Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2017 - 2022
2017 - 2022Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim, Türkiye
2015 - 2017
2015 - 2017Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Bölümü, Türkiye
2009 - 2013
2009 - 2013Lisans
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Yüksek Lisans
Beyin temelli öğrenme modeline uygun hazırlanan öğretim aktivitelerinin öğrencilerin matematik başarısına etkisi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Mesleki Eğitim
Anadolu Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2015 - 2017
2015 - 2017Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Esenyurt Ali Fuat Üstün İlkokulu, Temel Eğitim, Öğretmen
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Friendship relationships, psychological well-being, and social problem solving in primary school students
EROL M.
Journal of Experimental Child Psychology
, cilt.260, 2025 (SSCI)
2025
2025Supporting Girls' Engineering Habits of Mind With STEM Education
Erol A., EROL M., Canbeldek Erol M.
Psychology in the Schools
, cilt.62, sa.7, ss.2192-2207, 2025 (SSCI)
2025
2025The Effect of Friendship Education on Primary School Students’ Psychological Well-Being and Peer Relationships
EROL M., KÖKSAL H.
Child Indicators Research
, cilt.18, sa.3, ss.1029-1052, 2025 (SSCI)
2025
2025Friendship quality, self-esteem, and emotional literacy in children with and without a migration background
Erol M., Temur M., Erol A.
Children and Youth Services Review , cilt.173, ss.1-12, 2025 (SSCI)
2025
2025Emotional and Psychological Well-Being, Emotion Regulation, and Intent Attribution of Children Whose Earthquake Bereaved
EROL M., Temur M., Erol A., Dayan G.
Omega (United States)
, 2025 (SSCI)
2025
2025Exploring the Relationship Between Engineering Habits of Mind and Self-Regulation Skills in Children
Erol A., EROL M., Canbeldek M.
Early Childhood Education Journal
, 2025 (SSCI)
2025
2025The effect of family-involved STEM education on girls’ engineering habits of mind
EROL M., Demir R., Erol A.
Journal of Educational Research
, 2025 (SSCI)
2023
2023The effect of STEAM education with tales on problem solving and creativity skills
Erol A., EROL M., BAŞARAN M.
EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL
, cilt.31, sa.2, ss.243-258, 2023 (SSCI)
2023
2023Recognizing aesthetics in nature with STEM and STEAM education
BAŞARAN M., EROL M.
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION
, cilt.41, sa.1, ss.326-342, 2023 (SSCI)
2018
2018The effect of activities congruent with brain based learning model on students’ mathematical achievement
Erol M., Batdal Karaduman G.
NeuroQuantology
, cilt.16, ss.13-22, 2018 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Sınıf öğretmenlerine göre hayat bilgisi dersinde ilkokul öğrencilerine kazandırılması gereken yaşam becerileri
EROL M., Okur C., Can G.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.1198-1214, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
2025Social Studies-Specific Field Skills Acquired by Primary School Students in the Process of Virtual Museum Education
Erol M., Erol A., Özdemir F.
JOURNAL OF MUSEUM EDUCATION
, cilt.50, sa.1, ss.1-17, 2025 (ESCI)
2024
2024Sürdürülebilir Kalkınmanın Öğrenme Ortamlarına Entegrasyonu Konusunda İlkokul Öğretmenlerinin Görüşleri
EROL M.
Educational academic research (Online)
, sa.55, ss.71-81, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Returning to Education After the Earthquake in the Perspective of Teachers in Provinces Declared as Disaster Areas: Problems and Solution Suggestions
EROL M., ÖZDEMİR F.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.14, sa.1, ss.61-78, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024The Effect of Using Movies and Stories in Teaching Space in Primary School Fourth Grades on Space Attitude and Space Permanence Achievement
BAŞARAN M., EROL M.
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.21, sa.21, ss.46-48, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kariyer Bilinci Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Demirtaş B., EROL M.
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.2, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Devising an early childhood engineering habits of mind scale
Erol A., EROL M.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.21, sa.2, ss.196-211, 2024 (Scopus)
2024
2024Use of Artificial Intelligence (AI) Technologies in Education According to Primary School Teachers: Opportunities and Challenges
EROL M., EROL A.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.14, sa.3, ss.425-445, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Ecological Citizen According to Pre-service Teachers
AKBAKLA M. U., EROL M., CÖMERT T.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.17-28, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Reflections of STEAM education on children according to early childhood and primary school teachers
EROL M., EROL A.
International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES), , cilt.5, sa.3, ss.493-506, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Effects Of Proverbs-Based Fınancıal Educatıon On Fınancıal Lıteracy And Perceptıons Of Wants-Needs In Prımary School Students
Öztürk Ş., Kireç B., EROL M.
European Journal of Alternative Education Studies , cilt.8, sa.2, ss.1-21, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrencileri Belirlenme, Bilim ve Sanat Merkezlerine Aday Gösterme Sürecine İlişkin Deneyimleri
EROL M., GEDİK O., DEMİRTAŞ B.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , ss.1-15, 2023 (ESCI)
2023
2023The Effect of Mind and Intelligence Games on the Creative Problem-Solving Skills of Primary School 4th-Grade Students
ULU M., BAŞARAN M., EROL M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.2, ss.1-10, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi
TOPKAN F., EROL M.
Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , cilt.6, sa.2, ss.71-86, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Geleneksel Çocuk Oyunları
EROL M., AKBAKLA M. U., KARABIÇAK N.
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.44, sa.2, ss.491-517, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Subjective well-being and fear of Covid-19 in teachers
EROL M., SUBAŞI G., EROL A.
Yildiz Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.141-147, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Vatandaşlık Algılarının Karşılaştırılması
EROL M., ÖZDEMİR F., ORUÇ Ş.
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.78, sa.11, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Virtual Museum Experiences of Primary School Teacher Candidates During the COVID-19 Pandemic Process
İLHAN G. O., EROL M., ÖZDEMİR F.
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, cilt.10, sa.4, ss.232-243, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
GEDİK O., EROL M.
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.1-11, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Metaphoric Perceptions of Primary School 4th Grade Students on the Concept of Friendship
Erol M., Köksal H.
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.14-26, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Türkiye'de Erken Çocuklukta STEM Eğitimi: Araştırmalarda Eğilimler
Erol A., Erol M.
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.36, sa.2, ss.590-609, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Sınıf Öğretmenlerine Göre Göçmen Çocukların Kayıp Nesil Olmaları Altında Yatan Nedenler
Erol M., Özdemir F., Erol A.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.50, sa.1, ss.475-496, 2021 (Scopus)
2021
2021Öğretmen Adaylarının Duyusal Algı Gelişimini Estetik Obje Seçimleri Üzerinden Değerlendirme
ÖZDEMİR BALAKOĞLU M., EROL M.
Uluslararası Sanat ve Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.328-344, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Perception of Turkish Primary School Students towards Syrian Students: The Role of Educational Activities Integrated with Children’s Books
EROL M., KÖSTEKÇİ Ş., EROL A.
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE
, cilt.9, sa.4, ss.91-101, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Experiences of Primary School with Students with Reading and Writing Difficulties
AKYOL H., TEMUR M., EROL M.
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.5, ss.279-298, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Öğretmen Adaylarının Doğu ve Güneydoğu Anadolu’ya Atanmaya İlişkin Görüşleri
ÖZDEMİR F., EROL M.
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.71-85, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Development Political Literacy Scale/Politik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
KÖKSAL H., EROL M.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.444-471, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Determination of 5 th -Grade Students Strategies in Comparing Fractions
Erol M.
Acta Didactica Napocensia
, cilt.14, sa.1, ss.17-28, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Koronavirüs Pandemisi Sürecinde Ebeveynleri Gözünden İlkokul Öğrencileri
Erol M., Erol A.
MILLI EGITIM
, cilt.49, sa.1, ss.529-551, 2020 (Scopus)
2020
2020Günlük Hayatta Kullanılan Dile İlişkin Farkındalık Ölçeği
Erol M., Karakaya İ.
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.7, sa.4, ss.535-548, 2020 (ESCI)
2020
20204. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Psikolojik Sağlamlıkları ile Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Başaran M., Erol M., Yılmaz D.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.8, ss.293-303, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020İlkokul Öğrencileri Sınıf Öğretmeni Değişimini Nasıl Algılıyor?
Erol M., Başaran M.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - ENAD
, cilt.8, sa.4, ss.1196-1213, 2020 (ESCI)
2020
2020Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded
Filiz S., Gedik O., Erol M.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research
, cilt.13, sa.73, ss.709-715, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Impact of Environmental Education Activities on Primary School Students' Environmental Awareness and Visual Expressions
Yeşilyurt M., Özdemir Balakoğlu M., Erol M.
QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION
, cilt.9, sa.2, ss.188-216, 2020 (ESCI)
2020
2020Öğretmen Adayları İçin Doğu Ve Güneydoğu Anadolu’ya Atanma Kaygısı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Erol M., Özdemir F.
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.50, ss.742-753, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri İle Yaratıcı Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Erol M., Erol A., Çalışır S., Bozan M.
Temel Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.20-29, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Student Opinions on Efficacy-Based Learning Approach in Science and Technology Teaching: A Phenomenological Study
YEŞİLYURT M., EROL M.
TEMEL EĞİTİM
, cilt.1, sa.1, ss.40-47, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Platon’un “Devlet” Eserinin Eğitsel Açıdan Değerlendirilmesi
EROL A., EROL M.
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.12-27, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
2025Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapay Zekâ Destekli Sürdürülebilir Şehir ve Yaşam Alanları Tasarımı
DEMİRBAŞ Y. E., SUBAŞI G., ÖZKABAYEL T., EROL M., BAŞARAN M.
International Istanbul On The Future Of Education Congress, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2024
2024Yaratıcı Drama Eğitiminin İlkokul Öğrencilerinin Arkadaşlık Bcerilerine Etkisi
Şahin E., EROL M.
11. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024
2024
2024Yaratıcı Drama Etkinliklerinin İlkokul Öğrencilerinin Sorumluluk Bilincine Etkisi
Şahin E., EROL M.
11. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024İlkokul Öğrencilerinde Bilişsel Farkındalık, Psikolojik İyi Oluş Ve Yaşam Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ayvaz M., EROL M.
11. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024
2024
2024Sınıf Öğretmenlerine Göre Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesinde Yapay Zekâ Araçlarının Kullanımı
EROL M., KARABIÇAK N.
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.75-76, (Özet Bildiri)
2024
2024İlkokul Öğrencilerinin Yapay Zekâ Kavramına İlişkin Algıları
EROL M., TEMUR M.
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.391-392
2024
2024Yeşil Vatandaşlar Yetiştirmek: İlkokul Öğrencilerine Çevresel Vatandaşlık Bilinci Nasıl Kazandırılır?
Okur Ü., EROL M.
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024
2024
2024Bağlam Temelli Öğrenme Etkinlikleri (REACT) ile İlkokul Öğrencilerine Su Okuryazarlığı Bilincinin Kazandırılması
Ersoy S., EROL M.
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024
2024
2024Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Yapay Zekâ Araçlarının Kullanılmasına İlişkin Görüşleri
Eriş B., EROL M.
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024
2024
2024İlkokul Öğrencilerinin Olası İstanbul Depremine Yönelik Algıları
Dadak H., EROL M.
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024
2023
2023Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri Ve Deneyimleri
EROL M.
10. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023
2023
2023İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yerel Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Eriş B., EROL M.
10. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2023
2022
2022ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK VATANDAŞLIK ALGILARI
AKBAKLA M. U., EROL M., CÖMERT T.
9. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Aralık 2022
2022
2022İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MİLLÎ VE KÜLTÜREL DEĞER ALGILARI
EROL M.
9. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Aralık 2022
2022
2022Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Kanununa Yönelik Görüşleri / Primary School Teachers' Opinions on the Teaching Profession Law
EROL M., TEMUR M.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmneliği Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Erken Okuryazarlık Becerileri / Early Literacy Skills Through the Eyes of Primary School First Grade Teachers
TEMUR M., EROL M.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmneliği Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022
2022
2022STEAM Eğitiminin Önemine Yönelik Öğretmen İnançları: Ölçek Geliştirme Çalışması
EROL M.
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022
2022
2022Öğretmen Adaylarinin Dil Farkindaliklari İle Türk Dünyasina Yönelik Tutumlari Arasindaki İlişkinin İncelenmesi
GEDİK O., EROL M.
TURKCESS 2022, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, ss.81
2022
2022Mülteciler, Göçmenler ve Sığınmacılarla İlgili Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
TEMUR M., EROL M.
ASES IN TERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022
2021
2021İlkokul 4. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Öğrencilerin Estetik Algısını Geliştirmeye Etkisi
Başaran M., Erol M.
19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, cilt.1, ss.167-168, (Özet Bildiri)
2020
2020Pandemi Sürecinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Gedik O., Erol M.
Uluslararası Vı. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.139-140
2019
2019Hikâyelerle Bütünleştirilmiş Çevre Eğitimi Aktiviteleri ile İlkokul Öğrencilerinin Çevre Farkındalıklarının Geliştirilmesi
Erol M., Karabıçak N., Türkoğlu E.
VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Ebeveynlerin Çocuklarından Beklentileri ile İlkokul Öğrencilerinin Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Başaran M., Erol M., Erol A.
VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019
2019
2019İlkokulda Fizik Konularının günlük Hayattaki Kullanım Alanları Açısından İlkokulda Temel Fen Bilimleri Kitabının İncelenmesi
Yeşilyurt M., Erol M.
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019
2019
2019İlkokulda Görme ve İşitme Sağlığının Önemi Açısından Türkçe Öğretimi Kitabının incelenmesi
Erol M., Yeşilyurt M.
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Özgül Öğrenme Güçlüğü Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Akyol H., Temur M., Erol M.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
2019
2019Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları ile Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Başaran M., Erol M., Yılmaz D.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
2019
2019İlkokul Öğrencilerinin Derslere Göre Mutluluk Durumlarının İncelenmesi
Başaran M., Erol M.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
2019
2019Sınıf Öğretmenlerinin Okuma ve Yazma Güçlüğü Olan Öğrencileri ile İlgili Deneyimleri
Akyol H., Temur M., Erol M.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
2018
2018İlkokul Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmeni Algılarının Çizmiş Oldukları Resimlerle Belirlenmesi
Erol M., Aytekin S.
1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 13 Eylül 2018, ss.1
2018
2018Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğretmenlerine Yönelik Düşüncelerinin Kendi Deneyimleri İle Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Erol M., Demirtaş B., Demirhan M.
III. INES Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan 2018, ss.255
2018
2018Sınıf Öğretmenleri Sürekli Değişen İlkokul Öğrencilerine Yönelik Nitel BirAraştırma
Erol M., Başaran M.
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.1424-1425
2018
2018Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesirleri Karşılaştırma Stratejilerinin Belirlenmesi
Erol M.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.294-295
2018
2018Fen ve Teknoloji Öğretiminde Etkinlik Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Öğrenci görüşleri: Fenomenolojik Bir Çalışma
Yeşilyurt M., Erol M.
1. ULUSLAR ARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.1
2018
2018Beyin Temelli Öğrenme Modeline Uygun Hazırlanan Matematik Aktivitelerin Farklı DeğişkenlerAçısından Değerlendirilmesi
Batdal Karaduman G., Erol M.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, ss.643
2017
2017Öğretmenlerin Yaratıcı Düşünme Becerileri Ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Erol A., Erol M., Çalışır S., Bozan M.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1137-1138
2016
2016Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Anne-Baba Eğitim Düzeyi ve Mesleki değişkenler Açısından İncelenmesi
Yurdakal İ. H., Erol A., Erol M.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.259
2015
2015A Review Study On The Evaluation Of Preschool Education’s Reflections On School Maturity
Erol A., Erol M.
International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.67-70
Kitaplar
2024
2024Honduras Cumhuriyeti
Erol M.
Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları Cilt:2, Prof. Dr. Hüseyin KÖKSAL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.49-123, 2024
2024
2024STEAM Eğitimi Sürecinde İletişim Becerileri
Erol A., Erol M.
Dijital Eğitim - I, Doç. Dr. Halil İbrahim YURDAKAL, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.1-12, 2024
2024
2024Honduras Cumhuriyet
EROL M.
Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları Cilt:2 , KÖKSAL HÜSEYİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.49-123, 2024
2024
2024HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME-ÖĞRETME YAŞANTILARI (PLAN HAZIRLAMA)
EROL M., Ersoy S.
Hayat Bilgisi Öğretimi 2024 Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Uygun, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-43, 2024
2024
2024İş Birliği Becerisi
EROL M., EROL A.
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerilerinin Kazandırılması (Ders Planı ve Etkinlik Örnekleriyle), , Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.335-352, 2024
2023
2023Uganda Cumhuriyeti
EROL M.
Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları, Hüseyin KÖKSAL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.423-458, 2023
2022
2022Çocuklara Medya Alanındaki Mesleklerin Tanıtımı
EROL M., EROL A.
Medya Okuryazarlığı Eğitimi, İsmail Yavuz ÖZTÜRK, Serkan SAY, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.111-130, 2022
2020
2020Görme, İşitme Sağlığı ve İlkokuma ve Yazma Sürecindeki Önemi
AKYOL H., TEMUR M., EROL M.
Türkçe Eğitimi, HAYATİ AKYOL, AYFER ŞAHİN,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-434, 2020
2019
2019GÖRME, İŞİTME SAĞLIĞI VE İLKOKUMA VE YAZMA SÜRECİNDEKİ ÖNEMİ
AKYOL H., TEMUR M., EROL M.
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, HAYATİ AKYOL, AYFER ŞAHİN, Editör, PEGEM AKAMİ, Ankara, ss.413-434, 2019
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021İlkokul Öğrencileri İle Doğada Bir Gün: Doğayı Tanıyorum
TÜBİTAK Projesi
(Proje Sonuç Raporu)
Erol M., Tekeli Z. R.(Yürütücü)
2020 - 2021
2020 - 2021Doğada Müzikal Drama ile Empatik Düşünme ve Duygu Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
(Proje Sonuç Raporu)
Erol M., Türkoğlu E.(Yürütücü), Genç C.
2020 - 2021
2020 - 2021Anne ve Çocuk Arasındaki Bağı Güçlendiriyoruz: Kendi Çiçeğimizi Yetiştiriyoruz
TÜBİTAK Projesi
(Proje Sonuç Raporu)
Erol M., Arkun Z.(Yürütücü)
2020 - 2020
2020 - 2020Atık Malzemelerden Oyuncak Yapımı: Geri Dönüşümle Kendi Oyuncağımı Yapıyorum
TÜBİTAK Projesi
(Proje Sonuç Raporu)
Erol M., Bekyürek S.(Yürütücü), Gültekin Z., Özcan E.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor