Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 28
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Total Görme Engelli Öğrencilerin Matematik Öğrenme Sürecinde Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.164, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Ortaokulda Ölçme-Değerlendirme Uygulamalarında Eleştirel Düşünmenin Desteklenmesi: Fenomenolojik Bir Çalışma

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.104, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Self-Directed Learning as a Predictor of Autonomous Learning in Higher Education

6thInternational Congress on Multidisciplinary Social Sciences, 21 - 22 Mayıs 2024, ss.21 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Ortaokul Düzeyindeki Özel Yetenekli Öğrencilerin Genişletilmiş Eğitim Faaliyetlerine Katılma Nedenleri

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.759-764 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sanal Öğrenme Ortamında Sunulan Eleştirel ve Analitik Düşünme Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.3-6 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Higher-Order Thinking Skills (HOTS) in the 21st Century: Challenges and Opportunities for Higher Education

The Sixth Balkan Scientific Conference, Varna, Bulgaristan, 28 - 30 Eylül 2023, ss.62-71 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. İlkokul ve Lise Düzeyinde Karma Eğitim Ortamlarının Kullanılması: Bir Durum Çalışması

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1045-1053 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum Deneyimi: Bir Durum Çalışması

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.224-227 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. The Use of Online Portfolios in Writing Skills Assessment: Experiences of Undergraduate Students

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 Ekim - 28 Kasım 2022, ss.1270-1275 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Conceptualizing and Enacting of Critical Thinking across diverse Curricula at Higher Education

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.1152-1159 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Dezavantajlıları Öğretmeye Gerçekten Hazır Mıyız? İstanbul'da Bir Banliyö Ortaokulu: Nitel Bir Durum Çalışması

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.935-937 Creative Commons License

14. Fostering a Global Perspective through an Extra-Curricular Activity: Model United Nations

3 rd WERAIRN EXTENDED EDUCATION , Reykjavik, İzlanda, 23 - 25 Eylül 2021, ss.44 Creative Commons License

15. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ GÖZÜNDEN SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE EĞİTİMİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA

VII. International Congress on Education and Social Sciences, Güzelyurt, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE YENİLİKÇİ ÖĞRETİM: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA

VII. International Congress on Education and Social Sciences, Güzelyurt, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.3-4 Creative Commons License

17. Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri İle İlgili Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşleri

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.195 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Effects of Outdoor Learning on Student Achievement: A Cross-National Cooperation

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.113 Sürdürülebilir Kalkınma

20. Addressing the Challenges of Online Student Engagement during the Covid19 Pandemic

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 Mart - 27 Nisan 2021, ss.373-374 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

22. Yeni Bir Teknik Önerisi: Noktalama Öğretim Tekniği

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE on EDUCATION, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1078-1079 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

23. İlkokulda Öğretmen Devri ve Zorluklar: Bir Durum Çalışması

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1 Creative Commons License

24. Visually Impaired Mentally Sighted: Research Findings

Visually Impaired Mentally Sighted: Lessons Learnt and Implications, İstanbul, Türkiye, 27 Ağustos 2020 Creative Commons License

25. Standart Sınavlar ile Dönüşen Öğretmen Kimliğ

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018

27. Standart Sınavlar ile Dönüşen Öğretmen Kimliği

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.3-4

28. Comparative International Study on Reasons for Choosing and Staying in Teaching in Poland, Jamaica, and Turkey

The World Education Research Association (WERA) World Congress, Cape Town, Güney Afrika, 03 Ağustos 2018, ss.125-126

29. English Language Textbooks: Perceptions of Students at Public Schools in Turkey

International Symposium on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 Nisan 2018, ss.26 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

30. Motivations to be a Teacher: Study on Teachers from Jamaica, Poland, and Turkey

World Education Research Association (WERA) Focal Meeting & the Hong Kong Educational Research Association (HKERA) International Conference, Hong Kong, Çin, 30 Kasım 2017, ss.52 Creative Commons License

31. Factors Influencing Polish and Turkish Teachers’ Perceptions of Self-Efficacy

5 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.293-294

32. Emotional Competence in Teacher Education: The Case of L2 Teacher Education in Poland and Turkey

Language teachers in the modern World – expectations, challenges and perspectives, Varşova, Polonya, 25 Eylül 2017, ss.15 Creative Commons License

33. How to be an Efficient Teacher Obstacles on English Language Teachers Efficacy

4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016

34. Evaluation of the course of the flight simulators from the perspective of students and university teachers

13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age 2016, CELDA 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.349-352 identifier

35. Designing PCM Instruction by Using Assure Instructional Design Model. Designing PCM Instruction by Using Assure Instructional Design Model

6 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2015, ss.42 Creative Commons License

36. İlkokul Öğretmenleri Gözünden 12 Yıllık Zorunlu Eğitim (4+4+4) (Bayrampaşa İlçesi Örneği).

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 07 Kasım 2013, ss.133 Creative Commons License

37. Bir Osmanlı Aydını Olan Muallim Cevdet ve Eğitim Anlayışı

21. ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

39. Turkish Higher Education from the Perspective of European Students

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (EPODER)
Kitaplar 8

1. Eğitimin Amaç ve İşlevleri

Eğitime Giriş, Prof. Dr. Ali Taş,Prof. Dr. İbrahim Kocabaş, Editör, Assos Yayınları, Elazığ, ss.35-61, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Visually Impaired Mentally Sighted

Sosyal Bilim Liseliler Vakfı, İstanbul, 2020 Creative Commons License

4. Değerlendirme Sorularının ve Kriterlerinin Belirlenmesi ve Seçimi

Program Değerlendirme: Alternatif Yaklaşımlar ve Uygulama Rehberi, AYDIN M.K., BAVLI, B. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.357-384, 2019

5. Değerlendirme Çerçevesinin belirlenmesi ve bağlamının incelenmesi

Program Değerlendirme: Alternatif Yaklaşımlar ve Uygulama Rehberi, Aydın M.K,Bavlı B., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-355, 2019

6. Developing Emotional Competence for L2 Teaching in Second Language Teacher Education: Opportunities and Challenges for Teacher Education in Poland and Turkey

Emotions in Second Language Teaching:Professional Challenges and Teacher Education, Juan de Dios Martínez Agudo, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.260-278, 2018 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Eylem Araştırması

Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Aydın, H., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.285-302, 2015

8. Eğitim Politikaları Bağlamında Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

Türkiye'de Eğitim Politikaları, Arife Gümüş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.351-367, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma
Ansiklopedide Bölümler 1

1. Tatil (Sömestre, Teneffüs)

Türkiye Bilimler Akademisi, ss.156, 2023
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

109

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

106

Proje

20

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

56
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları