Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 11
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 41
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Hayat Bilgisi Dersinde Milli Kültürümüze Ait Değerlerin Öğretimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

Uluslararası İstanbul Eğitimin Geleceği Kongresi - ISTEG2025, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. Maarif Modeli Hayat Bilgisi Öğretim Programında Fen ve Sosyal Bilgiler Konularına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

Uluslararası İstanbul Eğitimin Geleceği Kongresi - ISTEG2025, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

3. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Hayat Bilgisi, Fen Bilimleri ve Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Su Okuryazarlığı

Uluslararası İstanbul Eğitimin Geleceği Kongresi - ISTEG2025, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2025, ss.18, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapay Zekâ Destekli Sürdürülebilir Şehir ve Yaşam Alanları Tasarımı

International Istanbul On The Future Of Education Congress, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

5. Yaratıcı Drama Eğitiminin İlkokul Öğrencilerinin Arkadaşlık Bcerilerine Etkisi

11. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

7. Yaratıcı Drama Etkinliklerinin İlkokul Öğrencilerinin Sorumluluk Bilincine Etkisi

11. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

8. Sınıf Öğretmenlerine Göre Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesinde Yapay Zekâ Araçlarının Kullanımı

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.75-76, (Özet Bildiri)

9. İlkokul Öğrencilerinin Yapay Zekâ Kavramına İlişkin Algıları

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.391-392, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Öğrencilerinin Olası İstanbul Depremine Yönelik Algıları

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

11. Bağlam Temelli Öğrenme Etkinlikleri (REACT) ile İlkokul Öğrencilerine Su Okuryazarlığı Bilincinin Kazandırılması

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

12. Yeşil Vatandaşlar Yetiştirmek: İlkokul Öğrencilerine Çevresel Vatandaşlık Bilinci Nasıl Kazandırılır?

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

13. Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Yapay Zekâ Araçlarının Kullanılmasına İlişkin Görüşleri

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

14. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yerel Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi

10. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri Ve Deneyimleri

10. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

16. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MİLLÎ VE KÜLTÜREL DEĞER ALGILARI

9. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

17. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK VATANDAŞLIK ALGILARI

9. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

19. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Kanununa Yönelik Görüşleri / Primary School Teachers' Opinions on the Teaching Profession Law

20. Uluslararası Sınıf Öğretmneliği Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

20. STEAM Eğitiminin Önemine Yönelik Öğretmen İnançları: Ölçek Geliştirme Çalışması

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

22. Mülteciler, Göçmenler ve Sığınmacılarla İlgili Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

ASES IN TERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. İlkokul 4. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Öğrencilerin Estetik Algısını Geliştirmeye Etkisi

19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, cilt.1, ss.167-168, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

24. Pandemi Sürecinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Uluslararası Vı. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.139-140, (Özet Bildiri) Creative Commons License

28. İlkokulda Görme ve İşitme Sağlığının Önemi Açısından Türkçe Öğretimi Kitabının incelenmesi

Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

29. Özgül Öğrenme Güçlüğü Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

30. İlkokul Öğrencilerinin Derslere Göre Mutluluk Durumlarının İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

31. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma ve Yazma Güçlüğü Olan Öğrencileri ile İlgili Deneyimleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

32. Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları ile Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

33. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmeni Algılarının Çizmiş Oldukları Resimlerle Belirlenmesi

1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 13 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

35. Sınıf Öğretmenleri Sürekli Değişen İlkokul Öğrencilerine Yönelik Nitel BirAraştırma

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.1424-1425, (Özet Bildiri) Creative Commons License

36. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesirleri Karşılaştırma Stratejilerinin Belirlenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.294-295, (Özet Bildiri) Creative Commons License

39. Öğretmenlerin Yaratıcı Düşünme Becerileri Ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1137-1138, (Özet Bildiri) Creative Commons License

40. Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Anne-Baba Eğitim Düzeyi ve Mesleki değişkenler Açısından İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.259 Creative Commons License

41. A Review Study On The Evaluation Of Preschool Education’s Reflections On School Maturity

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.67-70 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 9

1. Honduras Cumhuriyeti

Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları Cilt:2, Prof. Dr. Hüseyin KÖKSAL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.49-123, 2024 Creative Commons License

2. STEAM Eğitimi Sürecinde İletişim Becerileri

Dijital Eğitim - I, Doç. Dr. Halil İbrahim YURDAKAL, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.1-12, 2024

3. İş Birliği Becerisi

Eğitimde 21. Yüzyıl Becerilerinin Kazandırılması (Ders Planı ve Etkinlik Örnekleriyle), , Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.335-352, 2024

4. Honduras Cumhuriyet

Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları Cilt:2 , KÖKSAL HÜSEYİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.49-123, 2024

5. HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME-ÖĞRETME YAŞANTILARI (PLAN HAZIRLAMA)

Hayat Bilgisi Öğretimi 2024 Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Uygun, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-43, 2024

6. Uganda Cumhuriyeti

Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları, Hüseyin KÖKSAL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.423-458, 2023

7. Çocuklara Medya Alanındaki Mesleklerin Tanıtımı

Medya Okuryazarlığı Eğitimi, İsmail Yavuz ÖZTÜRK, Serkan SAY, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.111-130, 2022

8. Görme, İşitme Sağlığı ve İlkokuma ve Yazma Sürecindeki Önemi

Türkçe Eğitimi, HAYATİ AKYOL, AYFER ŞAHİN,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-434, 2020

9. GÖRME, İŞİTME SAĞLIĞI VE İLKOKUMA VE YAZMA SÜRECİNDEKİ ÖNEMİ

TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, HAYATİ AKYOL, AYFER ŞAHİN, Editör, PEGEM AKAMİ, Ankara, ss.413-434, 2019
Metrikler

Yayın

104

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scopus)

82

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

60

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

588

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

38

Proje

5

Açık Erişim

37
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları