Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

EVALUATION OF INSTITUTIONAL SUPPORT IN ONLINE EDUCATION USING DATA ANALYTICS

3. International Silk Road Scientific Research Congress, Samarqand, Özbekistan, 6 - 08 Mart 2024, ss.134-136 Creative Commons License

Elektronik Veri Tabanlarında Derleme Esaslı Çalışmalar İçin Kolaylaştırıcı Teknik ve Öneriler

8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.214-215

Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması

8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.19-20

Çalışan ve Çalışmayan Yükseköğretim Öğrencilerinin E-öğrenme Ortamındaki Akademik Erteleme Davranışları ve Ders Başarıları

Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Çalışan ve Çalışmayan Yükseköğretim Öğrencilerinin E öğrenme Ortamındaki Akademik Erteleme Davranışları

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.291-295 Creative Commons License

2017’de BÖTE’lere Yerleşen Öğrencilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörler

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2018, ss.157-158 Creative Commons License

Ekranın İki Tarafı: Çevrimiçi Psikolojik Danışma

ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017

Ekranın iki tarafı: Çevrimiçi psikolojik danışma

ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.91 Creative Commons License

Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017 Creative Commons License

Dijital Öğrenme Oyunlarının Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Derse Bağlanmalarına Etkisi

3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.115-116 Creative Commons License

The lmpact of Mobile Leaming Environment on EFL Students’ Leaming of English ldioms through Concept Cartoons

The Third European Conference on Technology in the Classroom, Brighton, Birleşik Krallık, 1 - 05 Temmuz 2015, ss.165-175

The Impact of Mobile Learning Environment on Efl Students Learning of English Idioms through Concept Cartoons

The European Conference on Technology in the Classroom 2015, Brighton, Birleşik Krallık, 1 - 03 Haziran 2015, ss.165-175

A Comparison of Sixth Grade Students Reading Comprehension on Two Different Digital Formats

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Tampere, Finlandiya, 23 - 27 Haziran 2014, cilt.2014, ss.702-707 Creative Commons License

Which content is appropriate for instructional based social network? Opinions of K12 teachers in Turkey

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2338-2343 Creative Commons License identifier

İlköğretim öğrencilerinin Internet kafe kullanımlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi

6. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICIT 2012), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

EVALUATING OPINIONS AND BEHAVIORS OF PROSPECTIVE TEACHERS IN WIKI IN RESPECT TO THEIR LEARNING APPROACHES

5th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 19 - 21 Kasım 2012, ss.1813-1820 Creative Commons License identifier

Opinions of primary school teachers on their students' ICT skills and information technologies course

World Conference on Educational Technology Researches, WCETR-2011, Nicosia/Kyrenia, Kıbrıs (Gkry), 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, ss.503-509 identifier identifier

The use of Internet by high school students for educational purposes in respect to their learning approaches

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2143-2150 Creative Commons License identifier identifier

Böte Programında Yer Alan Derslerin Alana Hazırlamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

10. International Educational Technology Conference, (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.259-262 Creative Commons License

40 Yaş üstü yetişkinlere yönelik bilgisayar eğitimi

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.477-487 Creative Commons License

40 Yaş Üstü Yetişkinlerle Yönelik Bilgisayar Eğitimi

9. International Educational Technology Conference (IETC 2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.477-487

İlköğretim 6. Ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Bağımlılık Gösterme Eğilimlerinin Farklı DeğişkenlereGöre İncelenmesi

International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.688

Kitap & Kitap Bölümleri

PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI

PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ YAKLAŞIMLARI, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-39, 2022 Creative Commons License

Yabancı Dil Öğretiminde Sosyal Medyanın Teknoloji Entegrasyon Aracı Olarak Kullanımı

Öğrenme-Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Üzerine Karma Yazılar, Feza Orhan, Adile Aşkım Kurt, Salih Bardakcı, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.169-194, 2020

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA GÖRSEL OKURYAZARLIK

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı Buket Akkoyunlu Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm., İstanbul, ss.165-182, 2017

Metrikler

Yayın

52

Atıf (WoS)

35

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

99

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

240

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

9

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

34
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları