Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yerel Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi

10. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2023

Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri Ve Deneyimleri

10. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023

ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK VATANDAŞLIK ALGILARI

9. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Aralık 2022

İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MİLLÎ VE KÜLTÜREL DEĞER ALGILARI

9. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Aralık 2022

STEAM Eğitiminin Önemine Yönelik Öğretmen İnançları: Ölçek Geliştirme Çalışması

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022

Mülteciler, Göçmenler ve Sığınmacılarla İlgili Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

ASES IN TERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul 4. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Öğrencilerin Estetik Algısını Geliştirmeye Etkisi

19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, cilt.1, ss.167-168 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Pandemi Sürecinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Uluslararası Vı. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.139-140 Creative Commons License

İlkokul Öğrencilerinin Derslere Göre Mutluluk Durumlarının İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019 Creative Commons License

Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları ile Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019 Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Okuma ve Yazma Güçlüğü Olan Öğrencileri ile İlgili Deneyimleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019 Creative Commons License

Özgül Öğrenme Güçlüğü Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019 Creative Commons License

İlkokul Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmeni Algılarının Çizmiş Oldukları Resimlerle Belirlenmesi

1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 13 Eylül 2018, ss.1

Sınıf Öğretmenleri Sürekli Değişen İlkokul Öğrencilerine Yönelik Nitel BirAraştırma

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.1424-1425 Creative Commons License

Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesirleri Karşılaştırma Stratejilerinin Belirlenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.294-295 Creative Commons License

Öğretmenlerin Yaratıcı Düşünme Becerileri Ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1137-1138 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Anne-Baba Eğitim Düzeyi ve Mesleki değişkenler Açısından İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.259 Creative Commons License

A Review Study On The Evaluation Of Preschool Education’s Reflections On School Maturity

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.67-70 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Honduras Cumhuriyeti

Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları Cilt:2, Prof. Dr. Hüseyin KÖKSAL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.49-123, 2024 Creative Commons License

STEAM Eğitimi Sürecinde İletişim Becerileri

Dijital Eğitim - I, Doç. Dr. Halil İbrahim YURDAKAL, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.1-12, 2024

Uganda Cumhuriyeti

Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları, Hüseyin KÖKSAL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.423-458, 2023

Çocuklara Medya Alanındaki Mesleklerin Tanıtımı

Medya Okuryazarlığı Eğitimi, İsmail Yavuz ÖZTÜRK, Serkan SAY, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.111-130, 2022

Görme, İşitme Sağlığı ve İlkokuma ve Yazma Sürecindeki Önemi

Türkçe Eğitimi, HAYATİ AKYOL, AYFER ŞAHİN,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-434, 2020

GÖRME, İŞİTME SAĞLIĞI VE İLKOKUMA VE YAZMA SÜRECİNDEKİ ÖNEMİ

TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, HAYATİ AKYOL, AYFER ŞAHİN, Editör, PEGEM AKAMİ, Ankara, ss.413-434, 2019

Metrikler

Yayın

73

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

60

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

5

Açık Erişim

37
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları