Doç. Dr. Bünyamin BAVLI


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim

E-posta: bbavli@yildiz.edu.tr
İş Telefonu: +90 212 383 5575 Dahili: 5575
Fax Telefonu: +90 212 383 4808
Web: http://avesis.yildiz.edu.tr/bbavli
Ofis: Eğitim Fakültesi / B 313
Posta Adresi: Davutpaşa Kampüsü Gençosman Mah. Davutpaşa Cad. No:120 34165 Güngören/İstanbul/ Türkiye

Metrikler

Yayın

78

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

106

Proje

20

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

54
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Doç. Dr. Bünyamin BAVLI, 2006 yılında Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi alanında lisans eğitimini tamamlamıştır. Mezuniyetinin ardından, 2006-2007 yılları arasında Avrupa Birliği Comenius Dil Asistanlığı Programı kapsamında Almanya’nın Frankfurt kentindeki Georg Kerschensteiner Lisesi'nde İngilizce öğretmeni olarak görev almıştır.

2007-2014 yılları arasında çeşitli devlet okullarında İngilizce öğretmenliği ve müdür yardımcılığı görevlerinde bulunmuş; ayrıca Diyarbakır ve İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüklerinde Avrupa Birliği Proje Uzmanı olarak çalışmıştır. Bu süreçte birçok Avrupa Birliği ülkesine proje ziyaretlerinde bulunmuş ve uluslararası işbirlikleri gerçekleştirmiştir.

2011 yılında, öğretmenlerin eleştirel düşünme becerilerini incelediği teziyle Eğitim Programları ve Öğretim alanında yüksek lisans derecesini almıştır. 2014 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü'nde Araştırma Görevlisi olarak akademik kariyerine adım atmıştır.

2016-2017 yılları arasında, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) tarafından desteklenen doktora araştırması kapsamında Polonya, Varşova Üniversitesi’nde misafir araştırmacı olarak bulunmuştur. Halen Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü'nde Doçent olarak lisans ve lisansüstü düzeyde dersler vermektedir.

Akademik faaliyetlerinin yanı sıra, WERA (World Education Research Association) Genişletilmiş Eğitimde Küresel Araştırma Görev Gücü yürütme kurulu üyesi olup, aynı zamanda Interactive Learning Environments (SSCI Q1) dergisinde yardımcı editör olarak görev yapmaktadır.

Araştırma ilgi alanları arasında üst düzey düşünme becerileri, genişletilmiş eğitim, sosyal-duygusal öğrenme, program dışı etkinlikler, öğrenci katılımı ve eylem araştırması yer almaktadır.

Duyurular & Dokümanlar

Okulda Eylem Araştırması2025Bahar İzlence
Duyuru
25.02.2025

Okulda Eylem Araştırması_2025_Bahar İzlence


Exploratory Action Research
Diğer
17.10.2023

Exploratory Action Research


The future of jobs report
Rapor
19.09.2022

The future of jobs report 


Teaching for the Future
Diğer
1.09.2022
Education 21st Century Children
Diğer
1.09.2022

https://read.oecd-ilibrary.org/education/educating-21st-century-children_b7f33425-en#page1

Düşünme BecerileriÖğretim Programı
Diğer
16.05.2020

Düşünme Becerileri_Öğretim Programı


YÖKGeleceğin Meslekleri
Rapor
16.05.2020
Düşünme BecerileriDers Kitabı
Diğer
16.05.2020
Öğrenme Planı ÖrneğiÖğretimde Bireysel Farklılıklar
Ders Notu
4.11.2019

Öğrenme Planı Örneği_Öğretimde Bireysel Farklılıklar


Critical Thinking- Alec Fisher
Ders Notu
12.09.2019

Eleştirel ve Analitik Düşünme Ders Materyali-I


Thinking Skills- John Butterworth, Geoff Thwaites
Ders Notu
12.09.2019

Eleştirel ve Analitik Düşünme Ders Materyali-II


Ölçme ve değerlendirme_ Alternatif Değerlendirme Araçları
Sunum
24.12.2018
Ölçme ve Değerlendirme_Belirtke tablosu&Kazanım yazma
Sunum
24.12.2018
OKUL ÖNCESİNDEN LİSE SONA: ÖĞRETMENLER İÇİN 20 TEMEL PSİKOLOJİ İLKESİ
Rapor
6.12.2018

https://www.apa.org/ed/schools/teaching-learning/top-twenty-principles-turkish.pdf

KAZANIMLAR (HEDEF DAVRANIŞLAR) ve BELİRTKE TABLOSU
Sunum
6.12.2018

Tez Dosyaları

Eğitimin/Kursun Program İçeriğini Gösteren Broşür veya Afiş

Eğitim Bilgileri

2012 - 2017

2012 - 2017

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İngilizce Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

A Case Study of Turkish and Polish English Teachers Effectiveness

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2011

2011

Yüksek Lisans

İlköğretim ikinci kademe fen ve teknoloji, İngilizce, Matematik ve Türkçe öğretmenlerinin eleştirel düşündürmeye dönük görüşleri

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

Almanca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2024

2024

My Digital Menu for the Next Academic Year: to Keep it Balanced and Well Chosen

Mesleki Eğitim

EDEN Digital Learning Europe

2024

2024

Will AI in education help students live fulfilling lives?

Mesleki Kurs

Ekonomik Kalkınma ve İş Birliği Örgütü

2022

2022

Design Thinking

Yenilikçilik

Potsdam Universitesi Hasso Plattner Enstitüsü

2022

2022

Empowering students to innovate: India's journey towards a competency-based curriculum

Yenilikçilik

Ekonomik Kalkınma ve İşbirliği Örgütü

2021

2021

Lisansüstü Akademik Danışmanlık Eğitimi

Mesleki Kurs

Öğretme ve Öğrenmeyi Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi

2020

2020

How to implement an education response to COVID-19

Eğitim Yönetimi ve Planlama

OECD (Ekonomik Kalkınma ve İşbirliği Örgütü )

2020

2020

Education Disrupted, Education Reimagined Part II

Mesleki Kurs

Wise Katar Vakfı

2020

2020

Teacher Professionalism in the Time of the Pandemic

Mesleki Kurs

Durham Üniversitesi

2020

2020

The Power of Making Thinking Visible

Mesleki Kurs

Harvard Üniversitesi

2020

2020

Kriz Zamanlarında Oyun: Ebeveynler için Öneriler

Mesleki Kurs

Boğaziçi Üniversitesi

2019

2019

Certified Peer Reviewer Course

Kişisel Gelişim

Elsevier Researcher Academy

2019

2019

Competency-Based Education: The Why, What, and How

Mesleki Kurs

Massachusetts Teknoloji Enstitüsü

2019

2019

Instructional Design Foundations and Applications

Mesleki Eğitim

University of Illinois

2017

2017

Elsevier Bilimsel Araştırma Kaynak ve Çözümleri

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi

2017

2017

Methods and Statistics in Social Sciences

Mesleki Eğitim

University of Amsterdam

2015

2015

Erasmus+ Okul Eğitimi Programı Bağımsız Dış Uzman Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Avrupa Birliği Bakanlığı Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı

2013

2013

Ar-Ge Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

İstnabul İl Özel İdaresi

2013

2013

Writing Great Papers in International Journals

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Marmara Üniversitesi, Göztepe Kampüsü 34722 Kadıköy İstanbul, Teknoloji Fakültesi Konferans Salonu

2012

2012

Managing the Teaching and Learning Process TKT Module 3 (Uluslararası Öğretmenlik Denkliği Kursu)

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Cambridge University

2011

2011

Proje Döngüsü Yönetimi Semineri

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Millî Eğitim Bakanlığı Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü

2011

2011

Hayat Boyu Öğrenme Programları Semineri

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Avrupa Birliği ve Dışİlişkiler Genel Müdürlüğü

2010

2010

Comenius Regio Bölgesel Ortaklık Semineri

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Tempus Közalapítvány/Tempus Public Foundation

2010

2010

Takım Çalışması ve Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü

2010

2010

Partnership-building Seminar for Youth Projects

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Nederlands Jeugd İnstituut

2006

2006

Yabancı Dil olarak Almanca

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Volkshochschule Frankfurt

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2019 - 2022

2019 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2017 - 2019

2017 - 2019

Araştırma Görevlisi Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2014 - 2017

2014 - 2017

Araştırma Görevlisi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

Akademi Dışı Deneyim

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dış Uzman

TÜBİTAK, Dış Uzman

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

BAĞIMSIZ DIŞ UZMAN

AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI, BAĞIMSIZ DIŞ UZMAN

2016 - 2017

2016 - 2017

Misafir Araştırmacı

Polonya Varşova Üniversitesi, Misafir Araştırmacı

2007 - 2014

2007 - 2014

Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı

2007 - 2014

2007 - 2014

İngilizce Öğretmeni

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, İngilizce Öğretmeni

2010 - 2010

2010 - 2010

Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı, Meydan İlköğretim Okulu

2006 - 2007

2006 - 2007

Kamu Kurumu, Georg Kerchensteiner Schule

2006 - 2007

2006 - 2007

Asistan İngilizce Öğretmeni (Language Assistant)

Frankfurt Georg Kerschensteiner Schule, Asistan İngilizce Öğretmeni (Language Assistant)

2004 - 2005

2004 - 2005

Diğer Kamu Kurumu, Kağıthane Zuhal İlköğretim Okulu

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Nitel Araştırma Teknikleri

Uzmanlık Alan Dersi

Doktora Tezi

Karşılaştırmalı Eğitim Programlarının İncelenmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik

Seminer

Araştırma Yöntemleri Bilimsel Etik

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Okulda Eylem Araştırması

Öğretim Tasarımı Modelleri

Dönem Projesi

Uzmanlık Alan Dersi

Yüksek Lisans Tezi

Eğitimde Program Geliştirme

Yetişkin Eğitimi Araştırmalarında Nitel Yöntemler

Nitel Araştırmaya Giriş

Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri

Düşünme ve Problem Çözme Süreci

Öğretimde Bireysel Farklılıklar

Lisans

Lisans

Eleştirel ve Analitik Düşünme

Öğretmenlik Uygulaması

İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi

Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

EĞİTİM FELSEFESİ

Eğitim Psikolojisi

FELSEFEYE GİRİŞ

EĞİTİM FELSEFESİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YILDIRMA (MOBBİNG) ALGILARI

Bavlı B. (Danışman)

B.ÖZBAŞAKÇI(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Cinsiyet Rollerinin Meslek Seçimine Etkisi

Bavlı B. (Danışman)

Z.Naz(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE VELİ OLMAK: BİR OLGUBİLİM ÇALIŞMASI

Bavlı B. (Danışman)

G.BAYIR(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Yabancı Öğrencilerin Eğitim Tecrübeleri: Bir Fenomenolojik Araştırma

Bavlı B. (Danışman)

N.ALUÇ(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Covid-19 Pandemi Döneminde Liseye Giriş Sınavına (LGS) Hazırlanan 8. Sınıf Ortaokul Öğrencilerinin Eğitim Süreçlerine İlişkin Görüşleri

Bavlı B. (Danışman)

F.ÖZDEN(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Okul Öncesi Dönemde Sosyal Becerilerin Kazanımına İlişkin Öğretmen Görüşler

Bavlı B. (Danışman)

E.GÜL(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Covid-19 Pandemisi Uzaktan Çevrimiçi Eğitim Sürecinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Tecrübeleri

Bavlı B. (Danışman)

R.Kaplan(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

3.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SORUMLULUK KAZANMA BİLİNÇLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

Bavlı B. (Danışman)

H.AKGÜNDÜZ(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Karşı Tutumlarına Etkisi

Bavlı B. (Danışman)

T.Üstüner(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Zeka Oyunlarına Yönelik Görüşleri: Bir Durum Çalışması

Bavlı B. (Danışman)

M.Ortaç(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Manipülatif Oyuncakların Okulöncesi Matematik Eğitiminde Kullanımı

Bavlı B. (Danışman)

A.GÜMÜŞ(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-Tezsiz

DİJİTAL ÖĞRENME ORTAMLARININ VE TEKNOLOJİ KULLANIMININ YABANCI DİL ÖĞRENİMİNDE DERSE KARŞI TUTUMA ETKİSİ Creative Commons License

Bavlı B. (Danışman)

N.PINAR(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-Tezsiz

LİSELERDE BİRİNCİ YABANCI DİL OLARAK ALMANCA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN ZORLUKLAR Creative Commons License

Bavlı B. (Danışman)

i.NAMLI(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-Tezsiz

SLEK LİSESİ YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMELERDE BECERİ EĞİTİMİ UYGULAMASINA YÖNELİK BİR DURUM ÇALIŞMASI

Bavlı B. (Danışman)

T.YILMAZ(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-Tezsiz

MOBİL ANLIK İLETİ SERVİSİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI: ÖĞRENEN TECRÜBELERİNİN BELİRLENMESİ Creative Commons License

Bavlı B. (Danışman)

S.BOZ(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-Tezsiz

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA UYGULAMASINA İLİŞKİN BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ

Bavlı B. (Danışman)

Ş.İMAMOĞLU(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-Tezsiz

TÜRKİYE’NİN AVRUPA BİRLİĞİ ADAYLIĞI SÜRECİNDE SEKİZİNCİ, DOKUZUNCU VE ONUNCU KALKINMA PLANLARINDA MESLEKİ EĞİTİMİN İNCELENMESİ Creative Commons License

Bavlı B. (Danışman)

S.ÜNLÜESER(Öğrenci)

Tasarladığı Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Okulda Eylem Araştırması

Bavlı B.

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2023 - 2023

2023 - 2023

Öğretmenler İçin Uygulamalı Eylem Araştırması Eğitimi

Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı

Bavlı B.

2020 - 2020

2020 - 2020

Düşünme Becerileri Eğitici Eğitimi

Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı

Bavlı B.

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2012

2012

Eleştirel Düşündürme

BAVLI B., Semerci Ç.

Yaşadıkça Eğitim , cilt.113, ss.2-9, 2012 (Hakemli Dergi) Creative Commons License

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Self-Directed Learning as a Predictor of Autonomous Learning in Higher Education

Coşkunlu O., Bavlı B.

6thInternational Congress on Multidisciplinary Social Sciences, 21 - 22 Mayıs 2024, ss.21 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Ortaokul Düzeyindeki Özel Yetenekli Öğrencilerin Genişletilmiş Eğitim Faaliyetlerine Katılma Nedenleri

Kerimoğlu E., Bavlı B.

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.759-764 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Sanal Öğrenme Ortamında Sunulan Eleştirel ve Analitik Düşünme Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi

Özdemir K., Bavlı B., Gürol M.

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.3-6 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Higher-Order Thinking Skills (HOTS) in the 21st Century: Challenges and Opportunities for Higher Education

Bavlı B.

The Sixth Balkan Scientific Conference, Varna, Bulgaristan, 28 - 30 Eylül 2023, ss.62-71 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

İlkokul ve Lise Düzeyinde Karma Eğitim Ortamlarının Kullanılması: Bir Durum Çalışması

Akin Z., Bavlı B.

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1045-1053 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum Deneyimi: Bir Durum Çalışması

Baysura Ö. D., Bavlı B.

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.224-227 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

The Use of Online Portfolios in Writing Skills Assessment: Experiences of Undergraduate Students

Koç E. K., Bavlı B.

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 Ekim - 28 Kasım 2022, ss.1270-1275 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Conceptualizing and Enacting of Critical Thinking across diverse Curricula at Higher Education

Özdemir K., Bavlı B., Erişen Y.

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.1152-1159 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Dezavantajlıları Öğretmeye Gerçekten Hazır Mıyız? İstanbul'da Bir Banliyö Ortaokulu: Nitel Bir Durum Çalışması

Savruk D., Bavlı B.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.935-937 Creative Commons License

2021

2021

TEACHING PRODUCTIVE SKILLS DURING EMERGENCY REMOTE TEACHING (ERT) IN COVID-19 PANDEMIC: PERSPECTIVES OF EFL TEACHERS

Nayman H., Bavlı B.

VIII. International Scoail Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2021, ss.1-2 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Professional Development of Secondary School Teachers in the Emergency Remote Teaching Process of the COVID-19 Pandemic: A Phenomenological Inquiry

Koç T., Bavlı B.

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.112-113 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Fostering a Global Perspective through an Extra-Curricular Activity: Model United Nations

Kortel Ö., Bavlı B.

3 rd WERAIRN EXTENDED EDUCATION , Reykjavik, İzlanda, 23 - 25 Eylül 2021, ss.44 Creative Commons License

2021

2021

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ GÖZÜNDEN SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE EĞİTİMİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA

Eran Türedi N., Bavlı B.

VII. International Congress on Education and Social Sciences, Güzelyurt, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE YENİLİKÇİ ÖĞRETİM: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA

Sadıç T., Bavlı B.

VII. International Congress on Education and Social Sciences, Güzelyurt, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.3-4 Creative Commons License

2021

2021

Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri İle İlgili Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşleri

Kılıç C., Bavlı B.

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.195 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Effects of Outdoor Learning on Student Achievement: A Cross-National Cooperation

Nikbay Arslantaş Ç., Bavlı B.

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.113 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Teaching and Teaching Profession in the Shadow of COVID-19: Experiences of Teachers and Implications for the Future

Bavlı B., Kortel Ö.

WERA 2021 Virtual Symposia, Santa-Coloma-De-Gramenet, İspanya, 7 - 09 Temmuz 2021, ss.0-1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Addressing the Challenges of Online Student Engagement during the Covid19 Pandemic

Uslu Kocabaş H., Bavlı B.

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 Mart - 27 Nisan 2021, ss.373-374 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Okul Öncesi Montessori Öğrenme Ortamlarında Çocuk ile Öğretmen Arasında İletişim ve İş Birliği: Fenomenolojik Bir Çalışma

Uslu Kocabaş H., Bavlı B.

7th International Yıldız Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Yeni Bir Teknik Önerisi: Noktalama Öğretim Tekniği

Çatak M., Karadeniz İ., Gürel S., Bavlı B.

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE on EDUCATION, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1078-1079 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

İlkokulda Öğretmen Devri ve Zorluklar: Bir Durum Çalışması

Özdemir K., Bavlı B., Gürol M.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1 Creative Commons License

2020

2020

Visually Impaired Mentally Sighted: Research Findings

Bavlı B.

Visually Impaired Mentally Sighted: Lessons Learnt and Implications, İstanbul, Türkiye, 27 Ağustos 2020 Creative Commons License

2018

2018

Standart Sınavlar ile Dönüşen Öğretmen Kimliği

ÖMÜR Y. E., BAVLI B.

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.3-4

2018

2018

Standart Sınavlar ile Dönüşen Öğretmen Kimliğ

ÖMÜR Y. E., BAVLI B.

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018

2018

2018

Comparative International Study on Reasons for Choosing and Staying in Teaching in Poland, Jamaica, and Turkey

Madalinska Michalak J., Onyefulu C., BAVLI B.

The World Education Research Association (WERA) World Congress, Cape Town, Güney Afrika, 03 Ağustos 2018, ss.125-126

2018

2018

English Language Textbooks: Perceptions of Students at Public Schools in Turkey

BAVLI B.

International Symposium on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 Nisan 2018, ss.26 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Motivations to be a Teacher: Study on Teachers from Jamaica, Poland, and Turkey

Madalinska Michalak J., Onyefulu C., BAVLI B.

World Education Research Association (WERA) Focal Meeting & the Hong Kong Educational Research Association (HKERA) International Conference, Hong Kong, Çin, 30 Kasım 2017, ss.52 Creative Commons License

2017

2017

Factors Influencing Polish and Turkish Teachers’ Perceptions of Self-Efficacy

BAVLI B., GÜROL M., Madalinska Michalak J.

5 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.293-294

2017

2017

Emotional Competence in Teacher Education: The Case of L2 Teacher Education in Poland and Turkey

BAVLI B., Madalinska Michalak J.

Language teachers in the modern World – expectations, challenges and perspectives, Varşova, Polonya, 25 Eylül 2017, ss.15 Creative Commons License

2016

2016

How to be an Efficient Teacher Obstacles on English Language Teachers Efficacy

BAVLI B., GÜROL M.

4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016

2016

2016

Evaluation of the course of the flight simulators from the perspective of students and university teachers

KAYSİ F., BAVLI B., GÜROL A.

13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age 2016, CELDA 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.349-352 identifier

2015

2015

Designing PCM Instruction by Using Assure Instructional Design Model. Designing PCM Instruction by Using Assure Instructional Design Model

Bavlı B., Erişen Y.

6 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2015, ss.42 Creative Commons License

2013

2013

İlkokul Öğretmenleri Gözünden 12 Yıllık Zorunlu Eğitim (4+4+4) (Bayrampaşa İlçesi Örneği).

BAVLI B.

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 07 Kasım 2013, ss.133 Creative Commons License

2012

2012

Bir Osmanlı Aydını Olan Muallim Cevdet ve Eğitim Anlayışı

ORUÇ Ş., BAVLI B.

21. ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

0

0

Turkish Higher Education from the Perspective of European Students

Bavli B.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (EPODER)

Kitaplar

2024

2024

Eğitimin Amaç ve İşlevleri

Özdemir K., Bavlı B.

Eğitime Giriş, Prof. Dr. Ali Taş,Prof. Dr. İbrahim Kocabaş, Editör, Assos Yayınları, Elazığ, ss.35-61, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Visually Impaired Mentally Sighted

Korumaz M., Bavlı B., Akar E.

Sosyal Bilim Liseliler Vakfı, İstanbul, 2020 Creative Commons License

2019

2019

Değerlendirme Sorularının ve Kriterlerinin Belirlenmesi ve Seçimi

Bavlı B.

Program Değerlendirme: Alternatif Yaklaşımlar ve Uygulama Rehberi, AYDIN M.K., BAVLI, B. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.357-384, 2019

2019

2019

Değerlendirme Çerçevesinin belirlenmesi ve bağlamının incelenmesi

Bavlı B.

Program Değerlendirme: Alternatif Yaklaşımlar ve Uygulama Rehberi, Aydın M.K,Bavlı B., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-355, 2019

2018

2018

Developing Emotional Competence for L2 Teaching in Second Language Teacher Education: Opportunities and Challenges for Teacher Education in Poland and Turkey

Madalinska Michalak J., BAVLI B.

Emotions in Second Language Teaching:Professional Challenges and Teacher Education, Juan de Dios Martínez Agudo, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.260-278, 2018 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

Eylem Araştırması

BAVLI B.

Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Aydın, H., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.285-302, 2015

2015

2015

Eğitim Politikaları Bağlamında Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

GÜROL M., BAVLI B.

Türkiye'de Eğitim Politikaları, Arife Gümüş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.351-367, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Ansiklopedide Bölümler

2023

2023

Tatil (Sömestre, Teneffüs)

Bavlı B.

Türkiye Bilimler Akademisi, ss.156, 2023

Desteklenen Projeler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

BİR DÜŞÜN-SEN

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

BAVLI B.

2022 - 2024

2022 - 2024

Promoting "e-VET" inclusion in Digital Economy

AB Destekli Diğer Projeler

Er E. (Yürütücü), Korumaz M., Bavlı B., Erişen Y.

2018 - 2020

2018 - 2020

OUTDOOR EDUCATIONSürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi

(Proje Özeti)
Bavlı B.

2017 - 2020

2017 - 2020

Visually Impaired, Mentally Sighted

AB Destekli Diğer Projeler

Bavlı B., Korumaz M., Sarı H.

2013 - 2015

2013 - 2015

Serious Games for Social & Creativity Competencies

AB Destekli Diğer Projeler

BAVLI B.

2013 - 2013

2013 - 2013

Afet Durumunda Kamuda Veri Güvenliği

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

BAVLI B.

2012 - 2013

2012 - 2013

“Mükemmeliyet Merkezi Projesi

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

BAVLI B.

2011 - 2013

2011 - 2013

Otizmli Gençlerin Üretkenliğinin Artırılması Ve İşgücü Piyasasına Girişlerinin Desteklenmesi

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

BAVLI B.

2011 - 2012

2011 - 2012

Key Actors to Empower Lifelong Learning in Turkey

AB Destekli Diğer Projeler

BAVLI B.

2011 - 2012

2011 - 2012

An ICF based approach in Education and Training Services

AB Destekli Diğer Projeler

BAVLI B.

2011 - 2012

2011 - 2012

CHEMLAB

AB Destekli Diğer Projeler

BAVLI B.

2006 - 2007

2006 - 2007

Comenius Language Assistantship

AB Destekli Diğer Projeler

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES

Editör

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi

Editör

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Üye

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Eğitim Araştırmaları Birliği Derneği

Üye

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2021

Eylül 2021

Türkiye Eğitim Dergisi

Diğer Dergiler

Haziran 2021

Haziran 2021

Participatory Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

Participatory Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2021

Mart 2021

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi

Diğer Dergiler

Eylül 2020

Eylül 2020

International Online Journal of Educational Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

International Online Journal of Educational Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2020

Mart 2020

ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

STUDIES IN HIGHER EDUCATION

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2019

Haziran 2019

Eurasian Journal of Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

International Journal of Progressive Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

Journal of Human and Social Sciences

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

International Journal of Social and Educational Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Danışmanlıklar

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

Pro Art & Co

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2019 - 2020

2019 - 2020

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

Prof. Dr. Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2018

Ekim 2018

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Bavlı B.
İstanbul, Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

17 Ekim 2024 - 18 Ekim 2024

17 Ekim 2024 - 18 Ekim 2024

6th Creativity in Education Summit 2024Sürdürülebilir Kalkınma

İzleyici / Dinleyici

Paris-Fransa

26 Ekim 2022 - 28 Ekim 2022

26 Ekim 2022 - 28 Ekim 2022

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim KongresiSürdürülebilir Kalkınma

Oturum Başkanı

Ankara-Türkiye

27 Ağustos 2020 - 27 Ağustos 2020

27 Ağustos 2020 - 27 Ağustos 2020

VISUALLY IMPAIRED MENTALLY SIGHTEDSürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

53rd AITEFL CONFERENCE

Katılımcı

Liverpool-Birleşik Krallık

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

Language teachers in the modern World – expectations, challenges and perspectives

Davetli Konuşmacı

Warszawa-Polonya

Davetli Konuşmalar

Haziran 2024

Haziran 2024

Z Kuşağında Öğrenme

Seminer

Milli Savunma Üniversitesi-Türkiye

Eylül 2023

Eylül 2023

The Sixth Balkan Scientific Conference "Science - Education - Art in the 21st Century

Konferans

The Sixth Balkan Scientific Conference "Science - Education - Art in the 21st Century-Bulgaristan

Eylül 2017

Eylül 2017

Modern Dünyada Dil Öğretmenleri - Beklentiler, Zorluklar ve Perspektifler

Konferans

Varsova Üniversitesi-Polonya

Burslar

2016 - 2017

2016 - 2017

2214-A Yurt Dışı Doktora Sırası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2020

Temmuz 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Yıldız Teknik Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Thesis Defence - Yıldız Teknik Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Thesis Defence - Yıldız Teknik Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Yıldız Teknik Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Yıldız Teknik Üniversitesi

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Wera-Irn Extended Educatıon

https://www.weraonline.org/page/ExtendedEducation

Freie Universitaet Berlin, Almanya