Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sosyal Bilimciler için Veri Bilimi Üzerine Açık-Kaynaklı Kodlama Atölyesi Modeli

ICOLDE 2022 - International Congress on Open Learning and Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2022, ss.121-123 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Oyun Oynamanın Okuma Başarısına Etkisi: Türkiye Üzerine PISA Tabanlı Bir Araştırma

IV. International Ankara Multidisciplinary Studies Congress, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Temmuz 2022, ss.1044-1053 Sürdürülebilir Kalkınma

PISA Bize Okumada Ne Anlatıyor? Bir Güvenilirlik Çalışması

. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC), Bolu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2020, ss.169 Sürdürülebilir Kalkınma

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Etkinlik Örnekleri: Düşünce Atölyesi ve Kitap Sohbetleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.300-304

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Etkili Konuşma Becerisi Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.114

Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Konuşma Etkiliklerinin Ölçülmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017, ss.199

Türkçe Öğretmenliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bölümlerinden Beklentilerinin Belirlenmesi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017

Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Hikâyelerle Türkçe Öğretimi Hakkındaki Görüşleri

UHAK 2017 - Ulusal Hikâye Anlatıcılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2017, ss.1

Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilere Kültür Aktarımı Konusunda Öğretmen Görüşleri

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.367

Türkçe Metinleri Okumaya Karşı İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Tutumunun Belirlenmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.1-10

İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Metinlere Karşı Okuma Motivasyonunun Değerlendirilmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017

Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Konuşma Kaygısının Belirlenmesi: İstanbul Örneği

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.143

Nasreddin Hoca Fıkralarının Yabancılara Türkçe Öğretimi Bakımından Değeri

Uluslararası Nasreddin Hoca Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Eylül 2016, ss.1-2

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Bilimciler için Veri Bilimi Üzerine Açık-Kaynaklı Kodlama Atölyesi Modeli

Sosyal, Sağlık ve Fen Bilimleri Alanında Açık ve Uzaktan Öğretim Uygulamaları, Gökhan Ömeroğlu,Meryem Öztürk,Mevlüt Albayrak,Melike Aydemir Arslan, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.32-37, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

34

H-İndeks (WoS)

1

Proje

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları