SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
COMPARING SELF ORGANIZING MAPS WITH K-MEANS CLUSTERING: AN APPLICATION TO CUSTOMER PROFILING
JOURNAL OF THE FACULTY OF ENGINEERING AND ARCHITECTURE OF GAZI UNIVERSITY
, cilt.28, sa.4, ss.723-731, 2013 (SCI-Expanded)
Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi
İstanbul Tıp Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.186-190, 2012 (SCI-Expanded)
Accelerated Learning in New Product Development Teams
EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT
, cilt.6, sa.4, ss.201-213, 2003 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bilişim Ekosisteminin Dönüşümü Üzerine Bir Model Önerisi: Bilişim Vadisi Örneği
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.1, sa.45, ss.50-66, 2023 (Hakemli Dergi)
Dörtlü ve beşli sarmal üniversite-sanayi iş birliği modelleri
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.1, ss.447-461, 2022 (Hakemli Dergi)
Yönetim ve organizasyon araştırmalarında yorumlayıcı fenomenolojik analiz yönteminin kullanılması: Sistematik bir inceleme
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.4, ss.1437-1451, 2021 (Hakemli Dergi)
CEO Narsisizmi Araştırmalarının Metodolojik Açıdan Sistematik İncelenmesi ve Eleştirel Değerlendirilmesi
Business and Economics Research Journal
, cilt.12, sa.2, ss.399-417, 2021 (Hakemli Dergi)
Ceo narsisizmi: Temel teorileri ve örgütsel yansımaları
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.1, ss.76-96, 2021 (Hakemli Dergi)
A quantum view of marketing strategies
Journal of international trade, logistics, and law
, 2020 (Hakemli Dergi)
Örgütsel Zekâ Perspektifinden Akıllı Örgütler
Business and Economics Research Journal
, 2020 (Hakemli Dergi)
Yeni Ürün Geliştirme Takımlarında Hata Yönetimi
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.35-47, 2020 (Hakemli Dergi)
Factors Affecting Export Performance in the Context of Strategic Management: Proposal of a Theoretical Model
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.5, sa.2, ss.31-40, 2019 (Hakemli Dergi)
Tatil Paylaşımlarını Niçin Seviyoruz?: İkna Mesajlarının Duygusal Ve Davranışsal Tepkiler Üzerine Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, sa.23, ss.139-161, 2019 (Hakemli Dergi)
Hata Yönetimi Kültürü ve Hizmet Yenilikçiliği İlişkisi
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.1, ss.95-106, 2019 (Hakemli Dergi)
Yenilikçilik Kalitesi Perspektifinden Bilgi Paylaşımı, Entelektüel Sermaye ve Performans İlişkisi
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.6, ss.71-94, 2018 (Hakemli Dergi)
Persuasive messages and emotional responses in social media marketing
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, ss.202-208, 2017 (Hakemli Dergi)
İhracat Yetenekleri ve Rekabet Avantajı İlişkisi: Türk İhracatçı Firmaları Üzerine Uygulamalı Bir Araştırma
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ
, cilt.18, sa.2, ss.51-68, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye Sanayisinin Bütünleşik Yeteneklerinin Tespiti
TÜBA Günce Dergisi
, sa.54, ss.86-89, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye Küresel Ar-Ge Liginin Neresinde
TÜBA Günce Dergisi
, sa.53, ss.38-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Dinamik Örgütsel Kurallar, Pazar Bilgisi Özümseme Kapasitesi ve Firma Yenilikçiliği: Ampirik Bir İnceleme
Doğuş University Journal
, cilt.18, sa.1, ss.115-134, 2017 (Hakemli Dergi)
Ar-Ge Yetenekleri ve Kürese Ar-Ge Yarışı
TÜBA Günce DErgisi
, sa.52, ss.88-91, 2016 (Hakemli Dergi)
Organizational Aesthetic Capability and Firm Product and Process Innovativeness
International Business Research
, cilt.9, sa.7, ss.124-134, 2016 (Hakemli Dergi)
Pazar Yönelimi ve Firma Performansı İlişkisi Farklılaştırma Stratejisinin Aracı Rolü
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.17, ss.111-127, 2016 (Hakemli Dergi)
Antecedents and consequences of organizational intelligence: An Owerview
International journal of business strategy
, cilt.1, sa.2, ss.76-85, 2007 (Hakemli Dergi)
Market Orientation, Learning Orientation and Innovation Capabilities in SMEs: An extended Model
EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT
, cilt.9, sa.4, ss.396-417, 2006 (Scopus)
The relationships between adhocracy and clan cultures and tacit oriented KM strategy
JOURNAL OF TRANSNATIONAL MANAGEMENT
, cilt.10, sa.3, ss.39-53, 2005 (Scopus)
The Relationship Between Explicit and Tacit Oriented KM Strategy and Firm Performance
Journal of American Academy of Business Cambridge
, cilt.76, sa.1, 2005 (Hakemli Dergi)
a field research on the effects of MIS on organizational restructuring
Journal of American Academy of Business
, cilt.3, sa.1, ss.270-279, 2003 (Hakemli Dergi)
Firma İçi Kalite Bilgisi Kullanımı, İşgören Katılımı ve Tasarımda Kalite yönetimi İle Ürün Performansı Arasındaki İlişkiler: Deneysel Bir Çalışma
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.1, ss.43-54, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Şükran Duygusu: Farklı Kültürler Açısından Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Inovasyon Kongresi, 16 - 17 Ekim 2019
HİZMET MÜKEMMELLİĞİNİN ÖTESİNDE YENİ FENOMEN:MİSAFİRPERVERLİK KAVRAMININ ÖLÇÜMLENMESİ
International Social Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2019
A Critical View of the Dominance of Act-Oriented Perspectives in Professional Ethics from Virtue Ethics Perspective
Uluslararası Sosyal Inovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2019, ss.59-64
Giresun Yayla Turizmi ve Şehir Pazarlaması İlişkisine Yönelik Keşifsel Bir Analiz
Uluslararası Yaylacılık ve Yayla Kültürü Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019
Giresun Yayla Turizmi ve Şehir Pazarlaması İlşkisine Yönelik Keşifsel Bir Analiz
Uluslararası Yaylacılık ve Yayla Kültürü Sempozyumu Giresun, 26 Eylül 2019
A New Way Out To Deal With Market Turbulance: Ambidexterıty and Resilience Capacity
5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018
Bilgi Paylaşımı, Entelektüel Sermaye ve Firma Performansı Arasındaki İlişkiler
BOR Conference, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018
An Evolutionary Perspective: From Computers to Anxiety of Computer Users
8th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, 12 - 14 Temmuz 2018
Tatil Paylaşımlarını Niçin Seviyoruz?: İkna Mesajlarının Duygusal Ve Davranışsal Tepkiler Üzerine Etkisi
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019
Firm Innovativeness from the Perspective of Complex Adaptive Systems (CAS) Theory: A Conceptual Framework
7th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management (ICLTIBM-2017), Muğla, Türkiye, 09 Kasım 2017, ss.258-262
The evolution of research on organizational compassion capacity:a systematic review and research agenda
The European Conference on Psychology and the Behavioral Sciences, Brighton, Birleşik Krallık, 04 Temmuz 2017, ss.61-76
Why companies go positive marketing innovations: a new theoretical prototype for 4ps of innovation
2nd world conference on technology, innovation and entrepreneurship, 12 - 14 Mayıs 2017
Persuasives messages, emotional responses and behavioral intentions in social media marketing
2nd world conference on technology, innovation and entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017
The Collective Unconscious at the Organizational Level: The Manifestation of Organizational Symbols
12th International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 16 Haziran 2016, ss.28-30
Örgüt Teorisinin Geleceği Yeni Teori Odaklılık Mı Retrospektif Bir Teori Çıkmazı Mı
VII. ÖRGÜT KURAMI ÇALIŞTAYI, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2016, ss.123-151
The influence of storytelling approach in travel writings on readers' empathy and travel intentions
11th International Strategic Management Conference 2015, Vienna, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015, ss.653-663
Exploring the Unseen A Collective Emotional Framework in Entrepreneurial Orientation and Business Model Innovation
11th International Strategic Management Conference, Vienna, Avusturya, 19 - 21 Haziran 2015, ss.829-839
Bridging Organizational Learning Capability and Firm Performance through customer Relationship Management
10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, ss.531-540
Relationships Between Entrepreneurial Orientation, Strategic Competence, Technology Acquisition And New Product Success: An Emprical Study
Challenging The Frontiers In Global Business & Technology, International Conference, Budapest, Macaristan, 8 - 12 Temmuz 2013, ss.1124-1133
The Impact of ERP Systems and Supply Chain Management Practices on Firm Performance: Case of Turkish Companies
9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 21 - 23 Haziran 2013, ss.1124-1133
The effect of supply chain integration on information sharing: Enhancing the supply chain performance
7th International Strategic Management Conference 2011, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, ss.1630-1649
Sağlık Kurumlarında Performans Değerlendirmesinde Muayene ve Girişimsel İşlemlerin Toplam İş Yükü İçindeki Eğilimlerinin Branşlara Göre İncelenmesi
II. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2010, ss.49-66
The Relationship Between Intellectual Capital, Innovation and Competitive Advantage
5th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, Athens, Yunanistan, 16 - 17 Eylül 2010, ss.42-51
The Effects Of Organizational Factors On R&D Capability
V. International Strategic Management Conference, Rustenburg, Güney Afrika, 2 - 04 Temmuz 2009, ss.733-740
The Role of Knowledge Management in Supply Chain Management Process: A Framework
International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005, ss.20-26
IT Use in Supply Chain Management Process: A Review
International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005, ss.10-15
A Comparison Of Turkish Public And Private Sector Perceptions And Use Of Knowledge Management
Global Business and Technology Association International conference, Cape-Town, Güney Afrika, 8 - 12 Haziran 2004, ss.930-937
Effects Of Quality Orientation and It Use In Production On Quality & Overall Performance
13th Annual World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 14 - 18 Temmuz 2004, ss.559-565
Factors Affecting The Data And Internet Usage Intentions Of Academics: An Empirical Study
Global Business and Technology Association International conference, Cape-Town, Güney Afrika, 8 - 12 Haziran 2004, ss.388-395
The Effects Of Collaboration, Empowerment, And Knowledge And Skills On Firm Performance
13th Annual World Congress, Maastricht, Hollanda, 14 - 18 Temmuz 2004, ss.719-726
The Synergistic Effects of Learning Orientation and Customer Orientation on Firm Innovativeness
Global Business and Technology Association International conference, Cape-Town, Güney Afrika, 8 - 12 Haziran 2004, ss.388-395
An Empirical Analysis Concerning the Differences of Knowledge Management Applications Between SMEs and Large Firms
Global Business and Technology Association, International conference, Cape-Town, Güney Afrika, 8 - 12 Haziran 2004, ss.930-937
Organizational Intelligence: Antecedents and Consequences
Global Business and Technology Association International conference, Cape-Town, Güney Afrika, 8 - 12 Haziran 2004, ss.930-937
Örgütlerde Bilgi Transferini Tamamlayıcı Boyut: Bilgi Sürekliliğinin Yönetimi
12. Yönetim Organizasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2004, ss.1-11
The Effects Of Technological Orientation, Competitive Intensity, Interfunctional Coordination And Incremental Versus Radical Innovation On The Organizational Performance Of Firms
Challenging The Frontiers In Global Business & Technology, International Conference, Budapest, Macaristan, 8 - 12 Temmuz 2003, ss.711-718
İletişim, Katılım, Geri Besleme, Güçlendirme ve Çalışanlar Arasındaki Güven İlişkilerinin Örgütsel Verimlilik Üzerine Etkileri: Deneysel Bir Çalışma
11. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Afyon, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2003, ss.833-848
Organizasyonlarda Bilgi Kodlama
2. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2003, ss.487-498
Bilgi Yönetimi ve İnsan Kaynakları Yönetimi: Literatür Değerlendirmesi ve Gebze'deki Üretim İşletmelerinin
2. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2003, ss.685-696
The Role of R&D in Product Innovations done by SMEs
Global Business And Technology Association‘s International Conference, Rome, İtalya, 25 - 29 Haziran 2002, ss.16-22
Organizasyonel Küçülme Stratejisi Ve Türkiye’deki Büyük İşletmeler Üzerine Bir Araştırma
10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.239-250
İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği Açısından İş Kazaları: İş Kazalarıyla Meydana Geliş Sebepleri Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Firma Uygulaması
10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.261-273
A New Theoretical Quest For Public Administration and A Preliminary Research: Conceptualising Knowledge Management As An Organisational Process For Public Institutions, A Comparison Of Turkish Public and Private Sector Perceptions and Use Of Knowledge Man
Annual conference Of The International Association Of Schools and Institutes Of Administration, İstanbul, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2002, ss.1-16
Learning, R&D and Manufacturing Capabilities as Determinants of Technological Learning: Enhancing Innovation and Firm Performance
8th International Strategic Management Conference 2012, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, ss.842-852
Kitap & Kitap Bölümleri
The Future of the Sectors and the Change of the Firms in the Post-pandemic Period
Reflections on the Pandemic in the Future of the World, Muzaffer Şeker,Ali ÖZER,Cem Korkut, Editör, TÜBA Publications, Ankara, ss.441-462, 2020
Yeni Normalde Sektörlerin Geleceği ve Firmaların Dönüşümü
Küresel Salgının Anatomisi: İnsan ve Toplumun Geleceği, muzaffer şeker,ali özer,cem korkut, Editör, Tüba Basın Yayın, Ankara, ss.451-472, 2020
TÜKETİCİYLE SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞER YARATMAK:DİNAMİK PAZARLAMA YETENEKLERİ NEDİR? NASIL GELİŞTİRİLİR?
Tüketici Yazıları VI, Arzu Şener,Esna Betül Buğday, Editör, TÜPADEM, Ankara, ss.78-100, 2018
The Role of Business Model Development in the Ex-Post Creation of Online Entrepreneurial Opportunity
Digital Marketing and Consumer Engagement: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Mehdi Khosrow-Pour, Editör, IGI Global , Pennsylvania, ss.818-842, 2018
Örgüt Teorisi
Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 2016
Bilgi Yönetimi ve Öğrenen Örgütler
Eflatun Yayınevi, Ankara, 2009
Bilim ve Teknoloji Çağında Ar-Ge ve Teknoloji Transferi: Bir Literatür Taraması
Küresel Rekabet için AR-GE ve İnovasyon, Durusoy,S.Köse, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1, 2009
Stres Kavramı, Kaynakları ve Mücadele Teknikleri
Örgütsel Davranışta Seçme Konular, mahmut özdevecioğlu,himmet karadal, Editör, İlke Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2008
Örgütsel Adaletsizlik Kavramı, Boyutları ve Yönetimi
Örgütsel Davranışta Seçme Konular, mahmut özdevecioğlu,himmet karadal, Editör, İlke Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2008