Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2004 - 2009
2004 - 2009Doktora
Ankara Üniversitesi, Egitim Bilimleri Enstitüsü , Egitim Psikolojisi , Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Egitim Bilimleri Enstitüsü, Egitim Psikolojisi, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Başa Çıkma Stratejilerinin Kişilik Özellikleriyle Ergen Öznel İyi Oluşu Arasındaki Aracı Rolü
Ankara Üniversitesi, Eğitim Fakültesi , Eğitim Psikolojisi
2003
2003Yüksek Lisans
Ergenlik ve genç yetişkinşlik döneminde romantik yakınlığı başlatmada algılanan kontrol
Ankara Üniversitesi, Eğitim Fakültesi , Eğitim Psikolojisi
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018Diksiyon
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İSMEK
2016
20162EMDR 1. Düzey Eğitim
Sağlık ve Tıp
DBE
2011
2011İleri Ruh Sağlığı Eğitimi Gülhane Askeri Tıp Akademisi
Sağlık ve Tıp
GATA ANKARA
2010
2010Positive Psychotherapy Modul 9
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2010
2010Positive Psychotherapy Modul 8
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2010
2010Positive Psychotherapy Modul 7
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2010
2010Positive Psychotherapy Modul 10
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2010
2010“7-19 Yas Aile Eğitim Programı”
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Milli Eğitim Bakanlığı
2009
2009Positive Psychotherapy Modul 8
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2009
2009Positive Psychotherapy Modul 7
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2009
2009Positive Psychotherapy Modul 6
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2009
2009Positive Psychotherapy Modul 5
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2008
2008Emotional Freedom Technique (EFT): 40 Saat Duygusal Özgürleşme Kursu
Sağlık ve Tıp
Omni Hipnoz Merkezi
2008
2008Positive Psychotherapy Modul 4
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2008
2008100 Saat Hipnoz ve Hipnoterapi Kursu
Sağlık ve Tıp
Omni Hipnoz Merkezi
2008
2008Positive Psychotherapy Modul 2
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2008
2008Positive Psychotherapy Modul 3
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2008
2008Positive Psychotherapy Modul 1
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2007
2007Çözüm Odaklı Psikolojik Danışma, Davranış Değiştirme Yöntemleri ve Öfke Kontrolü
Sağlık ve Tıp
Keçiören RAM
2007
2007Sınıf Rehberlik Programları Hazırlanması Eğitimi,
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Keçiören RAM
2006
2006Basic Course of Positive Psychotherapy
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
2006
2006Sosyal Bilimler İçin İstatistik Kursu, 40 Saat
Eğitim Yönetimi ve Planlama
ODTÜ Sürekli Eğitim Merkezi
2005
2005CYBH Eğitim Semineri
Sağlık ve Tıp
GGD AMSTERDAM/HOLLANDA STI CLİNİC,
2005
2005Cinsel Eğitim ve Ergen Gebeliğinin Önlenmesi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Hollanda’nın Utrecht Şehrinde Youth Incentives Kurulusundan
2005
2005Kus Gribi Psiko-Sosyal Eğitimi,
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Keçiören RAM
2005
2005Cinsel Eğitim
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Amsterdam Baken Park Lisesinde
2004
2004Evlilik ve Aile Terapisi II. Seviye Eğitimi”
Eğitim Yönetimi ve Planlama
ODTÜ SEM, 47 Saatlik “
2004
2004İyilik Hali Kursu,
Sağlık ve Tıp
Türk Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Derneği
2003
2003Evlilik ve Aile Terapisi I. Seviye Eğitimi
Sağlık ve Tıp
ODTÜ SEM, 50 Saatlik “
2003
2003Course of Positive Psychotherapy
Sağlık ve Tıp
World Positive Psychotherapy Center
1997
1997Acil kurtarma ve Yardım” Eğitimi
Sağlık ve Tıp
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü 40 Saatlik “
1996
1996Entübasyon ve Reaminasyon (Yeniden Canlandırma) Kursu,
Sağlık ve Tıp
Polatlı Devlet Hastanesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2018
2017 - 2018Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2012 - 2017
2012 - 2017Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi , Pdr
2010 - 2012
2010 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi , Pdr
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorADEK Komisyonu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
2011 - 2012
2011 - 2012Diğer Kamu Kurumu, Psikolojik Danışman Tsk
2003 - 2010
2003 - 2010Diğer Kamu Kurumu, Psikolojik Danışman
2003 - 2010
2003 - 2010öğretmen
MILLI EGITIM BAKANLIGI, öğretmen
1996 - 2003
1996 - 2003Diğer Kamu Kurumu, Sağlık Memuru
1996 - 2003
1996 - 2003Sağlık Memuru
SAGLIK BAKANLIGI, Sağlık Memuru
Verdiği Dersler
Doktora
ergenlikte güncel konular
İleri Psikopatoloji
Ergenlik psikolojisinde güncel sorunlar
Seminer
iLERİ GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI
Araştırma yöntemleri ve etik
İleri Psikopatoloji
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Kaygı yaşayan üniversite öğrencilerine yönelik hazırlanan bilişsel duygu düzenleme stratejileri kazandırma programının etkililiğinin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
G.GÖKMEN(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Çevrim içi arkadaşlık ile öznel iyi oluş arasındaki ilişkide çevrim içi kendini açma ve çevrim içi algılanan ihtiyaç doyumunun aracı rolü
Eryılmaz A. (Danışman)
M.GÜNDÜZ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Eğitim fakültesi öğrencilerinde yaşam bağlılığının otantiklik ve amaçlar için mücadele ile ilişkisi
Eryılmaz A. (Danışman)
İ.ERGÜN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinde yaşam bağlılığının yordayıcıları olarak umut ve öznel iyi oluşu artırma stratejileri
Eryılmaz A. (Danışman)
K.ASKEROĞLU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ergenlerde öznel iyi oluş ve öz yeterlik arasındaki ilişkide umudun ve kötümserlikle başa çıkmanın aracı rolünün incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
N.OSMANOĞLU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ergenlerde derse katılımın yordayıcıları olarak öznel iyi oluşu artırma stratejileri ve duygu düzenleme becerilerinin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
A.KARAMANLI(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Çift faktör modeli çerçevesinde hazırlanan çok boyutlu müdahale programının ekzojen obezitesi olan ergenler üzerinde etkililiği
Eryılmaz A. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinde öz düzenlemeli öğrenmenin yordayıcıları olarak ders çalışmaya motive olma ve derse katılımın incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
R.KUMEK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ergen ebeveyn çatışması: Geç ergenlerin kişilik özellikleri, algılanan ebeveyn kişilik özellikleri ve iyi oluş açısından incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
A.AYGÜN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Sosyal sorumluluk çalışmalarında gönüllülük yapan beliren yetişkinlerin öznel iyi oluşlarının yordayıcıları olarak değer yönelimleri ve kariyer uyumluluklarının incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
K.FEYZİ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Beliren yetişkinlikte romantik yakınlık başlatmanın yordayıcıları olarak psikolojik eğilimler ve bilişsel çarpıtmalar
Eryılmaz A. (Danışman)
M.GELOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Pozitif öğretmenin yordayıcıları: Öğretmen yetkinliği, sınıf liderliği ve özsaygı
Eryılmaz A. (Danışman)
M.ÇINAR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
ERGENLERDE EBEVEYNLE ÇATIŞMANIN YORDAYICILARI: DERS ÇALIŞMAYA MOTİVE OLMA VE ÖZNEL İYİ OLUŞU ARTIRMA STRATEJİLERİ
Eryılmaz A. (Danışman)
T.KOÇ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İTFAİYE ÇALIŞANLARINDA DEPRESYON – ANKSİYETE – STRES, ÖZNEL İYİ OLUŞ İLE MUTLULUĞU ARTIRMA STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A. (Danışman)
G.YAVCİK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNEBEVEYNLERİNİN PSİKOLOJİKSAĞLAMLIKLARININ YORDAYICISI OLARAKCOVİD-19 İLE BAŞA ÇIKMA VE MUTLULUĞUARTTIRMA STRATEJİLERİ
Eryılmaz A. (Danışman)
A.CEVDET(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
MÜLTECİLERDE DEPRESYON, ANKSİYETE, STRES, YAŞAM DOYUMU İLE MUTLULUĞU ARTIRMA STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A. (Danışman)
D.YAVCİK(Öğrenci)
2022
2022Doktora
İnternet bağımlılığını önlemeye yönelik bir model önerisi
Eryılmaz A. (Danışman)
S.GÜME(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Psikolojik Danışman Adaylarında Duygusal Özerklik ve Kimlik İşlevleri ile Kariyer Uyum Yetenekleri Arasındaki İlişkide Kariyer Kararı Verme Öz-Yetkinliğinin Aracı Rolü
Eryılmaz A. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Okulu seven ve sevmeyen öğrenciler açısından başarı boyutunda iyi oluş ile öz düzenleyerek öğrenme ve öz kontrol arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
M.ESEN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Ergenlerin sosyal medya tutumlarının derse katılım, ders çalışmaya motive olma ve saldırganlık açısından incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
A.ERDİNÇ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Evli bireylerin psikolojik iyi oluşları ile evlilik doyumu, öz-anlayış ve mutluluğu artırma stratejileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
G.BIRNİ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Yüksek ve Düşük Düzeyde Hayır Diyebilme Becerisine Sahip Öğrencilerin Sosyal Anksiyete ve Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Açısından İncelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
B.ÇELİK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Avukatlık ve öğretmenlik meslek mensuplarının kariyer uyumluluğunun çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
O.ŞEREMET(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Yüksek ve düşük düzeyde hayır diyebilme becerisine sahip olan öğrencilerin sosyal anksiyete ve bilgisayar oyun bağımlılığı açısından incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
B.ÇELİK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Ergenlerde dijital oyun bağımlılığının yordayıcıları olarak öznel iyi oluşu artırma stratejileri ve gelecek beklentileri
Eryılmaz A. (Danışman)
S.ATEŞ(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Psikolojik Danışmanlar için Bir Kariyer Uyumluluk Modeli
Eryılmaz A. (Danışman)
A.KARA(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Davranım bozukluğu temel belirtileri gözlenen önergenlere yönelik hazırlanan müdahale programının etkililiğinin değerlendirilmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
Y.YÜCEL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerde Psikolojik Dayanıklılığın Duygusal Zekâyla, Pozitif Öğretmen Özellikleriyle Ve Demografik Değişkenlerle İlişkisi
Eryılmaz A. (Danışman)
T.ÖZBAĞIR(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Akademik temelli travmatik yaşantıları olan üniversite öğrencilerinde öz düzenlemeli öğrenmeyi artırmaya yönelik emdr odaklı müdahale programı'nın öz düzenleme ve travma belirtileri üzerinde etkililiğinin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
Z.ZAT(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
ANNE BABASI BOŞANMIŞ ERGENLERİN ÖZNEL İYİ OLUŞUNU ARTTIRMA PROGRAMININ ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A. (Danışman)
A.Dursun(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Pozitif psikoloji ve pozitif psikoterapi bağlamında ergenlerde olumlu beden imajını geliştirme grupla psikolojik danışma
Eryılmaz A. (Danışman)
Ç.Keven(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokul düzeyindeki ergenlerde problemli internet kullanımı ve iletişim becerileri ilişkisinin incelnmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
S.Arat(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Öğretmenlerin psikolojik sağlamlık psikolojik esneklik ve pozitif öğretmen tutumunun incelnmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
Z.Hıdır(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Üniversite Öğrencilerinde Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumların Yaşam Boyu Öğrenme Düzeyleriyle İlişkisi
Eryılmaz A. (Danışman)
Ş.Aksu(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
İş yerinde mutluluğu artırma stratejilerinin tükenmişlik bağlamında incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
A.Yıldız(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokul öğrencilerinde bilinçli farkındalık ile öznel iyi oluş ilişkisi
Eryılmaz A. (Danışman)
Ö.Anar(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Algılanan Kontrol çocukluk çağı travmaları ve iş yerinde öznel iyi oluşu artırma stratejileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
H.Özçelik(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Ergenlerde algılanan ebeveyn tutumu ile ergenin algılanan kontrol arasındaki ilişkinin incelnmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
E.Şahin(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
ERGENLERDE ÖZERKLEŞME YETİSİNİN KOLEKTİF BİLİNÇ İLE İLİŞKİSİ
Eryılmaz A. (Danışman)
E.GÜLAĞA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER UYUMUNUN YORDAYICISI OLARAK KENDİNİ DÜZENLEYEREK ÖĞRENME
Eryılmaz A. (Danışman)
R.ZORLU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
DİJİTAL OYUN BAĞIMLILIĞI VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN OKULA BAĞLILIĞI YORDAMASI
Eryılmaz A. (Danışman)
D.OĞUZ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
ERGEN ÖZNEL İYİ OLUŞUNUN YORDAYICILARI OLARAK SOSYAL MEDYA, SOSYAL KAYGI VE BEDEN ALGISI
Eryılmaz A. (Danışman)
Ö.GÜLEÇ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
ERGENLERDE FARKLI BAĞLANMA STİLLERİNE SAHİP OLMA İLE KÖTÜMSERLİKLE BAŞA ÇIKMA ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELNMESİ
Eryılmaz A. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
YKS'YE HAZIRLANAN LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAM DOYUMU VE GELECEK BEKLENTİSİ İLE BAŞARI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A. (Danışman)
B.TAŞTAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
14-18 YAŞ ARASINDAKİ ERGENLERİN BAĞLANMA STİLLERİ İLE SINAV KAYGISI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A. (Danışman)
A.KUMBASAR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
ERGENLERİN ÖZNEL İYİ OLUŞLARININ YORDAYICISI OLARAK SINAV KAYGISI
Eryılmaz A. (Danışman)
B.BUSE(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Akademik ertelemenin yordayıcısı olarak zaman yönelimi ve derse katılımı
Eryılmaz A. (Danışman)
F.Oğuz(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Toplumsal cinsiyet algısının ilişki doyumu ile ilişkisi
Eryılmaz A. (Danışman)
İ.Engin(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Ergenlerde çevirimiçi duyguların yordayıcısı olarak kişilik
Eryılmaz A. (Danışman)
S.Esma(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
12-18 yaşındaki ortaokul ve lise öğrencilerinin derse katılımlarının yordayıcısı olarak öğrenme stilleri
Eryılmaz A. (Danışman)
A.Başaran(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin aile ilişkileri ile mutluluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
F.Durak(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Kadın konukevinde hizmet almış şiddet mağduru kadınlara yönelik çok boyutlu müdahale programının etkililiğinin incelenmesi
Eryılmaz A. (Danışman)
Z.Doğan(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokul öğrencilerinin yaşam doyumunun yordayıcısı olarak akademik motivasyon
Eryılmaz A. (Danışman)
T.Çamur(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2022 - 2023
2022 - 2023Aile Danışmanlığı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Deniz M. E., Eryılmaz A., Erişen Y., Erus S. M., Alcı B., Satıcı S. A., et al.
2022 - 2022
2022 - 2022Aile Danışmanlığı Eğitimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Deniz M. E., Eryılmaz A., Alcı B., Balyer A., Erişen Y., Erus S. M., et al.
Tasarladığı Kurs ve Eğitimler
Şubat 2021
Şubat 2021Uygulamalı Pozitif Psikoloji
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Eryılmaz A.
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Reciprocal relations between self-esteem, class engagement, and career calling: evidence from a two‐wave longitudinal study
Eryılmaz A., Kara A.
INTERNATIONAL JOURNAL FOR EDUCATIONAL AND VOCATIONAL GUIDANCE , cilt.1, sa.1, ss.1-13, 2025 (SSCI)
2025
2025Group reminiscence therapy interventions in non-clinical older adults: A systematic review
Eryılmaz A., Yıldırım E., Yıldırım Kurtuluş H., Yıldırım M.
GERIATRIC NURSING , cilt.63, sa.1, ss.35-44, 2025 (SCI-Expanded)
2024
2024Inner Prosociality, Hope, Emotional Autonomy, and Subjective Well-Being in Adolescents: A Serial Mediation Model
Eryılmaz A., Yıldırım Kurtuluş H., Yıldırım M.
YOUTH AND SOCIETY
, cilt.1, sa.2, ss.1-2, 2024 (SSCI)
2024
2024Rational AIs with emotional deficits: ChatGPT vs. counselors in providing emotional reflections
ERYILMAZ A., BAŞAL A.
Current Psychology
, cilt.43, sa.45, ss.34962-34977, 2024 (SSCI)
2024
2024The development of the student online learning patience scale (SOLPS)
ERYILMAZ A., BAŞAL A.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.14, ss.18769-18787, 2024 (SSCI)
2024
2024A cross-sectional and longitudinal study on the mediation effect of positive and negative affects in the relationship between self-compassion and resilience in early adolescents
Eryılmaz A., Yıldırım Kurtuluş H., Yıldırım M.
CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW , cilt.161, sa.107669, ss.1-11, 2024 (SSCI)
2024
2024The mediating role of positive body image between friendship qualities, well-being strategies and identity development among adolescents.
Eryılmaz A., Kara A., Uzun A. E.
CURRENT PSYCHOLOGY , cilt.43, sa.1, ss.1-18, 2024 (SSCI)
2024
2024Embarking on the SAFE Route: Exploring the Psychological Maturity Scale
Eryılmaz A., Uzun A. E.
ALPHA PSYCHIATRY , cilt.25, sa.1, ss.101-110, 2024 (SCI-Expanded)
2024
2024Building Child-Friendly Cities for Sustainable Child Development: Child-Friendly City Scale-Child Form
Sapsağlam Ö., Eryılmaz A.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.16, sa.3, 2024 (SCI-Expanded)
2023
2023Positive affect, negative affect, and psychological resilience mediate the effect of self-compassion on mental toughness: A serial mediation analysis
ERYILMAZ A., Yıldırım-Kurtuluş H., DOENYAS C.
Psychology in the Schools
, cilt.60, sa.8, ss.2991-3007, 2023 (SSCI)
2023
2023The Mediating Roles of Subjective Well-being Increasing Strategies and Emotional Autonomy Between Adolescents’ Body Image and Subjective Well-being
Eryılmaz A., Kara A., Huebner E. S.
Applied Research in Quality of Life
, cilt.18, sa.4, ss.1645-1671, 2023 (SSCI)
2022
2022Adaptivity, adaptability, adapting response, and adaptation result: testing with structural equation modelling on pre-service teachers
Kara A., Orum Çattık E., Eryılmaz A.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.41, sa.7, ss.4171-4182, 2022 (SSCI)
2021
2021Engagement and affection of pre-service teachers in online learning in the context of COVID 19: engagement-based instruction with web 2.0 technologies vs direct transmission instruction
Başal A., Eryılmaz A.
JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING
, cilt.47, sa.1, ss.131-133, 2021 (SSCI)
2021
2021An Integrative Intervention Group Counseling Program for Adolescents' Shyness: Combining Positive and Pathological Interventions (Dual-Factor Model)
Eryılmaz A., Altinsoy F.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.46, sa.206, ss.441-457, 2021 (SSCI)
2020
2020Investigation of the Effectiveness of a Career Adaptability Program for Prospective Counsellors
ERYILMAZ A., Kara A.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.39, sa.4, ss.1260-1268, 2020 (SSCI)
2020
2020An Investigation of Islamic Well-Being and Mental Health
Eryılmaz A., Kula N.
JOURNAL OF RELIGION & HEALTH
, cilt.59, sa.2, ss.1096-1114, 2020 (AHCI)
2019
2019Comparison of the adults diagnosed and not diagnosed with anxiety disorder in terms of primary and secondary aptitudes of positive psychotherapy
Kok Eren H., ERYILMAZ A.
ANADOLU PSIKIYATRI DERGISI-ANATOLIAN JOURNAL OF PSYCHIATRY
, cilt.20, sa.3, ss.229-236, 2019 (SCI-Expanded)
2019
2019Investigating narcissistic personality traits in the context of positive Psychotherapy Pozitif psikoterapi bağlaminda narsisistik kişilik özelliklerinin incelenmesi
Kiliç N., ERYILMAZ A.
Noropsikiyatri Arsivi
, cilt.56, sa.1, ss.40-46, 2019 (SCI-Expanded)
2018
2018Comparison of Offender and Non-offender Young Men to Setting Goals for Life and Attributing Meaning to Life
ERYILMAZ A.
JOURNAL OF RELIGION & HEALTH
, cilt.57, sa.4, 2018 (SSCI)
2017
2017Developing the Four-Stage Supervision Model for Counselor Trainees
Eryilmaz A., Mutlu T.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.17, ss.597-629, 2017 (SSCI)
2017
2017The effectiveness of a peer-helping programme that increases subjective well-being
Eryilmaz A.
BRITISH JOURNAL OF GUIDANCE & COUNSELLING
, cilt.45, sa.3, ss.225-237, 2017 (SSCI)
2016
2016Motivational Factors for School-Based Teacher Learning: Turkish Pre-Service Teachers' Experiences and Expectations
Eryilmaz A., Aypay A.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.357-373, 2016 (SSCI)
2015
2015Investigation of the Relations between Religious Activities and Subjective Well-being of High School Students
Eryilmaz A.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.2, ss.433-444, 2015 (SSCI)
2014
2014Perceived Personality Traits and Types of Teachers and Their Relationship to the Subjective Well-being and Academic Achievements of Adolescents
Eryilmaz A.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.6, ss.2049-2062, 2014 (SSCI)
2014
2014The Role of Social Intelligence in Happiness
DOGAN T., Eryilmaz A.
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.16, sa.3, ss.863-878, 2014 (SSCI)
2013
2013The Mediator Role of Need Satisfaction between Subjective Well-Being and Romantic Relationships Quality
Eryilmaz A., Dogan T.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.13, ss.79-96, 2013 (SSCI)
2012
2012A Model for Subjective Well-Being in Adolescence: Need Satisfaction and Reasons for Living
Eryilmaz A.
SOCIAL INDICATORS RESEARCH
, cilt.107, ss.561-574, 2012 (SSCI)
2012
2012Investigating the E ectiveness of Extending Goals Group Guidance Program for Adolescents with Respect to Positive Psychotherapy
Eryılmaz A.
Egitim Ve Bilim-Education And Science , cilt.37, sa.164, ss.134-148, 2012 (SSCI)
2012
2012A Model of Subjective Well-Being for Adolescents in High School
Eryilmaz A.
JOURNAL OF HAPPINESS STUDIES
, cilt.13, ss.275-289, 2012 (SSCI)
2011
2011Satisfaction of Needs and Determining of Life Goals: A Model of Subjective Well-Being for Adolescents in High School
Eryilmaz A.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.1757-1764, 2011 (SSCI)
2011
2011Investigation of Starting Romantic Intimacy in Emerging Adulthood in terms of Self-Esteem, Gender and Gender Roles
Eryilmaz A., Atak H.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.2, ss.595-600, 2011 (SSCI)
2011
2011A Model of Happiness for Older Adults Living with Their Families
Eryilmaz A., Atak H.
NOROPSIKIYATRI ARSIVI-ARCHIVES OF NEUROPSYCHIATRY
, cilt.48, sa.4, ss.227-233, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Career Flexibility Inventory (CFI): Turkish Adaptation, Validity And Reliability Study
Eryılmaz A., Kara A.
Trakya Eğitim Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.281-290, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
2025An Integrative Model to Increase Client Motivation During the Psychotherapy Process
Eryılmaz A., Doenyas C.
Journal of Contemporary Psychotherapy , cilt.55, sa.1, ss.57-68, 2025 (ESCI)
2025
2025Positive Psychotherapy in action: the “DYNAMICS” method for formulating basic conflicts.
Eryılmaz A.
The Global Psychotherapist , cilt.5, sa.1, ss.101-114, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
2025Association Between Self-Esteem and Cyber Victimization: The Mediating Roles of Digital Game Playing and Cyberbullying
ERYILMAZ A., Huebner E. S., Yildirim-Kurtulus H., Kara A.
American Journal of Health Education
, cilt.56, sa.3, ss.242-255, 2025 (ESCI)
2024
2024Conceptual and Theoretical Review of Self-Worth
Bırni G., Eryılmaz A.
CURRENT APPROACHES IN PSYCHIATRY
, cilt.16, sa.2, ss.327-346, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024The Development of Positive Father Scale: A Tool for Enhancing Family Dynamics
ERYILMAZ A., Uzun A. E., BAŞAL A.
MARRIAGE & FAMILY REVIEW
, cilt.60, ss.49-75, 2024 (ESCI)
2023
2023EFFECTIVENESS OF A PSYCHO-EDUCATION PROGRAM FOR ADOLESCENTS WITH EXOGENOUS OBESITY: DEVELOPMENT AND PILOT STUDY
Şiraz M. F., Eryılmaz A.
International Anatolian Social Sciences Journal
, cilt.7, sa.5, ss.658-670, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Pozitif Öğretmenin Özelliklerinin Duygusal Zekâ, Yaşama Anlam Yükleme ve Öz-Anlayış Açılarından İncelenmesi
Eryılmaz A., Uzun A. E.
International Journal of Social and Educational Sciences , cilt.9, sa.1, ss.1-14, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Evalution of the Relationship Between Personality Characteristics and Depression, Stress, Anxiety Levels in University Students
ERYILMAZ A., YILDIRIM KURTULUŞ H., UZUN G.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.344-358, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Method of Resolving Actual Conflict in Five Stages and with Five Capabilities Based on Positive Psychotherapy: The Trust-PHAL Method. The Global Psychotherapist,
Eryılmaz A.
The Global Psychotherapist, , cilt.3, sa.1, ss.15-24, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Examination of university students’ experiences regarding the university adaptation process
ERYILMAZ A., DENİZ M. E., UZUN G., YILDIRIM KURTULUŞ H.
Yıldız Journal of Educational Research Yildiz Technical University
, cilt.8, sa.1, ss.11-27, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Positive Psychotherapy perspective on suicide: Investigating suicidal thoughts and suicide probabilty
Bırni G., Eryılmaz A.
Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Councelling (TIJSEG)
, cilt.11, sa.2, ss.135-148, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022One Developmental Model, Two Developmental Stages: Supervisees' Experiences of the Developmental Comprehensive Supervision Model
Eryılmaz A., Bektas-Aydin C.
INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE ADVANCEMENT OF COUNSELLING
, cilt.44, sa.4, ss.694-719, 2022 (ESCI)
2022
2022Enhancing Well-being of the Married: Investigating Marital Satisfaction, Self-Compassion and Happiness Increasing Strategies
Bırni G., Eryılmaz A.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.12, sa.67, ss.650-668, 2022 (Scopus)
2022
2022Investigation of the Effectiveness of the Program for Coping with Negative Perfectionism
Kara A., Eryılmaz A.
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH , cilt.8, sa.4, ss.283-284, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sağlık Çalışanlarının Öznel İyi Oluşlarının Yordayıcıları: Özsaygı ve Başa Çıkma Araştırması
Eryılmaz A., Şiraz M. F., Yılbaş B.
Psikoloji ve Psikiyatride Güncel Araştırma ve İncelemeler Current Research and Reviews in Psychology and Psychiatry , cilt.2, sa.2, ss.98-111, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022How to Measure and Increase Second Language Writing Motivation
Eryılmaz A., Yeşilyurt Y. E.
LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network , cilt.15, sa.2, ss.922-945, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Multidimensional Intervention Approach to Primary and Middle School Children Anxiety
ERYILMAZ A., Yildirim-Kurtulus H., Uzun G.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.51, sa.2, ss.1104-1127, 2022 (ESCI)
2022
2022The Mediating Role of Self-Control and Goal Striving in the Relationship Between Need Satisfaction, Life Goals and Internet Addiction
Güme S., Eryılmaz A.
Kıbrıs Psikiyatri ve Psikoloji Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.130-139, 2022 (ESCI)
2021
2021Flow States in Math: The Relationships with Attitudes Towards Math and Engagement in the Classroom
Kurtuluş A., Eryılmaz A.
Educational Research Quarterly , cilt.45, sa.1, ss.76-98, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021A Career Adaptability Model for Psychological Counselors
Kara A., Eryılmaz A.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.6, ss.32-53, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The mediator role of work-related need satisfaction between subjective well-being and work engagement of teachers
Eryılmaz A., Başal A., Bal Gezegin B.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.482-494, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021AN IMPORTANT ANTECEDENT OF CLASSROOM ENGAGEMENT: SCHOOL BELONGING
ERYILMAZ A., Altınsoy F.
Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Counselling , 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Örgütsel vatandaşlık duygusal zekâ ve iş-aile yayılımı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
ERYILMAZ A., AÇIKGÖZ A. C., ER E.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, ss.340-353, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Student and teacher perspectives: Developing the scale of coping strategies for pessimism and subjective well-being model based on coping strategies for covid-19 and goal striving
Eryılmaz A., Başal A.
IOJET
, cilt.8, sa.1, ss.546-563, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020A MODEL OF CAREER ADAPTABILITY FOR TEACHERS: EMOTIONAL INTELLIGENCE, GOAL SETTING, AND STRIVING FOR GOALS
ERYILMAZ A., SATICI B., DENİZ M. E.
International Online Journal of Primary Education
, cilt.9, sa.1, ss.63-72, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Foreign language writing as a developmental process (Foundation, expansion, development, and completion): The FEDCom model.
Eryılmaz A., Yeşilyurt Y. E.
International Journal of Contemporary Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.307-334, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020A Postmodern Orientation in Career Counselling: Career Adaptability
Kara A., Eryılmaz A., Çubukçu Z.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.105-121, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Kariyer Uyumluluğu Psikoeğitim Programının Öğrencilerin Kariyer Uyumluluk Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Eryılmaz A., Kara A.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.35, sa.4, ss.733-745, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020A MODEL OF CAREER ADAPTABILITY FOR TEACHERS: EMOTIONAL INTELLIGENCE, GOAL SETTING, AND STRIVING FOR GOALS
Eryılmaz A., Satıcı B., Deniz M. E.
International Online Journal of Primary Education (IOJPE) , cilt.9, sa.1, ss.63-72, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Comparing Child Laborers and Not-Working Children: Subjective Well-Being, Engagement and Motivation to Study
Eryılmaz A., Bek H., Kumek R.
European Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.2, ss.166-185, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020COVİD-19 BAĞLAMINDA KÖTÜMSERLİĞİ ORTAYA ÇIKARAN OLAYLARLA-DURUMLARLA BAŞA ÇIKMA VE ERGEN ÖZNEL İYİ OLUŞU İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Şiraz M. F.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.37, ss.292-303, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020BELİREN YETİŞKİNLERİN POZİTİF PSİKOTERAPİ YAPILARI İLE MUTLULUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Çaykuş E. T.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.5, ss.319-331, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020ÇOCUKLARDA OKUL DOYUMU İLE DERSE KATILMAMA DURUMUNDAKİ ZAMAN YÖNELİMİ VE ALGILANAN KONTROL ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Şahinbaş G. M., Eryılmaz A., Sapsağlam Ö.
ULAKBİLGE , cilt.8, sa.44, ss.17-25, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Anne Babası Boşanmış Ergenlerin Öznel İyi Oluşunu Artırma Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Eryılmaz A., Dursun A.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.491-510, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşlarıyla Kariyer Uyumlulukları Arasında Amaçlar İçin Mücadele Etmenin Aracı Rolü.
Eryılmaz A., Kara A.
PDR Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , cilt.9, sa.52, ss.1-21, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019KARİYER UYUMLULUĞUNUN, GELECEĞE YÖNELİK TUTUMLAR İLE YAŞAM DOYUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Askeroğlu K.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.19, ss.67-76, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL TÜKENMİŞLİKLERİNİN SOSYAL PROBLEM ÇÖZME VE CİNSİYET AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Bırni G., Sipahi T.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.34, ss.617-627, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin İngilizce Konuşma Kaygısına Yönelik Psikoeğitim Grup Çalışmadı
Kılıç N., Eryılmaz A., Yılmaz Dinç S.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.4, ss.1020-1037, 2018 (Scopus)
2018
2018Development of the Positive Teacher Scale from the Perspective of Teachers.
Eryılmaz A., Bek H.
Kastamonu Education Journal , cilt.26, sa.4, ss.1289-1290, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Development of Subjective Well-Being Increasing Strategies Scale for Children (1-5 Ages) Their Mothers Use
Eryılmaz A., Sapsağlam Ö.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES , cilt.6, sa.6, ss.77, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Development of Subjective Well-Being Increasing Strategies Scale for Children (1-5 Ages) Their Mothers
Eryılmaz A., Sapsağlam Ö.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES , cilt.6, sa.6, ss.77-83, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARİYER UYUMLULUKLARININ, CİNSİYET VE ALGILANAN KONTROL AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Kara A.
Is, Guc: The Journal of Industrial Relations & Human Resources, , cilt.20, sa.1, ss.45-60, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018DEVELOPMENT OF FLOW STATE SCALE IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE CONTEXT
Eryılmaz A., Ergünay O.
European Journal of Education Studies. , cilt.4, sa.11, ss.143-153, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Effectiveness of a Body Image Group Counselling Program on Adolescent Girls in High School
Eryılmaz A., Keven-Akliman Ç.
International Journal of Psychology and Educational Studies , sa.4, ss.10-23, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Yetişkinler için Mutluluğu Artırma Stratejileri Ölçeğinin Geliştirilmesi.
Eryılmaz A.
JOURNAL OF MOOD DISORDERS , cilt.7, sa.2, ss.116-123, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Yaşam Boyu Gelişim Yaklaşımı Perspektifinden Kariyer Gelişimi ve Ruh Sağlığı
Eryılmaz A., Mutlu T.
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
, cilt.9, sa.2, ss.227-249, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Comparison of Teachers and Pre-Service Teachers with Respect to Personality Traits and Career Adaptability
Eryilmaz A., Kara A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.10, sa.1, ss.85-100, 2017 (ESCI)
2017
2017Pozitif Psikoterapiler
ERYILMAZ A.
Current Approaches in Psychiatry/Psikiyatride Guncel Yaklasimlar , cilt.9, sa.3, ss.346-362, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016ROMANTİK YAKINLIĞI BAŞLATMA İLE UTANGAÇLIK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Kara A., Altınsoy F.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.15, sa.58, ss.1018-1026, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Developing the Scales of Parent Reactions for Increasing and Decreasing Students' Study Motivation
ERYILMAZ A., Mammadov M.
KALEM ULUSLARARASI EĞİTİM VE İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.6, sa.2, ss.495-517, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Motivational aspects of multi-dimensional perfectionism: relationship with goal striving
Eryilmaz A., Kara A.
JOURNAL OF MOOD DISORDERS
, cilt.6, sa.1, ss.14-19, 2016 (ESCI)
2015
2015Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?
Eryılmaz A.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.23, sa.2, ss.797-808, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Sistem Yaklaşımı Açısından Kötümserlik
Eryılmaz A.
PSİKİYATRİDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR , cilt.4, ss.391-400, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Meaning of Life-Setting Life Goals: Comparison of Substance Abusers and Non-Abusers
Eryılmaz A.
PDR TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ
, cilt.5, sa.42, ss.235-243, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Strategies adopted by Turkish adults for increasing happiness in daily life
Eryilmaz A.
Mental Health, Religion and Culture
, cilt.17, ss.680-689, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Relationship of peace attitudes with personality traits, gender and age groups
Eryilmaz A.
Dusunen Adam
, cilt.27, ss.138-146, 2014 (ESCI)
2013
2013Akademisyenlerde işle ilgili temel ihtiyaç doyumu ve öznel iyi oluş
Doğan T., Eryılmaz A.
Ege Akademik Bakış Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.383-389, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Beliren yetişkinlikte romantik yakınlığı kim başlatabilir? kişilik özellikleri ve kimlik statüleri
ERYILMAZ A., Ercan L.
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.16, sa.29, ss.63-80, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013İki Boyutlu Benlik Saygısı ve Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Doğan T., ERYILMAZ A.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.33, ss.103-117, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012How do adolescents increase their subjective well-being by means of establishing relationships with their parents?
Eryilmaz A.
Dusunen Adam
, cilt.25, sa.3, ss.252-257, 2012 (ESCI)
2012
2012Mental control: How do adolescents protect their subjective well-being?
Eryilmaz A.
Dusunen Adam
, cilt.25, ss.27-34, 2012 (ESCI)
2011
2011The relationship between adolescents' subjective well-being and positive expectations towards future
Eryilmaz A.
Dusunen Adam
, cilt.24, sa.3, ss.209-215, 2011 (ESCI)
2011
2011Öznel iyi oluşun cinsiyet, yaş grupları ve kişilik özellikleri açısından incelenmesi
Eryılmaz A., Ercan L.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , cilt.4, sa.36, ss.139-151, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
ERYILMAZ A., atak h.
Ergen öznel iyi olusunun öz saygı ve iyimserlik eğilimi ile iliskisinin incelenmesi , cilt.10, sa.37, ss.170-181, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Lise öğrencilerinde derse katılmaya motive olma ile yaşam amaçları belirleme arasındaki ilişkiler
Eryılmaz A., Aypay A.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.12, sa.3, ss.149-158, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Beliren yetişkinlikte romantik yakınlığı başlatma ve algılanan kontrol
ERYILMAZ A., Ercan L.
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.31, sa.2, ss.359-380, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Aile ve Toplum
ERYILMAZ A.
Ergenlerin öznel iyi oluşlarıyla aile ortamları arasındaki ilişki , cilt.7, sa.24, ss.93-101, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Psychometric properties of time orientation during classroom disengagement scale
Eryılmaz A., Dereli E.
İlköğretim-Online , cilt.10, sa.3, ss.1178-1190, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Lise öğrencilerinin derse katılmaya motive olmaları ile okul tükenmişliği arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aypay A., Eryılmaz A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, ss.26-44, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Investigating adolescents' subjective well-being with respect to using subjective well-being increasing strategies and determining life goals Ergen öznel iyi oluşunun, öznel iyi oluşu arttirma stratejilerini kullanma ile yaşam amaçlarini belirleme açisindan incelenmesi
Eryilmaz A.
Dusunen Adam
, cilt.24, sa.1, ss.44-51, 2011 (Scopus)
2010
2010Beliren yetişkinlikte romantik yakınlığı başlatma: Yakınlığa karşı yalıtılmışlık mı?
Eryılmaz A., Ercan L.
PDR TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ , cilt.4, sa.34, ss.119-127, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Aile yapısı ergeni mutlu eder mi?
Eryılmaz A.
Aile ve Toplum , cilt.6, sa.22, ss.21-30, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Beliren yetişkinlikte romantik yakınlığı başlatma ve başa çıkma
Eryılmaz A., Ercan L.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.23, sa.2, ss.381-397, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Öznel iyi oluş ile algılanan kontrol arasındaki ilişkinin incelenmesi
Eryılmaz A., Ercan L.
İköğretim Online , cilt.9, sa.3, ss.952-959, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Ergenlikte öznel iyi oluş ve beş faktörlü kişilik modeli
Eryılmaz A., Öğülmüş S.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.11, sa.3, ss.189-203, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Ergenler için öznel iyi oluşu artırma stratejileri ölçeğinin geliştirilmesi
Eryılmaz A.
PDR TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ , cilt.4, sa.33, ss.81-88, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Yeniden gözden geçirme: Pozitif psikoterapi ve gelişimsel rehberlik bağlamında ergenler için amaçları genişletme programı
Eryılmaz A.
Aile ve Toplum , cilt.5, sa.20, ss.53-66, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023COPING WITH SUICIDE: THE ROLE OF SUICIDE RELATED COPING IN REDUCING SUICIDE PROBABILITY IN A NON-CLINICAL SETTING
Bırni G., Eryılmaz A.
23rd WPA World Congress of Psychiatry, Vienna, Avusturya, 28 Eylül - 01 Ekim 2023
2021
2021ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Güme S., Eryılmaz A.
Trukcess, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Eylül 2021, ss.54
2022
2022Investigating of career adaptability and career development aspirations as predictors of work engagement of high school
Atalay Ş., Eryılmaz A.
9. International İstanbul Scientific Resarch Congress, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2022, ss.132
2021
2021PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ KARİYER UYUM YETENEKLERİNİN İNCELENMESİ
Nur Akıncı F., Eryılmaz A.
Turkcess, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 03 Eylül 2021 - 05 Haziran 2022, ss.14
2020
2020Evli Bireylerde Mutluluğu Artırma Stratejileri, Evlilik Yaşam Doyumu, Psikolojik İyi Oluş ve Öz-Anlayış Seviyeleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Bırni G., Eryılmaz A.
VI. Turkcess 2020, 30 Ekim 2020
2019
2019AFGAN ÖĞRENCİLERİNİN ÖZNEL İYİ OLUŞLARI İLE AMAÇLAR İÇİN MÜCADELE ETMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Bek H.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi Tam Metin Kitapçığı, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.493-498, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019AFGAN ÖĞRENCİLERİNİN ÖZNEL İYİ OLUŞLARI İLE AMAÇLAR İÇİN MÜCADELE ETMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Eryılmaz A., Bek H.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi Tam Metin Kitapçığı, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.493-498
2019
2019Afgan öğrencilerinin kariyer uyumlulukları ve yaşam amaçları arasındaki ilişkilerin incelenmesi.
Eryılmaz A., Bek H.
V. Uluslararası Turkcess Egitim Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.493-498
2018
2018Ergenlerin Adalet Değerinin Kişisel Başarıya ve Toplumsal İlişkilere Katkılarına Dair Algıları
SAPSAĞLAM Ö., ERYILMAZ A.
V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 13 - 15 Aralık 2018
2018
2018Ergenlerin Vatanseverlik Değerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
ERYILMAZ A., SAPSAĞLAM Ö.
V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 13 - 15 Aralık 2018
2018
2018Development of the Health (Mental and Physical) Questionnaire of University Students
ERYILMAZ A., DENİZ M. E.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi/, 25 - 27 Ekim 2018
2018
2018Development Of The Personal-Social Problems Scale Of University Students
DENİZ M. E., ERYILMAZ A.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25 - 27 Ekim 2018
2016
2016Derse Katılmaya Motive Olma Ve Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi.
ERYILMAZ A.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016, ss.87
2016
2016Üniversite Öğrencileri İçin Hazırlanan Olumsuz Mükemmeliyetçilik ile Başa Çıkma Programının Etkililiğinin İncelenmesi.
ERYILMAZ A., Kara A.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016, ss.201
2016
2016Özsaygı Ve Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi.
ERYILMAZ A.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016, ss.198
Kitaplar
2023
2023PSİKOLOJİK DÖNÜŞÜM YOLCULUĞU VE KENDİNİ BULMA REHBERİ
Eryılmaz A.
Vizeakademik, Ankara, 2023
2020
2020Meta Teori: Bir Gelişim ve Psikoterapi Kuramı Olarak Pozitif Psikoterapi
Eryılmaz A.
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2020
2020
2020Positive Psychotherapy in PTSD and Post-traumatic Growth.
Eryılmaz A., Sarı T.
Positive Psychotherapy in PTSD and Post-traumatic Growth., Erick Messias Hamid Peseschkian Consuelo Cagande, Editör, Springer-Verlag , Aarau, ss.153-163, 2020
2019
2019Tüm Yönleriyle Bağımlılık
Deniz M. E. (Editör), Eryılmaz A. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
2019
2019Sosyal Beceri Eğitimi
Deniz M. E. (Editör), Eryılmaz A. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
2016
2016Sosyal-Bilişsel Öğrenme
ERYILMAZ A.
Eğitim Psikolojisi, Cengiz Şahin, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.278-289, 2016
2015
2015Bireyle Psikolojik Danışmada Sık Karşılaşılan Sorunlara Müdahale ve Kendi Kendine Yardım Kitabı
ERYILMAZ A.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2015
2015
2015Kişisel (Sosyal) Psikolojik Danışman ve Rehberlik
ERYILMAZ A.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Cengiz Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.179-207, 2015
2014
2014Kuramdan Uygulamaya Bireyle Psikolojik Danışma
ERYILMAZ A., Mutlu T.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2014
2013
2013Yetişkinlik Ölçütleri ve Kuramları.
ERYILMAZ A.
Yetişkinlik ve Yaşlılık: Gelişimi ve Psikolojisi, Hasan Bacanlı & Şerife Terzi, Editör, Açılım Yayınları, İstanbul, ss.49-84, 2013
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022Yıldız Teknik Üniversitesi Öğrencilerinin Üniversite Eğitimine Uyumlarının İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERYILMAZ A. (Yürütücü), DENİZ M. E., YILDIRIM KURTULUŞ H., UZUN G.
2016 - 2016
2016 - 2016lise öğrencilerinde okul bağlılığının yordayıcısı olarak bağlanma stilleri ve yaşam amaçları başlıklı projeniz düzeltme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERYILMAZ A. (Yürütücü)
2011 - 2014
2011 - 2014Erbaş ve Erlerin Askeri Ortama Uyum Modellerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
ERYILMAZ A. (Yürütücü)
2005 - 2005
2005 - 2005Ergen Gebeliği ve Olumsuz Sonuçlarını Önleme
AB Destekli Diğer Projeler
ERYILMAZ A. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorGlobal Psychotherapsit
Editör
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorWorld Association of Positive Psychotherapy
Üye
2002 - Devam Ediyor
2002 - Devam EdiyorTür PDR Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2024
Mayıs 2024PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024BMC PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022JOURNAL OF EARLY ADOLESCENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Milli Eğitim
Diğer Dergiler
Nisan 2022
Nisan 2022EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021Düşünen Adam Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Diğer Dergiler
Temmuz 2020
Temmuz 2020EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2020
Haziran 2020Mental Health, Religion & Culture
ESCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2020
Haziran 2020International Journal of School & Educational Psychology
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2020
Mayıs 2020PSİKİYATRİDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019CHILD INDICATORS RESEARCH
SCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2019
Mart 2019CURRENT PSYCHOLOGY
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2018
Mart 2018DÜŞÜNEN ADAM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017Düşünen Adam Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2013
Ocak 2013KUYEB
SSCI Kapsamındaki Dergi
Etik Değerlendirmeler İçin Hakemlikler
Mart 2021
Mart 2021Başlatılacak Araştırma Projesi
YTU Etik , Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Şubat 2021
Şubat 2021Başlatılacak Araştırma Projesi
YTU Etik , Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Ocak 2021
Ocak 2021Başlatılacak Araştırma Projesi
YTU Etik, Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Ödüller
Kasım 2010
Kasım 2010Puplication Award
World Positive Psychotherapy Assosiciation
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2022
Mayıs 2022İyi oluşun artırılması
Konferans
PDR Derneği -Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021Adolescents' Subjective Wellbeing
Konferans
Turkcess-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 174
h-indeksi (WOS): 6
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2023
Mayıs 2023Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
- Yıldız Teknik Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022