Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2009 - 2013
2009 - 2013Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2003 - 2005
2003 - 2005Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Yapay Sinir Ağları ve Lojistik Regresyon Analizi Yaklaşımları ile Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarının Tahmini
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi
2005
2005Yüksek Lisans
Bazı Özel Matrislerin Çarpımları Arasındaki İlişkiler
Selçuk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik
Araştırma Alanları
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Sinirsel Ağlar
Bilgisayar Bilimleri
Matematik Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2018 - 2024
2018 - 2024Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2014 - 2018
2014 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMesleki Eğitim Danışma Kurul Üyesi
İstanbul Ticaret Odası, Mesleki Eğitim Danışma Kurul Üyesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAkademik Danışma Kurul Üyesi
Enderun Üstün Yetenekliler Merkezi, Akademik Danışma Kurul Üyesi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAkademik Danışma Kurul Üyesi
Özel Okullar Birliği, Akademik Danışma Kurul Üyesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
DİJİTAL OYUN DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Bahadır E. (Danışman)
A.Barman(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
GEOMETRIK ÇIZIM-INŞA ETKINLIKLERININ 7. SINIF ÖĞRENCILERININ GEOMETRIK DÜŞÜNME DÜZEYLERI, ÖZ-YETERLIK INANÇLARI, ÇIZIM-INŞA BILGI VE BECERILERINE ETKILERININ ARAŞTIRILMASI
Bahadır E. (Danışman)
F.TORTOP(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
MATEMATIK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BECERI TEMELLI PROBLEM KURMA ÇALIŞMALARININ INCELENMESI
Bahadır E. (Danışman)
H.SALİHOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
MATEMATIK ÖĞRETMENLERININ BECERI TEMELLI SORULARA YÖNELIK ALGILAYIŞLARI
Aydın E.(Danışman), Bahadır E. (Danışman)
Z.PELİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
KÜLTÜR VE MATEMATIK ILIŞKISININ MATEMATIK DERSLERINE DAHIL EDILMESINE YÖNELIK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERININ INCELENMESI
Bahadır E. (Danışman)
Ö.ÖZCAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
ÖĞRETMEN ADAYLARIYLA ISTATISTIK KONULARI KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN ÖĞRETIM TASARIMININ BILGI IŞLEMSEL DÜŞÜNME ÇERÇEVESINDE DEĞERLENDIRILMESI
Bahadır E. (Danışman)
H.ŞEYMA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
MATEMATIK MÜZESINDE YÜRÜTÜLEN ÖĞRENME ETKINLIKLERININ VE BU ETKINLIKLERE YÖNELIK ÖĞRENCI GÖRÜŞLERININ INCELENMESI
Bahadır E. (Danışman)
K.HİRDİÇ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
GERÇEK YAŞAM PROBLEMLERI ILE TASARLANAN ÖĞRETIMIN ORTAOKUL ÖĞRENCILERININ MATEMATIKSEL SOYUTLAMA BECERILERINE ETKISININ INCELENMESI: RBC+C MODELI
Bahadır E. (Danışman)
K.AYDIN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
ETNOMATEMATIK YAKLAŞIMI ILE HAZIRLANAN ETKINLIKLERIN GERÇEKÇI MATEMATIK EĞITIMI ILKELERINE GÖRE DEĞERLENDIRILMESI
Bahadır E. (Danışman)
C.ŞİŞMAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
ETNOMATEMATIK UYGULAMALARINDA KÜLTÜR VE MATEMATIĞIN GERÇEKÇI MATEMATIK EĞITIMI ÇERÇEVESINDE INCELENMESI
Bahadır E. (Danışman)
E.ZELAL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
GERÇEKÇI MATEMATIK EĞITIMI ÇERÇEVESINDE TASARLANAN ETKINLIKLERIN UYGULAMA SÜRECININ KLASIK VE ELEKTRONIK PORTFOLYO ILE DEĞERLENDIRILMESI
Bahadır E. (Danışman)
E.Nur(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Three-Phase 75 kW Brushless Direct Current Motor for Electric Vehicles: Different Power Stage Design, Calculation of Losses, Cooling Techniques, and Comparison
Bahadır A., Aydogdu O., BAHADIR E.
Applied Sciences (Switzerland)
, cilt.14, sa.4, 2024 (SCI-Expanded)
2016
2016Using Neural Network and Logistic Regression Analysis to Predict Prospective Mathematics Teachers' Academic Success upon Entering Graduate Education
BAHADIR E.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.3, ss.943-964, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Opinions of teachers working with gifted students on the use of Google Classroom in education
Sönmez R. B., Bahadır E.
Yıldız Journal of Educational Research , cilt.9, sa.2, ss.94-105, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023THE EFFECT OF BASIC GEOMETRIC DRAWING-CONSTRUCTION ACTIVITIES ON 7TH GRADE STUDENTS' SELF-EFFICACY BELIEFS ABOUT GEOMETRY
TORTOP F., BAHADIR E.
European Journal of Alternative Education Studies , cilt.8, sa.3, ss.126-139, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHERS AND PRE-SERVICE TEACHERS ABOUT THE RELATIONSHIP BETWEEN MATHEMATICS AND CULTURE
ÖZCAN Ö., BAHADIR E.
European Journal of Education Studies , cilt.10, sa.10, ss.420-451, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Geometrik Çizim-İnşa Etkinliklerinin Çokgenlere Yönelik Öğrenme Becerileri ve Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
TORTOP F., BAHADIR E.
Türkiye Eğitim Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.35-45, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Studies About EIN (Education Information Network) in Mathematics Education in Turkey: A Thematic Rewiev
ALTAN A., BAHADIR E.
Milli Egitim
, cilt.52, sa.239, ss.1751-1786, 2023 (Scopus)
2022
2022Matematik Eğitiminde Beceri Temelli Sorulara İlişkin Araştırmaların Tematik Analizi ve Matematik Eğitimine Yansımaları
Duran B., BAHADIR E.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, ss.538-550, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022MEB VE IB 12. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ MATEMATİK TARİHİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
TORTOP F., BAHADIR E.
Ulakbilge , cilt.10, sa.75, ss.865-880, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Effects of Student Led Conferences on the Improvement of 21st Century Career and Life Skills
Bahadır E., Şişman C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LEARNING TECHNOLOGY , cilt.20, sa.4, ss.167-175, 2021 (ESCI)
2021
2021MATHEMATICAL ACTIVITY DESIGNS CONDUCTED WITH E-PORTFOLIO BY SECONDARY SCHOOL STUDENTS WITHIN THE FRAMEWORK OF REALISTIC MATHEMATICS EDUCATION
Bahadır E., Güner E. N.
European Journal of Alternative Education Studies
, cilt.6, sa.2, ss.1-25, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
2018Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun Cebir Gösterim Karosu Materyali ile Öğretilmesi ve Materyalin Kullanılabilirliğinin İncelenmes
KARATAŞ C. G., BAHADIR E.
International Journal of Social and Educational Sciences , cilt.5, sa.10, ss.209-224, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018EVALUATION OF PROSPECTIVE MATH TEACHERS’ ABILITY TO ENTER GRADUATE EDUCATION WITH FUZZY LOGIC ALONG WITH VARIOUS COMPONENTS
BAHADIR E.
European Journal of Education Studies , cilt.3, ss.61-87, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018MATEMATİK MÜZESİNDE YÜRÜTÜLEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKLEŞTİRME SÜRECİNE KATKILARI VE UYGULAMA HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Bahadır E., Hırdıç K.
TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.26, ss.151-172, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun Cebir Gösterim Karosu Materyali ile Öğretilmesi ve Materyalin Kullanılabilirliğinin İncelenmesi
Karataş C. G., BAHADIR E.
International Journal of Social and Educational Sciences , cilt.5, sa.10, ss.209-224, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018IMPLEMENTATION AND EVALUATION OF REALISTIC MATHEMATICS EDUCATION ACTIVITIES USING ELECTRONIC PORTFOLIO
SEZER E. N., BAHADIR E.
European Journal of Open Education and E-learning Studies , cilt.3, sa.2, ss.126-145, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Evaluating the Attitudes of Prospective Elementary SchoolMathematics Teachers Towards Postgraduate Education inTurkey and Other Components with Fuzzy Logic
BAHADIR E.
Yüksek öğretim ve Bilim , cilt.7, sa.1, ss.1-9, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Bulanık Mantık Yaklaşımı ve Eğitim Çalışmalarında Kullanılmasının Alan Yazın Işığında Değerlendirilmesi
BAHADIR E.
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.4, sa.7, ss.28-42, 2017 (Scopus)
2017
2017Harf Değiştirme Şifrelemesi Etkinliğinin Osmanlıca Metinlerde Uygulanması Ve Matematikle İlişkisinin Değerlendirilmesi
Bahadır E., Karakuş N.
TURKISH STUDIES , cilt.12, ss.23-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Associating Mathematical Stories that are Written by the 8th Grade Students Who are Studying at Advantageous and Disadvantageous Regions' Schools with their Mathematical Perceptions: İstanbul Case
BAHADIR E.
Journal of Education Studies , cilt.3, sa.4, ss.181-214, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Teaching Multiplication and Multiplication Tables by the Application of Finger Multiplication
BAHADIR E.
Journal of Alternative Education Studies , cilt.3, sa.4, ss.124-147, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Analyzing Applicability of a Mathematical Story Named My Fractal Tree Teachers and Students Views Regarding Its Application
BAHADIR E., Uygun N., Uslu E., Hendem H.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , cilt.6, ss.521-548, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Metaphorıcal Perceptıons of Geometrıcal Concepts by Secondary School Students Identıfıed As Gifted and Identıfıed As Non-Gıfted
BAHADIR E.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.8, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Prediction of Prospective Mathematics Teachers’ Academic Success in Entering Graduate Education by Using Back-propagation Neural Network
BAHADIR E.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, sa.5, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.
BAHADIR E.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.40, ss.131-146, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Effect of Teaching Carried Out by Using Worksheets on the Algebraic Thinking Levels of Primary School 8th Grade Students
ÖZDEMİR A. Ş., KAŞ S., BAHADIR E.
British Journal of Education Society & Behavioural Science , cilt.10, sa.3, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Effect Of Teaching Algebra By Using Worksheets On The Problem Solving Skills Of The Primary School 8th Grade Students
ÖZDEMİR A. Ş., KAŞ S., BAHADIR E.
Eurasian Academy of Sciences , cilt.2, sa.3, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri ve Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları
BAHADIR E.
Eurasian Education&Literature Journal
, cilt.1, ss.43-58, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Attitudes of Primary Mathematics Pre-Service Teachers Candidates Toward Graduate Education
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.6, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları Marmara Üniversitesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği ABD Örneği
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.6, ss.381-397, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarının Sınıflandırılmasında Lojistik Regresyon Analizi Yaklaşımı
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.8, sa.8, ss.203-214, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013The Views of Primary School Mathematics Teachers about Mathematics Project Studies in Schools
Özdemir A. Ş., Gürdal A., Altıntaş E., Doğan Z., Bahadır E., Gerez Cantimer G.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.5, sa.2, ss.370-380, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Tam Sayılar Konusunun Canlandırma Tekniği İle Öğretiminin Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
International Journal Social Science Research , cilt.2, sa.2, ss.114-136, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Yer Değiştirme Şifrelemesi Etkinliğinin Uygulanabilirliğinin İncelenmesi ve Öğrencilerin Etkinlikle İlgili Görüşleri
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.53-90, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012İlköğretim 7. sınıf Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Zihinsel İmgeler
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
I N T E R N A T I O N A L J O UR NA L O F S OC I A L S C I E NC E R E S E A R C H , cilt.1, sa.1, ss.26-40, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Yerdeğiştirme şifrelemesinin uygulanabilirliğinin incelenmesi ve öğrencilerin etkinlikle ilgili görüşleri
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
Kalem Eğitim ve insan bilimleri dergisi , cilt.2, ss.53-90, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023GERÇEK YAŞAM TEMELLİ MATEMATİK ETKİNLİKLERİNE KATILAN DEZAVANTAJLI ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİN MATEMATİĞE YÖNELİK BAKIŞ AÇILARININ İSTATİSTİKSEL OLARAK İNCELENMESİ
BAHADIR E., GÖKCEN Ş., TUNA E., GÜNEŞ M. Ş.
International Researchers, Statisticians, and Young Statisticians Congress, 2 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2019
2019Matematik Bölümlerindeki Lisans Öğrencilerinin Akademik Benlik Yönelimlerinin Belirlenmesi Ve Ortaokul Öğrencilerine Aktarılması
Bahadır E.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.17-26, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Türk Matematikçilerin Yaşamlarını Ve Matematiğe Katkılarını Dramatizasyon Tekniği Kullanarak Anlatma
Bahadır E.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.28-37
2019
2019Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Hazırlanan Etkinlikler İle Uygulanan E-Portfolyo Hakkındaki Öğrenci Görüşleri -
Bahadır E.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.65-78
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin MAtematik Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Bahadır E.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.344-370
2019
2019Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Hazırlanan Etkinlikler ile Uygulanan E-Portfolyo Hakkındaki Öğrenci Görüşleri
Bahadır E., Sezer E. N.
V. TURKCESS Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.27-37
2018
2018Ortaokul Öğrencilerinin Tasarladıkları Oyunların Matematik Okur Yazarlığı Açısından Analizi.
Bahadır E., Sezer E. N.
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi., İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2018, ss.25-26, (Özet Bildiri)
2018
2018ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARININ STEM EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Salihoğlu H., BAHADIR E.
3.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 17 Aralık 2018, ss.34-40
2018
2018TÜRKİYE’DE STEM VE MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARININ TEMATİK ANALİZİ (ULUSAL VE SSCI İNDEXLİ DERGİLER KAPSAMINDA)
Salihoğlu H., BAHADIR E.
3.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 17 Aralık 2018, ss.16-23
2018
2018ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK VE MÜZİKARASINDAKİ İLİŞKİYİ KEŞFETMELERİ
BAHADIR E.
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2018, ss.25-32, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Düzeylerininİncelenmesi
BAHADIR E.
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2018, ss.17-24
2018
2018Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Elektronik Portfolyo Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarıları, Yaratıcılıkları ve Öz Değerlendirme Yetileri Üzerine Etkisi.
Bahadır E., Sezer E. N.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2018, ss.34-44
2018
2018Matematiksel Düşüncenin Kültürel İfadesi: Etnomatematik
BAHADIR E.
II. ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 06 Ocak 2018, ss.1
2018
2018Eğitim Boyutu ile Anadolu Süslemelerindeki Geometri
BAHADIR E.
II. ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 06 Ocak 2018, ss.2
2017
2017Temel Eğitimde Matematik Eğitimini Daha Etkili Kılabilmek İçin Neden STEM’e İhtiyaç Var?
BAHADIR E.
IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 21 - 22 Aralık 2017
2017
2017Mangala ve Matematik
Bahadır E.
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017, ss.45
2017
2017Gelenbevi İsmail Efendi ve Gerçekçi Matematik Öğretimi
BAHADIR E.
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017, ss.15
2017
2017Matematik Öğretmen Adayları ve 9. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Müzesindeki Deney Setleri Hakkındaki Görüşleri ve Öğrenme Deneyimleri
BAHADIR E.
4. International Eurasian EducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.35
2017
2017Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yazdığı Matematiksel Hikayelerin İrdelenmesi
BAHADIR E.
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 07 Nisan 2017, ss.28
2017
2017The Evaluation of the Mathematics Candidate Teachers’ Anxiety Towards Mathematics Teaching with Fuzzy Logic
BAHADIR E.
International Conference on Modern Education Studies, Cidde, Birleşik Arap Emirlikleri, 25 Ocak 2017, ss.30
2016
2016Harf değiştirme şifrelemesi etkinliğinin Osmanlıca metinlerde uygulanması ve matematikle ilişkisinin değerlendirilmesi
BAHADIR E., KARAKUŞ N.
ULEAD IV. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016
2016
2016Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumlarının Bulanık Mantık İle Değerlendirilmesi
BAHADIR E.
III rd International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.25
2016
2016Ders Araştırmasına Lesson Study Yönelik Uygulamalı Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi
Günay R., YÜCEL TOY B., BAHADIR E.
25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongres, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2016
2015
2015Dönüşüm Geometrisi Konusunun Öğretimi İçin Geliştirilen Dönüşüm Çarkı Materyalinin Kullanılabirliğinin İncelenmesi
BAHADIR E., DEMİR İ.
13. Geometri Sempozyumu., Türkiye, 28 - 31 Temmuz 2015
2015
2015Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
BAHADIR E.
13. Geometri Sempozyumu, 01 Temmuz 2015
2014
2014Öğretim Üyelerinin ve Okul İdarecilerinin Matematik Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Yapmalarına Bakış Açıları
BAHADIR E.
VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 01 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Sebepleri ve Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları: Literatür Taraması
BAHADIR E.
VI.International Congress of Educational Research, 01 Haziran 2014
2014
2014Lisansüstü Eğitimin Matematik Öğretmenleri İçin Daha Verimli Hale Getirilmesine Yönelik Öğretim Üyeleri ve Öğretmenlerin Görüşleri
BAHADIR E.
VI.International Congress of Educational Research, 01 Haziran 2014
2014
2014Matematik Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitimden Edindikleri Deneyimleri Sınıf Ortamına Yansıtmaları
BAHADIR E.
VI.International Congress of Educational Research, 01 Haziran 2014
2014
2014Determination of Attitudes for Graduate Program of Elementary Mathemetics Teacher Candidates with Fuzzy Logic
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 01 Mayıs 2014
2014
2014Tam Sayılar Konusunun Canlandırma Etkinliği ile Öğretiminin Uygulanabilirliğinin İncelenmesi ve Öğrencilerin Etkinlikle İlgili Görüşleri
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları I. Ulusal Kongresi, 01 Mayıs 2014
2014
2014Şifreleme Etkinliği ile Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretimi ve Öğrenci Başarısına Etkisi
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
I. Eurasian Educational Research Congress., 24 - 26 Nisan 2014
2014
2014Neural Network Based Approach For Predicting Learning Effect In Pre-Service Teachers
BAHADIR E., ÖZDEMİR A. Ş.
WCCAIS’2014, 01 Ocak 2014
Kitaplar
2024
2024Gerçek Yaşam Temelli Matematik Etkinliklerine Katılan Dezavantajlı Ortaokul Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Bakış Açılarının İstatistiksel Olarak İncelenmesi
Bahadır E., Gökcen Ş., Tuna E., Güneş M. Ş.
Güncel Ekonometrik ve İstatistiksel Uygulamalar ileAkademik Çalışmalar, Doç. Dr. Elif Tuna,Doç. Dr. Serkan Akoğul, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.69-88, 2024
2024
2024Statistical Investigation of Disadvantaged Secondary School Students' Perspectives Towards Mathematics Participating in Realistic Mathematics Activities
BAHADIR E., GÖKCEN Ş., TUNA E., GÜNEŞ M. Ş.
Güncel Ekonometrik ve İstatistiksel Uygulamalar İle Akademik Çalışmalar, TUNA ELİF, AKOĞUL SERKAN, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.69-88, 2024
2022
2022Çocukların Matematik Öğrenme ve Tutumlarında Ebeveynlerinin ve Öğretmenlerinin Rolü
BAHADIR E.
Matematik Kaygısı, , Editör, Pegem Akademi, ss.35-54, 2022
2019
2019Milli Oyunumuz Dokuztaş ve Matematik Öğretimi
Bahadır E.
Milli Eğitim Üzerine Yazılar, Ali Fuat Arıcı, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.143-155, 2019
2017
2017Artificial Neural Networksin the Prediction of Academic Success
Bahadır E.
New Educational Trendsin Turkey, Ünsal Umdu Topsakal, Gülbin Özkan, Editör, Trafford Publishing , California, ss.69-82, 2017
2016
2016Akademik Başarı Tahmininde Yapay Sinir Ağları
Bahadır E., Özdemir A. Ş.
Burç Yayınevi, Konya, 2016
Diğer Yayınlar
2013
2013Yapay Sinir Ağları ve Lojistik Regresyon Analizi Yaklaşımları İle Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarının Tahmini
BAHADIR E.
Diğer, ss.181, 2013
2005
2005Bazı Özel Matrislerin Çarpımları arasındaki İlişkiler (Kronecker, Hadamard, Khatri-Rao ve Tracy-Singh çarpımları)
BAHADIR E.
Diğer, ss.1-110, 2005
Desteklenen Projeler
2025 - 2027
2025 - 2027Okçuluk Antrenörleri için Yapay Zeka Destekli Dinamik Okçuluk Eğitimi Gerçekleştirilmesi (TÜBİTAK 1001)
TÜBİTAK Projesi
Bahadır E. (Yürütücü), Erkmen B., Üvet H., Acar Vural R., Şahin O., Erkan K., et al.
2023 - 2023
2023 - 2023
Eğitim Teknolojileri Kapsamında Geliştirilen "Akıllı Bağcık" Dijital Oyunu İle İngilizce ve MatematikÖğretimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Bahadır E.
2023 - 2023
2023 - 2023ARCS Motivasyon Modelinin Kullanıldığı Dinamik Geometri Yazılım Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Düşünme Becerilerine ve Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Bahadır E.
2022 - 2023
2022 - 2023Matematiksel Hikayelerin Dijital Çizgi Romana Dönüştürülmesi VeUygulanması: Bilsem Örneği
TÜBİTAK Projesi
(Araştırmacı) Bahadır E.
2020 - 2021
2020 - 2021Öğrencilerin Gözünden Kültür veMatematik
TÜBİTAK Projesi
Bahadır(Danışman) E.
2020 - 2021
2020 - 2021Kodlamadaki Matematik
TÜBİTAK Projesi
Bahadır(Danışman) E., İşbilir R.(Yürütücü)
2020 - 2021
2020 - 2021Spordaki Matematik
TÜBİTAK Projesi
(Danışman) Bahadır E., Alkış Y. E.(Yürütücü)
2020 - 2020
2020 - 2020Depremi Matematik İle Yorumlama
TÜBİTAK Projesi
Bahadır E., Kılınç F.(Yürütücü)
2019 - 2020
2019 - 2020Matematiksel Düşüncelerin Geleneksel Kültür Yoluyla Matematik Eğitimine Yansıtılması
TÜBİTAK Projesi
Bahadır(Danışman) E., Kılıç F.(Yürütücü)
2019 - 2020
2019 - 2020Bilgisayar Oyunlarındaki Matematik
TÜBİTAK Projesi
(Danışman) Bahadır E., Türkileri G.(Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Tasarlanan Etkinliklerin Uygulama Sürecinin Klasik Ve Elektronik Portfolyo Ile Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Bahadır E. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Matematik Eğitiminde Elektronik Portfolyo Kullanımının Akademik Başarı ve Özdeğerlendirme Yetileri Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Bahadır E. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Matematiksel Deneyim Ve Akademik Yönelim Paylaşımı
TÜBİTAK Projesi
Bahadır E.
2018 - 2019
2018 - 2019Dramatizasyon Tekniği Ile Ünlü Türk Matematikçilerin Yaşamlarini Ve Matematiğe Katkilarini Ortaokul Öğrencilerine Anlatiyorum
TÜBİTAK Projesi
Bahadır E.
2018 - 2019
2018 - 2019Matematik Eğitiminde Akademik Benlik Bakış Açısının Öğrencilere Aktarılması
TÜBİTAK Projesi
(Danışman) Bahadır E., Akış N.(Yürütücü)
2015 - 2018
2015 - 2018MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ BULANIK MANTIK İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAHADIR E. (Yürütücü)
2015 - 2015
2015 - 2015Çarpım Tablosunun Görselleştirilmesi Üzerine Bir Çalışma
TÜBİTAK Projesi
BAHADIR E.
2015 - 2015
2015 - 2015Matematik Hikâyeleri ile Matematik Derslerinin İlişkilendirilmesi
TÜBİTAK Projesi
BAHADIR E.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2015
Ağustos 2015Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB)
SCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2014
Ekim 2014Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi
SCI Kapsamındaki Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Nisan-2023
Nisan 2023Bilirkişi Kurulu
Üstün Yetenekliler Merkezi - Yıldız Teknik Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Doktora)
ARTIRILMIŞ GERÇEKLIK ILE DÜZENLENEN ÖĞRETIM TASARIMININ 6.SINIF GEOMETRIK CISIMLER KONUSUNUN ÖĞRETIMINDE UYGULANMASI - Marmara Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
İstanbul 29Mayıs Üniversitesi Akademik Kadro Ataması - İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi
Mart-2022
Mart 2022Tez Savunma (Doktora)
WEB TABANLI MESLEKI GELIŞIM UYGULAMASININ MATEMATIK ÖĞRETMENLERININ ÖLÇME VE DEĞERLENDIRMEYE YÖNELIK YAKLAŞIMLARINA ETKISININ INCELENMESI - Marmara Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Doktora)
GEOMETRI ÖĞRENME ALANINDA MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ TASARIMI VE UYGULANABILIRLIĞININ INCELENMESI - Marmara Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
İstanbul Medipol Üniversitesi Akademik Kadro Ataması - İstanbul Medipol Üniversitesi
Mart-2021
Mart 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Marmara Üniversitesi
Aralık-2020
Aralık 2020Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Marmara Üniversitesi Akademik Kadro Ataması - Yıldız Teknik Üniversitesi
Aralık-2019
Aralık 2019Tez Savunma (Doktora)
SALIH ZEKI'NIN HISAB DERSLERI ESERINDE HESAPLAMAYA YÖNELIK KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNIKLERIN INCELENEREK GÜNÜMÜZ MATEMATIK MÜFREDATIYLA KARŞILAŞTIRILMASI - Marmara Üniversitesi
Mart-2019
Mart 2019Tez Savunma (Doktora)
MATEMATIK ÖĞRETMENI ADAYLARININ RIEMANN TOPLAMLARINI KULLANARAK MODELLEME YOLUYLA BELIRLI INTEGRALI ANLAMA DURUMLARININ INCELENMESI - Boğaziçi Üniversitesi
Şubat-2019
Şubat 2019Tez Savunma (Doktora)
ENDERUN MEKTEBI'NDEKI MATEMATIK ÖĞRETIMININ MIFTÂHÜ'L-HISÂB IŞIĞINDA INCELENMESI VE ÖRNEK UYGULAMALARLA DEĞERLENDIRILMESI - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019