Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 7
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 12
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. THE RELATIONSHIP BETWEEN TECHNOSTRESS, COGNITIVE SKILLS, AND TECHNOLOGICAL-PEDAGOGICAL-CONTENT KNOWLEDGE AMONG ADULT EDUCATORS

6th International Anatolian Scientific Research Congress , Konya, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2024, ss.424, (Özet Bildiri)

2. 6. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Üzerinde Öğrenme Desteği Yönteminin Etkisi

17th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , 3 - 04 Ekim 2024, ss.24, (Özet Bildiri)

3. EVALUATION OF INSTITUTIONAL SUPPORT IN ONLINE EDUCATION USING DATA ANALYTICS

3. International Silk Road Scientific Research Congress, Samarqand, Özbekistan, 6 - 08 Mart 2024, ss.134-136, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. İlkokul öğrencileri için çevrimiçi ortamda p4c atölyelerinin geliştirilmesi

23rd International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, ss.37, (Özet Bildiri)

6. Yetişkin eğitimi merkezlerinde çalışan eğitmenlerin eğitim programı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi

9. Uluslararası Mardin Artuklu Bilimsel Araştırmalar Konferansı, Mardin, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2023, ss.199-200, (Özet Bildiri)

7. Elektronik Veri Tabanlarında Derleme Esaslı Çalışmalar İçin Kolaylaştırıcı Teknik ve Öneriler

8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.214-215, (Özet Bildiri)

8. Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması

8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.19-20, (Özet Bildiri)

10. Çalışan ve Çalışmayan Yükseköğretim Öğrencilerinin E-öğrenme Ortamındaki Akademik Erteleme Davranışları ve Ders Başarıları

Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Çalışan ve Çalışmayan Yükseköğretim Öğrencilerinin E öğrenme Ortamındaki Akademik Erteleme Davranışları

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.291-295, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. 2017’de BÖTE’lere Yerleşen Öğrencilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörler

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2018, ss.157-158, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. Branş Öğretmenlerinin BT ve Yazılım Dersi Öğretmenleri İle Bir Araya Gelme Nedenleri ve Sıklıkları

International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

14. Ekranın iki tarafı: Çevrimiçi psikolojik danışma

ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.91, (Özet Bildiri) Creative Commons License

15. Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License

16. Dijital Öğrenme Oyunlarının Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Derse Bağlanmalarına Etkisi

3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.115-116, (Özet Bildiri) Creative Commons License

17. The lmpact of Mobile Leaming Environment on EFL Students’ Leaming of English ldioms through Concept Cartoons

The Third European Conference on Technology in the Classroom, Brighton, Birleşik Krallık, 1 - 05 Temmuz 2015, ss.165-175, (Tam Metin Bildiri)

18. The Impact of Mobile Learning Environment on Efl Students Learning of English Idioms through Concept Cartoons

The European Conference on Technology in the Classroom 2015, Brighton, Birleşik Krallık, 1 - 03 Haziran 2015, ss.165-175, (Tam Metin Bildiri)

19. A Comparison of Sixth Grade Students Reading Comprehension on Two Different Digital Formats

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Tampere, Finlandiya, 23 - 27 Haziran 2014, cilt.2014, ss.702-707, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

20. Which content is appropriate for instructional based social network? Opinions of K12 teachers in Turkey

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2338-2343, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

21. İlköğretim öğrencilerinin Internet kafe kullanımlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi

6. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICIT 2012), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

22. Bilişim Teknolojileri Kurslarına Katılan Yetişkinlerin Kurs Bırakma Durumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi ISMEK Örneği

4. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.2318-2323, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

23. EVALUATING OPINIONS AND BEHAVIORS OF PROSPECTIVE TEACHERS IN WIKI IN RESPECT TO THEIR LEARNING APPROACHES

5th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 19 - 21 Kasım 2012, ss.1813-1820, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

24. Opinions of primary school teachers on their students' ICT skills and information technologies course

World Conference on Educational Technology Researches, WCETR-2011, Nicosia/Kyrenia, Kıbrıs (Gkry), 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, ss.503-509, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

25. The use of Internet by high school students for educational purposes in respect to their learning approaches

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2143-2150, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

26. Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Web2 0 Araçlarını Akademik Amaçlı Kullanmalarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

11.International Educational Technology Conference, (IETC 2011), İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1464-1470, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

27. Böte Programında Yer Alan Derslerin Alana Hazırlamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

10. International Educational Technology Conference, (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.259-262, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

28. 40 Yaş üstü yetişkinlere yönelik bilgisayar eğitimi

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.477-487, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

29. 40 Yaş Üstü Yetişkinlerle Yönelik Bilgisayar Eğitimi

9. International Educational Technology Conference (IETC 2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.477-487, (Tam Metin Bildiri)

30. İlköğretim 6. Ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Bağımlılık Gösterme Eğilimlerinin Farklı DeğişkenlereGöre İncelenmesi

International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.688, (Tam Metin Bildiri)

31. İlköğretim 6. Ve 7. Sınıf öğrencilerinin Bilgisayara yönelik bağımlılık gösterme Eğilimlerinin farklı değişkenlere göre İncelenmesi

8. International Educational Technology Conference (IETC), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.688-693, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

32. İlköğretim Öğretmenleri için Öğretim Materyali Geliştirme Amaçlı Boy Öğretim Tasarımı Önerisi ve Uygulama Sonuçları Örnek Bir Çalışma

6. International Educational Technology Conference (IETC 2006), Girne, Kıbrıs (Kktc), 18 - 21 Nisan 2006, ss.1315-1326, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 3

1. PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI

PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ YAKLAŞIMLARI, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-39, 2022 Creative Commons License

2. Yabancı Dil Öğretiminde Sosyal Medyanın Teknoloji Entegrasyon Aracı Olarak Kullanımı

Öğrenme-Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Üzerine Karma Yazılar, Feza Orhan, Adile Aşkım Kurt, Salih Bardakcı, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.169-194, 2020

3. EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA GÖRSEL OKURYAZARLIK

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı Buket Akkoyunlu Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm., İstanbul, ss.165-182, 2017
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

66

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

112

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

855

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

265

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

45

Toplam Atıf Sayısı

358

Proje

9

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları