4. Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefet Davranışlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1018-1019, (Özet Bildiri)
5. Hizmet İçi Eğitimin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
10. Uluslararası Marmara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, ss.1022-1023, (Özet Bildiri)

6. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet ve Örgütsel Sessizlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.368-369, (Özet Bildiri)

7. Okul Yöneticilerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
V. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.42, (Özet Bildiri)

8. Dönüşümcü Liderlik ile Lidere Güven Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.340-341, (Özet Bildiri)
9. Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Davranışları İle Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
V. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.44, (Özet Bildiri)
10. Öğretmenlerin Medeni Durumdan Kaynaklı Ayrımcılığa Yönelik Görüşleri
18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.328-329, (Özet Bildiri)

11. Z Kuşağı Okulda: Yeni Nesil Öğretmenlik Uygulamaları
EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1267-1269, (Özet Bildiri)
12. Okul Yönetiminde Kurumsal Misyon ve Vizyonun Rolüne İlişkin Yönetici Görüşleri
EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1140-1143, (Özet Bildiri)
13. Okul Yöneticilerinin Koçluk Rollerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1106-1109, (Özet Bildiri)
14. Okul Öncesi Eğitimde Bütçe Yönetimi, Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.457-458, (Özet Bildiri)
15. Profesyonel Öğretmen Gelişiminde Mesleki Özerkliğin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.587-588, (Özet Bildiri)
16. Okul Yönetimine Katılıma İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.580-581, (Özet Bildiri)
17. Öğretmenlerin Mesleki Etik Dışı Davranışlarının Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
10. Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1479-1480, (Özet Bildiri)
18. Öğretmenlerin İş Yükü Algıları ile Mesleki Tükenmişlikleri Arasındaki İlişki
10. Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1466-1467, (Özet Bildiri)
19. Eğitimde Dijital Dönüşüme İlişkin Okul Yöneticilerinin Rolleri
Uluslararası Marmara Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2024, ss.7-8, (Özet Bildiri)
20. Okul Yöneticilerinin Okul-Aile İlişkisinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Uluslararası Marmara Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2024, ss.5-6, (Özet Bildiri)
21. Öğretmenlik Mesleği İtibarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.23, (Özet Bildiri)
22. Okul Yöneticiliğinde Kadınların Rolü: Yönetici Perspektifinden Bir Değerlendirme
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.236, (Özet Bildiri)
23. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Stres Kaynaklarının Belirlenmesi
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.242, (Özet Bildiri)
24. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.168, (Özet Bildiri)
25. Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler ve Okul Değiştirme Nedenleri
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.95, (Özet Bildiri)
28. Ders Dışı Sosyal Etkinliklere Yönelik Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
V. International Educational Sciences Conference, Ordu, Türkiye, 21 - 22 Temmuz 2023, ss.50-51
29. Suriyeli Mülteci Öğrenciler Bağlamında Öğretmenlerin Kültürel Zekâları ve Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki: Kültürlerarası Duyarlılığın Aracı Rolü
16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, ss.286-289

30. Güç Bağımlılığı ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları
6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.493-494
31. Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Algılarının Yordayıcısı Olarak Okul Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışları
II. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2022, ss.29
32. Okul Müdürlerinin Hizmetkâr Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin İş Doyumları Arasındaki İlişki
13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.111
33. Okullarda Yaşanan Güvenlik Sorunları
13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.122
34. Yöneticilerin Bakış Açısıyla Öğretmenlerin, Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Yöneticilerin Etik Dışı Davranışları
13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.98, (Özet Bildiri)
35. Okul Müdürlerinin Demokratik Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 2 - 05 Mart 2022, ss.1360-1361
36. Paylaşılan Liderliğin İş Doyumuna Etkisi: Öğretmen Öz-Yeterliğinin Aracı Rolü
5. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, ss.47
37. Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşları ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2021, ss.104
38. The Effect of Teachers’ Person-Organization Fit on Turnover Intentions and the Mediating Role of Psychological Well-Being
International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.101
39. Öğretmenlerin Mesleği Bırakma Niyeti ve Öğretmenlerin Okul Değiştirme Niyeti Ölçeklerinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.104-105
40. Kantarın Topuzunu Kaçırmak: Helikopter Ebeveynlik ve Eğitsel Değişkenlerle İlişkisi
VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1244-1246
41. Öğretmenlerin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Görüşlerinin Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi
VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1059-1061
42. Covid-19 Pandemi Sürecinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.382-384

43. Öğrencilerin Cinsel İstismarı Üzerine Okul Yöneticilerinin Görüşleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.610-613
44. Seçilmiş Bazı Ülkelerin Denetim Sistemlerinin Karşılaştırılması ve Türkiye İçin Bir Model Önerisi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.646-649

45. Aday Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşme Süreçlerinin İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.215-216
Kitaplar
10
8. Sınıfta Öğretimi Geliştirmek İçin Denetim: Sonraki Adımlar
Okullarda Eğitim ve Öğretimi Geliştiren Denetim, Ünal Ali, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.229-243, 2015
9. Denetimin Değişen İçeriği
Okullarda Eğitim ve Öğretimi Geliştiren Denetim, Ünal Ali, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.3-47, 2015