Eğitim Bilgileri
2002 - 2006
2002 - 2006Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi/Kimya Eğitimi, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi/Kimya Eğitimi, Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğitimi/Kimya Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Kavramsal Değişimin Gerçekleşme Düzeyinin Belirlenmesi: “Buharlaşma, Yoğunlaşma ve Kaynama”
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi
2002
2002Yüksek Lisans
Ortaöğretimin Farklı Seviyelerindeki Öğrencilerin Buharlaşma Yoğunlaşma ve Kaynama Kavramlarını Anlama Düzeylerine İlişkin Bir Çalışma
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2001
2001İleri İngilizce Hazırlık Programı
Yabancı Dil
Bilkent Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Fen Bilimleri Eğitimi
Kimya Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2012 - 2014
2012 - 2014Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2010 - 2012
2010 - 2012Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2013 - 2016
2013 - 2016Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2012 - 2016
2012 - 2016Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Mevzuat Komisyon Üyesi
2010 - 2012
2010 - 2012Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora Tezi
Fen Eğitiminde Program Geliştirme
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
Fen Eğitiminde Araştırma ve Uygulama Analizleri
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
How Chıldren Sees The Sun,Earth and Moon
Coştu B. (Danışman)
N.Firdevs(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Promoting Science Clasroom Learning Experiences:The Meaning-Making Cyle
Coştu B. (Danışman)
Z.Ayık(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Comparision of Science Curricula in Canada and Turkey
Coştu B. (Danışman)
A.Çağlayan(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Öğrencilerin Fen Kavramlarındaki Yanılgılarının Karşılaştırmalı Analizi
Coştu B. (Danışman)
B.Solak(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Designing a Multimodal Learning and Teaching Strategy for Gifted Education in Science:Impacts on Teachers and Gifted Students Representational Competence
Coştu B. (Danışman)
M.DAVUT(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Ethnographic case study of early STEM education: Investigating students' authentic learning experiences
Coştu B. (Danışman)
Ş.Girgin(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Fen Eğitiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunun Geliştirilmesi ve Öğrencilerin Anlamaları ve Motivasyonlarına Üzerine Etkisi
Coştu B. (Danışman)
D.Gonca(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
History and Philosophy of Science Perspective on Atomic Structure: Students and Teachers Views
COŞTU B.
Z.AYIK(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik FeTeMM Eğitimlerinin Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
COŞTU B.
S.Özgür(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Presentation of Law of Definite an Multiple Proportions in Turkish General Chemistry Textbooks: A History an Philosophy of science Perspective
COŞTU B.
R.BEKTAŞ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Bilim Merkezi Gezilerinin Öğrencilerin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin Değişimine Etkisi
COŞTU B.
M.Cansu(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Geri Dönüşüm ve Süreçlerini Öğrenmeye Yönelik Bir Model Önerisi
COŞTU B.
V.Haydari(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Presentation of Periodic Table Turkish General Chemistry Textbooks: A History an Philosophy of science Perspective
COŞTU B.
Ş.GİRGİN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerin Fotosentez Konusu İle İlgili Grafikleri Okumada ve Yorumlamada Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
COŞTU B.
Ş.BELER(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Kuvvet ve Hareket Ünitesiyle İlgili Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin Geliştirilmesi ve Etkisinin Araştırılması
COŞTU B.
Ö.ERKAN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Kimya öğretmen adaylarının işlemsel, kavramsal ve grafiksel sorulardaki başarılarının karşılaştırılması
COŞTU B.
N.ERKAN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerin Fotosentez Konusu İle İlgili Grafikleri Okumada ve Yorumlamada Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
COŞTU B.
Ş.BELER(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Difüzyon ve Osmoz Kavramlarına Yönelik 5E Modeline Uygun Öğretim Materyalinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
COŞTU B.
H.ARTUN(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025The effect of Education 4.0 tools on 7th grade students’ learning outcomes and attitudes in the electrical circuits unit
Başgül M., COŞTU B.
Education and Information Technologies
, 2025 (SSCI)
2023
2023Integration of biomimicry into science education: biomimicry teaching approach
Coban M., COŞTU B.
Journal of Biological Education
, cilt.57, sa.1, ss.145-169, 2023 (SCI-Expanded)
2013
2013Effect of the 5E Model on Prospective Teachers' Conceptual Understanding of Diffusion and Osmosis: A Mixed Method Approach
ARTUN H., COŞTU B.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.22, sa.1, ss.1-10, 2013 (SCI-Expanded)
2012
2012Investigating the effectiveness of a POE-based teaching activity on students' understanding of condensation
Costu B., Ayas A., Niaz M.
INSTRUCTIONAL SCIENCE
, cilt.40, sa.1, ss.47-67, 2012 (SSCI)
2010
2010Algorithmic, Conceptual and Graphical Chemistry Problems: A Revisited Study
COŞTU B.
ASIAN JOURNAL OF CHEMISTRY
, cilt.22, sa.8, ss.6013-6025, 2010 (SCI-Expanded)
2010
2010Promoting conceptual change in first year students' understanding of evaporation
COŞTU B., AYAS A., Niaz M.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.11, sa.1, ss.5-16, 2010 (SCI-Expanded)
2009
2009Presentation of atomic structure in Turkish general chemistry textbooks
Niaz M., COŞTU B.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.10, sa.3, ss.233-240, 2009 (SCI-Expanded)
2008
2008Trends in Turkish Science Education
Ünal S., COŞTU B., Karataş F. Ö.
Essays in Education , ss.23-46, 2008 (SCI-Expanded)
2008
2008Learning Science through PDEODE Teaching Strategy: Helping Students Make Sense of Everyday Situations
COŞTU B.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION , cilt.4, sa.1, ss.3-9, 2008 (SSCI)
2008
2008Big bubbles in boiling liquids: students' views
COŞTU B.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.9, sa.3, ss.219-224, 2008 (SCI-Expanded)
2007
2007Facilitating Conceptual Change in Students’ Understanding of Boiling Concept
COŞTU B., AYAS A., Niaz M., Ünal S., Çalık M.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY , cilt.16, sa.6, ss.524-536, 2007 (SCI-Expanded)
2007
2007Comparison of Students’ Performance on Algorithmic, Conceptual and Graphical Chemistry Gas Problems
COŞTU B.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY , cilt.16, sa.5, ss.379-386, 2007 (SCI-Expanded)
2007
2007Investigating the Effectiveness of a Constructivist-Based Teaching Model on Student Understanding of the Dissolution of Gases in Liquids
AYAS A., COLL R., Ünal S., COŞTU B.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY , cilt.16, sa.3, ss.257-270, 2007 (SCI-Expanded)
2007
2007Hands-on Activity to Promote Conceptual Change about Mixtures and Chemical Compounds
COŞTU B., Ünal S., Ayas A.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION , cilt.6, sa.1, ss.35-46, 2007 (SSCI)
2005
2005Evaporation in Different Liquids: Secondary Students’ Conceptions
COŞTU B., AYAS A.
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION , cilt.23, sa.1, ss.73-95, 2005 (SSCI)
2005
2005Determining Preservice Science Teachers’ Competences in Preparing Solutions and in Use of Laboratory Tools
COŞTU B., AYAS A., Çalık M., Ünal S., Karataş F. Ö.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , sa.28, ss.65-72, 2005 (SSCI)
2002
2002Determination of the Science Student Teachers’ Understanding Level and Misunderstandings about the Particulate Nature of the Matter
AYAS A., COŞTU B.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI , cilt.2, sa.2, ss.507-529, 2002 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025An analysis of first years senior high school students' mental models: a case study on the concept of uniform motion
Amiruddin M. Z., Samsudin A., Suhandi A., COŞTU B.
Journal of Education and Learning
, cilt.19, sa.1, ss.249-256, 2025 (Scopus)
2025
2025Development of Work and Energy in Multi-tiers Test (WE-MusT) to identify students’ conceptions levels: A Rasch analysis model
Samsudin A., Lestari D., Kaniawati I., Suhandi A., Nasbey H., Nurjannah N., et al.
Kasetsart Journal of Social Sciences
, cilt.46, sa.1, 2025 (Scopus)
2025
2025Scientific mapping and trend of conceptual change: A bibliometric analysis
Amiruddin M. Z. B., Samsudin A., Suhandi A., COŞTU B., Prahani B. K.
Social Sciences and Humanities Open
, cilt.11, 2025 (Scopus)
2024
2024Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies
AYIK Z., COŞTU B.
Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.69-86, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Eğitim 4.0 Araçlarının Fen Öğretiminde Kullanımı: Bir Eylem Araştırması
Başgül M., COŞTU B.
International Journal of Social Science Research , cilt.12, sa.3, ss.109-147, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024System differential learning for detecting learning styles in science education for students with learning disabilities
Wibowo F. C., Nasbey H., Suprihatin S., Kusuma A. A. K., Darman D. R., COŞTU B.
Edelweiss Applied Science and Technology , cilt.8, sa.6, ss.1849-1869, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Günlük Yaşam Odaklı Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
GİRGİN Ş., ÇOŞTU B.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.61, ss.2058-2082, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Bibliometric Investigation in Misconceptions and Conceptual Change Over Three Decades of Science Education
Amiruddin M. Z. B., Samsudin A., Suhandi A., COŞTU B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL METHODOLOGY , cilt.10, sa.3, ss.367-385, 2024 (Scopus)
2024
2024Design and Effectiveness Augmented Reality of Greenhouse Effect Integration Model Physics Independent Learning
Wibowo F. C., Nasbey H., Alizkan U., Darman D. R., COŞTU B., Ahmad N. J., et al.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.134-145, 2024 (ESCI)
2024
2024A Literature Review on Conceptual Change: How Does it Contribute to Science Education?
Amiruddin M. Z. B., Samsudin A., Suhandi A., Kaniawati I., Aminudin A. H., COŞTU B., et al.
International Journal of Current Educational Research , cilt.3, sa.1, ss.29-42, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Impressive Analysis of High School Students' Abilities in Physics Measurement Materials of the New Indonesian-Paradigm Curriculum Via the Rasch Model
Amiruddin M. Z. B., Samsudin A., COŞTU B., Suhandi A., Kaniawati I., Apriliyanti N.
JIPF (JURNAL ILMU PENDIDIKAN FISIKA) , cilt.9, sa.2, ss.253-265, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Enhancing pupils’ understanding via discussion based POE method
SIRİŞ A. B., COŞTU B.
APUNTES UNIVERSITARIOS , cilt.14, sa.1, ss.68-86, 2024 (ESCI)
2024
2024Development of newton's law physics e-book on motion based on technological pedagogical content knowledge (TPACK),
Masrifah M., Samsudin A., Amiroh D., COŞTU B.
Journal of Teaching and Learning Physics , cilt.9, sa.1, ss.1-11, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Profile of Students' Critical Thinking Skills in 3D Module Learning Material on Gas Kinetic Theory with Inquiry Model
Lintangesukmanjaya R. T., Prahani B. K., Marianus M., Wibowo F. C., COŞTU B., Arymbekov B.
Jurnal Pendidikan Sains Indonesia (Indonesian Journal of Science Education) , cilt.12, sa.1, ss.77-94, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Development of DIGaKiT: identifying students’ alternative conceptions by Rasch analysis model
Samsudin A., Azizah N., Fratiwi N. J., Suhandi A., Irwandani I., Nurtanto M., et al.
Journal of Education and Learning
, cilt.18, sa.1, ss.128-139, 2024 (Scopus)
2024
2024Effectiveness of Artificial Intelligent Independent Learning (AIIL) with physics chatbot of global warming concept
Kusuma A. A. K., Maharani W. A. D., Wibowo F. C., Nasbey H., COŞTU B.
Momentum: Physics Education Journal , cilt.8, sa.1, ss.42-54, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Correcting grade 11 students’ misconceptions of the concept of force through the conceptual change model (CCM) with PDEODE*E tasks
Samsudin A., Zulfikar A., Saepuzaman D., Suhandi A., Aminudin A. H., Supriyadi S., et al.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.21, sa.2, ss.212-231, 2024 (Scopus)
2023
2023Validity and Reliability of the Global Warming Instrument: A Pilot Study Using Rasch Model Analysis
Amiruddin M. Z. B., SAMSUDIN A., SUHANDI A., Kaniawati I., COŞTU B., Aminuddin A. H., et al.
Jurnal Pendidikan MIPA , cilt.24, sa.4, ss.911-922, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Profile of students’ Physic Problem Solving Skills and Implementation PBL Model Assisted by 3D Digital Module to Improve Problem Solving Skills
Kinasih R. A., Prahani B. K., Wibowo F. C., COŞTU B.
Jurnal Penelitian & Pengembangan Pendidikan Fisika , cilt.9, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Development and Implementation of a Four-Tier Close-Ended Test to Analyze Students' Misconceptions of Optical Instruments
Astuti I. R. W., SAMSUDIN A., KANIAWATI I., SUHENDI E., COŞTU B.
Tadris: Jurnal Keguruan dan Ilmu Tarbiyah , cilt.8, sa.2, ss.283-301, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Investigating the difficulty level of multimodal representations used by science teachers of gifted students
GÜL M. D., COŞTU B.
APUNTES UNIVERSITARIOS , cilt.13, sa.4, ss.65-86, 2023 (ESCI)
2023
2023Identifying Javanese Students' Conceptions on Fluid Pressure with Wright Map Analysis of Rasch
SAMSUDIN A., Aminudin A. H., Novia H., SUHANDI A., FRATIWI N. J., Yusup M., et al.
Journal of Natural Science and Integration , cilt.6, sa.2, ss.173-185, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Effectiveness interactive digital modul physics (IDMP) based interactive lecture demonstration of concepts vector
Wibowo F. C., Awaliyah S. R., Nasbey H., Rustana C. E., Darman D. R., Ahmad N. J., et al.
Thabiea : Journal of Natural Science Teaching , cilt.6, sa.6, ss.118-131, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Diagnostic Instruments of Four-Tier Test Work and Energy (FORTUNE) to Identify The Level of Students’ Conceptions
Aripiani S. K., SAMSUDIN A., KANIAWATI I., Novia H., Aminudin A. H., Sutrisno A. D., et al.
Tadris: Jurnal Keguruan dan Ilmu Tarbiyah , cilt.8, sa.1, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023PHYSICS ARGUMENTATION-BASED COMPUTER-SUPPORTED COLLABORATIVE HYBRID LEARNING TO INCREASE CONCEPT MASTERY AND ARGUMENTATION SKILLS
Murdani E., Suhandi A., Muslim M., Setiawan A., Samsudin A., COŞTU B.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
, cilt.12, sa.2, ss.232-240, 2023 (Scopus)
2023
2023Cybergogy Trends in Cognitive Psychology of Physics Learning: A Systematic Literature Review from 2019-2023 withNVivo
SAMSUDIN A., Novia H., SUHANDI A., Aminudin A. H., Yusup M., SUPRIYATMAN S., et al.
Jurnal Pendidikan Fisika dan Keilmuan , cilt.9, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Modification of the PAS Questionnaire to Measure Attitudes of High School Students towards Physics in Indonesia
Kurniawan F., SAMSUDIN A., Chandra D. T., Sriwati E., COŞTU B.
Indonesian Journal on Learning and Advanced Education (IJOLAE) , cilt.5, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023potential of renewable energy sources in Java Island: a systematic literature review
SAMSUDIN A., Kurniawan F., Sriwati E., COŞTU B.
Journal of Innovation Materials, Energy, and Sustainable Engineering , cilt.1, sa.1, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023DEVELOPMENT OF SIMPLE KITS (SK) REFRACTION OF LIGHT USING PHOTODIODE SENSORS FOR STUDENT UNDERSTANDING
Wibowo F. C., Maemunah A. N., Nasbey H., COŞTU B., Prahani B. K., Permana N. D., et al.
EUREKA, Physics and Engineering
, cilt.2023, sa.2, ss.3-16, 2023 (Scopus)
2022
2022PENGEMBANGAN STRATEGI PAROCS UNTUK MENGUBAH KONSEPSI ALTERNATIF SISWA PADA KONSEP KELEMBAMAN
Fratiwi N. J., SAMSUDIN A., Wibowo F. C., Supriyatman S., COŞTU B.
UIN Sumatera Utara Medan , cilt.29, sa.2, ss.226-242, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Can sound waves in computer simulation lower students’ misconceptions? Analysis of reduction and change
SAMSUDIN A., Fauzi D. M., Suhandi A., Linuwih S., Masrifah M., COŞTU B.
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.14, sa.5, ss.1382-1398, 2022 (Scopus)
2022
2022Investigation the Effectiveness of Storytelling on Fifth Grade Turkish Students’ Environmental Problems
COŞTU F., DEMİRCİ E., COŞTU B.
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH , cilt.8, sa.3, ss.264-282, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Revealing Fifth-Grade Students’ Understanding of the Universe
COŞTU F., Özdemir N. F., COŞTU B.
Mimbar Sekolah Dasar , cilt.9, sa.1, ss.231-252, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Unveilings Science Teachers’ Views, Attitudes and Readiness About STEM Education
COŞTU F., Bektaş R., COŞTU B.
ASIA-PACIFIC FORUM ON SCIENCE LEARNING AND TEACHING , cilt.21, sa.1, 2021 (Scopus)
2021
2021The effect of common knowledge construction model-based instruction on 5th grade students' conceptual understanding of biodiversity
HAYDARİ V., COŞTU B.
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, cilt.7, sa.3, ss.182-199, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021THE EFFECT OF TEACHING PREPARED IN ACCORDANCE WITH COMMON KNOWLEDGE CONSTRUCTION MODEL ON STUDENTS PROBLEM-SOLVING SKILLS
HAYDARİ V., COŞTU B.
Ulakbilge Dergisi
, cilt.9, ss.589-607, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Reconstructing Students Misconceptions on Work and Energy through the PDEODE E Tasks with Think-Pair-Share
SAMSUDIN A., Afif N. F., Nugraha M. G., Suhandi A., Fratiwi N. J., Aminudin A. H., et al.
Turkish Journal of Science Education
, cilt.18, sa.1, ss.118-144, 2021 (Scopus)
2021
2021To What Extent Do Teachers of Gifted Students Identify Inner and Intermodal Relations in Knowledge Representation?
GÜL M. D., COŞTU B.
Mimbar Sekolah Dasar
, cilt.8, sa.1, ss.55-80, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021A Study on Effects of Multimodal Science Text Design on Meaning-Making of Science Content: Science Teachers\u2019 Perspectives
AYIK Z., COŞTU B.
Mimbar Sekolah Dasar
, cilt.8, sa.1, ss.1-20, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Development of a multitier open-ended work and energy instrument (MOWEI) using Rasch analysis to identify students' misconceptions
SAMSUDIN A., Cahyani P. B., Purwanto P., RUSDIANA D., Efendi R., Aminudin A. H., et al.
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.16, sa.1, ss.16-31, 2021 (Scopus)
2020
2020Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Haydari V., COŞTU B.
Turkish Studies , cilt.15, sa.6, ss.4247-4275, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Developing Multitier Instrument of Fluids Concepts (MIFO) to Measure Student's Conception: A Rasch Analysis Approach
Nurdini N., Suhandi A., Ramalis T. R., Samsudin A., Fratiwi N. J., Coştu B.
Journal of Advanced Research in Dynamical and Control Systems
, cilt.12, sa.6, ss.3069-3083, 2020 (Scopus)
2020
2020Fostering High School Students’xx Misconception about Boiling Concept Using Conceptual Change Laboratory (CCLab) Activity
SUHANDI A., Surtiana Y., Husnah I., Setiawan W., Parsaoran S., SAMSUDIN A., et al.
Universal Journal of Educational Research , cilt.8, sa.6, ss.2211-2217, 2020 (Scopus)
2020
2020Fostering high school students' misconception about boiling concept using conceptual change laboratory (cCLAb) activity
Suhandi A., Surtiana Y., Husnah I., Setiawan W., Siahaan P., Samsudin A., et al.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.8, sa.6, ss.2211-2217, 2020 (Scopus)
2020
2020Static Fluid Four-Tier Instrument (SFFTI): Develop and Identify K-11 Brebes-Scholars’xx Alternative Conception with Rasch Analysis
Septiantini T., SAMSUDIN A., Aminudin A. H., Rasmitadila R., Rachmadtullah R., COŞTU B., et al.
International Journal of Advance Science and Technology , cilt.29, sa.7, ss.3190-3199, 2020 (Scopus)
2020
2020Destek Ve Hareket Sistemi Öğrencilerin Zihinlerinde Nasıl Algılanıyor ve İlişkilendiriliyor?
Arslan K., Boz V., COŞTU B.
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.50-67, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Changing Students’xx Conceptions of Newton’xxs Second Law through Express-Refute-Investigate-Clarify (ERIC) Text
FRATIWI N. J., SAMSUDIN A., Ramalis T. R., COŞTU B.
Universal Journal of Educational Research , cilt.8, sa.6, ss.2701-2709, 2020 (Scopus)
2020
2020Changing students' conceptions of Newton's second law through express-refute-investigate-clarify (ERIC) text
Fratiwi N. J., Samsudin A., Ramalis T. R., COŞTU B.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.8, sa.6, ss.2701-2709, 2020 (Scopus)
2020
2020A Reputational Texts through POEAW Tasks to Encourage Eleven Grade Pupils’ Conceptual Understanding about Momentum-Impulse
SAMSUDIN A., Sinaga P., Luthfiani T. A., Aminudin A. H., Rasmitadila R., Rachmadtullah R., et al.
International Journal of Advanced Science and Technology , cilt.29, sa.6, ss.3834-3846, 2020 (Scopus)
2020
2020Static Fluid Four-Tier Instrument (SFFTI): Develop and Identify K-11 Brebes-Scholars' Alternative Conception with Rasch Analysis
Septiantini T., Samsudin A., Aminudin A. H., Rasmitadila R., Rachmadtullah R., Coştu B., et al.
International Journal of Advanced Science and Technology
, cilt.29, sa.7, ss.3190-3199, 2020 (Scopus)
2020
2020Static Fluid Concept Inventory (SFCI): A Gender Gap Analysis using Rasch Model to Promote a Diagnostic Test Instrument on Students’ Conception
Purwanto M. G., SUHANDI A., COŞTU B., SAMSUDIN A., Nurtanto M.
International Journal of Advanced Science and Technology
, cilt.29, sa.6, ss.3798-3812, 2020 (Scopus)
2020
2020Using The Rasch Model to Measure Science Teachers’ Perception toward Teacher Professional Development Program in Nagekeo, East Nusa Tenggara
Kasi Y. F., Widodo A., Riandi R., Aminudin A. H., COŞTU B., SAMSUDIN A.
Talent Development Excellence , cilt.12, sa.1, ss.3955-3974, 2020 (Scopus)
2020
2020A study on demonstration of the nature of science in science textbooks: History and philosophy of science perspectives
Ayık Z., COŞTU B.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
, cilt.9, sa.3, ss.451-464, 2020 (Scopus)
2020
2020Using rasch analysis to develop multi-representation of tier instrument on newton’s law (motion)
Samsudin A., Fratiwi N. J., Ramalis T. R., Aminudin A. H., COŞTU B., Nurtanto M.
International Journal of Psychosocial Rehabilitation
, cilt.24, sa.6, ss.8542-8556, 2020 (Scopus)
2020
2020Facilitating conceptual changes of high school students regarding concepts in static electricity and DC circuits through the use of VMSCDCCText
Suhandi A., Samsudin A., Suhendi E., Hermita N., Syamsiah E. N., COŞTU B.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.8, sa.3, ss.815-822, 2020 (Scopus)
2019
2019HOMO SEMIOTICUS IN SCIENCE CLASSROOM: HOW FUTURE’S SCIENCE TEACHERS FACILITATE MEANING-MAKING OF SCIENCE CONCEPTS AS CITIZENS OF DIGITAL AGE?
Gül M. D., Ayık Z., Coştu B.
European Journal of Education Studies
, cilt.6, sa.8, ss.161-181, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Homo Semioticus in Science Clasroom: How Future’s Science Teachers Facilitate Meaning-Making of Science Concepts as Citizens of Digital Age?
GÜL M. D., AYIK Z., COŞTU B.
European Journal of Education Studies , cilt.6, sa.8, ss.161-189, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Rasch Analysis of Multitier Open-ended Light-Wave Instrument (MOLWI): Developing and Assessing Second-Years Sundanese-Scholars Alternative Conceptions
AMINUDIN A. H., ADIMAYUDA R., KANIAWATI I., SUHENDI E., COŞTU B., SAMSUDIN A.
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.7, sa.3, ss.557-579, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019İKİ AŞAMALI İNSAN VE ÇEVRE KAVRAMLARI TANI TESTİ GELİŞTİRME
Haydari V., Coştu B.
Academic Perspective Procedia
, cilt.2, sa.1, ss.27-36, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Öğretmen Adaylarının Grafik Çiziminde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
ERCAN O., Coştu F., COŞTU B.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.6, ss.1929-1938, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018The Influences Virtual Physics Laboratory (VPL) ForAssessment the Millennial Character Education through SystemRecording Students Character (SRSC)
WIBOWO F. C., Nurhaji S., Sugiyarto W. A., Faizin M. N., DARMAN D. R., SAMSUDIN A., et al.
Journal of Education and Learning (EduLearn) , cilt.12, ss.709-716, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Enhancing K-10 students’ conceptions through computer simulations-aided PDEODE*E (CS-PDEODE*E) on Newton’s Laws
Fratiwi N., Samsudin A., COŞTU B.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
, cilt.7, sa.2, ss.214-223, 2018 (Scopus)
2018
2018Improving students’ conceptions on fluid dynamics through peer teaching model with PDEODE (PTM-PDEODE)
Coştu B., Samsudin A., Fratiwi N., Wiendartun W., Supriyatman S., Wibowo F., et al.
IOP Conf. Series: Journal of Physics: Conf. Series , cilt.1013, ss.1-6, 2018 (Scopus)
2017
2017Fotosentez Konusunda Öğrencilerin Grafiksel Becerileri ve Karşılaştıkları Güçlükler
COŞTU F., Beler Ş., COŞTU B.
Scientific Educational Studies , cilt.1, sa.1, ss.41-63, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Virtual Microscopic Simulation (VMS) to Promote Students' Conceptual Change: A Case Study of Heat Transfer
Coştu B., Wibowo F. C., Suhandi A., Nahadi N., Samsudin A., Darman D. R., et al.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.18, sa.2, ss.1-32, 2017 (Scopus)
2017
2017Effectiveness of Using Virtual Simulation and Analogy in the Conceptual Change Oriented Physics Learning on Direct Current Circuits
HERMITA N., SUHANDI A., SYAODIH E., SAMSUDIN A., SOPANDI W., MUSLIM M., et al.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, ss.347-357, 2017 (Scopus)
2017
2017The Effectiveness of Using Virtual Simulation and Analogy in the Conceptual Change Oriented-Physics Learning on Direct Current Circuits
Coştu B., Hermıta N., Suhandı A., Syaodıh E., Samsudın A., Sopandı W., et al.
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.16, ss.347-356, 2017 (Scopus)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri
COŞTU F., ERCAN O., COŞTU B.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.44, ss.194-213, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017The effect of informal learning environment upon students’ understanding of science-technology-society-environment
Coştu B., İnce M. C.
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.4, sa.9, ss.30-44, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Contribution of Virtual Microscopic Simulation (Vms) to Unveil Students’xx Conceptual Development and Misconceptions of Physics Concepts of Heat Transfer
WIBOWO F. C., SUHANDI A., SAMSUDIN A., DARMAN D. R., AKBARDIN J., RUSDIANA D., et al.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , ss.639-648, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Effectiveness of Visual Multimedia Supported Conceptual Change Texts on Overcoming Students’ Misconception About Boiling Concept
Coştu B., Suhandi A., Hermıta N., Samsudın A., Maftuh B.
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.16, ss.1012-1022, 2017 (Scopus)
2017
2017Alleviating Students’ Misconceptions About Newton’s First Law Through Comparing Pdeodee Tasks and Poe Tasks: Which is More Effective?
SAMSUDIN A., FRATIWI N. J., KANIAWATI I., SUHENDI E., HERMITA N., SUHANDI A., et al.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , ss.215-222, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Promoting Conceptual Understanding on Magnetic Field Concept Through Interactive Conceptual Instruction (ICI) with PDEODEE Tasks
Coştu B., Samsudin A., Suhandi A., Rusdiana D., Kaniawati I.
Advanced Science Letters , cilt.23, sa.2, ss.1205-1210, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Investigating the effectiveness of an active learning based-interactive conceptual instruction (ALBICI) on electric field concept
Suhandı A., Rusdıana D., Kanıawatı I., Coştu B.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.7, sa.1, ss.1-41, 2016 (Scopus)
2015
2015FIELDS CONCEPTUAL CHANGE INVENTORY A DIAGNOSTICTEST INSTRUMENT ON THE ELECTRIC FIELD AND MAGNETICFIELD TO DIAGNOSE STUDENT S CONCEPTIONS
Samsudin A., Suhandi A., Rusdiana D., Kaniawati I., COŞTU B.
International Journal of Industrial Electronics and Electrical Engineering , cilt.3, ss.74-77, 2015 (Hakemsiz Dergi)
2012
2012Analyzing Senior Science Student Teachers’ Environmental Research Projects of Scientific Inquiry: a Preliminary Study
Çalık M., Özsevgeç T., Küçük Z., Aytar A., Artun H., Kolaylı T., et al.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.379-383, 2012 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
2012
2012Presentation of Origin of the Covalent Bond in Turkish General Chemistry Textbooks: A History and Philosophy of Science Perspective Presentación del origen del enlace covalente en los libros de texto turcos de Química General: Una perspectiva de la historia y filosofía de la ciencia
COŞTU B., Niaz M.
Educacion Quimica
, cilt.23, ss.257-264, 2012 (Scopus)
2012
2012Presentation of Orijin of the Covalent Bond in Turkish General Chemistry Textbooks A History and Philosophy of Science Perspective
COŞTU B., Mansoor N.
Educación Química , cilt.23, ss.257-264, 2012 (Scopus)
2012
2012Presentation Of Origin Of The Covalent Bond In Turkısh General Chemıstry Textbooks
COŞTU B., NİAZ M.
La Revista Educacion Quimica , cilt.23, sa.2, ss.257-264, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Sınıf Öğretmen Adaylarının Difüzyon ve Osmoz Kavramları İle İlgili Yanılgılarının Belirlenmesi
COŞTU B.
Türk Fen Eğitim Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.117-127, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Unveiling primary student-teachers' misconceptions about diffusion and osmosis Sınıf Öǧretmen Adaylarının Difüzyon ve Osmoz Kavramları Gle Glgili Yanılgılarının Belirlenmesi
Artun H., COŞTU B.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.8, sa.4, ss.117-127, 2011 (Scopus)
2010
2010Secondary School Students’ Misconceptions of Covalent Bonding
COŞTU B.
Journal of Turkish Science Education , cilt.7, sa.2, ss.3-29, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Çözünürlük Konusuyla İlgili Kavramlar Ne Düzeyde Anlaşılıyor?
COŞTU B.
Boğaziçi Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.13-28, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009Investigating Effectiveness of Analogies Embedded within Four Step Constructivist Teaching Model A Case of the Atom Concept
ÇALIK M., ÜNAL S., COŞTU B., Nurhan D., AYAS A.
Journal of Science Education
, cilt.10, ss.36-41, 2009 (Hakemli Dergi)
2007
2007Günlük Yaşamdaki Olaylara Dayalı Problem Durumlarının Fen Öğretiminde Kullanılması
COŞTU B.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.8, sa.1, ss.197-207, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
2007Kavram Yanılgıları ve Nedenleri: Kaynama Kavramı
COŞTU B.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.123-136, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006Turkish Chemistry Teachers’ Views about an Implementation of the Active Learning Approaches in their Lessons
COŞTU B.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.7, sa.1, 2006 (Scopus)
2005
2005Problematic Issue for Students: Does It Sink or Float?
COŞTU B.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.6, sa.1, 2005 (Scopus)
2005
2005Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?
COŞTU B.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.2, sa.29, ss.111-119, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005Basit Araç-Gereçlerle Periyodik Cetvelin Öğretiminin Etkililiği
COŞTU B.
Türk Fen Eğitimi Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.19-31, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
2004Türkiye’de Fen Bilimleri Alanındaki Program Geliştirme Çalışmalarına Genel Bakış
COŞTU B.
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.183-202, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
2004Fotosentez Konusunun İşlenişinin Belirli Kriterlere Göre Değerlendirilmesi
COŞTU B.
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.2, sa.2, ss.181-189, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
2004Le-Chatelier Prensibinin Çalışma Yaprakları İle Öğretimi
COŞTU B.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Online Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.1-22, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
2004Anlama Seviyelerinin ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi
COŞTU B.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, ss.1-9, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
2003Kavram Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Kullanılması
COŞTU B.
Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.14, ss.33-48, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003Fen Konularındaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi: TGA Yöntemi ve Örnek Etkinlikler
COŞTU B.
Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.13, ss.43-53, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler
COŞTU B.
Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.13, ss.54-69, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003Ortaöğretim Öğrencilerinin Yoğunlaşma Kavramı İle İlgili Yanılgıları ve Kavramsal Gelişimleri
COŞTU B.
Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.25, ss.18-33, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
2002Lise Öğrencilerinin Buharlaşma Kavramı İle İlgili Anlamalarının Belirlenmesi
COŞTU B.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, ss.74-84, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024What is Needed to Change Students’ Waves Conceptions? Precursory Development of CoSiReT (Computer Simulation on Refutation Texts)
Mufida S. N., Samsudin A., Suhendi E., Kaniawati I., Novia H., COŞTU B.
Proceedings of the 9th Mathematics, Science, and Computer Science Education International Seminar (MSCEIS), 22 Eylül 2024, ss.201-209
2024
2024Eğitimde Yapay Zekâ: Yapay Zekâ Eğitimi Almış Öğretmenlerin Değerlendirmesi
Akçay S. N., COŞTU B., ÖZKAN G.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024Challenges of STEM approach in physics learning: A bibliometric analysis
Wibowo F. C., Prahani B. K., Kurniawan B. R., Brata W. W. W., Budhi H. S., Noor F. M., et al.
Electronic Physics Informatics International Conference (EPIIC), 20 Ekim 2024, cilt.3116, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Needs analysis of students' mental model representation through visualisation to support SDGs 4: A preliminary study
Bin Amiruddin M. Z., Samsudin A., Suhandi A., Suliyanah S., COŞTU B., Purwanto M. G.
2024 International Conference on SDGs for Sustainable Future, ICSSF 2024, Surabaya, Endonezya, 2 - 03 Mart 2024, cilt.513, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TESTİ GELİŞTİRİLMESİ: KUVVETİN ÖLÇÜLMESİ VE SÜRTÜNME KUVVETİ
SOLAK B., COŞTU B.
ANADOLU 14th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 16 - 18 Şubat 2024, ss.563-575
2022
2022FLIPPED LEARNING IN SCIENCE EDUCATION: WHAT IS THE EFFECT ON STUDENTS’ ACHIEVEMENT?
COŞTU B.
The 8th International Seminar on Science Education (8th ISSE), Yogyakarta, Endonezya, 11 Kasım 2022
2021
2021INVESTIGATING STUDENTS’ SCIENTIFIC AND ENGINEERING PRACTICES IN EARLY STEM LESSONS
Girgin Ş., COŞTU B.
14th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2021), Portekiz, 30 Ağustos 2021
2021
2021HOW PRESENTED THE OIL DROP EXPERIMENT IN TEXTBOOKS? A HISTORY AND PHILOSOPHY OF SCIENCE PERSPECTIVE
COŞTU B.
The 10th National Physics Seminar (SNF 2021), Bristol, Birleşik Krallık, 19 Haziran 2021
2020
2020Biomimicry Teaching Approach: An Alternative Way of Science Teaching
COŞTU B.
International Conference On Elementary Education 2020, Endonezya, 21 - 22 Kasım 2020, ss.1-7
2018
2018Unveiling students’ misconceptions through computersimulation-based PDEODE learning strategy on dynamicelectricity
SAMSUDIN A., Azura A., KANIAWATI I., SUHANDI A., FRATIWI N. J., SUPRIYATMAN S., et al.
MSCEIS 2018, Endonezya, 27 Ekim 2018, cilt.1280, ss.52050
2019
2019Unveil of virtual physics laboratory (VPL) with battery microscopic simulation (BMS) to promote of problem solving activity
Wibowo F. C., Budi E., Siswoyo S., Sunaryo S., Raihanati R., Sanjaya L., et al.
8th National Physics Seminar 2019, Jakarta, Endonezya, 29 - 30 Haziran 2019, cilt.2169
2019
2019Science Teacher in Gifted Classroom: Developing a Representational Competency Rubric Regarding Multimodal Orchestration
GÜL M. D., AYIK Z., COŞTU B.
International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
2019
2019Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 2018 Fen Öğretim Programı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi: SWOT Analizi
Koçulu A., Girgin Ş., Coştu B.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.52-54, (Özet Bildiri)
2019
2019Examination of Pre-Service Science Teachers’ Views About 2018 Science Curriculum: A SWOT Analysis
Koçulu A., Girgin Ş., Coştu B.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.52-54
2019
2019Özel Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Öğretim Model Tasarımı ve Uygulanması: Multi-Semiotic Model
AYIK Z., GÜL M. D., COŞTU B.
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
2019
2019A META SYNTHESIS STUDY: EXPLORING STUDENTS’ CONCEPTIONS ON CONDENSATION, EVAPORATION AND BOILING CONCEPTS
Girgin Ş., Koçulu A., Coştu B.
European Science Education Research Association (ESERA 2019), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.142
2019
2019A Meta Synthesis Study: Exploring Students' Conceptions on Condensation, Evaporation and Boiling Concepts
Girgin Ş., Koçulu A., Coştu B.
ESERA 2019- European Science Education Research Association , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.142
2019
2019HOW 5TH GRADE STUDENTS SEE THE UNIVERSE
Coştu B., Çetinkaya N.
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.184-185
2019
2019Drawing Method to Diagnose Middle School Students’ Misconceptions
Coştu B., Koca E. E.
1st International Symposium on Education and Change, ISEC2019, İstanbul, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2019, ss.21-22
2019
2019Integration of Biomimicry into Science Education
Coştu B., Çoban M.
1st International Symposium on Education and Change, ISEC2019, İstanbul, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2019, ss.15-16
2019
2019Two‐Tier Human and Environment Concepts Diagnosis Test Development
Coştu B., Haydari V.
1st International Symposium on Education and Change, ISEC2019, İstanbul, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2019, ss.17-18
2019
2019Using Storytelling to Teach Environmental Issues
Coştu B., Demirci E.
1st International Symposium on Education and Change, ISEC2019, İstanbul, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2019, ss.19-20, (Özet Bildiri)
2017
2017Overcoming Senior High School Students' Misconceptions on Newton's Laws: A DSLM with Inquiry Learning based Computer Simulations
Fratiwi N. J., Samsudin A., Kaniawati I., Suhendi E., Suyana I., Hidayat S. R., et al.
7th Asian Physics Symposium (APS), Bandung, Endonezya, 29 - 31 Ağustos 2017, cilt.1204
2017
2017Reducing Eleventh-Grade Students' Misconceptions on Gravity Concept using PDEODE*E-Based Conceptual Change Model
Zulfikar A., Saepuzaman D., Novia H., Setyadin A. H., Jubaedah D. S., Sholihat F. N., et al.
7th Asian Physics Symposium (APS), Bandung, Endonezya, 29 - 31 Ağustos 2017, cilt.1204
2017
2017Optimizing Students' Conceptual Understanding on Electricity and Magnetism through Cognitive Conflict-Based Multimode Teaching (CC-BMT)
Samsudin A., Suhandi A., Rusdiana D., Kaniawati I., Fratiwi N. J., Zulfikar A., et al.
7th Asian Physics Symposium (APS), Bandung, Endonezya, 29 - 31 Ağustos 2017, cilt.1204
2017
2017Improving students' conceptions on fluid dynamics through peer teaching model with PDEODE (PTM-PDEODE)
Samsudin A., Fratiwi N., Amin N., Wiendartun W., Supriyatman S., Wibowo F., et al.
4th International Seminar of Mathematics, Science and Computer Science Education, MSCEIS 2017, Bandung, Endonezya, 14 Ekim 2017, cilt.1013
2018
2018Üstün Yetenekli Çocuklarla Okul Dışı Öğrenme Ortamında Farklılaştırılmış STEM Etkinlikleri
Çelik S. Ö., Coştu B.
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.25-26
2018
2018Formal Dersler Dışındaki Laboratuvar Çalışmalarının Olumlu Etkileri
Demirci H., Coştu B., Güleş Ö.
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu (IFEMS 2018) , İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.52-53
2018
2018STEM Education: Attitudes and Readiness of In-Service Science Teachers
Bektaş R., Coştu B.
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.86-87
2017
2017What Editor Wants?
COŞTU B.
EDUCCON 2017 Education Conference, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2017
2017
2017CONTRIBUTION OF VIRTUAL MICROSCOPIC SIMULATION (VMS) TO UNVEIL STUDENTS’xx CONCEPTUAL DEVELOPMENT AND MISCONCEPTIONS OF PHYSICS CONCEPTS OF HEAT TRANSFER
WIBOWO F. C., SUHANDI A., SAMSUDIN A., DARMAN D. R., AKBARDIN J., HERMITA N., et al.
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2017), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, ss.756-763
2017
2017EFFECTIVENESS OF VISUAL MULTIMEDIA SUPPORTED CONCEPTUAL CHANGE TEXTS ON OVERCOMING STUDENTS’ MISCONCEPTION ABOUT BOILING CONCEPT
SUHANDI A., HERMITA N., SAMSUDIN A., MAFTUH B., COŞTU B.
International Conference on New Horizons in Education(INTE 2017), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, ss.1129-1138
2017
2017INVESTIGATING STUDENTS’ AUTHENTIC LEARNING EXPERIENCES IN EARLY STEM LESSONS
Girgin Ş., COŞTU B.
INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
2017
2017The effect of informal learning environment upon students’ understanding of STSE (science-technology-society-environment).
İnce M. C., COŞTU B.
3rd World Conference on Science and Mathematics Education, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF ENGINEER AND ENGINEERING
Alkan B., COŞTU B.
INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
2017
2017effect of informal learningenvironmentuponstudents’ understanding of STSE (science-technology-society-environment)
İnce M. C., COŞTU B.
3rd World Conference on Science and Mathematics Education, İstanbul, Türkiye, 28 Ağustos 2017, ss.34
2017
2017Progressive Nature of Science based on History and Philosophy of Science Perspective: Thomson, Rutherford and Bohr Atom Theory
AYIK Z., COŞTU B.
International History, Philosophy, and Science Teaching Group (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017
2017
2017Alleviating Students’ Misconceptions about Newton’s First Law through Comparing PDEODE*E Tasks and POE Tasks: Which is More Effective?
SAMSUDIN A., Fratiwi N. J., KANIAWATI ., Suhendi E., Hermita N., SUHANDI A., et al.
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2017), Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017, ss.23
2017
2017Understanding Progressive Nature of Science based on History and Philosophy of Science Perspective: Thomson, Rutherford and Bohr Atom Theory
Ayık Z., COŞTU B.
2017 International History, Philosophy, and Science Teaching Group (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017, ss.31
2017
2017Revealing Student’s Conceptions of Atom Models
Çelik B., Ayık Z., Coştu B.
Uluslararası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017, ss.2
2017
2017Students’ Cognitive Schema about Science Learning in Schools: A Case Study about Word Association Test (WAT)
COŞTU B., Akkaş B., Sarıkaya E., Koca E. E.
Uluslararası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017, ss.1
2016
2016Promoting Conceptual Understanding on Magnetic Field Concept Through Interactive Conceptual Instruction (ICI) with PDEODE*E Tasks
SAMSUDIN A., SUHANDI A., RUSDIANA D., KANIAWATI I., COŞTU B.
International Conference on Education (ICOED), Jakarta, Endonezya, 12 - 14 Nisan 2016, cilt.23, ss.1205-1209, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Öğretmen Adaylarının 'Çözünürlük' Konusuyla İlgili Grafik Çiziminde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
ERCAN O., COŞTU F., COŞTU B.
VI. International Congress on Research in Education (ICRE). International Association of Educational Researchers, Rize, Türkiye, 13 Ekim 2016, ss.144, (Özet Bildiri)
2016
2016OKUL ÖNCESİ VE İLKÖĞRETİM İLK KADEMELERDEKİ ÖĞRENCİLERİM BİTKİLERLE ALAKALI SAHİP OLDUKLARI KAVRAM YANILGILARI
COŞTU B., ÇEBİ H., ONAYLI D.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 01 Eylül 2016
2016
2016Revealing Students' Cognitive Structure of Optics through Word Association Test
COŞTU B., BEKTAŞ R., GİRGİN Ş.
International EJER Congress, 01 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Promoting Conceptual Understanding on Magnetic Field Concept through Interactive Conceptual Instruction ICI with PDEODE E Task
Samsudin A., Rusdiana A., Kaniawati I., COŞTU B.
2016 International Conference on Education (ICOED’16), Jakarta, Endonezya, 12 - 14 Nisan 2016
2015
2015Fields Conceptual Cahnge Inventory A Diagnostic Test Instrument on the Electric Field and Magnetic Field to Diagnose Student Conception
Samsudin A., SUHANDI A., RUSDIANA D., IDA K., COŞTU B.
I S E R 8th INTERNATIONAL CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2015, ss.36-39, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi: Bir İçerik Analizi
Özpir Mantaş H. C., Coştu B.
11. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.125-126
2013
2013Yeni Kimya Öğretim Programı: Hazırlık Süreci ve Değişimi Anlamak
COŞTU B.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 01 Eylül 2013
2012
2012A Thematic Review of Technology Embedded Science Inquiry
COŞTU B.
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 01 Eylül 2012
2012
2012Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study
ÇALIK M., ÖZSEVGEÇ T., Kucuk Z., AYTAR A., Artun H., Kolayli T., et al.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.379-383
2011
2011Comparison of Prospective Chemistry Teachers Achievement on Algorithmic, Conceptual and Graphical Questions
COŞTU B., Erkan Erkoç N.
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 01 Ağustos 2011
2011
2011Kimya Öğretmen Adaylarının Kavramsal, İşlemsel ve Grafiksel Başarılarının Sınıflar Düzeyinde Karşılaştırılması
COŞTU B.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 01 Temmuz 2011
2010
2010Presentation of the Atomic Structure in Turkish General Chemistry Textbooks
COŞTU B., Niaz M.
Paper presented at the 83 Annual Conference of the National Association of Research in Science Teaching (NARST), Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 Mart - 24 Eylül 2010
2010
2010Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi
COŞTU B.
XXIV. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Eylül 2010
2010
2010Kimya Öğretmen Adaylarının Laboratuar Araç Gereçlerini Tanıma Düzeylerinin Belirlenmesi
COŞTU B.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 01 Eylül 2010
2005
2005Concrete Activities to Remediate 7th Grade Students Misconceptions Related to Sinking and Floating
COŞTU B.
IV. International Conference and Festival of Physics Students, 01 Haziran 2005
2004
2004Distinguishing Mixtures and Chemical Compounds A Clay Activity
COŞTU B., ÜNAL S., AYAS A.
18th International Conference on Chemistry Education, “Chemistry Education for the Modern World", İstanbul, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 08 Ağustos 2004
2004
2004Basit Araç-Gereçlerle Periyodik Cetvelin Öğretiminin Etkililiği
Karamustafaoğlu S., Coştu B., Ayas A.
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, ss.520-521
2004
2004Öğrencilerin Atom Kavramıyla İlgili Sahip Oldukları Anlamalarının Belirlenmesi
COŞTU B.
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Haziran 2004
2004
2004Laboratuar Uygulamaları: Bütünleştirici Yaklaşım
COŞTU B.
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Haziran 2004
2004
2004An Implementation of Active Learning Approach in Turkish Chemistry Lessons
COŞTU B.
18th International Conference on Chemistry Education, 01 Mayıs 2004
2004
2004Günlük Yaşamdaki Olaylara Dayalı Problem Durumlarının Ders Ortamında Kullanılması
COŞTU B.
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Mayıs 2004
2004
2004Kimya Öğretiminde Kullanılabilecek Öğretim Etkinliklerinin Geliştirilme Sürecine İlişkin Bir Öneri
COŞTU B.
MEB Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ortaöğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyumu, 01 Şubat 2004
2003
2003Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Uygulama Etkinliklerinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Coştu B., Karamustafaoğlu S., Ayas A.
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003, ss.590-591
2003
2003BDÖ Hayal Mi? Bilgisayarların Okullarda Öğrenim Amaçlı Kullanımına Yönelik Bir Öneri
COŞTU B.
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Mayıs 2003
2003
2003Lise 2 Öğrencilerinin Gazlar Konusu ve İlgili Kavramları Anlamalarının Belirlenmesi
COŞTU B.
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Mayıs 2003
2003
2003Le-Chatelier Prensibinin Öğretimine Yönelik Çalışma Yaprağının Hazırlanması ve Değerlendirilmesi
COŞTU B.
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Mayıs 2003
2002
2002Kavram Yanılgılarına Yönelik Bilgisayar Destekli Rehber Materyallerin Kullanılması
Coştu B., Çepni S., Yeşilyurt M.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.1401-1406
2002
2002Kimya Eğitim Öğretiminde Bütünleştirici Öğrenme Kuramına Uygun Örnek Rehber Materyallerin Geliştirilmesi
KESER Ö. F., YEŞİLYURT M., COŞTU B.
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Selçuk Üniversitesi, Konya, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2002, ss.355, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002Öğrencilerin Kaynama Olayı İle İlgili Düşüncelerinin ve Anlamalarının Belirlenmesi
COŞTU B.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 01 Eylül 2002, cilt.1, ss.698-705
2002
2002Ortaöğretimde Fotosentez Konusunun İşlenişinin Değerlendirilmesi: Örnek Olay Çalışması
COŞTU B.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 01 Eylül 2002, cilt.1, ss.109-116
2002
2002Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kavram Haritası Tekniği İle Giderilmesi
COŞTU B.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 01 Eylül 2002, cilt.1, ss.664-671
2002
2002Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Çalışma Yapraklarının Kullanılması
COŞTU B.
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Eylül 2002
2002
2002KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ REHBER MATERYALLERİN KULLANILMASI
COŞTU B., ÇEPNİ S., YEŞİLYURT M.
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Ocak 2002
2002
2002Fen Konularındaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Yaklaşım
COŞTU B.
I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 01 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002Meslek Liselerinde Biyoloji Öğrenimine ve Öğretimine Etki Eden Faktörler
COŞTU B.
I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 01 Nisan 2002
2002
2002Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi
COŞTU B.
I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 01 Nisan 2002
2002
2002Levels of Understanding of The Evaporation Concept At Secondary Stage
COŞTU B.
The First International Education Conference, Changing Times Changing Needs, 01 Mart 2002
2001
2001İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerince Hal Değişimi Kavramının Anlaşılma Seviyelerinin Tespiti
Çepni S., Bayraktar Ş., Yeşilyurt M., Coştu B.
Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Maltepe Üniversitesi, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 2 - 07 Nisan 2001, ss.120-125
2001
2001Lise I Öğrencilerinin Buharlaşma, Yoğunlaşma ve Kaynama Kavramlarını Anlama Seviyeleri
COŞTU B.
Yeni Bin Yılın Başında Türkiyede Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 01 Eylül 2001, cilt.1, ss.273-280
2001
2001Öğretmen Adaylarının Çözelti Hazırlama ve Laboratuar Malzemelerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
COŞTU B.
XV. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Eylül 2001
Kitaplar
2023
2023Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi ve Grafiksel Araçların Kullanımı
COŞTU B., ŞENDUR G.
Fen Öğretimi 1, Mustafa Ergun, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.257-300, 2023
2021
2021İKİ AŞAMALI İNSAN VE ÇEVRE KAVRAMSAL ANLAMA TESTLERİNİN HAZIRLANMASI
HAYDARİ V., COŞTU B.
Sosyal Bilimlerde Akademik Değerlendirmeler, Ömer Kürşad TÜFEKCİ, Editör, SRA Academic Publishing, ss.95-109, 2021
2019
2019Hâl Değişimi
Coştu B., Şendur G.
TEMEL FEN KAVRAMLARI İLE İLGİLİ YANILGILAR, TESPİTİ VE GİDERİLMESİ, Canan Laçin Şimşek, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.100-120, 2019
2019
2019Hal Değişimi
COŞTU B., ŞENDUR G.
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi, Canan Laçin ŞİMŞEK, Editör, Pegem, Ankara, ss.94-115, 2019
2018
2018Kavram Öğretimi
Coştu B., Şendur G.
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Ahmet Tekbıyık,Gültekin Çakmakçı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.41-84, 2018
2018
2018Bir Meslek Olarak Öğretmenlik
Coştu B.
Eğitime Giriş, Ali Rıza Akdeniz,Mehmet Küçük, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.17-43, 2018
2018
2018Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
Coştu B.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Mehmet Küçük,Selami Yangın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-13, 2018
2018
2018Bir Meslek Olarak Öğretmenlik
COŞTU B.
Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, A. R., Küçük, M., Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.16-35, 2018
2018
2018Kavram Öğretimi
COŞTU B., ŞENDUR G.
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Ahmate Tekbıyık, Gültekin Çakmakçı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.41-84, 2018
2017
2017Kimya Öğretiminde Laboratuvar Uygulamaları
Karataş F. Ö., Coştu B., Cengiz C.
Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa AYAS,Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.117-153, 2017
2017
2017TAHMİN-TARTIŞ-AÇIKLA-GÖZLE-TARTIŞ-AÇIKLA (TaTGA) YÖNTEMİVE KİMYA ÖĞRETİMİNDE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Coştu B., Karataş F. Ö.
Kimya Öğretimi:Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa Ayas,Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.263-283, 2017
2015
2015Ortaöğretim Kimya 10. Sınıf
Ayas A., Ölmez H., Coştu B., Seçken N., Çelebi N., Elmas R.
Milli Eğitim Yayınları, Ankara, 2015
2015
2015Tahmin-Tartış-Açıkla-Gözle-Tartış-Açıkla (TaTGA) Yöntemi ve Kimya Öğretiminde Uygulama Örnekleri
Coştu B., Karataş F. Ö.
Kimya Öğretimi , Mustafa Sözbilir,Alipaşa Ayas, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.263-283, 2015
2015
2015Kimya Öğretiminde Laboratuvar Uygulamaları
Coştu B., Karataş F. Ö., Cengiz C.
Kimya Öğretimi , Mustafa Sözbilir,Alipaşa Ayas, Editör, Pegem A , Ankara, ss.117-153, 2015
2013
2013Analysis of Turkish General Chemistry Textbooks based on a History and Philosophy of Science Perspective
Niaz M., Coştu B.
Critical Analysis of Science Textbooks, Myint Swe Khine, Editör, Springer, Dordrecht, ss.199-218, 2013
2012
2012Ölçme ve Değerlendirmeyle İlgili Temel Kavramlar
COŞTU B.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük, M., Geçit, Y., Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.1-11, 2012
2012
2012Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
COŞTU B.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük, M., Yangın, S. , Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.1-20, 2012
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023Matematiksel Hikayelerin Dijital Çizgi Romana Dönüştürülmesi ve Uygulanması: Bilsem Örneği
TÜBİTAK Projesi
Özkaya B., Sinanoğlu M., Kına M., Koç T.(Yürütücü), Çeliköz N., İlhan G. O., et al.
2021 - 2022
2021 - 2022ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ OTANTİK ÖĞRENME ORTAMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖRGÜLÜ ARI A. (Yürütücü), COŞTU B., ÇAKIR H.
2017 - 2018
2017 - 2018Bugün Okula Einstein Geldi!
TÜBİTAK Projesi
Coştu B. (Yürütücü), Görgülü Arı A., Özkan G.
2017 - 2018
2017 - 2018Yarınımı Bugünden Düşünüyorum; Ekoyıldızlar İş Başında
TÜBİTAK Projesi
Görgülü Arı A. (Yürütücü), Umdu Topsakal Ü., Hayır Kanat M., Coştu B., Kapıcı H. Ö.
2015 - 2016
2015 - 2016Bugün Okula Einstein Geldi Baba!
TÜBİTAK Projesi
UMDU TOPSAKAL Ü., COŞTU B. (Yürütücü)
2013 - 2013
2013 - 2013Eğitimde İşbirliği Protokolü Kapsamında MEB ile TÜBİTAK Arasında İmzalanan Müfredat ve Ders Kitapları Hazırlama Projesi, 9. Sınıf Kimya Ders Kitabı Hazırlama Çalışması
TÜBİTAK Projesi
COŞTU B.
2012 - 2013
2012 - 2013Eğitimde İşbirliği Protokolü Kapsamında MEB ile TÜBİTAK Arasında İmzalanan Müfredat ve Ders Kitapları Hazırlama Projesi, Kimya Öğretim Programı Revizyon Çalışması
TÜBİTAK Projesi
COŞTU B.
2011 - 2012
2011 - 2012Öğretmen Adaylarının Bilgi ve Becerilerini Ölçme ve Modelleme
TÜBİTAK Projesi
COŞTU B.
2005 - 2009
2005 - 2009Bazı Temel Kimya Kavramlarının Öğretiminde Farklı Yaklaşımlara Uygun Öğretim Materyallerinin Geliştirilmesi ve Etkinliğinin Araştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
COŞTU B.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorScientific Educational Studies
Baş Editör
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorJurnal Pendidikan Fisika Indonesia
Editör
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorTurkish Journal of Education
Editör
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorAsia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
Yayın Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2013
Ağustos 2013Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2012
Şubat 2012Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2011
Eylül 2011World Conference on New Trends in Science Education
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2011
Eylül 2011Acta Chimica Slovenica
SCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2011
Temmuz 2011II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2010
Eylül 2010Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2010
Eylül 2010Educational Sciences: Theory & Practice
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2010
Eylül 2010IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2010
Eylül 2010Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2010
Temmuz 2010Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2009
Ağustos 2009European Science Education Research Association
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2008
Eylül 2008Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2007
Eylül 2007Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education
SCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2006
Haziran 2006Journal of Turkish Science Education
SCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Temmuz 2017
Temmuz 2017Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Mayıs 2017
Mayıs 2017Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Mart 2017
Mart 2017